Jump to content
kcekce

BUCK-TICK

Recommended Posts

 

BUCK-TICK.jpg

 

Аз и тук да попитам - КАК МОЖЕ да няма тема за BUCK-TICK? Хората над 20 години тресат сцената вече... И така, бандата официално е сформирана 1984 г., първият им албум е издаден 1987 г. Вокал на цялата сбирщина, както сигурно (надявам се) повечето от вас знаят, е Атсуши Сакураи, който има и солови проекти (ТЕМА). Групата свири някакъв характерен за тях си рок - смеска от ню уейв, пост пънк, индъстриъл и едно такова... Абе бук-тик-скоsmile.gif Някои пУтрибители ги скланят като вижуъл, но ви-кеят определено не е основния акцент в това, което правят BUCK TICK. Въпреки МНОГО силното сценично присъствие и цялата феноменална зрелищност на концертите им. И etc., аман от приказване...
 

ДИСКОГРАФИЯ

 

* Hurry Up Mode (1987)
* Sexual XXXXX! (1987)
* Seventh Heaven (1988)
* Taboo (1989)
* Aku no Hana (1990)
* Kurutta Taiyou (1991)
* Darker Than Darkness -Style 93- (1993)
* Six/Nine (1995)
* Cosmos (1996)
* Sexy Stream Liner (1997)
* One Life, One Death (2000)
* Kyokutou I Love You (2002)
* Mona Lisa Overdrive (2003)
* 13kai wa Gekkou (2005)
* Tenshi no Revolver (2007)
* Memento Mori (2009)
* Razzle Dazzle (2010)
* Yume Miru Uchuu (2012)

Arui wa Anarchy (2014)
Atom Miraiha No.9 (2016)
No. 0 (2018)

 

 

Подробна биография по години

 

Цъкни тук:

 

Buck-Tick е група с дългогодишна история. Основана е през 1985 г., като оттогава съставът
на групата не е променян - Atsushi (Атсуши) - вокал, Hisahi (Хисаши) - китара, Hidehiko (Хидехико)
- китара, клавир, U-Ta (Ю-ТА) - бас-китара, Toll (Тол) - ударни, перкусия. Всичко започнало през далечната 1983 г. Тогава
ученикът на една гимназия в Гунма Имаи Хисаши решил да създаде собствена рок-група.
Чудесно решение, но имало един малък проблем – Хисаши не можел изобщо да свири
на нито един музикален инструмент. Родителите на Хисаши имали малък магазин
за алкохол и тютюневи изделия, където се навъртали гимназистите, когато бягали от часове.
В стаята на Хисаши непрекъснато се отбивали доста хора, някои от които той дори не познавал.
Бъдещият рокаджия имал голяма колекция европейска музика и младежите се събирали
да слушат музика, да пият, да пушат и да си говорят на различни теми. И няма нищо чудно в това, че сред
тази разнородна тълпа скатаващи се ученици били и някои от бъдещите членове на групата Buck-Tick.
Един от тях, Хигучи Ютака, също искал да свири в рок-група, гледайки двамата си братя музиканти.
Скоро двамата с Хисаши започнали да стоят планове и да обсъждат името на бъдещата група.
Майката на Хисаши много харесвала Ю-та. Смятала го за добро момче, което идвало на гости
на сина й всяка сутрин. Ако изпитвала затруднения при събуждането на Хисаши, знаела, че трябва
само да дочака Ю-та, който бил доста ранобуден. По-големият брат на Ю-та – Тол – по онова време
вече налагал с все сили барабаните в група Spots, която впоследствие била преименувана в SP.
Младият Ю-та разбира се непрекъснато се навъртал покрай групата на брат си. С китарата така
и не успял да се пребори, но басистът на Spots му показал два-три рифа на бас-китара.
След това Ю-та твърдо решил да стане бас-китарист. Купил си евтина бас-китара
с тънък гриф, за да му е по-лесно да свири, и започнал упорито да се упражнява да свири
на нея всеки ден. След известно време размисъл Ю-та решил да покани в съвместната му с Хисаши група
и своя стар приятел Хидехико, който бил висок и според Ю-та изглеждал доста готин. Хиде
бил поласкан от това предложение. Изобщо не го вдъхновявала мисълта след завършването си
да продължи делото на своите родители, които продавали комикси втора ръка. Затова Хиде първо
искал да стане футболист, но забравил постепенно това намерение, тъй като не постигнал големи успехи
в областта на спорта.
Ю-та бил сигурен, че Хидехико трябва да стане вокалист заради впечатляващата си външност.
Но Хиде не бил на същото мнение, той си падал по китарите. Затова скоро си взел страт на фирмата
Greco и бил много доволен от покупката. След като позагледал новата му китара, Хисаши също решил
да стане китарист. Обяснил, че не иска да става вокалист заради постоянния психологически натиск,
на който ще бъде подложен от публиката. В крайна сметка си взел страт Fletcher втора ръка и доста
добър педал към него. Тогава Хисаши за пръв път се сблъскал с проблема да си намери китара за левичар.
Малко по-късно Хисаши поканил в групата си и своя съученик Сакураи Атсуши. Интересен е фактът,
че двамата учили в един клас вече цяла година, но до онзи момент били обменили само няколко думи.
Атсуши като цяло не общувал със съучениците си, всичките му приятели били от другаде. Може би
причината за това е, че за околните той изглеждал странно и някак диво момче, от каквото връстниците
очаквали само проблеми. Още тогава Атсуши вече бил доста екстравагантен, обличал се като
“янки от петдесетте” и си правел странни прически. Разбира се всичките му връстници смятали външния му
вид за странен. Самият Атсуши бил от проблемно семейство. Баща му бил алкохолик и обичал да се налага.
И именно за да го дразни Атсуши решил да стане барабанист. Купил си евтин комплект барабани
втора ръка и започнал ежедневно да изкарва баща си извън кожата с постоянните си упражнения. В крайна
сметка Аччан постигнал най-сетне целта си и бил изритан от вкъщи заедно с барабаните си. Но това
не разстроило кой знае колко нито него, нито по-големия му брат, който също напуснал дома
на баща си с потискащата му атмосфера. Атсуши започнал да живее при своя приятел Тол, който
също бил барабанист. Всички решили да поканят за вокалист стария приятел на Хисаши Араки. След това съставът
на групата бил сформиран окончателно. Членовете й нямали никакъв интерес към ученето, били твърде
срамежливи за да свалят момичета и посветили цялото си свободно време на общата си мечта
и музикалните си инструменти. През пролетта на 1984 г. Хисаши най-сетне измислил име за групата си – Hinan Go-Go, което в превод от японски означава приблизително “критични думи”. Още от името става ясно,
че първоначално групата се ориентирала към пънк-саунда. Малко по-късно групата свирила
на ежегодния любителски фест Little Rock. Във фестивала участвали около 30 групи, повечето
от които подражавали на Boowy и Mods - най-популярните групи по онова време. Hinan Go-Go изпълнили
три кавъра на песни на пънк групата Stalin и изпъкнали на фона на общия буви-модсов фон.
Благодарение на това спечелили и първата награда. Hinan Go-Go се почувствали като наистина яки рокаджии,
въпреки че изобщо не се били сработили още и били направили продължителна пауза в първата песен.
Момчетата се вдъхновили от първоначалния си успех и взели твърдото решение след завършване на училище
за заминат за Токио и да се заемат сериозно с музика.

Араки, Хисаши и Атсуши завършили училище преди останалите. Араки и Хисаши първи заминали
за Токио, където Хисаши започнал да учи в професионална школа за дизайн.
Междувременно Атсуши си намерил работа в компания, продаваща резервни автомобилни части.
Дал тържествена клетва на родителите си, че ако не го пуснат най-сетне да замине за Токио,
ще започне да пие непрекъснато. Хисаши пък, вместо да учи посвещавал цялото си време
на китарата си и полека-лека се опитвал да пише собствени стихове и песни. Всеки уикенд се връщал
в родния Гунма, за да свири там заедно с групата си. След като три месеца не стъпил на нито един урок,
Хисаши окончателно зарязал школата по дизайн. Разбира се в крайна сметка го изключили.
Родителите му го молили да се върне в родния си град, но той отказвал. През това време Хидехико вече бил написал
първата песен за групата – “Freaks” (според други източници името е “Soldier”).
Колкото и странно да звучи това, впоследствие песента била продадена на друга група
за символичната сума от 500 йени.

Същото лято Хисаши решил да промени името на групата на Baku-Chiku (“фишек”), което
по-късно било латинизирано на Buck-Tick. И за новопокръстената група Хисаши написал
и първата си песен – “Plastic Syndrom”. Малко по-късно се появила и още една, наречена “Monokuro no star”.
В края на 1984 г. Buck-Tick участвали в конкурса Popcorn (Popular Song Contest), спонсориран от компанията Yamaha.
На 4 август Buck-Tick дебютирали на живо в Shinjuku Jam Tokyo. Пак там се състоял
и последният им концерт с Араки за вокал, на 8 ноември. Хисаши усещал, че Араки не успява
да изпълни добре песните на Buck-Tick, но нямал представа как да му каже това. Задачата не била
от леките, тъй като двамата се познавали отдавна. Групата се била събрала на бар, когато Атсуши
съобщил на Араки общото решение. Изненадващо за всички Араки отговорил, че и той си мислел същото.
После напуснал групата, а останалите й членове се сблъскали с проблема покрай търсенето на вокалист.

Но Сакураи не случайно съобщил на Араки общото решение на групата. Всъщност Аччан вече от доста
време искал да смени барабаните с микрофон. По времето, когато живял при Тол, той му предлагал
да заеме мястото на вокалиста на SP, когато той внезапно напуснал групата. Но Тол бил
категорично против. И в това няма нищо чудно – той не искал брат му Ю-та да си има проблеми
заради изчезването на барабаниста му Атсуши. Затова Тол му казал да забрави за това и да продължи
да свири в своята си група. Малко по-късно Тол съобщил на Атсуши, че SP са се разпаднали окончателно.
Атсуши послушал съвета му, но не могъл да си избие тази мисъл от главата. Консултирал се с вокалиста
на Boowy г-н Химуро, който бил кратък и ясен: “Ако чувстваш, че трябва да пееш,
значи трябва да пееш”. Аччан незабавно забравил всичките си съмнения и съобщил за решението си
на Ю-та, който веднага се обадил на Хисаши в Токио. Той обаче не бил впечатлен от идеята. Изобщо
не можел да си представи, как ще звучи гласът на барабаниста. Освен това по онова време
Хисаши вече преговарял с един човек, който според него щял да пасне идеално в групата.
Но все пак, тъй като Хисаши винаги бил доста лоялен при взимането на решения, решил
да събере групата за обсъждане.Има още една интересна версия на събитията.
Според нея решението на Атсуши да стане вокалист дошло след някакво афтър-парти след концерт
на Boowy в Гунма, на което Химуро казал на Аччан, че той има много харизматична външност
и затова непременно трябва да стане вокалист. Звучи доста правдоподобно, но самият Атсуши
отрича категорично тази версия. Както и да е, би трябвало да знаете какъв инат е Сакураи.
Той казал, че никой друг на този свят не изпитва толкова голямо желание да пее, колкото той.
И в крайна сметка решението било взето. Ю-та предложил брат му Тол да смени Атсуши
зад барабаните, тъй като SP вече се били разпаднали. Тол се дърпал известно време
от куртоазия, но накрая се съгласил. Концертният дебют на новия състав на групата
се състоял на 4 декември в Shimjuku Jam.

В началото на 1986 г. вече всички членове на бандата окончателно се преместили да живеят в Токио, опитвайки се
да си извоюват място на инди-сцената. Скоро групата издала първия си демо-запис, който включвал песните
«Plastic Syndrome II», «To-Search», «One Night Ballet» и «Secret Reaction». Благодарение на връзките си с бившите
SP Buck-Tick успели да се уредят в хубаво звукозаписно студио. Цените там обаче били доста солени и на младежите
им се наложило да запишат цялото демо само за един ден – 18 май. Скоро Казуо Сауаки, който държал известния
инди-лейбъл Taiyo Records видял групата на концерта в Shibuya на 28 юни. Buck-Tick му харесали изключително много.
Сауаки се свързал с тях по телефона и скоро договорът помежду им бил подписан. В резултат на това
на 21 октомври Taiyo Records издали сингъла «To-Search / Plastic Syndrome Type II». Скоро след
това Buck-Tick станали доста популярни на инди-сцената. Последвали първите прессъобщения за тях, първите
промоционални снимки (които впрочем били направени до дома на Сакураи) и т.н.
На 12 януари 1987 г. Buck-Tick биват излъчени по телевизията в шоуто Shibuya La Mama, след
това засядат в звукозаписното студио за създаването на първия си албум. В резултат на усърдния им труд
на 1 април излиза албумът «Hurry Up Mode». Това е първият албум в историята на инди-сцената, който освен
на винил бил пуснат и на компакт диск. Освен това CD-рилийзът съдържал и два бонус-трака -
«Vacuum Dream» и «No-No-Boy». Въпросният диск обаче бил издаден в крайно ограничен тираж и
и до ден днешен си остава недостижима мечта за повечето B-T-колекционери.
Преди излизането на албума групата организира шоу под надслов «Buck-Tick Genshou» в токийския
Toyoshima Koukaido. После групата стартира турнето си «Hurry Up Mode». През март 1987 г. Buck-Tick биват
представени в списание Doll, в раздела за нови групи под номер 32. Може би това е първото споменаване
за Buck-Tick в списание. Толкова по-поразителен е фактът, че още през декември групата краси
корицата на Fool's Mate. Скоро продуцентът на Victor/Invitation records
Джуничи Танака също проявява интерес към групата и предлага на Buck-Tick да подпишат договор с Victor.
На 16 юни в Shibuya's Live Inn бива проведен концерт под надслов «Buck-Tick Genshou II», който
на 21 септември бива разпространен на видеокасети под името «Buck-Tick Live at the Live Inn». Преди
записа на новия албум Victor искат от групата предварително демо. Buck-Tick записват демо
от три песни - «Sexual Intercourse!» (по-късноSexual XXXXX!), «Romanesque» и «Moon Light». От 26 юли до 18 август
Buck-Tick се затварят в студиото за запис на първия си major-албум. На 21 ноември албумът е готов -
«Sexual XXXXX». Интересно е, че от този албум няма издаден нито един сингъл.
После групата започва да се появява периодично в радио и телевизионни предавания, да провежда
сесии по даване на автографи и за пръв път членовете й започват да се чувстват наистина заети.
Решено е да се заснеме първият клип на групата. Отначало очаквали снимките да отнемат четири дни,
но тъй като Атсуши бил много болен се наложило да скъсят сроковете. Така че на видеото на «Sexual XXXXX»
Аччан е трескав и с висока температура. На 20 септември групата стартира турнето
«Buck-Tick Genshou». На 22 ноември бива издадена първата фото-книга на групата. На 11 декември
групата провежда концерта Buck-Tick Genshou III» в Tokyo Nihon Seinenkan, а на
31 декември – концерта «Rock 'N Roll Band Stand». През януари 1988 г. Buck-Tick отново се затварят
в студиото и записват следващия си албум. «Romanesque» излиза на бял свят на 21 март
и заема двадесето място в класациите. После Buck-Tick се появяват на няколко пъти по телевизията
в различни шоута. На 24 януари 1988 г. групата провежда таен концерт в Shinjuku's Loft, а на 21 февруари
издава видеото «More Sexual!!!!!», което съдържа PV на песните «Sexual XXXXX!», «Dream Or Truth»,
«Hyper Love», «Empty Girl» и «Illusion», както и субтитри за песента «My Eyes & Your Eyes».
От 13 февруари до 11 март 1988 г. групата отново се събира в студиото, този път заета със записа
на известния на всички албум «Seventh Heaven», който излиза на пазара на 21 юни. От този албум
също няма издаден нито един сингъл. Във времето между записите и издаването на албума Buck-Tick
дават редица различни концерти. «Buck-Tick Shock Tour» включва общо около 34 концерта.
През март биват заснети клиповете на Physical Nervous», «Victims of Love» и «In Heaven». На 1 април Buck-Tick
свирят в Shiodome Pit, като билетите за концертабиват изкупени едва два часа след началото
на продажбите. През юли 1988 г. Buck-Tick се захващат със записа на първия си major-сингъл -
«Just One More Kiss». Същия месец, на 15 юли на пазара излиза и комиксът «Hearts», чиито герои
копират външния вид на членовете на бандата. И пак същия месец – Buck-Tick се снимат в реклама
на портативен касетофон JVC Cdian.На 15 август групата участва в Pop Rockets 88
заедно с редица други музиканти, включително и Мика Канеко, за чийто албум Хисаши написва песента
«Watashi No Teki». На 18 август групата свири на Sound On Wave 1988 в Киото. И пак тогава членовете
на бандата, въпреки възраженията на Сауаки, за пръв път излизат на сцена сресани и без гребени
(с изключение на Тол), с тотално променени прически. На 1 септември Buck-Tick заминават за Лондон
за да запишат новия си албум там, в Master Rock Studio. Връщат се в Япония чак в началото на октомври.
И въпреки че вече са записали третия си пореден албум, все още не са направили турне в подкрепа
на втория. Налага се спешно да вземат мерки по въпроса. Турнето «Seventh Heaven» стартира
на 11 октомври. А на 26 октомври излиза сингълът «Just One More Kiss», който заема шесто място
в класациите. За този сингъл групата дори получава наградата Най-добър нов изпълнител.
През декември 1988 г. Buck-Tick биват представени във видео-колекциите «Captagon Vol. 31».
На 18 януари излиза на бял свят и новият албум «Taboo». Турнето «Seventh Heaven» обаче все още
не е приключило. Свирейки концерт след концерт, членовете на групата започват да се изтощават
до крайност и чак на 8 февруари си дават заслужена почивка. Атсуши заминава на екскурзия в Хонконг,
а Хисаши и Ю-та – в Индия. На 21 април излизат видео-концертите «Sabbat I»
и «Sabbat II», които биват заснети още в края на януари-началото на февруари. На 7 март излиза
фото-книгата «Hyper», а на 4 април – фото-книгата «Love Me».
Турнето “Taboo” стартира на 22 март 1988 г. Атсуши сменя цвета на косата си на стандартен черен.
Всичко изглежда безоблачно, но изведнъж се налага турнето да бъде прекъснато. Причината
за това е, че Хисаши е арестуван на летището поради употреба на LSD. Всички следващи концерти
биват отменени. Съдебното дело продължава към три месеца и в крайна сметка Хисаши получава
условна присъда от шест месеца и бива задължен да се извини публично. Членовете на бандата
и до ден днешен избягват да обсъждат този случай пред пресата. Въпреки това инцидентът не успява
да ги превърне в “добри момчета” и темата за наркотиците бива засегната още редица пъти
в творчеството на групата и в страничните проекти на Хисаши.
На 1 октомври 1988 г. групата Buck-Tick се заемат със записа на новия си албум. Скоро списанията
публикуват съобщения, че групата ще представи нов сингъл и нов албум през декември.
На 20 декември изнасят концерт в родния си град Гунма в Gunma Ongaku Center. А на 29 декември
групата изнася грандиозното шоу «Buck-Tick Genshou» в Tokyo Dome пред 50-хилядна публика. На този концерт
Buck-Tick изпълняват и две песни от новия си албум - «Aku No Hana» и «The World is Yours». За съжаление
този невероятен концерт не е заснет на видео, нито е записан на аудио-носители, по желание на самата група.
През януари 1990 г. Buck-Tick биват представени във видео-колекцията «Captagon Vol. 38», където
са включени снимки и записи от албума, фотосесии, изказвания на членовете на бандата и други
любопитни за феновете неща.На 24 ануари на бял свят излиза невероятният
сингъл «Aku No Hana», а на 1 февруари и едноименният албум, който е кръстен на известната
книга на Бодлер “Цветя на злото” (Les Fleurs du Mal), която Атсуши четял по онова време. Албумът
заслужено заема първо място в класациите на Oricon.На 1 април бива издадена и видео-версията на
«Aku No Hana», която съдържа клипове за всяка една песен от албума. Впрочем, Buck-Tick
са първата японска група, която издава подобен филм.
На 2 март бандата стартира турнето «Aku No Hana», което включва над 50 отделни концерта. На 18 март
излиза и книгата «Tenshi No Zawameki ~My Buck-Tick Story~», а на 15 юни – книгата «Hyp No. 3». Друго интересно
издание е «Symphonic Buck-Tick in Berlin», излязъл на 21 юли (албум с песни на групата, изсвирени
от берлинския оркестър). Подобен тип издание отново е невиждано дотогава в Япония. На 2 август Buck-Tick
изнасят нов концерт в Seibu Stadium, и още един на 5 август в Osaka Ekisei Contena Yard. Шоуто този път
е под надслов «A Midsummer Night's Dream». На 20 септември групата азапретва ръкави
за създаването на поредния си албум. На 6 октомври Buck-Tick изнасят съвместен концерт
с Киосуке Химуро от Boowy, озаглавен «Great Double Booking». От 5 до 29 декември групата
провежда мини-турне от осем концерта, озаглавено “5 For Japanese Babies”. Същия месец
групата отново попада в компилацията Captagon, този път в 44 брой.
На 21 януари 1991 г. излиза новият сингъл «Speed», който бива представен от групата на 1 февруари
на Music Station. На 21 февруари излиза и новият албум - «Kurutta Taiyo». Хисаши си прави
все повече и повече експерименти със звука, докато гласът на Атсуши започва да звучи
все по-ниско. През същия месец групата отново влиза в компилацията Captagon, в 45 брой. На 5 юни
излиза и сингълът «MAD», за който бива заснет впечатляващ клип. На 30 октомври излиза и
сингълът «Jupiter». Турнето «Kurutta Taiyo» стартира на 6 март и включва общо 49 концерта.
Междувременно Сакураи сменя изписването на името си – първото канджи от “Сакураи”
с по-стария символ “сакура”. Възможно е това да е свързано по някакъв начин с внезапната смърт
на майка му, която е истински удар за Атсуши. Сакураи започва да използва все по-малко
английски думи в лириката си, докато стиховете му стават по-художествени и философски. По същото
време Аччан сключва и първия си брак, младоженката е стилистката на групата. Двамата имат и дете,
но двойката се развежда едва година по-късно. На 21 октомври излиза компилацията
«Dance 2 Noise 001», в която влизат песни на редица изпълнители. Сред тях са и произведения
на членовете на Buck-Tick – соловата песен на Хидехико «Jarring Voice» и «Schaft»
(страничен проект на Хисаши, Маки Фуджи от Soft Ballet и г-н Watts, известен още като PIG)
с парчето «Nicht-Titel». На същата дата друга известна група – Der Zebit – издава «Shishunki II»,
където Хисаши свири в песента «4-D Vision No Rasen Kaidan». Атсуши пък
участва като гост-вокал в песента «Masquerade». На 21 ноември бива издадена компилация
от клипове на Buck-Tick. На 27 ноември групата изнася три различни шоуто в три различни
Club Quattro в Япония. На 10 декември Атсуши и Хисаши участват като гости на концерта
на Der Zibet в Токио, озаглавен Kudan Kaikan. На 13 декември Buck-Tick представят песента
«Jupiter» на Music Station. На 21 март 1992 г. излиза компилацията
«Dance 2 Noise 002», в която този път е включен Аччан с участието си в съвместна
песен с Сlan of Xymox. Текстът на песента е на Сакураи, музиката е на Сlan of Xymox..
На 21 март излиза и сборният диск на Buck-Tick «Koroshi No Shirabe ~This is NOT Greatest Hits~»,
наречен по този начин за да подчертае, че не е сборник с хитове на групата. Песните за
«This is NOT Greatest Hits» за записани наново в студио. На 14 март стартира и турнето
«This is NOT Greatest Tour», което включва общо 23 концерта. На 17 април групата представя
парчето «Oriental Love Story» на Music Station. На 10 и 11 септември Buck-Tick изнасят концерта
«Climax Together» в Yokohama Arena. Изпълнението на живо бива записано
и разпространено на видеокасети на 2 декември. Същата година излиза на бял свят и книгата
«BT8992: Buck-Tick's Metamorphosis 1989-1992». На 21 октомври Soft Ballet издават невероятния си
албум «Million Mirrors», в който Хисаши изпълнява китарените партии в парчето «Meddler».
На 20 май 1993 г. Buck-Tick отново стартират турне в подкрепа на предстоящия си албум.
На 21 май излиза сингълът “Dress”, който е представен от групата на Music Station на 4 юни.
На 23 юни новият албум “Darker Than Darkness -Style 93” вече е на пазара.
Това е първият рилийз в Япония, при който бонус-тракът е записан на деветдесет
и трети канал, след безброй канали тишина. А въпросното бонус-парче е едноименната
песен «D-T-D» (Darker Than Darkness). В албума има и други нововъведения.
Тук Хидехико за пръв път свири на клавир, а Аччан – на саксофон. На 21 октомври излиза
и сингълът «Die», който е представен от групата на Music Station на 5 ноември.
От 31 юли до 7 август 1994 г. Buck-Tick изнасят концерти под надслов «Shapeless» в
Fuji-kyu Highland Conifer Forest. на тези концерти в качеството си на гости участват групите Soft Ballet
и The Mad Capsule Market's. Следващата част от шоуто, стартирала на 9 август, е озаглавена «LSB» и включва
общо пет концерта. Името на турнето е абревиатура от имената на участващите в него групи - Luna Sea,
Soft Ballet и Buck-Tick. На 24 август на бял свят излиза и албумът ремикси «Shapeless», който е издаден
заедно с книга (книгата включва фотосесия на групата в Истанбул, където са изнесли концерт).
На 21 септември Иссей от Der Zebit издава първия си солов албум «Flowers», в който Хидехико свири
китарените партии в песните «Koi No Hallelujah», «Asa Made Matenai» и «Seaside Bound». Атсуши пък
изпълнява вокалите в для «Koi No Hallelujah». На 21 септември излиза албумът на Schaft «Switchblade»,
на 21 октомври и албум ремикси на същата група, озаглавен «Switch Remix». Schaft също така изнасят
четири концерта в Токио и Осака, един от които е издаден на видеокасети под името «Switchblade Visual Mix».
На 24 март Buck-Tick издават новия си сингъл «Uta», а на 21 април – сингъла «Kodou». На 7 април
групата се появява в Music Station, където изпълнява песните «Aku No Hana» и «Uta».
На 14 март Buck-Tick изнасят концерт в Liquid Room в Shinjuku, концертът е озаглавен «Six/Nine '95.5.14».
Един ден по-късно на бял свят излиза и новият албум «Six/Nine», веднага след което групата
стартира турнето «Somewhere Nowhere Tour». Планирани са общо 29 концерта, впоследствие обаче
турнето бива съкратено. Иссей, който пее вокалите в новата песен «Itoshi No Rock Star» също се появява
на единия от концертите, за да изпълни песента на живо. На 15 август Имаи Хисаши участва като гост-музикант
в концерт на известната група The Stalin, изпълнявайки китарените партии в песните «No Fun» и «Mushi».
Впрочем, в съвместното интервю на Хисаши и Мичиру (от The Stalin) от 1991 година вторият
изразява учудването си от това, че Buck-Tick са започнали кариерата си с кавъри на негови песни.
На 21 септември 1994 г. Buck-Tick издават сингъла «Mienai Mono Wo Miyou На Suru Gokai Subete Gokai Da».
На 1 декември излиза и компилацията от сингли «Catalogue 1987-1995», както в аудио,
така и във видео вариант.
През 1996 г. Buck-Tick прекъсват всякакви отношения с мениджърската компания
Shaking Hands и създават своя собствена – Banker, чийто президент става Тол. На 22 май излиза
сингълът «Candy», а на 21 юни – новият албум «Cosmos». «Chaos Tour» стартира на 4 юли,
включва общо 23 концерта и приключва през септември. Групата планира и допълнително турне
от девет концерта «Chaos After Dark Tour» през декември, но турнето не се осъществява.
На фотосесия в Непал здравето на Аччан изведнъж се влошава драстично и той бива изпратен спешно
обратно в Япония за хоспитализация. Лекарите сериозно се притесняват за живота му – Атсуши
има остър перитонит и има нужда от спешна операция. Групата все пак изнася страхотни
концерти по-късно – през 1997 г., а турнето е озаглавено «Red Room 2097». През 1996 г.
PIG издава своя албум «Sinsation», в който Хисаши изпълнява китарените партии
в парчето «Analgesia». През 1997 г. групата сменя лейбъла си
с Mercury/Polygram. На 21 март на бял свят излиза «Tribute to The Starclub», в който в парчетата
«Bad Bullet Boy» и «The Unknown Solider» (remix) могат да се чуе бас-китарата на Ю-та. Хисаши
също участва при записа на «The Unknown Solider» за този диск.
На 23 април Юкиноджо Мори издава албума си «Tenshi No Ita Wakusei»,, в който Хисаши участва
в песните «Yuki Ga Tsukuru Tenshi», «Sasayaku Tenshi», «Jigsaw Puzzle No Tenshi» и
«The Devil is changed back to an Angel ~ Tenshi Ni Modoreta Akuma ~». Същата година
Buck-Tick се заемат и с благотворителност, продавайки свои вещи на аукцион на фенклуба си.
Спечелените от търга пари са изпратени впоследствие на благотворителни фондове.
На 12 ноември от новия лейбъл излиза сингълът «Heroine», а на 10 декември и новият
албум «Sexy Stream Liner». На 26 и 27 декември Buck-Tick изнасят
двудневното шоу «Sextream Liner Reigata» (type 0) в токийския Nippon Budokan, където за пръв път
изпълняват песента «Gessekai». Парчето ще бъде издадено в сингъл чак пет месеца по-късно. През
същата година излиза и новият албум на PIG «Wrecked», където Хисаши свири на китара
в песните «No One Gets Out of Her Alive» и «Contempt», а Аччан участва при записа
на вокала на същите песни. На 4 февруари 1998 г. Buck-Tick стартират
турнето си «Tour Sextream Liner», което включва общо 30 концерта. В рамките на това турне на
8 и 9 март в Budokan се изнасят два концерта, които на 12 август биват издадени в лайв-албума
«Sweet Strange Live Disc» и видеото «Sweet Strange Live Film». Интересно е, че
в албума не влиза изпълнението на живо на «Gessekai», докато във видеото отсъстват
изпълненията на «Tight Rope», «Mienai Mono Wo Miyou To Suru Gokai Subete Gokai Da»
и «Candy».
На 11 март бива издаден и новият сингъл «Sasayaki». Всички би-сайдове за сингъла са ремиксирани
от чуждестранни музиканти. «Thanatos» е ремиксиран от Raymond Watts (Pig), «My Fuckin' Valentine» -
от Gunter Schulz (KMFDM), а «Schizo Genso» - от самия Daniel Ash, китариста на Bauhaus!
На 13 март излиза новият сингъл «Gessekai», към който като би-сайд е записано парчето
«Muchi No Namida», ремиксирано от Томоясу Хотей от Boowy. Песента «Gessekai» е използвана
като основна тема в анимето «Nightwalker: Mayonaka No Tantei».На 21 октомври Guniw Tools издават албума
«Dazzle», музиката към парчето «Grazing» е написана от Хисаши. На същата дата
Масами Тсучия издава албума си «Mori No Hito ~Forest People~», където Атсуши
участва при записа на вокала и е автор на текста към песните «Manatsu No Yoru No Mori»
(A Mid Summer Night's Forest) и «Chisana Mori No Hito» (Goblin Forest).
Аччан от години е почитател на творчеството на Масами и е изключително доволен
от възможността да работи с него. Освен това по-късно Тсучия също помага на Атсуши при
записа на соловите му проекти. А когато Bauhaus най-сетне стигат до Япония с известното си турне
«Resurrection Tour», всички членове на Buck-Tick присъстват на концерта в качеството си на фенове.
Освен това Хисаши написва интрото към японското издание на сборния албум «Bauhaus – Crackle».
На 3 март 1999 г. излиза сборникът ремикси «Bastard Eyes» на известната група Zilch
(един от проектите на Хиде), в който влиза и ремиксът «Fuctrack №6 Super Schaft Mix»,
създаден от групата Schaft в личето на Хисаши.На 17 март излиза албумът трибют за Джон Бонъм
озаглавен «Super Rock Summit ~Tengoku He No Kaidan~», в който Тол свири ударните в парчето «Hot Dog».
На 20 март Victor/Invitation издават двоен диск с най-известните хитове на Buck-Tick
и го озаглавява «B-T». В компилацията влиза дори и наиздаваното досега демо «Romanesque».
На 20 и 27 юни и на 4 юли Тол провежда три импровизирани мини-шоута на барабани
в различни магазини, на които присъстват по не повече от петдесетина души. На 14 юли
излиза новият сингъл на Buck-Tick «Bran-New Lover». На 8 август групата подгрява на концерта
на Мерилин Менсън в турнето му «Beautiful Monsters Tour». Наред с Buck-Tick
участват и групи като The Wildhearts, One Minute Silence и Oblivion Dust. Хисаши се присъединява към Zilch
в турнето им «Cut Your Edge Tour 99» и свири с Хиде на три концерта (11 август в Zepp Fukuoka,
12 август в Zepp Osaka и 14 август в Zepp Tokyo). Освен това на 12 и 14 август той излиза
на сцената заедно с Маки от Schaft. Хисаши свири със Zilch в песните «Doubt» и «Electric Cucumber».
На 19 август Buck-Tick провеждат специален концерт в Akasaka Blitz под надслов «No Title». На 23 август
групата стартира мини-турнето «Energy Void Tour»,което включва само четири концерта. Шоуто
е открито от самия Pig. На 20 октомври излиза и новият сингъл на Buck-Tick - «Miu».
На 29 март 2000 г. Mercury/Polygram издават поредния сборен албум «97BT99». На 5 април
Shammon издава албума «Lorelei», където Ю-та изпълнява бас-китарите в песните «Sontoku Kanjou»
и «Subconscious Excursion». През юли Buck-Tick сменят лейбъла с BMG/Funhouse. На 19 август
пристигат в Корея, а на 20 август дават интервю в Сеул без да свири на живо. На 21 август групата
отново е в Япония. На 6 септември издава сингъла «Glamorous», а на 20 септември и албума
«One Life, One Death». В подкрепа на новия албум Buck-Tick правят две кратки турнета -
«Phantom Tour» (осем концерта) и «Other Phantom Tour» (седем концерта),
както и едно турне в края на годината, включващо само три концерта и озаглавено
«Tour One Life, One Death». На 28 март 2001 г. излиза лайв-албумът «One Life, One Death Cut Up», както и видеото
от концерта «One Life, One Death». На 29 юли за радост на корейските фенове Buck-Tick
участват в Soyo Rock Festival 2001 в Сеул. Времето рязко се влошава и на групата
й се налага да свири под проливен дъжд. Малко след това Хисаши и Атсуши организират
поредния страничен проект Schwein, в който участват Raymond Watts (Pig) и Sascha Konietzko
(Саша Кониецко) от KMFDM. На 9 май Schwein издава албума си «Schweinstein» и провежда
«Schwein Fest Tour Japan 2001», в което Саша Кониецко не участва. На концертите
от турнето групата изпълнява не само песни на Schwein, но и парчета на Schaft, Pig
и Buck-Tick. На 15 септември излиза и албум с ремикси на Schwein озаглавен
«Son of Schweinstein». В албума като бонус-видео е записан и изключително стилният клип
«You're My Disease», заснет в Ню Йорк.На 21 ноември излиза новият сингъл на Buck-Tick
«21st Cherry Boy». На 29 декември групата изнася концерт в токийския Nippon Budokan
под надслов «The Day In Question». На 20 февруари 2002 г. излиза и сингълът
«Kyokutou Yori Ai Wo Komete», а през март вече е готов и албумът «Kyokutou I Love You».
На 3 април стартира турнето «Tour 2002 Warp Days», което включва общо 25 концерта.
На 2 март на пазара излиза книгата «Words by Buck-Tick», а на 21 март излиза
и DVD озаглавено «Picture Product». На 21 септември групата предлага на феновете и още една книга
- «Ikonokrusm». На 19 септември Victor/Invitation пускат на пазара преиздадени и преработени
дискове на групата, включващи много интересни бонус-тракове. На 4 декември излиза
и DVD-видеото «Tour 2002 Warp Days 20020616 Bay NK Hall», а на 29 декември се състои и
поредния концерт - «The Day In Question» в Nippon Budokan.
2003 година бива открита със сингъла «Zangai», излязъл на 8 януари. 13 февруари излиза и новият
албум «Mona Lisa Overdrive». На 24 януари Buck-Tick изнасят таен концерт в Shibuya-AX. На 17 февруари
групата представя «Zangai» в телевизионното предаване Pop Jam.
На 4 март Buck-Tick стартират турнето «Mona Lisa Overdrive Tour», включващо
17 концерта. По-късно турнето се удължава с още осем концерта под нов надслов -
«Tour Here We Go Again!». Състоялият се на 28 и 29 юни концерт “Mona Lisa Overdrive –Xanadu”
в крайна сметка бива издаден на видео. Buck-Tick участват във фестивала Summer Sonic 03 на
2 август в Осака и на 3 август в Токио. Освен това през септември групата отново открива концерта
на Мерилин Менсън в Япония. През 2003 г. феновете на Buck-Tick ги очаква много приятна
изненада – групата издава няколко свои концерта на DVD. Ето го и списъка на изданията:

19 март - Sabbat live videos
25 юни - Picture Product II
10 септември - Climax Together live video
3 декември - Mona Lisa Overdrive -Xanadu-

В края на годината групата изнася традиционния си концерт «The Day In Question». 2004 г. може
смело да се нарече година на соловите и страничните проекти. От 16 февруари до 13 май
Аччан упорито работи в студиото върху соловите си творби. Първият резултат от труда му е страхотният
сингъл «Sacrifice», който излиза на 26 май. На 23 юли феновете вече виждат дебютния албум
на Атсуши с романтичното заглавие «Ai No Wakusei» (“Планета на любовта”). На 21 юни е издаден още
един сингъл, този път двоен - «Taiji/Smell». В клипа на песента «Taiji», можете да видите небезизвестния
Сато Тейджи (Theatre Brooks), който наред с други музиканти помага на Атсуши при записването
на соловите му проекти. На 21 и 22 юли Атсуши изнася два концерта в NHK Hall Tokyo, в чийто
трак-лист влиза и песента «Explosion», както и един кавър на песен на сър Дейвид Бауи.
Като гост-музиканти в концертите участват Cube Juice и Satou Taiji. На 25 август на бял свят
излиза и късометражния филм “Лонгинус” на режисьора Рюхей Китамура, в който Атсуши,
може би отново преследвайки постиженията на своя кумир Бауе, влиза в ролята на вампир,
който мрази себеподобните си. На 14 юли излиза и фото-книгата «Yasou»,
а след нея и следваща - «Sacrifice». На 16 декември е издадено и DVD-видеото
«-Explosion- Ai No Wakusei Live 2004». Същата година Сакураи се жени повторно.
Междувременно през 2004 г. Хисаши се събира с двама свои стари приятели – Киоши
(Machine, hide & Spread Beaver) и Катсушиге Оказаки и създава групата Lucy.
На 9 юни Lucy издават албума «Rockarollica», след което групата стартира турне от 12 концерта.
Музиката им е в стил рок-енд-рол и донякъде дори напомня соловите проекти на Иги Поп
от времената на Авеню Би. На 17 ноември излиза и DVD-то на групата «Show ~Shout, Speeed,
Shake Your Rockarollica~» .На 28 юли 2004 г. групата Wild Wise Apes
(страничен проект на Ю-та, в който участва и вокалистът на Rogue Атсуши Окуно)
издава албума «3rd World». Групата изнася концерти на 30 юли в Токио и на 31 юли
в Такасаки под надслов «Stage for 3rd World» и изпълнява песни от новия си албум и парчета
на Rogue, солови творби и един кавър на Roosters. Същата година Тол издава соловия си албум
«1977 / Blue Sky» под името Yagami Toll & the Blue Sky, но не изнася нито един
солов концерт.На 7 април на бял свят излиза лайв-албумът
на Buck-Tick «At the Night Side», който на 21 април е издаден и във видео-вариант.
На 11 септември Buck-Tick изнасят концерта «Akuma To Freud -Devil and Freud- Climax Together»
в Yokohoma Arena. Видеото от концерта излиза в продажба на 22 декември. В края на годината
групата изнася традиционния си концерт «The Day In Question», този път в троен вариант.
На 23 януари 2005 г. в Shibuya-AX Tokyo се състои Niigata Aid с участието на група
Theatre Brook. Гост-музиканти в шоуто са Leyona, Kiyoharu и Атсуши Сакураи, който изпълнява
песента си «Taiji». Атсуши и Киохару се запознават именно там.
На 23 февруари Аччан издава третия си солов сингъл “Wakusei -Rebirth-“. На 2 март пък
Buck-Tick издават новия си сингъл «Romance». Албумът, озаглавен «Juusankai Wa Gekkou»,
излиза на 6 април. Това е първият концептуален албум на Buck-Tick с толкова явен готик-саунд.
Любопитен факт е също така, че основните идеи за концепцията на албума хрумнали на Хисаши
докато гледал соловия концерт на Аччан. На 28 март групата представя «Romance»
в телевизионното шоу Pop Jam, а на 5 април изпълнява песните «Romance», «Diabolo»,
«Alive», «Goblin» и «Zangai» на Beat Motion. Песента «Dress» бива използвана като основна
тема в анимето «Trinity Blood». По-късно, на 20 април, излиза и сингълът «Dress»
(Blood Trinity Mix). На 10 април стартира турнето «13th Floor With Moonshine Tour»,
в което участват и клоунът Гаетано Тотаро и балерината Беки Яник. Използваните
в шоуто символи като “клоун”, “балерина” и “кукла” са присъствали в творчеството
на Buck-Tick и преди – например във видеото «Sabbat», а не бива да забравяме
и за клоунските костюми на Хисаши.През октомври 2005 г. Lucy изнасят три
концерта, като в един от тях участва и Киохару. Част от видеоматериала е издадена като
бонус-DVD към албума им. През ноември Buck-Tick представят филма-концерт
«Film Product», който е прожектиран в Аичи, Осака и Токио.
На 5 декември стартира турнето «Diana Tour», включващо само шест концерта, а на
7 декември излиза и компилацията «Catalogue 2005». Издадени са и два DVD-диска
– единият «13th Floor With Diana live video», а вторият – преиздадениятна DVD
«Sweet Strange Live Film». На 21 декември на пазара излиза и трибют-албумът
«Parade ~Respective Tracks of Buck-Tick~», в който участват известни изпълнители като
Киохару, J, Balzac, Masami Tsuchiya, Ken Ishii, Theatre Brook, MCU и др. На 29 декемри
Buck-Tick закриват годината с пореден «The Day In Question» в Nippon Budokan.
През февруари 2006 г. излиза книгата «Oral History». На 9 март Тол участва
като гост-музикант в концерта на небезизвестната група Auto-Mod в Shinjuku Loft.
На 29 март Lucy издават своя първи сингъл “Bullets -Shooting Super Star-“, а на 26 април излиза
и новият им албум «Rockarollica II». Групата промотира втория си албум с общо двадесет
концерта. На 1 ноември части от видеоматериала от турнето биват издадени в два рилийза -
«Lucy Show 002 Live at Studio Coast» и «Lucy Show 002 Live at Unit».
На 2 август Buck-Tick издава нов сингъл - «Kagerou» (b-side - Utsusemi). И двете песни
носят имена на глави от класическата японска литературна творба Genji Monogatari. Групата
участва на фестивала Summer Sonic 06 в Токио на 12 август, а на 14 септември и в
събитието «Wear Red Shoes vol. 3» в Shibuya O-East. Съставът на групата е следния - вокал –
Шигеру Накано (Anarchy), китара - Хисаши (Buck-Tick), бас-китара - J (Luna Sea)
и барабани - Мотокатсу (The Mad Capsule Markets). Те изпълняват три парчета на Anarchy и кавъри
на The Stalin, Jagatara и Bob Dylan. На 2 ноември групата Fake? издава албума «Marilyn is a Bubble»,
в песента «Turtledove» можете да чуете китарата на Хидехико и бас-китарата на Ю-та. Същата
година Хидехико се жени. В края на годината Buck-Tick отново изнасят три концерта
«The Day In Question».
През 2007 г. Хидехико сформира своя собствен страничен проект Dropz. В състава
на групата влизат Кели Али (вокал), Хиде (китара, програмиране, клавир) и Cube Juice
(електроника, програмиране). На 4 април групата издава дебютния си албум «Sweet Oblivion».
На 6 юни 2007 Buck-Tick издават сингъла «Rendezvous», по същото време стартира
и турнето «Parade Tour», в което участват групи и изпълнители, създали кавърите за
«Parade ~Respective Tracks of Buck-Tick~» (Runaway Boys, J, Michirou Endo, Balzac,
Kiyoharu, Masami Tsuchiya и Age of Punk).Ключова роля изиграва шоуто
«Buck-Tick Fest On Parade», състояло се на 8 септември в Yokohama Minator Mirai.
Преди събитието Атсуши Сакураи се появява два пъти в предаването на Киохару
по UP-sound RADIO, двамата обсъждат предстоящото шоу и сингъла
«Alice in Wonder Underground», излязъл на пазара на 8 август. Обсъжда се
и новият албум на групата.
На 17 август Buck-Tick свирят на Rising Sun Rock Festiva в Хокайдо. На 5 септември
на пазара излизат преработените албуми на Buck-Tick, а на 19 септември на бял свят
излиза и новият албум «Tenshi No Revolver». На 22 септември стартира турне от
общо 34 концерта. Традиционният за групата «The Day in Question» през декември
се провежда като част от турнето «Tenshi No Revolver». Освен това компанията
SoftBank пуска специално за феновете на групата мобилни телефони от серия Buck-Tick.
Моделите са предвидени за продажба само на територията на Япония. През февруари
2008 г. Хисаши най-сетне се жени, но официалното съобщение по въпроса
идва чак през май.


ДИСКОГРАФИЯ:

АЛБУМИ И МИНИ- АЛБУМИ
HURRY UP MODE CD албум - 01.04.1987
SEXUAL XXXXX ! CD албум - 21.11.1987
ROMANESQUE CD мини- албум - 21.03.1988
SEVENTH HEAVEN CD албум - 21.06.1988
TABOO CD албум - 18.01.1989
Aku no Hana CD албум - 01.02.1990
HURRY UP MODE (1990 mix)] CD албум - 08.02.1990
Symphonic Buck-Tick in Berlin CD албум - 21.07.1990
kurutta taiyou CD албум - 21.02.1991
Koroshi no Shirabe This is NOT Greatest Hits CD албум - 21.03.1992
darker than darkness-style93- CD албум - 23.06.1993
SHAPELESS CD албум - 24.08.1994
Six/Nine CD албум - 15.05.1995
CATALOGUE 1987-1995 CD албум - 01.12.1995
COSMOS CD албум - 21.06.1996
SEXY STREAM LINER CD албум - 10.12.1997
LTD CD мини- албум - 11.03.1998
SWEET STRANGE LIVE DISK CD албум - 12.08.1998
BT CD албум - 20.03.1999
97BT99 CD албум - 29.03.2000
ONE LIFE, ONE DEATH CD албум - 20.09.2000
ONE LIFE, ONE DEATH CUT UP CD албум - 28.03.2001
SUPER VALUE BUCK-TICK CD албум - 19.12.2001
kyokutou I LOVE YOU CD албум - 06.03.2002
Mona Lisa OVERDRIVE CD албум - 13.02.2003
at the night side CD албум - 07.04.2004
Juusankai wa gekkou CD албум - 06.04.2005
Juusankai wa gekkou CD албум - 06.04.2005
CATALOGUE 2005 CD албум - 07.12.2005
PARADE ~RESPECTIVE TRACKS OF BUCK-TICK~ CD албум - 21.12.2005
Tenshi no Revolver CD+DVD албум - 19.09.2007

СИНГЛИ И МАКСИ-СИНГЛИ
TO-SEARCH CD сингъл - 21.10.1986
aku no hana CD сингъл - 24.01.1990
speed CD сингъл - 21.01.1991
M.A.D. CD сингъл - 05.06.1991
JUPITER CD сингъл - 30.10.1991
DRESS CD сингъл - 21.05.1993
die CD сингъл - 21.10 1993
uta CD сингъл - 24.03.1995
kodou CD сингъл - 21.04.1995
kodou CD сингъл - 21.09.1995
mienai mono wo miyouto suru gokai subete gokai da CD сингъл - 21.09.1995
CANDY CD сингъл - 22.05.1996
heroin CD сингъл - 12.11.1997
sasayaki CD макси- сингъл - 11.03.1998
gessekai CD макси- сингъл - 13.05.1998
BRAN-NEW LOVER CD макси- сингъл - 14.07.1999
Miu CD макси- сингъл - 20.10.1999
GLAMOROUS CD макси- сингъл - 06.09.2000
21st Cherry Boy CD макси- сингъл - 21.11.2001
kyokutou yori ai wo komete CD макси- сингъл - 20.02.2002
zangai CD макси- сингъл - 08.01.2003
gensou no hana CD макси- сингъл - 03.12.2003
ROMANCE CD макси- сингъл +DVD - 02.03.2005
Dress (bloody trinity mix) CD макси- сингъл - 20.04.2005
Kagerou CD сингъл - 02.08.2006
RENDEZVOUS CD сингъл - 06.06.2007
Alice in Wonder Underground CD сингъл - 08.08.2007

DVD
CATALOGUE 1987-1995 DVD видео - 01.12.1995
ONE LIFE, ONE DEATH CUT UP DVD видео - 28.03.2001
BUCK-TICK PICTURE PRODUCT DVD видео - 21.03.2002
BUCK-TICK TOUR 2002 WARP DAYS 2002/06/16 BAY NK HALL DVD концерт - 04.12.2002
sabbat DVD видео - 19.03.2003
sabbat DVD видео - 19.03.2003
PICTURE PRODUCT DVD видео - 25.06.2003
Climax Together Collector's Box DVD видео - 10.09.2003
Mona Lisa OVERDRIVE -XANADU- DVD видео - 03.12.2003
at the night side DVD концерт - 21.04.2004
Akuma to Freud -Devil and Freud- Climax Together 2004 DVD концерт - 22.12.2004
13th Floor with Diana DVD концерт - 14.12.2005
Sweet Strange Live Film DVD концерт - 14.12.2005
~Singles~ on Digital Video Disc DVD клипы - 15.02.2006
BUCK-TICK FEST 2007 ON PARADE DVD концерт - 02.04.2008
BUCK-TICK TOUR 2007 Tenshi no revolver DVD концерт - 07.05.2008


VHS
BUCK-TICK (LIVE) at THE LIVE INN VHS концерт – 21.09.1987
MORE SEXUAL VHS видео – 21.02.1988
Sabbat VHS видео – 21.04.1989
Sabbat [iI] VHS видео – 21.04.1989
Aku no Hana VHS клипове – 01.04.1990
M.A.D. VHS клипове – 05.06.1991
BUCK-TICK VHS видео – 21.11.1991
Climax Together VHS видео - 02.12.1992
CATALOGUE 1987-1995 VHS видео – 01.12.1995
SWEET STRANGE LIVE FILM VHS видео – 12.08.1998
DREAM BOX VHS видео – 26.11.1999
ONE LIFE, ONE DEATH CUT UP VHS видео – 28.03.2001
BUCK-TICK PICTURE PRODUCT VHS видео – 21.03.2002
BUCK-TICK TOUR 2002 WARP DAYS 20020616 BAY NK HALL VHS концерт – 04.12.2002
sabbat VHS видео - 19.03.2003

КНИГИ
BUCK-TICK книга – 27.11.1987
HYPER книга - 07.03.1989
LOVE ME книга - 14.03.1989
HYPE NUMBER 3 книга - 15.06.1990
BT 89-92 книга - 02.12.1992
BT 89-92 книга – 02.12.1992
WORDS BY BUCK-TICK книга – 06.03.2002
IKONOKRUSM книга – 21.09.2002

ДРУГО
Shapeless бокс – 05.10.1994
BUCK-TICK FEST 2007 ON PARADE бокс концерт – 02.04.2008

ОМНИБУСИ
hide TRIBUTE SPIRITS CD албум -.01.05.1999
DEATH NOTE TRIBUTE CD албум – 21.06.2006 [/b]

 

 


 

ТЕКСТОВЕ

ОФИЦИАЛНАТА СТРАНИЦА НА ГРУПАТА

BUCK TICK В LAST.FM

ЛИНК ЗА ДИСКОГРАФИЯТА

 

Такааа, и сега ще пробвам да си възстановя колекцията от шернати концерти... Иде ми да си стисна сама ръката, че двата ненамираеми, които дърпах през мулето с 3 к от Китай, съм ги метнала в РуТракера, преди да ми изгърми поредният хард smile.gif Линковете - в спойлера, че ще стане темата на тоалетна хАртия:
 

 

 

 

И за финал - ето ТУКсъм пускала и още зарибявки преди години, а можете да почетете и дискусиите при желаниеwink.gif

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Плашещо е като се зачудя, колко велики групи и изпълнители нямат теми. Мисля ги постоянно, но като се сетя, колко време трябва да намеря, за да им представя цялата кариера, все отлагам до безкрай. Всеки заслужава да му се отдели внимание и то подобаващо. А за подобни динозавърски музиканти това е задължително.
Що се отнася до музикалните теми, напоследък в тях е трудно да се прибавят линкове с цели дискографии. Знам го, понеже помня, как преди време се занимавахме да качваме в бгшер целите тези неща и после всичко изчезна с един замах.
Много се радвам, че се появи тук, за да попълваш пропуските! Отлично са представени! Не са вижуъл, какъвто в момента се котира. Те са уникати, феномен, който трудно се поддава на описание. Сакурай е третият неостаряващ вампир на рока в Япония. Освен Гакт и Хайд, той също се е пробвал в подобна роля в киното и то много успешно.
Май за групата е по-хубаво наистина да не говорим много, а да се потопим в завладяващата й музика. Ралица ще добави още много неща за тях, знам. Оставям й място да коментира на воля.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Поздравления за темата.Много е хубава и с доста информация :)

Аз не бих казал,че съм някакъв фен на групата,но има една тяхна песен ,която много харесвам и е от саундтрака към едно аниме - Trinity Blood. Доста честичко си я слушам. :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Браво за темата! Много добро представяне на групата. Ще ми е необходимо известно време да прочета всичко,

но ще го напарвя.

Аз също не мога да кажа, че групата ми е една от любимите, но има песни, които харесвам.

Тъй като Galaxy, ukio вече я е сложила и споменахме за Dress, ще добавя още една :)

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сакурай е третият неостаряващ вампир на рока в Япония. Освен Гакт и Хайд, той също се е пробвал в подобна роля в киното и то много успешно.

 

"Лонгинус" си е една доста приятна късометражка, гледах навремето някакви мейкинг-оф клипчета, в които въпросният вечнозелен вампир беше изключително срамежливо чаровен:)

 

В БГшеър и 4сторинг ми потънаха всичките шернати концерти. Добре че го има РуТракера, ако го закрият ще настъпи пълен катаклизъм:) Някой ако има права в Замунда, да хвърля бакъпи, докато е време;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Еее супер, колко е радващо че има тема за тази група, която откривам едва днес и която ми прави веднага страхотно впечатление! Макар и само след 3 песни  знам, че ще ме очакват много приятни мигове с тях. Щом има и албум Мона Лиза Оувърдрайв... Красота.

PS: И вярно, ако затрият този ру тракер не знам какво ще правим... Няма пък. : )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Охохо, точно този концерт е страхотен :) А А-чан я разчеква от пози тая женствена стойка за микрофон :28558:

 

Направо ти завиждам, че тепърва се зарибяваш по тази банда:) С носталгия си спомням времената, когато се оплетох безвъзвратно в цялата й магия... Откривах си ново вечно-любимо парче средно по 2-3 пъти седмично, да не кажа цели албуми. А когато вече им знаех всичко наизуст, се разцепих да свалям и да гледам концерти. Голяма мания! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мен пък още ме държи. От толкова време съм оплетена  ''безвъзвратно в цялата й магия'', но колкото и добре да познавам един албум, все ми се случва да преоткрия някоя песен, или някое изпълнение от DIQ да ме грабне. 
Въобще- на всеки, слушал групата, пък дори и само един албум, сингъл, или даже само песен: 

tumblr_mg0weuHOX31ql8g5no3_250.gif
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами какво да ви кажа,  само, че като гледам Ацуши-сан (рано ми е още за кун и чан :P  ) пък аз мога да ви завиждам, че сте жени.

Надявам се това да не прозвуча странно или обидно. : )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Хаха, определено късмет сме извадили с пола в това отношение ;) Оффф, търсих едно интервю от края на 80-тте, в което Атсуши цъфна един такъв сценично нагримиран и дългокос и водещият (мъж!) през цялото време го заглеждаше втренчено и разправяше, че му се разтуптява сърцето :28558: Ама така и не го намерих, така че ето едно друго интервю, което също е доста забавно:)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

О, благодаря. : ) Вече влизам в зоната на спама, но наистина виковете му са култови :Д. Различен и екстравагантен, но защо пък чак екстравагантен, харесва ми че е мълчалив и се притеснява, ( а може би вече е различен от 1994 година) .  Това, което казва, че не е задължително с всеки да си говориш, и че не със всеки може да си говориш е истина. А и понякога няма нужда да се говори.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Хайде и от мен нещо - съвместно с T.M Revolution / ABS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ех, BUCK-TICK, BUCK-TICK.... Трудно ми е да опиша реакцията си, когато за първи път видях техен клип. Така де, не вярвам да има жена, която да не си признае, че е след това е била :inlove:   :inlove:   :inlove:  Но то само едната визия не стига - дори и вокалистът да е чудо на генетиката, ако не бяха талантливи, днес едва ли някой щеше да ги помни. За щастие, Господ давал, давал, та се забравил (пу, пу!) Повече от четвърт век музикална кариера, особено на динамичния японски пазар, си е постижение. На мен са ми най-любими с песните си от 80-те и 90-те. МР3-ката ми не остава без тях.

Колкото до Ацуши, каризмата му прави впечатление без значение пола или сексуалността. От време на време издевателствам над приятелите си, като им пускам умерени дози японско, и BUCK-TICK бяха единствената група, която после помнеха и за която признаха без да ги ръчкам, че са много добри. При мъжете реакцията беше на първоначален лек шок с последвало одобрение. Все пак, убавото си е убаво!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това е любимият ми концерт. (Макар че по-коректно би било да кажа по-любим от другите им изпълнения през годините.)

Що се отнася до визията- наистина, Сакурай е може би най-хубавият мъж, когото съм виждала, но харизмата си играе ролята. Хошино също е много много добре изглеждащ, но не мисля че видът е това, което кара хората да ги харесват. 

Макар че няма какво да отричаме, наистина е изключителен и в това отношение
tumblr_mkuagara1s1rvju13o3_500.jpg



Истината е, че в тях просто има нещо. Не мога да го опиша добре, дали е това колко добре се сработват (и това се забелязва и в музикално отношение), дали защото са толкова различни, че няма как да ти омръзнат, дали и това че всеки албум си е една цяла завършеност, отделна сама по себе си, но пазеща препратки към предишни техни проекти. ( Cimax together  си е пример за това :D ). От Hinan GoGo та чак досега, тези хора не са си загубили свежия поглед над нещата, не са си омръзнали дотолкова, че да се разпаднат, не са и позволили на странични фактори да ги разделят. Да речем, така изтърканото извинение за ''музикални различия''. Всеки един от тях е намерил как да се изрази и извън групата. Било то на Сакурай pervy солото, Schwein, на Имаи Шафт-а, или Луси, Toll and the blue sky и така нататък. 
И най-хубавото според мен- тази група е ''за всекиго по нещо''.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Според мен тайната им е в детското непринудено отношение към музиката и правенето й. Все пак когато са започнали да събират групата, дори не са можели да свирят още :28558: И са успели да запазят през годините тази пубертетска мечтателност (или решимост?.. или наглост?..), именно защото са заедно. Те никога не са се чувствали разочаровани от свирнята на някой от тях, защото просто са приемали нивото на развитие на уменията му и музикалните му идеи като нещо напълно нормално. За тях е било непоклатима даденост по-скоро това, че са заедно, отколкото някакви си там правила за хармония и съзвучие или пък стилови канони. Позволили са си взаимно да правят грешки и да бъдат уникални. Как да не станат явление? :)

 

А Сакураи е истинско сценично чудовище. Колкото е мълчалив и притеснителен в реалния живот, толкова е и избухнал и пращящ от емоции и енергия на концерти. Е, с годинките губи по малко от външността си на елф-рецидивист, но пък с всяка изминала година пее все по-добре.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yasou ( 夜想 )

Много секси вампир е този Ацуши Сакураи.

От мен едно поетично четене, което се предлага с книгата му с поезия : Yasou ( 夜想 ) [Nocturne] .

Доста е сюрреалистичен, впечатляващ  и има невероятен глас.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Огромно :kissy: за видеото.

 

Преводът отдолу на английски обаче ме остави леко озадачена на места... доста "интуитивен" ми се видя, макар да не съм кой знае колко напред с японския. Ако някой нихон-говорящ тук коментира текста (и по възможност го преведе), ще съм му много благодарна :blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да, преводачката беше писала, че много се извинява, но е превеждала както е могла без да знае добре японски и то от френски.

Аз лично съм хипнотизирана и от няколко дни не мога да спра да гледам концертни изпълнения. Този човек е просто сценичен и всякакъв гений, а групата като цяло звучи съвършенно. Обичам ги тотално и абсолютно вече...Те са мрачни, но чувствени, подсъзнателни и дълбоки...Басовете , гласа на Ацуши...Всичко омагьосва.

Дали правят концерти все още?

Misshisu 6/9

 Ацуши "Сама " му отива повече.

Share this post


Link to post
Share on other sites

А, правят! Миналата година имаха юбилейно турне и бяха доста заети. В началото на 2013 г. пак са направили тур из цяла Япония.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това е чудесно. Ако разберете за нови дати, казвайте!

Много благодаря за всички концерти, които са събрани тук. Гледам четвърти и няма да ми омръзне скоро.

Досега "Sweet Live Stranger Film"1998 ми е най-любим, но не се знае "Mona Lisa Overdrive" 2003 до какъв извод за живота ще ме изведе. :)

Ще трябва да цитирам израза на kcekce за Ацуши Сакурай някъде :"Тука е тотално и приятно изтрещял! "Точно казано.

Дискографията им:

Торент

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...