Iryoku Отговорено 22 Юли, 2011 Share Отговорено 22 Юли, 2011 Под превод на български имаш предвид, че ще го дават по националната телевизия ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mrnkaloto Отговорено 22 Юли, 2011 Автор Share Отговорено 22 Юли, 2011 Под превод на български имаш предвид, че ще го дават по националната телевизия ли? оО, не. Любителски, разбира се, от фен суб групите. "Самураите" са се заели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Razzormaw Отговорено 1 Август, 2011 Share Отговорено 1 Август, 2011 1. Vampire Knight 2. Fairy Tail 3. Chobbits 4.Kaiketsu Zorro 5. Yu-gi-oh 6. Rosario+Vampire 7. Beelzebub Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anna_sima1 Отговорено 18 Октомври, 2011 Share Отговорено 18 Октомври, 2011 top 1 naruto top 2 FMAB top 3 Death Note top 4 Yu-gi-oh top 5 Gosick top 6 Fmp top 7 K-on top 8 kiba top 9 ookami kakushi top 10 eve no jikan Това е моето мнение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cheryll Отговорено 5 Декември, 2011 Share Отговорено 5 Декември, 2011 Да видим как стои въпроса при мен? Имам страшно много години зад гърба си, които оползотворявах с гледане на анимета, така че спокойно мога да изредя няколко, които са влезли в ТОП 10 на моята класация. 1. Bleach 2. Kuroshitsuji 3. Crying Freeman 4. Perfect Blue 5. Monster 6. Elfen Lied 7. Naruto + Naruto Shippuuden 8. One Piece 9. Berserk 10. Higurashi No Naku Koro ni Нищо чудно, че имам по-стари заглавия! А опенинга на това аниме направо ме размазваше по пода от кеф: http://www.youtube.com/watch?v=rKV195eXg7I Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hana-chan Отговорено 5 Декември, 2011 Share Отговорено 5 Декември, 2011 1.NANA-голямата ми любов 2.Toradora 3.Kimi ni Todoke 4.Kainchoi wa maid-sama (не съм много сигурна как се пише) 5.Lovely Complex 6.Tamayura - OVA 7.Bleach 8.Bakuman 9.Синият Екзорсист 10. Eden of the East Ам не са много подредени по любимост...всички много си ги обичам ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AlexJong Отговорено 14 Януари, 2012 Share Отговорено 14 Януари, 2012 1.Darker Than Black 2.Sekaiichi Hatsukoi 3.Death Note 4.Junjou Romantica 5.D Gray man 6.Naruto 7.FMA 8.Kampfer 9.Kimi ni Todoke 10.Shaman King Много харесвам Yaoi ако някой знае някое такова аниме без тези двете които съм писала..да ми пише!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Koori Отговорено 3 Февруари, 2012 Share Отговорено 3 Февруари, 2012 1. To Love Ru/ Motto To Love Ru/ Clannad/ Nana 2. B Gata H Kei/ Princess Lover/ Nodame Kantabille 3. Ergo Proxy/ Hellsing/ Cowboy Bebop/ Berserk 4. Hana Yori Dango/ Special A/ Angel Beats 5. MM/ Tonagura/ Akane-iro Ni Somaru Saka/ Mayo Chiki 6. School Days/ KissxSis/ Tokimeki Memorial: Only Love 7. Ef a Tale Of Memories/ Ef a Tale Of Melodies 8. Kimi Ga Nozomu Eien/ Kanokon/ Nyan Koi 9. Kampfer/ Air Gear/ Sora No Otoshimono/ Sora No Otoshimono Forte 10. Freezing/ Love Hina/ Lamune Има още доста за които в момента не се сещам. Enjoy. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gipsa Отговорено 4 Февруари, 2012 Share Отговорено 4 Февруари, 2012 1. Kenpuu Denki Berserk 2. Planetes 3. Gekijouban Kara no Kyoukai: The Garden of Sinners 4. Kaichou wa Maid-sama! 5. Toshokan Sensou 6. Ookami to Koushinryou II 7. Skip Beat! 8. Yakushiji Ryouko no Kaiki Jikenbo 9. Rec 10. Pumpkin Scissors 11. Shinrei Tantei Yakumo 12. Otome Youkai Zakuro 13. Senjou no Valkyria: Valkyria Chronicles 14. Densetsu no Yuusha no Densetsu 15. Katanagatari 16. Speed Grapher Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KazeShini Отговорено 15 Юли, 2012 Share Отговорено 15 Юли, 2012 Трудна работа е да се отсяват така Samurai 7 Hakuoku Shinsengumi Kitan/ Hekketsu Roku Samurai Champloo Basilisk Wolf's Rain Death Note Vampire Knight Angel Sanctuary Kuroshitsuji Fate/Stay NIght Nurarihyon no Mago FMA: Brotherhood Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alfons Отговорено 15 Юли, 2012 Share Отговорено 15 Юли, 2012 Видях, че са изминали цели 2 години, откакто съм си дал вота и затова ето новия топ10+ : Natsume Yuujinchou (1,2,3,4)- Все още най-доброто за мен. Death Note Mushishi Gungrave Gantz Neon Genesis Evangelion Full Metal Panic! (1,2,3) Great Teacher Onizuka Welcome to the NHK! Steins;Gate Fullmetal Alchemist Samurai Champloo Monster Kimi ni Todoke Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lover. Отговорено 18 Юли, 2012 Share Отговорено 18 Юли, 2012 Elfen Lied - доста кърваво и също така ми хареса как едно "оръжие" на човека се съпротивляла срещу всички принципи. Емоциите са твърде много. Vampire Knight - харесва ми историята, арта, както и всичко останало, няма спор анимето е върха. Kaichou wa Maid-sama! - разтоварващо е. Dance in the vampire Bund - историята е на ниво, арта също и все пак е за вампири, няма начин да не ми хареса. Darker than black - тук емоциите също бяха много, но точно заради това го харесвам. Special A - разтоварващо. Full metal panic - тук нямам по-специфично мнение. D Gray Man - страхотно аниме.. държи те в напрежение постоянно и има много динамика. Blood+ - доста ме впечатли със всичко и определено надмина всички очаквания. Betrayal knows my Name - страхотно аниме AIR ||| Kanon - доста тъжно и те кара да се замисляш.. Clannd ||| Clanad after story Naruto- не го следя отдавна, но определено влиза в класацията.. в това аниве всичко си е на ниво, само това, че твърде много се разтегна не ми харесва, но както и да е. Имам и много други, но сега не се сещам. Това са аниметата, които бих гледала още няколко пъти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Razzormaw Отговорено 22 Юли, 2012 Share Отговорено 22 Юли, 2012 хех тъй като гледам предишната ми класация даже и до 10 не съм я докарал пък сега сигурно и 20 няма да ми стигнат, но все пак.. 1 Mirai Nikki - безспорен фаворит най-вече заради замисъла, динамичното действие и разбира се уникалният персонаж на Юно 2. Rurounin Kenshin - може би щеше да е на първо място ако не бяха го прилючили по такъв бозав начин и направо след Киото арка бяха развили един точно определен арк от мангата, който би завършил цялата история по прекрасен начин, но уви.. 3. Steins; Gate - също като MN много добър и напълно реализиран замисъл 4. Vampire Knight - едно от най-първите анимета дето изгледах и причината да почна да следя японски анимации 5. Berserk - безспорно един от най-добрите violence-та, но за съжаление както при Vampire knight историята виси въпреки това ми е от любимите 6. Pandora Hearts - същата работа като 4, 5 много добри история, арт, музика обаче незавършено 7. Peach Girl - от жанра романс за мен е най-доброто заедно с Azishteruze Baby, Fushigi Yuugi и Toradora 8. Texhnolyze - не е от най-популярните понеже е mindfuck и е с доста сложен и труден за асимилиране сюжет да не говорим за края и определено не е лъжица за всяка уста, но за мен е един от фаворитите ми 9. Angel Beats - каквото и да кажа малко ще е от тея по визуални новели ми е номер 1 откъдето и да го погледна - плот, арт, музика 10. Dance in the vampire bund - за разлика от другите го гледах наскоро и ми остави изключително добри впечатления ако класацията беше за вампирски анимета щеше да е на второ място за след VK. Да отбележа: Fairy Tail не го включих умишлено понеже и без това ми е еталон, а и тея многоепизодните е доста противоречиво да ги слагаш в класация понеже няма постоянство в сюжета. Също така подредбата освен Mirai Nikki, Кеншин и Steins; Gate почти не е умишлена понеже ми е трудно дори невъзможно да сложа някое от тези анимета пред другите понеже всяко си има своите достойнства и ми е харесало много поради една или друга причина, но нали трябва са в класация.... и след 3-та ги нахвърлях просто така. Да не говорим, че мога да изредя и за още една като почна от примерите дето дадох покрай Peach girl на 7-ма позиция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GFotaku Отговорено 16 Октомври, 2012 Share Отговорено 16 Октомври, 2012 Я да се опитам и аз... Е, няма да е толкова точно след седмия номер, но... засега 01. Saiyuki - безспорният ми фаворит. Привлече ме като магнит и не ме пуска, обичам всичко в него^^ Още когато видях арта, който страшно ми допада, после сею екипа, после... Както при всичко любимо, разбира се, няма слаби страни за мен в "Пътешествие на Запад" 02. Gintama - най-готината пародия евър! Винаги успява да ми върне настроението. А пък най-добре съм се смяла сутрин, с чаша кафе в ръка и преди училище, някога... беше страшно... ами, освежаващо xD 03. One Piece - в началото го гледах много скептично, признавам си, но след това завладя и мен. По начало не съм човек, който се влияе от това какъв е арта (да, колкото по-хубав, толкова по-добре, но никога не избягвам аниме заради арт), та затова бързо привикнах с него и станах "един от екипажа", както се казва. Обожавам края на арката за Енел! (и самата нея) 04. Cowboy Bebop - да кажем, че ми беше едно от първите и просто си се влюбих в... може би в Спайк, човекът си беше интересен персонаж за изучаване... 05. Tengen Toppa Gurren Lagann - това много хора го плюеха преди (или не точно плюеха, но че имаше негативи, имаше) и все пак... Тенджен си е точно като за хора като мене - тези големи речи мен си ме вдъхновяват xD 06. Tiger & Bunny - споменах и в неговата тема, че е единственото аниме, което изгледах ей тъй, на един дъх. И още не знам какво толкова ме грабна, но е факт, че едва ли не го обожавам (не толкова, колкото Сайюки ме е завладял, но все пак, почти толкова...) 07. Lupin III - поредната ми слабост. Дават ли някъде и някога приключенията на Лупан, Джиген, Гоемон и Зенигата - хвърча нататък с пълни сили! Още повече се радвам, че тази година ще има поредният спешъл! Пълна зарибявка (доказва го аниме листата ми xD) 08. Black Jack - и това бих го определила с модерната дума "жестоко"... Особено най-ранните ОВА... Грабва. 09. Eyeshield 21 - обичам си ги аз спортните анимета, но това ги бие всичките! Не, чакай, почти всичките, другото е... 10. Major - да, да, ето това! То и Айшийлда са дъ бест спортни анимета за мен! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mi6lence Отговорено 21 Октомври, 2012 Share Отговорено 21 Октомври, 2012 Всички аниме сериали,които ще изброя са ме впечатлили по един или друг начин,но понеже е класация,ще опитам да ги подредя в една примерна 1. Tasogare Otome X Amnesia ---> прекрасно аниме,което печели първото място,най-вече заради финалният епизод. 2.The Vision of Escaflowne ---> много интересна история и за 96 -та година,впечатляващ арт. 3.Kaichou wa Maid-sama ---> страхотна двойка си бяха Усуи и Миса-чан,напълниха ми душата и ме накараха да се смея от сърце във всеки един епизод 4.Hakuouki - и трите сезона ---> впечатляващ арт и увлекателна история 5. Blood + 6.Inu X Boku SS ---> "когато зайчетата са тъжни,те умират" ... какво повече да кажа :D 7.Elfen Lied ---> жалко,че няма втори сезон. 8.Vampire Knight ---> вампирите винаги са ми били слабост,дали заради Кейт Бекинсейл (как искам да ме ухапи по вратлетоо,ммм) ,не знам но обожавам филми ,а вече и анимета с вампири 9.Trinity Blood 10.Special A ---> ако изключим факта,че доста ми напомняше на Kaichou wa Maid-sama,то останах доволен,леко и разтоварващо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diadora Отговорено 22 Март, 2013 Share Отговорено 22 Март, 2013 Kъмто днешна дата ето това са ми топ 10 сериалите: 1SAMURAI CHAMPLOO -тва за мен е ДЪ анимето. Настолно ми е, все си го преслушвам, особено отделни пасажи. Идеално балансирано: мъдро,приключенско, комедийно,бойно,страхотен ОСТ...бе много е добро и откъм сюжет и откъм персонажи. 2.SHIGURUI - мн малко зад Шамплуто ми е, на една идея. Изгледах го като хипнотизирана, пренесе ме в някакъв абс непознат за мен свят, който за анимиран такъв, ми се стори доста реален. Уникално преплитане на антагонизЪм и протагонизъм. 3.GUNGRAVE - абсолютен олдскул сейнен шедьовър, който всеки ценител не би подминал. С дълбока психология, изследваща още веднъж цената на лоялността и приятелството от всички аспекти. ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– 4.BACCANO ! - мастърпиС, компилация от жанрове поднесени във форма на гювеч в 13+3 епизодна форма, хем завършен. Без обособен главен герой, няколко паралелно вървящи сюжетни линии, много смях, много кръв и дори любов.. 5.OURAN HIGHSCHOOL HOST CLUB - THE BEST комедията !! смяла съм се до сълзи 6.La corda dóro ! - любимия ми ривърз харем, романтика на фона на много хубава музичка... 7.NARUTO ( без Шипуудена) - името-шоунен, което ми разкри дверите на света, наречен японска анимация. Преди да го осерат, просто беше страхотно и винаги героите му ще имат специално място в сърцето ми. Такива емоции за съдбата на някой, почти не ми се е случвало да хабя.Наситено е с много стойностни и силни моменти. 8.KUROKO NO BASKE - надъхващо, високооборотно шоненче с незабравими моменти и извънземен баскет. От първи до последен еп. градуса е на МАХ по забавление. И пълно с бишитааа.... 9.BLEACH - след много труден старт, се влюбих в героите и вселената на Кубо, имам много любимци от там. И най-любимия ми герой от аниме- Гримжоу !! 10.MONSTER - най- интересния крими суспенз. Макар и малко мудно вървящо, анимето много увлича с мистериите си... Имам и много други любими, да ме прощават за пропуска тук Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Color Отговорено 26 Май, 2016 Share Отговорено 26 Май, 2016 Аз ще съм по- скромна: 1. Death note - страхотен замисъл, страхотна идея, в един момент обаче вкараха твърде много персонажи и твърде много усукаха нещата, края тотално ме отказа. Първият игрален филм беше някаква своеобразна пародия, сега готвят нов, не знам дали ще се престраша да го гледам. 2. InuYasha - много смях с тия зевзеци, гледах го за разтоварване. Останалите, които съм гледала не мога да нарека любими. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts