Jump to content

Recommended Posts

Разбирам, че ГАКТ са били подложени на първобитно-общинно расистко отношение през последната им визита в Париж. Той описва подробно в блога си как всички азиатци трябвало да седят в дъното на заведението и не им се позволявало да седят отпред, дори да има празни места. Моите уважения към френския народ и култура, но няма да се разберем така. Не мога да стоя безучастно, когато се случват такива неща. Освен това, харесвам ГАКТ.

 

Много агенции пишат за случилото се, аз разбрах от J-pop

 

Затова започнах петиция за хотелите в Европа да се извинят публично за проявената дискриминация. Всеки подпис изпраща директно писмо на хотелиерския бизнес в Европа.

 

Моля ви да я подкрепите. Расизмът ме отвращава.

 

Петиция.

 

 

 

17944-8fnuzfene9.jpg

Link to post
Share on other sites

Много Returner, но радвам се, че още прави музика. Последно като чувах за него пееше Fantastic Baby облечен като айдълка, съвсем го бях отписала, а ми е някак симпатичен.

Link to post
Share on other sites

Разбирам, че ГАКТ са били подложени на първобитно-общинно расистко отношение през последната им визита в Париж. Той описва подробно в блога си как всички азиатци трябвало да седят в дъното на заведението и не им се позволявало да седят отпред, дори да има празни места. Моите уважения към френския народ и култура, но няма да се разберем така. Не мога да стоя безучастно, когато се случват такива неща. Освен това, харесвам ГАКТ.

 

Много агенции пишат за случилото се, аз разбрах от J-pop

 

Затова започнах петиция за хотелите в Европа да се извинят публично за проявената дискриминация. Всеки подпис изпраща директно писмо на хотелиерския бизнес в Европа.

 

Моля ви да я подкрепите. Расизмът ме отвращава.

 

Петиция.

 

 

 

17944-8fnuzfene9.jpg

 

Отвратително, не знаех! Късно го виждам за да реагирам.

Гакт ми е първият азиатски изпълнител, с когото се сблъсках, покрай FFVII разбрах за него, гласът му ми действа пристрастяващо. Отделно съм изчела и изгледала доста негови интервюта и като човек го уважавам много.

А относно случката, никакво "уважение" за такива! Уважението е нещо, което се извоюва и се заслужава, не се дава ей така, защото имаш име, положение или си нечия рода. Какво значение има пола, расата, социалното положение?! :mad: Тоя пост направо ме вбеси.

Ще ви дам кратичък пример и се вдигам - дядо ми, бог да го прости, беше директор на завод, в завода работеха различни хора, както българи, така и цигани. Когато се пенсионира той събра всички на банкет по случая - и българи и цигани. Хората обикновено мразят шефовете си, когато той почина нямаше един, който да каже лоша дума за него.

Оставете факта, че Гакт е известна личност, звезда и очевидно човек с възможности. И куче да беше това поведение е недопустимо!

Link to post
Share on other sites

Като спомена интервюта, просто трябва да кажа: Гакт прави най-невъобразимите интервюта и гостувания в шоупрограми. То е бисер след бисер, прекарвала съм цели дни, гледайки го. Да му е благословена развъртяната глава, от която извират тези отговори. Това е класика.

Link to post
Share on other sites

Погледнах Tonde Saitama, излезе преди няколко дни при рускините без субтитри. Режисьорът му прави шантави и приятни за гледане комедии. Дори и Нодаме Кантабиле ми беше приятно да гледам, като се има предвид, че обичам много анимето, успях донякъде да се порадвам и на игралната версия. Сега чакам субтитрите на Tonde.., защото логично нищо не разбрах от специфичния японски хумор, който се очаква от тази комедия. Само се порадвах на Гакт с дълга синя перука, което беше целта на цялото упражнение. И ме удари една носталгия. Може би заради края на хубавото и приключенско лято. Есента винаги напомня на някоя друга есен, вече преживяна.

 

 

 

 

 

Off Topic

 

  • Like 1
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Гакт е качил всичките си соло концерти (без странични проекти като YFC, Camui Gakuen, с Токийската филхармония и т.н.) по случай годишнината си.

 

Имат май някакъв лимит като време в което ще са там.

Малко размисли по темата... Специално тези,  които нарича Visualive, a не от 2018, или някои от сборните като структура напомнят на традиционните японски пиеси Но. Състоят се от две части, разделени от трета хумористична част – Кьоген. От друга страна ми напомнят на европейския романтизъм и неоромантизъм. Първата част е романтична, патетична, трагична и сериозна(там обикновено са повечето песни, които обичам).  В първата част героят (дали ще е влюбен киборг, или самурай, или мистично същество и т.н.) преживява своята трагична съдба и в най-патетичния момент  започва Кьоген-а(там са повечето песни, които са съвсем поп и които ми се струваха преди време странно съжителстващи в албумите на Гакт с другите му песни, но в концерта си идват на мястото). После хумористичната част прелива в по-сериозна и накрая трагичният герой (той вече е умрял или умира), има своя катарзис или да кажем освобождение. Особено много обичам ранните му концерти, много любим RR 2001. Там пак е театрален, но все пак не толкова, колкото в по-късните му, а нещо по-средата между пърформанс (тъй като се усеща непосредственост на изживяването) и театър. Там гласът му е толкова ярък... честно, това е чисто изкуство. Историите, които разказва ми напомнят на това, което човек си фантазира преди заспиване. От време на време се сещам и си ги пускам, въпреки, че мина толкова много време от първият път, като харесах нещо негово повече от 15 години.

 

Edited by skofiild
За съжаление клиповете са премахнати...
  • Like 1
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...