Траклист

kNK-540x831.jpg

Seung Jun, In Seong, Hee Jun

knk-concept-photos.jpg

You Jin, Ji Hun

DEYeGwwUQAIyIeg.jpg DEYewbyVoAMnkMI.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятно R&B. Дългокрачковците не само ги вали, но и ги топят. 

Определено стоят добре на сцена и на сравнително бавна песен, надявах се и видях чадърите към хореографията :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така,чета някакви работи сега за тая група.До колко е вярно,че то все едни източници има,но общо взето групата вчера/на 10.09/е прекратила договорите си с компанията им,заради вътрешни проблеми в самата компания.Момчетата вече си търсят нова компания, за да продължат с кариерата си...

Kim Youjin обаче е решил да напусне и самата група,заради проблеми със здравето,той така ли иначе от няколко месеца  не участва в дейности с останалите момчета заради паническо разстройство.Написал е писмо,в което се обръща към своите фенове:

KNK-_Youjin-2.jpg

Off Topic

Hello. This is KNK’s Kim Youjin.

“First of all, I’d like to apologize to Tinkerbells [KNK fans] who have been worrying and waiting for me. For the past two years since debuting as KNK’s main vocal, I’ve been very happy.

“It was a long-cherished dream since I was young, and I wanted to do better than anyone else. As those thoughts became burdensome, the days of being disappointed in myself increased, leading to psychological difficulties. I ultimately came to the difficult decision of leaving the group.

“I took time to concentrate on treatment, but it has become very difficult to stand and perform on stage. I would like to express my sincere apologies to Tinkerbells and my members for making this decision.

“I wrote in my letter for our first anniversary that I was very happy to be with good people, creating good memories. From before my debut to my activities with KNK, I was always happy and thankful to you guys for making happy memories with me and being with me. I made many promises with Tinkerbells, and I’m very sorry to you and my members that I can’t keep them all.

“I won’t forget your support.

“Once again, I’d like to apologize to Tinkerbells and KNK members Seungjun, Inseong, Jihun, and Heejun who gave me a lot of love and support all this time. I will never forget and forever treasure the love you gave me for two years. I’m sorry to Tinkerbells who believed in me and waited for me until the end.

“Please give a lot of warm support and love to my KNK members who understood my decision. I will also support and pray for them.

“Thank you very much for everything until now. I’m sorry, and thank you.”

Dmwb_TGb_UUAAi_R39.jpg

Dmsq93g_Vs_AArg_XK.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия дни излезе нова песен на момчетата...Стана  ми интересно дали са подписали с нова компания или сами се продуцират,но не можах да намеря информация.То по-важното е,че продължават да пеят и си запазиха името.И отново са петима,имат нов член... 

Dongwon

Dvw-Pj-Mo-V4-AMma-GC.jpg

-Име-Lee Dong Won,  Позиция-рапър,  ЧРД-01.01.1993г., Козирог, -184 см.

-На 19 декември 2018 г. лидерът на групата обявява,че Lee Dong Won ще се присъедини към групата.Той е приятел на останалите момчета.Бивш стажант на FNC. Повече за него-тук...

-
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още тийзъри...

Превю на албума...

Снимки:

Off Topic

knk-ss.jpg

Heejun

oh-heejun-knk.jpg oh-heejun-knk-2.jpg

Jihun

kim-jihun-knk.jpg kim-jihun-knk-2.jpg