Bie Sukrit

На 20 март е била премиерата на филма с негово участие "Teacher's Diary".

Повече за филма може да прочетете в интервюто с режисьора Nithiwat Tharatorn(преведено е на български) - Тук

Трейлър

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Dark_Angel, много ти благодаря за информацията и прекрасния превод на интервюто! :thanks:

Някъде мернах този трейлър, но нали нямам много време да се ровя заради преводите

и дори не разпознах Плой! Тук е много различна! Надявам се филмът да е толкова

хубав, колкото го представят и да получи и български превод. Видях, че и Веир участва.

Би е много приятен и естествен актьор. Ще ми е интересно да го видя в ролята на

учител на малки деца. :)

Благодаря ти и за линка на блога! Изглежда интересен! Браво! :yes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филмът като сюжет не звучи нещо кой знае какво, но ми изглежда като приятено заглавие.

Докато се ровех попаднах на трейлъра и ми привлече вниманието, а когато се разрових за повече информация,

открих интервюто, което ми се стори интересно. Затова му изпросих превод от приятелката ми, която се занимава от време на време с този блог.  :D Радвам се, че ти е харесало.

Надявам се, че филмът ще достигне сравнително бързо и до нас.(не съм сигурна как е с тайландските заглавия)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

JAD RUK / จัดรัก

Bie и Noona се завръщат на екрана с нов романтичен сериал, този път комедия.

Героят на Bie ще е художник на комикси, а героинята на Noona - организаторка

на сватбени тържества. Сериалът се очаква да бъде излъчен в началото на 2015 г.

Khun Boy (техния импресарио) сам ще режисира сериала, на него му е хрумнала

идеята за сериала, измисляйки основните сюжетни линии и характерите на героите.

Продуцент на сериала ще бъде Jeap Sophidnapa. Другите актьори, които ще

участват са: Paeng Ornjira, Utt Atsada Phanichgul, Nat Thephassadin, Silvy TS7, CD и Tum TS10.

989245d0b481.jpg

e82345896b8c.jpg
d08dfd763e7c.jpg
06fcc96c0371.jpg
4208a6438312.jpg
4efc7e0238fa.jpg

източник

NB: “Khun Boy” Thakonkiet Werawan / Boy Thakonkiet Werawan е известен тайландски

продуцент (EXACT) и режисьор на мюзикъли.

401f6723e147.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента Би снима клипа към новия си сингъл “YoungWang” (Все още свободен),

който ще излезе през септември. Както той твърди в скорошно интервю, засега

е свободен и смята да се жени на 33 години, а изборът му ще падне на онази,

която тогава завладее сърцето му. А ако все пак не срещане такава, щял да каже

на феновете си "съжалявам". :)

b02006e5d50f.jpg

6f1b157d19c3.jpg
Мястото до Би е все още свободно.
6de674c74832.jpg

източник

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно интервю на Boy Thakonkiet Werawan за списание

LIPS magazine: The Latest Challange/ ถกลเกียรติ วีรวรรณ, което

са го превели на английски тук. (когато имам възможност, може

би ще го преведа и на български). В интервюто той говори за

проекта си "The Stars", който създава част от звездите на

музикалната сцена в Тайланд и е нещо като Music Idol. Има и

други подобни проекти, a за този е характерно, че победителите

после работят за неговата продуцентска къща Scenario - EXACT.

Bie the star е най-известната му "звезда" и негов любимец сред тях.

a2bb21f06055.jpg

Off Topic

The purpose of  year 1 & year 2 of  the Stars search contest was to get the name out… to familiarize people with the Stars.  After Bie Sukrit was discovered at year 3, people started to keep an eye on the Stars to see who would be discovered next.

The show is similar to an imaginary world for the last 8 contestants.  When the contest ended, it didn’t mean that contestants have met with success…  but rather what happened after the contest and whether they made it into the entertaining industry could we called success.

“Once you step into the industry, you are no longer competing against 8 contestants. If you wanted to become a singer, you have to compete against p’Bird or Da Endophine… if you wanted to become an actor, you would have to compete with Tik or Ken Tiradeth. During the contest, we conduct a research while the show is on air. The research tells us what kind of person the audiences like. Certainly, we cannot control how people vote.”

In (Thai) entertaining industry, it’s quite a challenge to create a successful contestant from the Stars search contest. Building strong foundation of all-around skills are important to me and that’s what I focus on. This is not a “hit then run” type of work… meaning become popular quickly for a short period, then disappeared. I have to lay strong foundation for those who have potentials to stay for the long haul. It would be a waste of time to just get the job done quickly and over with.

I love my job.  If anyone thought that they could come in as a “hit then run” … I would say “go and work somewhere else… don’t come to work with me… if you come to work with me with that kind of attitude, I would say… you are insulting me and my profession”.

When you have the talent, you also have to have the discipline. Talent and discipline go together. Each year after the completion of the contest, anyone who can stay will stay… anyone who cannot stay, will move on. If you have the talent and the will to learn, and you want to stay… we will do our best for you. This is what’s happening in the industry. In fact, it really depends on an individual whether he/she has the talent and the will to learn and strive.

If anyone asked me whether Bie  is my “favorite”... I would tell you that,  he is not my favorite alone. Go and ask any production team members in Exact. Anyone who works with Bie, all love him… it’s because he came in with talent. If that talent was too low or not enough, he would train hard until he perfected the skill.

The first day he came into the contest, he sang off key and danced with funny movement. Take a look at him now.

Bie is about to have his 2nd major concert at Impact Arena. His first major concert was held three years ago.  Back then, Thai ticket major said to me… ” the only pop singer who can hold major concert at Impact Arena and who can sell  concert tickets is p’Bird”.  I scolded the production team for not doing their research (and for booking Impact Arena for Bie’s 1st major concert). But it appeared that Bie himself and his potentials sold all the tickets from both shows.  The occurrence was considered a new phenomena in Thailand.”

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове