rery Posted May 10, 2012 Share Posted May 10, 2012 Какво бихте казали да направим в някое заведение Корейска Вечер - ще слушаме корейска музика цяла вечер, ще се забавляваме и ще направим кратка пауза, където ще пуснем на голям екран Корейско филмче по наше желание. То и какво по-хубаво да си пиеш биричката, да си слушаме музиката и да гледаме Корейско кино като хората? Какво мислите? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivana93 Posted May 10, 2012 Share Posted May 10, 2012 Въпреки, че съм от Габрово, ако се осъществи идеята ви с удоволствие бих дошла Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
V_sun_hi Posted May 10, 2012 Share Posted May 10, 2012 Ех, студентка съм в Англия и скоро няма да се прибирам Все пак се радвам, че моят град става все по-корейски Пожелавам ви успех в начинанието Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lunati4kata Posted May 10, 2012 Share Posted May 10, 2012 Аз съм студентка в Търново и идеята супер много ми допада Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
papushinka Posted May 10, 2012 Share Posted May 10, 2012 Всички боляри да излизат на светло И аз участвам в раздаването! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rery Posted May 10, 2012 Author Share Posted May 10, 2012 Добре дайте идеи за филми, които бихте гледали, ваша любима музика и края на месеца или най-късно началото на другия го имате! Може да кажете и на познати, които например не използват Ийстърн Спирит. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lunati4kata Posted May 10, 2012 Share Posted May 10, 2012 Да да аз имам познати и ще им кажа, о колко хубаво, ами хубаво е да се съберем или накрая на месеца или съвсем в началото на юни да послушаме малко музика заедно супер Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...