thedemon1238 Публикувано 7 Май, 2010 Share Публикувано 7 Май, 2010 Понеже все още нямам 10 аниме сериала (скоро, в момента съм почнал няколко Very Happy ), реших да направя и тема за филмите. Работата е там, че от толкова гледане не мога да си спомня всички. Нищо, от вашите класации, може да си припомня някои филмчета. Тези са първите 10 които ми дойдоха в главата (което съгласете се означава че явно са ме впечатлили ). Номер 1 е и любимият ми филм изобщо, не само аниме. Smile 1. Millenium Actress 2. Perfect Blue 3. Nausicaa of the Valley of the Wind 4. Spirited Away 5. Metropolis 6. Tokyo Godfathers 7. Castle in the Sky 8. Princess Mononoke 9. Ninja Scroll 10. Ocean Waves Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
postmortem Отговорено 7 Май, 2010 Share Отговорено 7 Май, 2010 Я да видим какво ще ми изскочи в главата Smile 1. Ghost in the Shell (1995) - много красива анимация и страшно оригинални идеи. 2. Cowboy Bebop: Knockin' on Heaven's Door (2001) - може би малко по-слаб от сериала, но дава още от същото, което на мен ми беше достатъчно. 3. Ghost in the Shell: Innocence (2004) - рядко срещано явление, но продължението е почти толкова добро колкото и оригинала. 4. Spirited Away (2001) - макар да не съм най-големия фен на Гибли, качествата на този филм са безспорни. Много японска атмосфера. 5. Kumo no mukou yakusoku no basho (2004) - много красив филм, с красива атмосфера. 6. Hoshi no koe (2002) - добра, прочувстена любовна история. 7. Howl's Moving Castle (2004) - хубава анимация и интересна концепция. 8. Blood: The Last Vampire (2000) - определено много по-добър от всичко излязло впоследствие от този франчайз. 9. Final Fantasy VII: Advent Children (2005) - като фен на играта не мога да го пропусна. Все пак е един от малкото филми, които съм си купил. 10. Akira (1988) - една класика, която не е нещо кой знае какво като сюжет, но с много добра сайбър пънк атмосфера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mrnkaloto Отговорено 7 Май, 2010 Share Отговорено 7 Май, 2010 а..тук определено е много лесно: 1. Mezame no Hakobune; 2. Nasu - The Summer of Andalusia; 3. Piano no Mori; 4. Final Fantasy VII - Advent Children; 5. Toki wo Kakeru Shoujo; Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
air Отговорено 7 Май, 2010 Share Отговорено 7 Май, 2010 1. Akira 2. The Venus Wars 3. Nausicaa of the Valley of the Wind 4. Spirited Away 5. Metropolis 6. Tokyo Godfathers 7. A Wind Named Amnesia 8. Princess Mononoke 9. Ninja Scroll 10. Howl`s Moving Castle Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alfons Отговорено 7 Май, 2010 Share Отговорено 7 Май, 2010 Предпочитам късометражните филми,но да видим: 1.Howl's Moving Castle 2.The Cat Returns,Spirited Away 3.Brave Story 4.Akira 5.Vexille 6.Sword of the Stranger 7.Final Fantasy: The Spirits Within 8.Wonderful Days 9.The Place Promised in Our Early Days 10.5 Centimeters per Second Princess Mononoke,.Grave of the Fireflies,Perfect Blue,Ghost in the Shell също много харесвам,но няма място. Не съм ги подреждал...боли ме главата ,като мисля. Половината са на Гибли,което е пълна случайност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
debil4e Отговорено 7 Май, 2010 Share Отговорено 7 Май, 2010 Final Fantasy:The Spirits within Ghost in the shell Appleseed Vexile Sword of a stranger Howl's moving castle Mononke Hime Grave of the fireflies A wind named amnesia Akira Има още, но не ми се мисли повече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jae_Hee Отговорено 7 Юли, 2010 Share Отговорено 7 Юли, 2010 Значи: 1 Itazura na kiss 2 Howl's moving castle 3 Special A 4 Skip Beat 5 Earl and fairy Имам само топ пет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pamity Отговорено 7 Юли, 2010 Share Отговорено 7 Юли, 2010 1. Naruto Shippuuden 2. Tsubasa Chronicle 3. FMAB 4. Soul Eater 5.Vampire Knight 6- Kaze no Stigma 7. много са Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubo0 Отговорено 12 Юли, 2010 Share Отговорено 12 Юли, 2010 Waking Life The Animatrix Shigurui Vampire Hunter D Bloodlust Ghost In The Shell Hellsing Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Silver_girl Отговорено 31 Юли, 2010 Share Отговорено 31 Юли, 2010 1. Grave of the fireflies 2. Toki wo kakeru shoujo 3. Final Fantasy VII: Advent Children 4. 5 cm per second 5. Brave story 6. The voices of a distant star Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
legalize_It Отговорено 31 Юли, 2010 Share Отговорено 31 Юли, 2010 трудно ми е да правя такива класации кое след кое да слагам ... но със сигурност samurai champloo ми е номер 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
air Отговорено 31 Юли, 2010 Share Отговорено 31 Юли, 2010 Това трябваше да го споделиш в темата за сериали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wong Fei Hung Отговорено 24 Ноември, 2010 Share Отговорено 24 Ноември, 2010 Предпочитам пълнометражните аниме филми пред сериалите (двата такива които съм следил по-подробно са Captain Tsubasa & Dragonball, но това беше преди много години) И ето и моята класация: Не са в определен ред: Vampire Hunter D: Bloodlust Patlabor Mobile Police Akira Ghost in the Shell Howl's Moving Castle Spirited Away My neighbour Totoro 5 centimeters per second Ninja Scroll Final Fantasy: The Spirits Within Wings of Honneamise Grave of the Fireflies Май това са заглавията впечатлили ме най-много... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anna_sima1 Отговорено 7 Януари, 2012 Share Отговорено 7 Януари, 2012 1.naruto 2.FMAB 3.soul eater 4.Vampire Hunter D: Bloodlust 5.akira 6.Inuyasha: The Final Act 7.Death Note 8.Vampire Knights 9.True Tears 10.Needless Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yozora Отговорено 5 Февруари, 2012 Share Отговорено 5 Февруари, 2012 1. Itazura na Kiss 2. Kimi to Boku. - търкаляла съм се от смях на това. 3. Fullmetal Alchemist Brotherhood 4. Vampire Knight 5. Katekyoshi Hitman Reborn! - любимото ми! 6. Skip Beat! 7. Ouran High School Host Club 8. Kuroshitsuji 9. D.Gray-man 10. Soul Eater 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blue_Moon Отговорено 5 Февруари, 2012 Share Отговорено 5 Февруари, 2012 1. Millenium Actress 2. Escaflowne 3. Howl's Moving Castle 4. Spirited Away 5. Break Blade 6. The Girl Who Leapt Through Time 7. Sword of the Stranger 8. 5 Centimeters per Second 9. Final Fantasy:The Spirits within 10. Colorful Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KazeShini Отговорено 15 Юли, 2012 Share Отговорено 15 Юли, 2012 Тук едва ли ще измисля цели 10, но все пак: Vampire Hunter D: Bloodlust Howl's Moving Castle Spirited Away Princess Mononoke Ghost In The Shell Final Fantasy VII: Advent Children Grave Of The Fireflies The Voices Of A Distant Star Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GFotaku Отговорено 23 Октомври, 2012 Share Отговорено 23 Октомври, 2012 Black Jack the Movie Millennium Actress Gintama: Shinyaku Benizakura-hen Mobile Suit Gundam 00 The Movie: A Wakening of the Trailblazer Ginmaku Hetalia Axis Powers: Paint it, White One Piece: Omatsuri Danshaku to Himitsu no Shima Howl no Ugoku Shiro Nitaboh Prince of Tennis: The Two Samurai, The First Game Sengoku Basara: The Last Party Не можах да си ги класирам по простата причина, че тези са едва част от всичко :/ Аз нали с многото прИтенции все внимавам кой филм ще подхвана и съм доволна от повечето, на които съм попадала... (така има риск да попаднеш на такива като Atama Yama, но колкото са побъркани, толкова и интересни ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts