B.A.P. | Best Absolute Perfect

krisSkOoo

Е то ако след това усилено промотиране нямаше толкова фенове щеше да е жалко

:lol:

Най ме радваха в белите работни дрехи , които бяха опръскани с цветовете на зайчетата им. Това е единствения начин да ги различа другите 4-ма засега. :lol: :lol:

Чакам с нетърпение интервюто което са дали на Саймън и Мартина, но те писаха че ще мине време , защото първо компанията им трябва да го одобри...... Компаниите явно вече доста мислят за чуждестранните фенове. Много приятно ме изненадаха с това че са ги поканили.

А аз ще постна малко сладурски гифове :D

Bang-чо да не се прави на страшен лидер, че всички знаем какъв е сладур :lol:

tumblr_ly5uimr0N91rnq8woo1_250.gif

Zelo<333 (изобщо не съм за затвора нееее)

tumblr_ly7ui8c9vl1rnq8woo1_500.gif

и 3тия ми любимец Young Jae :D

tumblr_ly7j1oPyBA1rnq8woo1_500.gif

tumblr_lybf15EaEi1rnq8woo2_500.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

29.01.2012 Inkigayo

http://www.youtube.com/watch?v=Rj9_8hJMR40&feature=share

Горката сцена на Инкигайо не успя да издържи на нашия лидер, в повече и дойдоха танците и пропадна, за щастие няма ранени :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както обещах втора част на останалите песни на Йонг Гук от преди дебюта :)

Следващия път ще пусна няколко лайф изпълнения :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

B.A.P. стават все по-популярни :P Дори Саймън и Мартина са посветили едно от своите клипчета на тях :rolleyes: И то какво клипче... на кой друг освен на тях би им хрумнало, че абривиатурата B.A.P. е = на Bunnies Are Puffy (B.A.P.) :lol:

Ето и самото клипче:

* Ако не знаете кои са Саймън и Мартина и искате да видите още подобни клипчета " http://www.eatyourkimchi.com/ " е вашия сайт B) *

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Който иска може да се присъедини към страничката на бандата във фейсбук: https://www.facebook.com/B.A.P.Bulgaria и към тази на лидера BYG (Jepp): https://www.facebook.com/BYG.Bulgaria. Рядко влизам във форума, затова чак сега ги поствам. Всички фенчета са добре дошли при нас :)

Също така пуснахме и първия проект. Надявам се някои от вас да се включат: https://www.facebook.com/events/234178516663340/

И две поздравчета от мен с песни на BYG от преди дебюта му, които са много трудно откриваеми, особено първата.

Преди година я бях намерила в един корейски блог:

Ето и втората:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Време е за малко live изпълнения от любимия ни лидер :)

Това ми е тотално любимо, страшни движение прави, гледам има подобрение на танцовите умения :lol:

Едно от изпълненията със Song Jieun, има още доста, все хубави като това.

http://www.youtube.com/watch?v=-ydZq8Vb1wM

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интервюто със Саймън и Матина по време на дебютното им шоу.

Ето дори и да са си говорили на съм са успели да се наспят, а има едни други, на които има казват, че ще спят когато умрат (сещате се за кого говоря, нали?)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко снимки на Yong Guk и Himchan

tumblr_lz2k32EeCK1rnkj5ho1_500.jpg

tumblr_lz2k1nlF8w1rnkj5ho1_500.jpg

tumblr_lz2jzuD7sj1rnkj5ho1_500.jpg

tumblr_lz2k6yoxYf1rnkj5ho1_500.jpg

tumblr_lz2k9a37MO1rnkj5ho1_500.jpg

tumblr_lz2k4ctZpV1rnkj5ho1_500.jpg

Реших да сложа и техните Thanks to... след първият им концерт. Знам че са на английски, но мен ме мързи да превеждам слагам ги в спойлер пък ако някой иска може да ги преведе. Снимката на Zelo е много сладка. :D

Youngjae

tumblr_lz0j6zqPf01r4wbfy.jpg

Hello.

After the dream-like showcase, I’m now writing a thanks to message.

Our showcase on 28 January.

The sound of the whistles and Babies’ shouts, the lightsticks glowing; it was an amazing stage where everything was memorable!

Babies who made us happy!!! Thank you!

In the past, we practised hard and tried our best to show our Babies a better side of ourselves. Though we still lack a lot, I’ll try my best to improve even more for the Babies who love us and cheer for us.

(Hwaiting yo! Haha)

We’ve just took our first step, and we’ll try our best to show you all our charms that haven’t been revealed yet.

Then we’ll eventually be able to conquer the Earth, right? Haha

I’m so happy that you’re giving B.A.P lots of love.

But I’m a little greedy, so I want you all to love me a little more (haha).

I’ll try my best, so please cheer for me!

Thank you for all the Babies that read this post.

I, Youngjae, will always stay modest, do my best and improve a lot.

Lastly, we’re B.A.P and we’ll try our hardest, yes sir!

Zelo

tumblr_lz0hj5IR391r4wbfy.jpg

Hello this is Zelo. Because I think I’ve been so bad at expressing my feelings so far, I’m writing this.

Though it’s late, thank you so much to all the fans who came to our showcase.

I was moved at seeing you come a long way and cheer hard for us for an hour.

I was worried a lot before the showcase, but Wow!! The 3000 audience seats all filled up, lightsticks being waved, and when the fans’ cheers echoed I finally realised what was happening and thought: I’ll enjoy today as much as possible!!!

To be honest, when I was younger I would watch my seniors’ performances and think ‘when will I be able to perform on a stage?’ but when I actually had a showcase as one of the members of B.A.P, it felt like a dream.

It’s now a start for B.A.P.

Me, Zelo, will always try my best and be modest.

Yong Guk

tumblr_lz0kviNuFB1rop8we.jpg

Wusssssssssssssup BABY! I’m leaving a letter in a long time.

I’m here to thank all Babies and fans who came to watch our first stage and first showcase.

I am still excited of the shouts heard on B.A.P’s stage and lots of light sticks, whistles that rang in my ears, so I still dream happily. My members and I are so happy that we think we’re getting more love than we deserve.

The reason why there is no thanks to in B.A.P’s album is that we wanted to thank Babies this way. Since we know that we couldn’t have started out like this if Babies weren’t here for us, all B.A.P members wanted to write the thanks to to Babies through our cafe.

It was really hard for B.A.P to get out of the shell. Through that process my members who relied on each other. They are very weak but they endured it and finally learned to fly. I am very proud and thankful of them as a leader.

Us B.A.P’s first album, first stage, and first showcase that we prepared hard. After all of them were over, I learned that time goes by very fast and it is precious. I want to tell Babies that they were a big help to us by waiting and cheering for us. Babies who treasured me even though I’m not good at expressing and I’m not funny. I’ll have more courage. I’m trying hard.

Once again, thank you Babies who treasure and love B.A.P. Thank you, I won’t forget it and I’ll repay for it.

Daehyun

tumblr_lz00l9zO7f1rop8we.jpg

Hello. I’m Daehyun!

I’m writing this here since we didn’t write it in our album.

Although it’s been a while since showcase ended, I can still feel the excitement and impression.

I think I will never be able to forget your cheers and applauds that day.

Especially! The whistles!! In my opinion, I think it’s the best way to cheer for a band. Goosebumps!!

B.A.P’s showcase stage was more enjoyable because we were with BABY.

Now, us B.A.P!! We finally started working! Please always watch for us and cheer for us!!!

We will try to show you more than your expectations.

And finally BABY, thank you and we love you!!!

We’re B.A.P! We’ll work hard! Yes sir!!!

Jongup

tumblr_lyzqwfXb361qac880o1_500.jpg

Hello! This is Jongup!

First off! Although it’s late, thank you sincerely to the fans who came to see the showcase~!

Despite it being our debut stage, seeing a lot of people come, I was really surprised.

The weather was cold too and I think you all endured through a lot in waiting since early in the morning. You were there even when we had rehearsals early in the morning…

When I stood on stage for the showcase, the many light sticks before my eyes and the sound of whistles…

It still feels like a dream.

Remembering that day makes me still flutter!

Because that was my first time standing on a stage so big, I had a lot of disappointing factors…

B!!!U!!!T!! From now on, I will work harder to show a better side to everyone!

I’ll always work efficiently till the end and will become an artist that will never lose his roots, so watch out for me till the very end!!

Thank you!

Himchan

tumblr_lyzqfvxeob1qac880o1_500.jpg

Hello, this is Himchan.

I’m glad in being able to deliver my gratitude to you all this way.

First off, thank you to everyone who came to see B.A.P’s debut showcase.

I saw my Babies staying up all night from the day before the showcase when we were rehearsing, and I was really worried.

On the day of the showcase, when the showcase had started, seeing the 3,000+ light sticks, I thought that I was the happiest person more than anyone on Earth.

From the showcase to the first broadcast and meeting Babies~~~ In thinking of how all of these things will be awesome memories between the B.A.P members and Babies, I can’t help but form a smile on my face. Let’s make good memories continuously.

And although no one knows how the lives of all 6 members will be in the future, we will work hard in living like we do in always working hard and living right. Also, wouldn’t it be nice to live the road ahead of us with our babies?

I’ll remember, always.

Lastly, Babies! Remember when I said on a SNS that you have to be a Baby for hundreds and thousands of years? I hope you don’t forget…

Още не е официално, но май фен клуба им ще се казва Baby... Поне те така ги наричат навсякъде. :D Малко е сладникаво , но какво пък :lol: А и Честит рожден ден на Jongup на патерица! :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дебют на M!Countdown :)

120205 Inkigayo - B.A.P - Warrior

120207 - B.A.P - Warrior - K-POP Con

И малко снимки зад кулисите.

Открийте разликите :) Да ви подскажа ли?

Само лидер Банг не стои мирно :lol:

426778_281404188592275_271475116251849_740588_302973557_n.jpg

405544_281404091925618_271475116251849_740587_2057433759_n.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Излезе видео с мейкинга на клипа им "Warrior"

:yes:

Намерих и още едно сладурско клипче:

B) като видях Bang Yong Gook с тия малки кръгли очилца и ... :lol: ..., а Yoo Young Jae с тая коса ми заприлича на ангелче

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фен клуба се казва "Baby" :rolleyes: Очаквах да е нещо от сорта на bunny, но и baby става :lol:

Другото ново покрай групата е, че песента им със Song Ji Eun от Secret, която се казва "Secret Love" (и която според моето скромно мнение :rolleyes: е много нежна и лирична :) ) вече си има клип.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

What's up Baby??? а на мен така ми се искаше да са Bunnies :)

ето и едно друго клипче на Secret Love.

http://www.youtube.com/watch?v=XQyDkXVt3R8

И тъй като това е песента, която промотират сега, ето и един live.

http://www.youtube.com/watch?v=b0PEml0VHns

Розовоти просто ме уби, повече ми харесваха в черно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

tumblr_m1b3kk2pBj1qbbn0so1_500.png

Честит Рожден Ден на нашият скъп лидер Йонг Гук!

Пожелаваме му да е жив и здрав, много усмихнат, всяка една негова мечта да стане реалност!!! Разбира се и му пожелаваме много успехи с B.A.P и много любов ♥

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от скоро започнах да слушам азиатски изпълнители, но от малкото чуто досега Йонг Гук си има още един фен в мое лице .Да му е честит рожденият ден и да видим дали ще доживея някой ден да го видя на живо. :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове