debil4e Отговорено 7 Май, 2010 Share Отговорено 7 Май, 2010 Вероятно заглавията се повтарят с предишните постове, но изборът е труден, така че написах първите за които се сетих като общият ми критерий за тях е, че мога да ги гледам отново. Разбира се много не успях да напиша,/но количеството е огромно и ми е трудно бързо да се сетя, а не съм по класациите и списъците Smile /. 1. fulmetal alchemist,death note, toshokan sensou, wolf's rain-заради историята, карат те да си задаваш въпроси 2. gundum seed, last exile-пак заради историята/във войната има само губещи и няма кауза, която да си заслужава загубата на дори един човешки живот/ 3. d.gray man-историята, пък и не са много филмите където да сме представени като добри/ако ще и да сме незначителни Very Happy / 4. kiba-умирам си от кеф като чуя наша музика при появата на най-силното създание в анимето Very Happy Very Happy Very Happy 5. wallflower-обожавам го-все още успява да ме развесели 6. trinity blood-страхотен арт, а и историята за Каин и Авел във вампирски вариант...;жалко, че вероятно няма да има продължение 7. naruto&narutoshippuuden-едно от малкото онгоинг анимета, които все още следя/по скоро по навик/ 8. bleach-същото като горното 9. reborn-същото като 7 и 8 10. sailor moon-може би първия аниме сериал, който гледах, така че има специално място Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alfons Отговорено 7 Май, 2010 Share Отговорено 7 Май, 2010 Та малко да пообновя класацията ми. ,че в последните 6 месеца,се натрупаха доста заглавия.Около 90% от тях,бяха за съжаление под нивото. Но вече гледам да подбирам по стриктно. 1.Death Note, Natsume Yuujinchou, Neon Genesis Evangelion 2.Gungrave, Mushishi, Great Teacher Onizuka 3.Full Metal Panic? /Full Metal Panic!-Fumoffu 3.Myself ; Yourself 4.Fullmetal Alchemist 5.Samurai Champloo 6.Monster, NANA 7.Hellsing Ultimate 8.Zero no Tsukaima 9.Ouran High School Host Club 10.Higurashi no Naku Koro ni, Aoi Bungaku, Blassreiter , Higashi no Eden, Wolf's Rain ,Kurozuka ,K-ON! и така нататък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Uzu Отговорено 7 Май, 2010 Share Отговорено 7 Май, 2010 1 One piece 2 Naruto 3 Reborn 4 Kenichi 5 Bleach 6 Air Mastar 7 Kiba 8 Legend Of Condor Heroes 9 Dragon Drive 10 Fairy Tail Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mrnkaloto Отговорено 7 Май, 2010 Автор Share Отговорено 7 Май, 2010 yurkin написа:1.Natsume Yuujinchou/Zoku Natsume Yuujinchou,Sayonara Zetsubou Sensei (<-- и трите сезона),Ergo Proxy 2.Toward the Terra,Saiunkoku Monogatar,Kimi ni Todoke. 3.Gantz,Casshern Sins. 4.Kanamemo ,Ouran High School Host Club. 5.Juuni Kokuki,Death Note. 6.Aria,Kanon,Kurozuka. 7.Umineko no Naku Koro ni,D.Gray-Man. 8.Haibane Renmei,Texhnolyze,Elfen lied. 9.Soul eater,Fruits basket. 10.Blassreiter,Junjou Romantica,Mushishi,Cossette no Shouzou. doperus написа:1.Gungrave 2.Samurai 7 3.Last Exile 4.Darker Than Black 5.Berserk 6.Trigun 7.Cowboy Bebop 8.Samurai Champloo 9.School Rumble 10.Trinity Blood Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sou_chan Отговорено 19 Май, 2010 Share Отговорено 19 Май, 2010 ами на мен всички изгледани са ми любимище се опитам да ги огранича 1.Ergo Proxy,Claymore,Fate stay night 2.Bleach,Soul eater,D.Gray-Man 3.Ouran High School Host Club,Junjou Romantica 4.Shakuga no Shana,Tenjou tenge,Zero no Tsukaima 5.Death Note, 6.Kurozuka,xxxHolic 7.Higurashi no Naku Koro ni/Kai/Rei 8.,Elfen lied. 9.Toaru Majutsu no Index,Tsubasa Chronicle 10.One Piece Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blue_Moon Отговорено 19 Май, 2010 Share Отговорено 19 Май, 2010 1. Vision of Escaflowne 2. Vampire Knight / Vampire Knight Guilty 3. Hakuouki Shinsengumi Kitan / Hakuouki Hekketsuroku 4. Ghost Hunt 5. Blood+ 6. Kaichou wa Maid-sama 7. Itazura na kiss 8. Soul eater 9. Trinity Blood 10. Special A Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kokokode Отговорено 19 Май, 2010 Share Отговорено 19 Май, 2010 В къщи се гледат: "Самурай Джак " "Скункс Фу" "Кун-фу пилета" "Бакоган" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivkaus5 Отговорено 7 Юни, 2010 Share Отговорено 7 Юни, 2010 1. Nana 2. Full Metal Panic 3. Lovely Complex 4. Samurai Champloo 5. Ouran High Schoo Host Club 6. Junjou Romantica 7. Itazura na kiss 8. Death Note 9. Naruto Shippuuden 10. Zombie Loan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaik Отговорено 19 Юни, 2010 Share Отговорено 19 Юни, 2010 1.Itazura na Kiss 2.Kaickou wa maid sama 3.Special A 4.Zero no Tsukaima 5.D.N.Angel 6.Skip Beat 7Ginban Kaleidoscope 8.Vampire Knight 9.Kaikan Phrase/kimi ni todoke / 10.Sailor Moon/Kaiketsu Zorro/Shaman King/Yu Gi Oh / / Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emptyness Отговорено 29 Юни, 2010 Share Отговорено 29 Юни, 2010 Mai-HiME Gravitation Kanamemo Strawberry panic Axis Powers Hetalia FMA Wolf's Rain KashiMashi Sasameki Koto Lucky Star Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
balito Отговорено 6 Август, 2010 Share Отговорено 6 Август, 2010 1.Fullmetal Alchemist Brotherhood 2.Soul Eater 3.One Piece 4.Fairy Tail 5.KissXsis 6.Bleach 7.Naruto Shippuuden 8.Shaman King 9.EyeShield 21 10.Rainbow Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
annabel Отговорено 3 Октомври, 2010 Share Отговорено 3 Октомври, 2010 1. Shaman King 2 Death Note 3. Paradise Kiss 4. Junjou Romantica 5. Kuroshitsuji 6. To Love Ru 7. Itazura na Kiss 8. Vampire Knight 9. D. N. Angel 10. Final Fantasy VII Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hemoqlobin__ Отговорено 15 Октомври, 2010 Share Отговорено 15 Октомври, 2010 1. Death Note 2. Ouran High School Host Club 3. Vampire Knight 4. Itazura na Kiss 5. Hellsing 6. Nana 7. Devil May Cry 8. Gantz 9. Yu-Gi-Oh! 10. Lovely Complex Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Daible Отговорено 24 Ноември, 2010 Share Отговорено 24 Ноември, 2010 Хм... труден избор, но ще избера по едно аниме за позиция. 1. Fullmetal Alchemist - 10/10 (понеже си помагам с MyAnimeList и гледам оценката, която съм му сложила Оказва се, че още е в сила.) 2. Trigun - 10 3. Juuni Kokuki - 10 4. Samurai Champloo - 10 5. Gundam Seed - 9 6. Cowboy Bebop - 9 7. Scryed - 9 8. Ouran High School Host Club - 9 9. Last Exile - 9 10. Wolf's Rain - 8 (с осмиците беше трудно. Избрах анимето, което никога повече няма да гледам, при никакви обстоятелства, но въпреки това го намирам за чудесно реализирано - сюжет, персонажи, саундтрак, визия, анимация... всичко беше на ниво, с изключение на края, но... и той си беше логичен до някаква степен). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mOoN_LiGhT Отговорено 13 Март, 2011 Share Отговорено 13 Март, 2011 1 Gravitation 2 Junjou Romantica ( и двата сезона) 3Uragiri wa Boku no namae o shitteiru 4 Vampire Knight ( и двата сезона) 5 Ouran High School Host Club 6 Lovely Complex 7 Death Note 8 Shugo Chara 9 Special A 10 Loveless Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teri-dono Отговорено 2 Май, 2011 Share Отговорено 2 Май, 2011 1. Sengoku Basara 2. Hakuouki 3. Phantom: Requiem for the Phantom 4. Natsume Yuujinchou 5. Katanagatari 6. One Piece 7. Tokyo Magnitude 8.0 8. Fairy tail 9. Gosick 10. Tegami Bachi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Meldor Отговорено 18 Юли, 2011 Share Отговорено 18 Юли, 2011 Здравейте, можете ли да ми препоръчате някое аниме, подобно на Death note? Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iryoku Отговорено 19 Юли, 2011 Share Отговорено 19 Юли, 2011 Не са точно като Death Note, но предполагам, че ще ти харесат: 1. 逆境無頼カイジ (или накратко "Kaiji") 2. 闘牌伝説アカギ 闇に舞い降りた天才 (познато на английски като "Akagi") "Kaiji" има втори сезон (26 серии), като до момента са излезли 15 серии (всяка сряда) и е доста интересно. Поне на мен филмите (live action) по Death Note ми бяха много по-интересни, така че ако искаш гледай тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Meldor Отговорено 19 Юли, 2011 Share Отговорено 19 Юли, 2011 Да, изглеждат ми наистина интересни, а за Kaiji разбрах, че се очаква скоро и бг превод. Ще се теглят, мерси много Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mrnkaloto Отговорено 19 Юли, 2011 Автор Share Отговорено 19 Юли, 2011 Да, изглеждат ми наистина интересни, а за Kaiji разбрах, че се очаква скоро и бг превод. Ще се теглят, мерси много Последно чух, че са до 4-та серия с превода. Мен ми идва твърде философско и с тези социални проблеми... не ме кефи. Битките пък са повече мислене, отколкото действие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts