igli4ka Публикувано 9 Май, 2010 Share Публикувано 9 Май, 2010 Здравейте, предлагам всеки да каже кои са най- добрите сериали за него. Тези, които най-силно са му въздействали и които скоро не ще забрави :green: Така ще помогнем и на тези (като мен), които се чудят какво точно да гледат Допълвам : От малкото, които съм изгледала досега моите любими са: 1. The story of the first king's four gods 2. Hong gil dong 3. Coffee prince 4. Time between dog an wolf 5. Iljimae Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kimi Lee Отговорено 9 Май, 2010 Share Отговорено 9 Май, 2010 РуМеН написа: Към момента (ще ъпдейтвам, ако има промени): 1. My Girl 2. Bichunmo 3. Iljimae 4. Hong Gil Dong 5. Jumong/The Kingdom of the Winds (броя ги като едно цяло) П.С. Не съм гледал чак толкова много сериали, така че надали моето мнение е много полезно, но все пак А и съм наблягал на историческите (както се вижда и от моите топ 5). От друга страна IRIS, Bloody Monday, Empress Chun Chu, Queen Seon Duk, Liar Game, Time of Dog and Wolf и др. също много ми харесват, така че трудно бих могъл да кажа, че горните са ми топ 5, но пък бяха едни от първите и са ми оставили изключително добро впечатление. Само My Girl го гледах тези дни, но пък ми стана един от любимите сериали. Моят Тop 5 е: 1. "The Story Of The First King's Four Gods" 2. "Hong Gil Dong" 3. "Boys Before Flowers" 4. "Snow Queen" 5. "Iljimae" Има и още няколко, които доста ме впечатлиха - "Bichunmoo", "Time Of Dog And Wolf", "Jumong" и др. :flower: Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pam Отговорено 9 Май, 2010 Share Отговорено 9 Май, 2010 Румба, крада ти поста, с 1 промяна 1. My Girl 2. Bichunmo 3. Iljimae 4. East of eden 5. Jumong РуМеН написа: @pam Аз като ти казвам, че сме един за друг, ти се дърпаш Ами ти не си гледала ХГД, а аз не съм гледал Рая Така че е разбираемо да имаме това разминаване Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martisun Отговорено 9 Май, 2010 Share Отговорено 9 Май, 2010 1. "Boys Before Flowers" 2. "Iljimae" 3. "Time between dog an wolf" 4. "Winter Sonata" 5. "You're Beautiful" Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alfons Отговорено 9 Май, 2010 Share Отговорено 9 Май, 2010 The Devil The snow queen Coffee Prince Sorry,I love you Full hоuse Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pirani Отговорено 9 Май, 2010 Share Отговорено 9 Май, 2010 1. East of eden 2. Hong Gil Dong 3. Emperor Of The Sea 4. "The Story Of The First King's Four Gods" колкото и да е странно и този....... 5. I'm Sorry I Love You Как само пет............това си е пълен тормоз. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djehii Отговорено 9 Май, 2010 Share Отговорено 9 Май, 2010 Така вече не мога да кажа кой са ми любими, защото са доста и единственият начин е да ги класифицирам така: Тайван : 1. Mars 2. Smiling Pasta 3. Bull Fighting / Down With Love и двата са ми любими 4. Black & White (2009) 5. Fated To Love You 6. Drunken To Love You (2011) 7. The Magicians of Love (2006) 8. Hanazakarino Kimitachie (2008) 9. Why Why Love / Huan Huan Ai 10. Skip-Beat! (2011) Япония : 1.Gokusen 1,2,3 + special + Movie 2. Liar Game 1.2 +Movie 3.Yamato Nadeshiko Shichi Henge (2010) 4.Tokyo DOGS 5.Zettai Kareshi / Atashinchi no Danshi (2009) 6. BOSS (2009) 7.Hanazakari no Kimitachi e (2007) 8.Hana Yori Dango (2005/2007) 9..Yukan Сlub (2007) 10.Mei-chan no Shitsuji (2009) Ю.Корея : много много ама много трудно 1. Demon aka Ya Cha (2010) 2. Cain and Abel / Chuno / Slave Hunters (2010) 3. I'm Sorry I Love You (2004) 4. Athena: Goddess of War (2010) 5. Hon Gil Dong / / Secret Garden (2010 6. My Girl / A Man Called God (2010) 7. When It's At Night (2008) / Boys Before Flowers (2009) 8 . Lovers (2006) / You're Beautiful 9.The Rooftop Prince (2012) 10. Strongest Chil Woo (2008) / One Mom And Three Dads (2008) Извинявайте че са така но не мога по друг начин.След време може да мога да ги променя,но се съмнявам по скоро ще добавям още Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pirani Отговорено 9 Май, 2010 Share Отговорено 9 Май, 2010 Как само пет............това си е пълен тормоз. Увеличавам веднага на 10 :green: ..........нече имам добра памет........ама нямаше ли подобна тема Сега да допиша тогава............ 1. East of eden 2. Hong Gil Dong 3. Emperor Of The Sea 4. "The Story Of The First King's Four Gods" 5. I'm Sorry I Love You 6. Mars 7.Coffee Prince 8. Hwang Jin Yi 9.Yasha 10. Over The Rainbow Пак до никъде не ми стигнаха :hehe: Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
saivant Отговорено 9 Май, 2010 Share Отговорено 9 Май, 2010 1.A Love To Kill 2.I'm sorry I love you 3.Mars 4.Boys Before Flowers 5.You're Beautiful 6.The Snow Queen 7.Bichunmo 8.Hong Gil Dong 9.Coffee Prince 10.Full hоuse Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
farfallina Отговорено 9 Май, 2010 Share Отговорено 9 Май, 2010 Преди 2-3 дена търсих подобна тема.. Тъкмо навреме. Поздравления!!! :heart: ТОП 10 наистина е по-удачен вариант. И аз щях доста да се чудя кои 5 да избера. Моята лична класация: 1. "Time between dog an wolf" 2. "Iljimae"; "Hong Gil Dong" 5. "I'm Sorry I Love You"; "Will it Snow at Chrismas?" 4. "Kim Sam Soon" 5. "Hwang Jin Yi" 6. "The Snow Queen" 7. "Green Rose", "The devil" 8. "My girl" 9. "Cain and Abel" 10. "Mars"; "Pride" Поздрави! :flower: :heart: Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
suani Отговорено 9 Май, 2010 Share Отговорено 9 Май, 2010 От историческите: 1 The Story Of The First King's Four Gods 2 Iljimae 3 The Kingdom of the winds 4 Bichunmo 5 Hong Gil Dong От драми/романтични/комедии 1 Boys Before Flowers 2 I'm sorry I love you 3 You're Beautiful 4 My girl 5 The snow queen Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrav4eto76 Отговорено 9 Май, 2010 Share Отговорено 9 Май, 2010 Ето и моята класация като уточнявам, че съм изгледала двайсетина корейски, 10 японски и тайванския Марс. И още едно уточнение, историческите сериали ги отлагам напред във времето(идеята е да прилъжа мъжото да гледа с мен ) Та: 1.Pride 2.Worlds within 3.Coffee prince 4.My girl 5.The snow queen 6.You're beautiful 7.Full house 8.I'm sorry I love you 9.Lovers 10.Iris и Kim Sam Soon Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Insomnia Отговорено 9 Май, 2010 Share Отговорено 9 Май, 2010 Update~ Boys Before Flowers Hana Yori Dango Oh!My Lady Iljimae Time Between Dog And Wolf My Girl The Snow Queen Goong A Love To Kill You're Beautiful Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Deska86 Отговорено 9 Май, 2010 Share Отговорено 9 Май, 2010 1.All In 2.Iris 3.I'm sorry I love you 4.Snow Queen 5.The legend of four gods 6.Hong Gil Dong 7.Boys over flowers 8.Iljimae 9.You're beautiful 10.Swallow the sun Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
desislavavb Отговорено 9 Май, 2010 Share Отговорено 9 Май, 2010 irina_kara написа: 1.Mars2.Lovers 3.The snow queen 4.You're Beautiful 5.Boys over flowers 6.Coffee prince 7.Time Between Dog And Wolf 8.The devil 9.Goong 10.Hana Yori Dango 1. boys before flowers 2. you`re beautiful 3. my girl 4. full house 5. goong Падам си по комедии и романтични драми!!! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kiara_Yuichi Отговорено 9 Май, 2010 Share Отговорено 9 Май, 2010 1. You're Beautiful 2. Personal Taste 3. Boys Before Flowers 4. Iljimae 5. Lovers 6. Devil Beside You 7. Full House 8. Delightful Girl 9. My Girl 10. A Love To Kill Може да го upgrade след известно време... :hehe: Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ga-lli Отговорено 9 Май, 2010 Share Отговорено 9 Май, 2010 Хайде и аз да се включа: 1.I'm sorry,I love you 2.You're Beautiful 3.The snow queen 4.Full House 5.BOF 6.Kim Sam Soon 7.Iljimae 8.My girl Последно гледам iris и winter sonata.Незнам дали ще ми станат от най-любимите ,но... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iva Отговорено 9 Май, 2010 Share Отговорено 9 Май, 2010 От изгледаните до момента класацията ми е следната: 1.Boys before flowers 2.You're beautiful 3.Kim Sam Soon 4.Worlds Within 5.My girl 6.Lovers 7.Goong 8.Green Rose 9.Full House 10.Take care of the young lady Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ellichka Отговорено 9 Май, 2010 Share Отговорено 9 Май, 2010 1.Time of Dog and Wolf 2.Liar Game 1,2 3.Worlds Within 4.Dream 5.Orthros no Inu 6.Bull Fighting 7.Code Blue 8.Love Shuffle 9.Atashinchi no Danshi 10.Smile Искаше ми се да включа и Boys Over Flowers и You're Beautiful, първия защото беше първият корейски който въобще гледах, а втория пък беше единствения, който успях да убедя сестра ми да изгледа, но някак си не знам кой от тези мога да изключа :scratch: Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mimet0 Отговорено 9 Май, 2010 Share Отговорено 9 Май, 2010 1.Boys Before Flowers 2.You're Beautiful 3.The Story of the First King's Four Gods 4.Tokyo DOGS 5.Hanazakari no kimitachi e 6.Liar Game 1,2 7.Mars 8.Atashinchi no Danshi 9.Freeze 10.Black & White Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.