Jump to content

Анкета: Интерес към известни личности


Recommended Posts

Здравейте :)

 

Аз съм студентка 4-ти курс „Връзки с обществеността” и сега пиша дипломната си работа свързана с интереса и любовта на феновете към дадени популярни личности (за която черпя вдъхновение от пет годишна мания по корейските драми ;)) и какво говорят те за техния характер. Като част от нея правя изследване за интереса на българите към корейските звезди.

 

Ако темата ви е интересна или искате да се самоизследвате можете да участвате като попълните онлайн анкетата по-долу. На някой от вас вече я пратих на лично съобщение (Благодаря на всички, които участваха  :icon_sunny:  :es:  ) и след като видях, темата е интересна не само на мен, реших да постна анкетата и тук.

 

Тя е професионална и съдържа 70 затворени въпроса разделени в 3 секции. Времето необходимо за попълването ѝ е около 20 минути. Анонимна е. След края на изследването ще обработя резултатите и ще ги споделя тук.

 

Чела съм много интересни анализи на подобни анкети правени в други страни и се надявам и тук така да се получи :)

 

Ми ... май не се сещам какво друго да ви кажа, затова вие ако имате въпроси и коментари по темата, споделете ги по-долу.

 

 

Към анкетата*

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз я направих, беше много интересна наистина... Покрай някои въпроси се замислих за някои неща, за които преди никога не се бях сещала :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове