Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. По-долу споделям една статия на която попаднах наскоро, покрай увлечението си към к-попа и най-вече симпатията към почитателите му. Както винаги съм казвала - най-голям фен съм на феновете. Ентусиазмът им може да се съревновава единствено с този на футболните запалянковци и се радвам, че в повечето случаи е градивен. Та търсейки информация за различните фен-клубове и удивлението ми колко креативни са членовете им, попаднах на долното и реших да го споделя. Да, знам че мнозина от вас са запознати с тези неща, други не им обръщат внимание, но на мен ми хареса, намирам материала за информативен и ще се радвам да стигне до повече хора. На места съм си позволила да променя незначително текста с цел благозвучие, но отдолу слагам линк към оригиналната статия за тези, които я предпочитат. Навлизане във фендъм културата на к-попа: Sechskies, TVXQ, EXO, BTS и още От Обри Щампър за http://michiganjournal.org 16.02.2018 г. К-поп фендъмите* са вероятно най-отдадените, организирани и лоялни фенове в света, особено в Южна Корея. Съществува дори и такова нещо като “К-поп фендъм култура” и не прилича на нищо в западната култура. Тя включва уникални светещи пръчки, индивидуални фендъм цветове, фенчант, фенсайт (фенове следващи звездите, да не се бърка със сесанг феновете), мащабно гласуване, филантропия и билбордове на Таймс Скуеър. Seo Taiji and Boys, Sechskies и други по-стари групи, като H.O.T., са сочени за вдъхновители на к-поп фендъм културата през 90-те. Тогава термини като „фен-гърл“ и „халю“ са използвани за първи път. Днешните фендъми, като EXO-L, са познати със създаването на нови тенденции в к-попа. Те именно са първите фенове, които организират арт и видео-изложения, създават и продават кукли, холограмен мърч и отбелязват рождените дни на членовете на групата с огромни реклами на Таймс Скуеър. Кай от EXO и неговата кукла Нини Пазарът за к-поп мърч е огромен и най-вече тинейджъри се занимават с него. Те постоянно създават нови неща и дори вземат остарели стоки и ги преработват в нещо ново. Феновете на EXO започнаха да правят малки, симпатични кукли, изобразяващи всеки един от членовете само преди няколко години, а сега същите тези фенове имат популярен магазин в Хонгде (SP-Fctoru), където се продават кукли, аксесоари и облекло. Бизнесът с к-поп кукли постоянно се разраства по цял свят. Търговията в к-попа е дори още по-луда. Ако влезете в музикален магазин в Мьондонг (популярен шопинг район в Сеул), когато к-поп група е издала нов албум, най-вероятно ще видите нещо като Нюйоркската стокова борса – феновете ще правят яростни сделки и ще обменят фото картички наляво и дясно (всеки албум пристига със снимка на някой от членовете на групата и съобщение на гърба, които феновете колекционират). Сериалът „Отговори от миналото: 1997“ показва съперничеството между фенове на H.O.T. и Sechskies. Снимка – Dramabeans. Както разбирате, да бъдеш к-поп фен в Южна Корея е сериозна работа. Почитателите на к-попа обикновено се вричат до живот на групите или идолите си и дори да не са толкова крайни фенове на 20 или 30 години, те продължават да подкрепят любимците си. Надпреварата между групите и дори между членовете на самата група, е също доста интензивна. „Когато си фен на дадена група ти подкрепяш единствено и само нея, и основната ти цел е да й помогнеш да спечели възможно най-много награди.“ – маркетинг мениджър на Soompi Кортни Маклачън – „Лоялността е много важна за корейските фендъми. Ако подкрепяте BEAST/Highlight например, но се разкрие, че сте присъствал на запис на 2PM, може евентуално да ви забранят присъсwтие на бъдещи промоции на BEAST/Highlight. Една от най-големите надпревари в к-поп историята е била между двете най-големи айдъл групи на 90-те: H.O.T. и Sechskies. Между почитателите им често са избухвали и физически битки. Това, както и културата на феновете от 90-те години, бяха есенцията на популярната драма „Отговори от миналото: 1997“. Същото може да се сравни със съперничеството между EXO и BTS, които са вероятно най-големите конкуренти от сегашното поколение на к-попа. Дали сте нов в к-попа или просто сте очарован от вътрешния му свят, ето един анализ на к-поп фендъм културата. 1. Музикални програми: Да започнем от самото начало. На първо място, музикалната индустрия в Южна Корея е много различна от американската. Когато к-поп артист издаде нещо ново, той промотира в музикални програми като M Countdown (в четъртък), Music Bank (в петък), Show Champion (в събота) и Inkigayo (в неделя). Феновете чакат на опашки с надежда да видят любимата си група да записва изпълнение. За да бъде допуснат обаче фенът трябва да покаже, че е част от официалния фен-клуб на групата, да носи последните албуми и да има светеща пръчка на групата (лайтстик). В края на всяко шоу победителят сред участниците се определя според гласуване, стриймване на видеото, физически продажби и т.н. Това поддържа напрегнато съревнованието в индустрията. 2. Лайтстик & цвят на фендъма: Преди да е имало лайтстикове по концерти и програми феновете са размахвали балони с любимите цветове на групата. Сега всяка група предлага уникална светеща пръчка (лайтстик), която свети с цвета на фендъма. Така например, цвета на Big Bang е жълт/златен, на Girls' Generation е розов, TVXQ са с червен, а Super Junior с тъмно син. Стиковете не са евтини – бихте похарчили около 40 USD за един, а ако го купите и от чужбина ще бъдат начислени и транспортни разходи. През 2016 г. SM Entertainment представя лайтстикът на EXO, който може да се контролира с блутут, което означава, че цвета може да се променя по време на концерт. Това напълно променя играта и добавя нов, вълнуващ елемент към изпълненията на групата. Дори музикални предавания, като MAMA, започнаха да използват свои собствени лайтстикове, които дават на присъстващите фенове. 3. Фенчант: Обикновено по концерти феновете пеят страстно песните заедно с изпълнителите. Така е и при к-попа, но феновете имат и фенчант, който изпълняват по време на заглавната песен. „Фенчант“ е когато феновете пеят/крещят, колкото се може по-силно, определени части от песента. Когато парчето излезе се решава коя част ще е фенчант и се съобщава на хората, за да я запомнят бързо преди първото изпълнение. Това е фактор, който не само показва силата на фендълма, но също така прави много по-вълнуващо изпълнението. Никоя друга страна не е толкова добра във фенчанта както Южна Корея. 4. Имена на фен-клубове: Имена за фен-клубовете се използват в цял свят, не само в к-попа, но там те играят особено важна роля. Названията на фендъмите се ползват от почитателите, за да се идентифицират и обикновено са дадени от самата група или продуцентска компания. Феновете на TWICE се наричат “Onces,” на BTS се казват “Armys,” почитателите на RED VELVET са “ReVeluvs,” на групата 2NE1 феновете са “Blackjacks”, а тези на Seventeen са “Carats.” Някои айдъли измислят дори собствени прякори за феновете си, като например Бекхьон от EXO, който нарече фендъма EXO-L - “Aeri”, както се произнася „л“ на корейски. Може да научите имената на други фендъми от видеото: 5. Фенсайт: Във видеото може да видите огромни камери навсякъде и да чуете звука от постоянно щракащ обектив, но това не са журналисти или папараци (макар компанията за новини „Диспач“ да действа като такъв). Вместо „Диспач“ к-поп айдълите имат своите „фенсайтове“. Това са почитатели, които следват любимите си звезди от музикалните предавания през летищата до концертите и качват материалите онлайн, за да радват феновете по света. Всеки фенсайт на айдъл си има свой фотограф и дори продават продукти с любимците си като вентилаторчета, снимки, стикери, ключодържатели и др. Някои фенсайтове дори правят изложби от снимки на фенове. Най-следваните фенсайтове имат над 1 млн. последователи в Туитър. Най-популярните сред тях буквално следват идолите си където и да отидат по света, даже когато са на турне. Дори по концертите в Северна Америка корейските фенсайтове обикалят продавайки свои материали на феновете. Те следват звездите съгласно графика им, но ги уважават и не преминават личната граница. Тези, които нахлуват в личния живот или дори стигат по-далеч, като нараняване, се наричат „сесанг“ или с други думи крайно луди фенове. Трудно е да се нарекат дори „фенове“, всъщност са в в категорията на „анти-феновете“, защото в края на краищата и двата типа нараняват айдълите. Един от най-ужасните сесанг/анти-фен инциденти беше когато Юноy от TVXQ пи от отровна напитка дадена му от такъв „фен“ и беше приет в болница с увредено гърло и травматизиран, какъвто е до днес. Бившият к-поп айдъл, Лухан, се е сблъсквал със сесанг фенове, които го преследвали на няколко различни локации, показвайки обсесивно поведение. В едно интервю на сесанг фен, се казва, че те действат в групи и дори започват работа на места като телефонни компании, за да се сдобият с телефонните номера на айдълите. Някои от тях чакат пред домовете и хотелските им стаи или дори се опитват да нахлуят вътре. Интервюираният споделя, че тъй като да бъдеш сесанг е скъпо занимание, някои млади момичета стигат до там да проституират, за да обезпечават живота си на сесанг фенове. Наскоро по време на лайф чат Бекхьон от EXO имаше многократни обаждания от такъв фен (случва се постоянно, когато айдълите се включват на живо в Инстаграм или VLive и това очевидно ги дразни). На Бекхьон му писна и прочете на глас телефонния номер на сесанга, казвайки да спре да му се обажда. Някои хора разкритикуваха айдъла за стореното, но повечето го похвалиха, че е показал човека, смятайки, че всички айдъли трябва да постъпват по този начин. (Все пак Бекхьон се извини в Инстаграм акаунта си.) 6. Фен-среща: Добавка към разходите на бъдеш к-поп фен са фен-срещите. Повечето групи използват лотариен принцип, за да изберат фенове, които да присъстват на тези срещи. Феновете трябва да отидат в конкретен магазин, по определено време и да закупят албум. Всеки закупен такъв участва в лотарията. Това означава, че феновете поръчват по 20-50 албума наведнъж просто, за да имат шанса да срещнат любимата си група. За големи групи, като EXO, се знае, че фенове поръчват по 100-200 албума и въпреки това понякога не са избирани. Очевидно на никого не са нужни 100 копия на един и същи албум, така че феновете ги оставят на определени места, отбелязвайки със знак, че хората могат да си вземат албум безплатно. Феновете отчаяно се борят да влязат на тези фен-срещи, опитвайки се да срещнат своите идоли лице в лице, да поговорят с тях, да им дадат подарък/писмо или да получат автограф. Почитателите обичат да даряват любимците си с неща като венци от цветя, слушалки с ушички, плюшени играчки и други. Има безброй сладки видеа и снимки от такива фен-срещи. 7. Concerts: По време на к-поп концерт ще чуете фенчант, ще видите фенсайт и техните огромни камери (може дори да ви ударят по главата с обективите си), ще видите и цветния океан, който лайтстиковете създават. Освен това обаче, ще изпитате и много други неща, както на никой друг концерт. Феновете ще са създали банери с различни слогани, които ще се държат по време на определена песен. Феновете също ще организират специални събития за групата по време на самия концерт, такива които са планирани предварително, като на снимките по-горе. По време на фестивали, като Dream Concert, където участват различни изпълнители, стадионът се разделя на сектори за всеки фендъм. Един сектор ще свети в аквамарин за SHINee, друг в зелено за GOT7 и т.н. Това се превръща дори в състезание между фендъмите - кой може да аплодира най-шумно, но в някои случаи фен-клубовете ще помогнат един на друг. От друга страна фендъмите могат да се обединят, за да дадат на група, която не харесват т.нар. „черен океан“ - когато всички изключват стиковете си. Най-известният черен океан е бил за Girls' Generation на Dream Concert през 2008 г. Когато момичетата се качват на сцената целият стадион е бил в пълен мрак и тишина за 10 мин. 8. Гласуването Никой не приема гласуването толкова сериозно колкото к-поп феновете. Дали ще е за голяма и значителна награда или малко проучване, к-поп феновете ще се отдадат изцяло. Те ще създадат по няколко акаунта в социалните мрежи, ще планират стратегии, ще гласуват масово в определено време на денонощието, дори ще платят, за да победят, ще направят всичко каквото могат за любимата си група (дори да означава да измамят). По време на гласуването за MAMA 2017 бяха отчетени стотици милиони гласове. BTS-феновете победиха фен-клуба на Джъстин Бийнър по време на музикалните награди на Bilboard и BTS спечели ТОП Социален Артист – за първи път в к-попа. В момента (януари 2018) тече iHeart Awars Best Fan и Army-тата изпращат стотици хиляди туитове всеки ден. Гласуването в к-попа не е шега. 9. Филантропия: Фен-клубът на 2NE1 дарява 1 210 мангови дървета за село в Южен Судан, създавайки „Гората на 2NE1“ и осигурявайки храна и сянка за местните хора. Снимка „Korea Herald“. Въпреки че к-поп феновете хвърлят много пари за любимите си групи, те също така набират средства и даряват за различни каузи и благотворителност от името на любимците си. К-поп фенове садят дървета, дори гори, изграждат училища и библиотеки, даряват кръв и хиляди долари по целия свят. Броят на такива примери е безкраен, почти всеки голям фендъм, който някога е съществувал, го е правил. Това помага да се създаде добро име на фендъма и на групата, тъй като понякога сесанг-феновете създават лоша репутация на фенството (давайки отровни напитки, преследвайки автомобилите, нахлувайки в хотелските стаите, хаквайки акаунтите в социалните мрежи и пр.) 10. Таймс Скуеър: Снимка - Twitter.com Една от най-новите тенденции в к-поп фенството е да се купи реклама на Тайм Скуеър за рождения ден на някой айдъл или годишнина на групата. За такива събития клубовете купуват огромни реклами в метростанциите в цял Сеул, но това е на съвсем друго ниво. Най-големият китайски фенсайт на Лей от EXO, XingPark, беше първият, който през 2016 г. го направи за 26-тата му годишнина. Сега (2018 г.) други членове на групата – Чаньол и Сехун, както и групите BTS и iKON, също се появяват на Таймс Скуеър. Феновете на групите обикалят около рекламите за шанса да видят любимия си айдъл на голям екран. К-поп феновете посвещават много време, енергия и пари на своите любимци, без значение от цената и жертвата. Мнозина от тях, когато завършат училище го израстват, но продължават да обичат и подкрепят любимата си група без значение колко са възрастни. За някои фенове к-попа е мотивация да дадат най-доброто от себе си и постигат много заради това. Въпреки, че често са критикувани от семействата и обществото феновете продължават да обичат любимите си к-поп групи и затова успяват да разпространят к-попа по целия свят. *Фендъм (англ. fandom) е колективно понятие за всички фенове (почитатели, привърженици, запалянковци) на определено занимание. Превеждащата статията с гордост заявява, че е EXO-L макар да не отговаря на всички гореописани характеристики. Статията в оригинал: ТУК На всички стигнали до края искрено благодаря!
  3. Today
  4. Love Affairs in the Afternoon Алтернативни заглавия: Weekday at 3PM Love, Pyeongil Ohoo Seshiui Yeonin, 평일 오후 세시의 연인 Заглавие на български: ? Държава: Южна Корея Година: 2019 Жанр: романтика, драма Епизоди: 16 Превод: ina79 Редакция: helyg Прогрес: 1 епизод: превод - 10%, редакция - 0% 2 епизод: превод - 0%, редакция - 0% 3 епизод: превод - 0%, редакция - 0% 4 епизод: превод - 0%, редакция - 0% 5 епизод: превод - 0%, редакция - 0% 6 епизод: превод - 0%, редакция - 0% 7 епизод: превод - 0%, редакция - 0% 8 епизод: превод - 0%, редакция - 0% 9 епизод: превод - 0%, редакция - 0% 10 епизод: превод - 0%, редакция - 0% 11 епизод: превод - 0%, редакция - 0% 12 епизод: превод - 0%, редакция - 0% 13 епизод: превод - 0%, редакция - 0% 14 епизод: превод - 0%, редакция - 0% 15 епизод: превод - 0%, редакция - 0% 16 епизод: превод - 0%, редакция - 0%
  5. kandala

    EXO

    SM поизбързаха и пуснаха една от песните на EXO-SC - Just us 2 ft. Gaeko. Ама толкова да им отива, клипчето и то. Гледам, слушам, усмихвам се. Обичам EXO-ly. А иначе Ден 2 на концерта върви добре. Много искам да ви покажа солото на Сухо, ама няма качествено видео, а е грехота да се гледа на квадратчета, правоъгълничета, плочки... Плочки? Ах, Сухо...
  6. Като прочетеш заглавията на статиите "Why are Fan Girls Fawning Over Li Xian, the Male Lead in C-Drama, “Go Go Squid!”? " и " Netizens Have Crowned Li Xian as their “July Boyfriend” и се успокояващ, че не си единствения дет е станал луд фен на сериала Yang Zi и Li Xiang така си паснаха, че феновете съвсем забравиха за DEng Lun Химията им се получава, а и от екипа пуснаха информация, че реакциите на главните е някой от сцените (демек целувките) са си съвсем естествени, защото не са планирани предварително, а на момента директора тайно се наговаря с някой от двамата. За сериала - отдъхнах си като видях, че не вкараха Hu Yi Tian в някой любовен триъгълник, а е супер братчеда дет оправя нещата в напрегнатите моменти (новогодишната вечеря и гледах поне 5 пъти ). За оста - изненадата беше гласа на Димаш, но и другите песни са добри
  7. felicyti

    I'm Not a Robot (2017-2018)

    Много симпатичен сериал. Имаше си всичко необходимо, за да се забърка една романтична история: богат красавец, на който нещо не му е наред, сладка и чаровна девойка с финансови проблеми и луди идеи, забавни и добри второстепенни герои, малко смях, малко дълбоки искрени погледи, малко драма, малко сълзи, малко целувки и малко караници, един-двама лоши герои за цвят, че без тях не може. Хареса ми актьорската игра. Двамата главни съм ги гледала в други продукции и определено тук ме впечатлиха, защото видях различна игра и емоции. Много ми допада, как корейците вкарват малка измислица в сценариите си (по точно заболяването на главния в този случай, както и идеята за робот който да разпознава емоции в хората) и ни карат да повярваме в нея, все едно е нещо съвсем реално. Хареса ми и метафората с болестта и доверието в хората. Хареса ми и това, че не задълбочиха с клишето за любовен триъгълник или четириъгълник и нямаше истерични и ревниви пресонажи, които да пречат на главната двойка с досадни интриги и там подобни. Общо взето ако Ви се гледа нещо романтично и неангажиращо, но доста добре пресъздадено с вкус, това е сериалчето
  8. kitket

    Her Private Life (2019)

    Романтично и топло. Съвременни отношения и герои, които се държат като зрели хора. Главният не е разглезен богат чебол, а свестен и талантлив човек, главната не е бедното, но добро момиче, дето се облича на тъмно и то с дрешки от сандъка на баба, а модно облечена изтънчена жена, която знае какво иска. Страхотна екранна двойка. И двамата показаха доста и сполучливи романтични моменти. Мисля, че от Kim Jae Wook очаквах повече изразителност, а Park Min Young се "изразяваше" повече, отколкото трябва, но това са подробности. Добро е сериалчето, за почитатели на лекото и романтично четиво.
  9. Мене ме впечатли главният. За другото Точно пък сюжетната линия на влюбването ми се стори доста развита - последователна и логична. Дори да не се 'земат накрая, ще е достатъчо Уей Уей да се отърве от оня нещастник с талончетата, чашата от точките и секса по график. Дори го очаквам към новите колежки да е малко по-щедър, щото мизерниците обикновено така правят.
  10. Насочен е и към двете аудитории, повече даже към мъжката. Мъжете, смятащи жените до тях и влюбени в тях за даденост, в един момент ги губят и тогава чак им светва лампата, но вече е късно. Тя е премигвала, премигвала, но тя не са я отразявали. Към жените, посланието е, да обичат и уважават първо себе си, да имат собствено достоинство и да вярват, че заслужават, имат право на най-доброто, било то работа, любов, брак и т.н. Изневярата, ако може да се нарече такава тук, е само инструмент за разкриване на истини.
  11. vivivan

    Да споделим песен

    Победителят в състезанието "Най - добър певец сред Отмъстителите "
  12. Bangkok Vampire | Rosalin Lah Vampire รสรินล่าแวมไพร์ Държава: Тайланд Епизоди: 8 Дата: 31 март, 2019 - 26 май 2019 Режисьор : Songsak Mongkolthong Произведено от : Welldun Studio Company Limited Излъчване :неделя от 15.00 до 16.50 ч. MONOMAX (Mono Max) Продължителност на епизод: 75 мин. / 01:15 Жанрове: драма, екшън, романтика, вампири Участват: Saiparn Apinya Sakuljaroensuk Golf Pichaya Nitipaisankul Anon Saisangcharn Nui Kessarin Ektawatkul Yong Anuson Maneetayt Описание: Розарин е потомък на вампири, загубва сестра си мистериозно, случайно, тъй както други хора в Банкок изчезват един по един. Използва психичната си сила, за да открие сестра си, към която се присъединява и Ноп, който е първият ИТ специалист, и който от пръв поглед разбира,че тя не е човек. Истината е че вампир-ловец/главния/ събира специална кръв за някои ритуали, използвайки няколко елитни убийци под негово командване. Розарин трябва да се бори за сестра си или тя и Банкок ще бъдат унищожени от злия вампир. С руски онлайн Очаква се С английски онлайн
  13. @Allanon, ми да. Жените мрат да се влюбват в обвързани
  14. Кое по-точно е насочено към женската аудитория.... изневярата ли? Защото това е водещо в сериала. Между другото двамата главни имат доста по-голяма химия off screen отколкото във филма
  15. Hi-So Sa Orn Държава: Тайланд Епизоди: 32 Излъчен: 1 ноември 2018 г. - 19 декември, 2018 г. Излъчен: понеделник, вторник, сряда, четвъртък, петък Мрежа: Канал 7 Жанрове: Комедия , Романтика Продължителност: 60 мин. Участват: Apa Bhavilai-Mayrisa / "Mary" Kem Hussawee-Aidin Angkana Woraruttanachai- Namthong Porntrisat Pitipon-Patsakorn / "Pat" Parita Chairak-Katreeya Tom Nahathai Pichitra-Tharnthip и др. Oписание: Бащата на Майриса е от богато семейство, но майка й е бедна, така че не е приета от семейството на баща си. Отиват да живеят в провинцията, Майриса израства с Айдин, и са най-добри приятели. Баба й я завежда в чужбина. Десет години по-късно Майриса и Айдин се срещат отново. Тя вече не го помни, но Айдин веднага я познава, тя е първата му любов и той все още е влюбен в нея. Заради класовите им различия се опитва да я забрави и да продължи напред, но винаги е там, когато тя има нужда от помощ. Трейлър С английски онлайн С руски онлайн
  16. Cruel Seduction | Suay Sorn Khom สวยซ่อนคม / Suay Sorn Kom Държава: Тайланд Епизоди: ? Излъчен: 3 юли 2019 -? Дни: сряда, четвъртък Мрежа: Канал 7 Продължителност: 1 час. 35 min. Жанрове: романтика , драма Режисьор: Siam Sangwariabut Продуцентска компания: Dara Video Участват: Saran Sirilak като Peung Karnklao Duaysienklao като Anyamanee / Ping Prapye Ramida като Lew Baramita Sakornchan Thanyakan Thanakitananon като Janjira Thee Wanichnanthatada като Dr. Sow Nonthapan Jaikunta като Chai Poolaphat Attapanyapol като Sira Papang Thongputtaruk Yda Suwanpattana Angel Artitaya Raiwin Ratsaminiyomwut Dear Parisa Ophapom Chitapan като Lee Rattasin Nalintanapat Tanadech Deeseesuk Naphop Prasoplab Chomwichai Meksuwan Santiraj Kulnoppakiet като Nathi Sayamrat Buajoroen Tarakorn Sooksomlert Duangdao Jarujinda като Ampika Passorn Boonyakiart Nussara Pawanna Chalermporn Poomphanwong Patthama Panthong Ake Oree Ratree Wittawat Chokdee Pakphu Описание: Без да са направили нищо лошо, главната героиня, майка й, и любовницата на баща й (китайски магнат), са принудени да напуснат къщата му. Заклева се, че ще се върне и отмъсти, отнемайки му всичко. Завръща се с друго име и напълно променена външност... Очаква се С руски онлайн С английски онлайн
  17. skofiild

    GOT7

    7 юли.. Феновете отбелязоха 2000 дни от дебюта на групата... Статия #GOT7_IThinkILoveYou2000 8 юли-концерт в Лос Анджелис... #GOT7inLA Туитър Ютуб Други клюки: GOT7 спечелиха месечната класация на IDOL CHAMP за юни. Наградата е: Видеата на GOT7 ще бъдат пускани 250 пъти по канала на MBC PLUS ! -Зад кадър: заснемането на рекламата на VIVO X27, в която Джаксън участва. -Марк бе принуден да се извини ,тъй като корейските фенове настояха за това,след като бе замесен в скандала със Сеунгри и останалите известни личности,тоест бе пуснат слух,че и той е бил преди в чата,който бе разпространен навсякъде.По-късно бе потвърдено,че той няма нищо общо и че е бил въвлечен и споменат от някого напълно ''случайно''.Ама все пак беше принуден да се извини за нещо,което не е сторил... Съобщението в официалната фен страница: Здравейте,Марк е.Първо искам искрено да благодаря на всички фенове,които са подкрепяли и обичали GOT7. Наистина съжалявам,че съм наранил феновете и съм ги разочаровал. Зная много добре защо феновете са разочаровани и ще дам най-доброто от себе си подобни неща да не се случат отново. Ще работя здраво всеки изминал ден от сега нататък и ще бъда по-добър Марк,за да не наранявам повече сърцата на феновете... -От фейсбук профила на Мадам Тюсо Хонконг. "Восъчната фигура на Джаксън най-после ще бъде разкрита на 29ти юли!Присъединете се към кампанията на Мадам Тюсо във Фейсбук, за да спечелите покана и да присъствате на церемонията по откриването (на восъчната фигура)!"
  18. skofiild

    GOT7

    Момчетата вече се прибраха в Корея,след като приключиха с американската част от турнето си... Сега накратко /разбирайте го пост след пост/ докато изчистя всичко около тях до тук. 3 юли-концерт в Далас... #GOT7inDALLAS Още снимки Туитър Ютуб Други клюки: -Песента на Джаксън Papillon (ремикс на BOYTOY) е включена във филма "The Rookies" , който се е излъчил на 12ти юли в Китай. -Got7's You Are Era in 10 Minutes -Откъс от Епизод 17, <PRISON LIFE OF FOOLS> -Джинйонг е бил избран да озвучава главния герой 'Camp' в анимационният филм - Принцеса Ая.
  19. skofiild

    B.A.P. | Best Absolute Perfect

    И вече последните /засега/ новини около момчетата... Продуцент от IT STYLE TV публикува интервю с Джонгъп и Джун,провело се в Ню Йорк... Хахаха какъв пост е качил на 18 юли в туитър..
  20. Yesterday
  21. helyg

    Canola (2016)

    Може да гледате филма с български превод, благодарение на @ina79 : Тук и Тук
  22. helyg

    Canola (2016)

    Version H264.1080p-HDTV.EBS

    112 downloads

    Превод: ina79 Редакция: helyg Форумна тема
  23. Относно класификация на ролята -
  24. Allanon

    Search: WWW (2019)

    За И Да Хи се сещам как във Beauty Inside поиска ръката на любимия от родителите му. И как им отговори на въпроса какво работи..... Безценна сцена беше това!! И там беше много силен характер. Красива, стилна, грациозна. Много я харесвам тази актриса
  25. excape

    Class of Lies (2019)

    Двете серии ми харесаха, с интерес ги гледах, макар да не харесвам актьора, но пък ми харесва актьорската му игра.
  26. tainax

    Lee Soo Hyuk (И Су Хьок)

    Честито, младежът е излязъл от казармата на 17.07 и продължава напред.
  27. skofiild

    B.A.P. | Best Absolute Perfect

    Много бях изостанала тук,затова днес реших да наваксам,и то се получи малко пост след пост,но поне почти постигнах заветната цел... 18 юли... Зело с участие в KPOP Chart Show M COUNTDOWN | EP.628 Официалния акаут на японското списание ''Haru Hana'' публикува снимка и откъс от интервюто с Де Хьон и Джонгъп. ''Джонгъп:Започнах да се упражнявам, за да допълня диетата си. Де Хьон: Правя диета, която се състои от това, че не ям. Опитах се да се упражнявам преди време, но ми е много трудно... така че си мислех, че диета, която се състои от никаква вечеря, е по-подходяща за мен * смях *'' Снимките и интервюто с тях се проведе през април по време на фен срещата им там... Джун,приятелят на Джонгъп пусна тийзъри около предстоящият си албум.Малко ще използвам тая тема за да го порекламирам.Песните ще са три,първата вече излезе с клип.В последния си лайв е казал,че всичките песни ще имат клип.Джонгъп участва като композитор в ''SWITCH'' и ''REM''.Всъщност ''REM'' е общата им песен с Джун.Засега не се знае кога ще излезе нейният клип. Албумът ще излезе на 25 юли... Тийзър.
  1. Load more activity
×