desjer Отговорено 26 Юни, 2011 Share Отговорено 26 Юни, 2011 Не мога да кажат, че имам само един любим сериал, но... винаги чакам един с повече нетърпение Fringe. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mrnkaloto Отговорено 26 Юни, 2011 Share Отговорено 26 Юни, 2011 През различните години много сериали са ми правили впечатление и съм ги гледала по няколко пъти. Когато съм се чувствала весела и щастлива, превъртах Ало, Ало, Боф и Хана Кими по много пъти, винаги ми действаха приятно, но изглежда душата ми е повече мрачна, щом фаворитът ми, който ми направи такова впечатление с нетрадициоността, оригиналността и режисьорския поглед, е Twin Peeks. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IvYoYo Отговорено 26 Юни, 2011 Share Отговорено 26 Юни, 2011 Много са!!! С фантастични елементи: Doctor Who - !!! то се знае, иначе аватара ми ще е излишен. Особено последния сезон. Но пък той не бива да се гледа без предишните. Farscape Хумористичен: Ало, ало - ъф корс, дъ бест, ще помня винаги "англичанина" и неговия "акцент". Scrubs (демек Смешно отделение, но с превода и с българския дублаж се загуби мноооого) - гледах го на английски с английски субтитри - Идеал Петров беше така. Образователни, така да се каже: Lie to me - с Тим Рот, разбира се. Спешно отделение Д-р Хаус Нетрадиционно готини: Misfits - !!! Няма друг такъв. Предупреждавам: английски и циничен, но забележителен. Six Feet Under - !!! Страхотен сериал, въпреки че в обстановката на погребална агенция. Не! Всъщност точно поради това! The Big Bang Theory - пекани многознайковци От тук там по нещо, демек стават: Psych; Life Unexpected; Burn Notice; How I Met Your Mother От азиатските тепърва трябва да намеря моя любим - има няколко, които ми допадат, но не тотално и напълно. В момента гледам Южнокорейски адвокати и ми харесва. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Koizora Отговорено 26 Юни, 2011 Share Отговорено 26 Юни, 2011 Prison Break, Grey's anatomy, The Vampire Diaries, SUPERNATURAL, How I Met Your Mother, GLEE, Heroes. The OC навремето го обожавах, заедно с One Tree Hill, Gossip Girl, новия 90210, Private Practice, The Tudors. Обичам английските Skins и Misfits. Life Unexpected беше интересен, Mental - жалко, че го спряха. The Big C също няма продължение. Имаше един сериал Harper's Island и него харесвах. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Katshi Отговорено 2 Юли, 2011 Share Отговорено 2 Юли, 2011 От американските сериали за сега колкото и пъти да гледам, не са ми омръзнали "Монк", "Свръхестествено", "Шепот от отвъдното" и "Касъл", иначе има и други приятни за гледане, но тези са сред най-отличаващите се. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chervenpiper Отговорено 2 Юли, 2011 Share Отговорено 2 Юли, 2011 "От местопрестъплението", "Престъпни намерения", "Забравени досиета", "Безследно изчезнали", "Кости", "Трета смяна" и "Д-р Хаус". Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LEXXA Отговорено 2 Юли, 2011 Share Отговорено 2 Юли, 2011 От азиатските - "First King's four Gods". От американските - "Хаус", "От местопрестъплението - Лас Вегас", "Star Trek - TNG". Напоследък взех да гледам и "Midsomer Murders". Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tancheto Отговорено 2 Юли, 2011 Share Отговорено 2 Юли, 2011 Най-любими сред любимите ми сериали за момента си остават: Приятели - гледала съм го незнайно колко пъти, по телевизията, на компа, случайно, всички сезони последователно. Много страдах на последната серия от последния сезон... Coupling - много як британски сериал (май и по нашата телевизия са го давали някога, под кодовото название "Свалки", не знам защо точно така са решили да го преведат, но мен лично не са ме спечелили като зрител, намерих го в интернет), също гледан поне няколко пъти. Ало, ало - честно казано не беше любов от пръв поглед, но по едно време взе, че ми хареса. Гледала съм го винаги, когато го дават по телевизията, ако, разбира се, съм била на място с телевизор, защото аз лично не притежавам такъв, случвало ми се е да пускам и онлайн телевизия, за да мога да го гледам за n-ти пореден път . The IT Crowd - също много добър британски сериал. Има някои брутално конфузни за главните герои моменти, но въпреки това е един от любимите ми . Вярно, от втори сезон малко го попромениха, вероятно за да може да стане гледаем за малко по-широка аудитория, но пак си остана близо до истината. Двама мъже и половина - и него мога да го гледам по всяко време и да му се радвам (поне на сезоните дотук), жалко че Чарли Шийн няма вече да участва . Хаус, От местопрестъплението Лас Вегас, Анатомията на Грей, Грозната Бети, Уил и Грейс, Бар Наздраве - също много ми харесват, но пък надали бих седнала да ги гледам втори път. А и по едно верме голяма част от американските сериали престанах да мога да ги търпя, съвсем ми изтъпяха, с едно-две изключения. Поради което и прогледах азиатско . Азиатски сериали, които съм гледала повече от веднъж, и може да се каже, че са ми най-любими - Coffee Prince, Full House и BOF (въпреки всички недостатъци на последните два, някои биха казали три, явно нещо в тях ми харесва достатъчно много за целта ). Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eggygom Отговорено 30 Юли, 2011 Share Отговорено 30 Юли, 2011 Не знам дали ми е най-любимият сериал, но от зор да разбера какви са майтапите в оригинал, научих английски. Да не говорим, че мога да цитирам наизуст цели пасажи – луда работа. А, забравих да спомена, става въпрос за Фолти Тауърс. И като продължим на британска вълна от по-ново време: Компютърджиите. Този филм все едно е правен за един мой проятел също ИТ специалист, само дето бяха пропуснали плюшения Пингвин символ на Линукс. А като говорим за приятели, след като 5 години живях в подобна ситуация, явно от носталгия пост-фактум оцених Приятели. Продължавам с криминалетата на Агата Кристи: "мюсю" Поаро и неговия незабравим акцент, който те кара да го гушнеш като плюшена играчка и сладката, но бойна бабка Мис Марпъл. Сменяме жанра на фантастика с Капитан Пикар и Стар трек. И последната страст преди да мина на корейски сериали бяха екранизациите на ББС на Джейн Остин. Тях няма да ви ги издреждам поименно. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vedballl Отговорено 1 Август, 2011 Share Отговорено 1 Август, 2011 Моите са "Излъжи ме", "Доктор Хаус" (малко го попрекъснах, втръсна ми, но после пак го продължих), "Ало, ало", "Убийства в Мидсамър", "Двама мъже и половина". А от азиатските засега най-много харесвам "Secret garden" и "Gong". Май са това. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zaharchee Отговорено 1 Август, 2011 Share Отговорено 1 Август, 2011 1. Български сериали - "Войната на таралежите" 2. Американски сериали - "Knight Rider"(1982), "Twin Peaks" - адският сериал, "The X Files", "Friends", "Ëverybody Loves Raymond", "Profiler", "One Tree Hill" (до 4-ти сезон), "Ëverwood", "Supernatural", "Prison Break" 3. Канадски сериали - "La Femme Nikita" 4. Австралийски сериали - "Mcloud's Daughters" 5. Руски сериали - "Brigada" 6. Корейски сериали - "Bad Guy", "Boys Over Flowers", "Snow In August", "City Hunter" 7. Японски сериали - "Liar Game", "Buzzer Beat" 8. Тайвански сериали - "Mars", "Autumn's Concerto" Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mai4eto99 Отговорено 1 Август, 2011 Share Отговорено 1 Август, 2011 за мен сериала на всички времена си остава "Двама мъже и половина". Няма друг такъв, надявам се само да не го развалят с Аштън Къчар, макар че и той е голям образ и няма начин да не е смешен. Ще чакаме и ще видим Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Razzormaw Отговорено 1 Август, 2011 Share Отговорено 1 Август, 2011 One tree hill, Prison brake и House MD са ми любимите от американските други не признавам. Като OTH се отнася до 6 сезон щото като притиквха Лукас и Пейтън все едно беше нещо друго. Точно и защото ми бяха скучни и бозави останалите западни сериали се обърнах към азиатското кино и по-точно корейските и японски продукции. Много по-съдържателни са и имат по-голям емоционален заряд. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LinAe Отговорено 16 Август, 2011 Share Отговорено 16 Август, 2011 Така ... ето ги и моите любими сериали Започвам с добрите стари сериалчета : "Perfect strangers" , "Alf" , "Frends" , "Аllo, аllo". А също така доста ми бяха интересни "Renegate" и "The Crow: Stairway To Heaven" А кой знае колко много още има, за които в момента не се сещам От по-новичките гледах с голям интерес "Preason break" и "The vampire diaries" И сега идва ред и на азиатските - е тук вече наистина съм много затруднена Всичките, които съм изгледала бяха наистина много интересни и успяха да ме грабнат. Но все пак май " You're beautiful" , " Boys over flowers" и "Stars Falling From the Sky" най-много ми харесаха. Както и "Personal taste", a и сега "City hunter" го гледам с голям интерес Ох, и за малко да забравя - "Goong" - все пак това е първото корейско сериалче, което изгледах, длъжна съм да му отдам дължимото и да го спомена :lol: И така ... стига съм писала, че вече попрекалих Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest noname123 Отговорено 16 Август, 2011 Share Отговорено 16 Август, 2011 Под любим сериал разбирам нещо, което мога да гледам втори път, а след време трети, четвърти и т..н. В тази графа влизат само: Корейски - БОФ беше единствен доста време, сега вече е и Bad Guy. Японски - Hana Kimi Тайвански - Версията на Целувката Други - само "Ало,ало" може да влезе в числото на многократно гледаните. С удоволствие гледам и Добрата съпруга, Излъжи ме, Клюкарката, Damages, Анатомията на Грейс, но не съм повтаряла серия на нито един от тях. Имам си и един турски любимец от сериалите, но само първият му сезон /да не го споменавам, че доста хора са с ОМ за турските сериали/ . Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kandala Отговорено 23 Септември, 2011 Share Отговорено 23 Септември, 2011 Алф Спешно отделение Съдия Ейми За мен това са сериали, които обичам от години и бих гледала отново. Забравих и "Д-р Куин Лечителката" - търсих го в нета да си го сваля, ама тц.. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sinardin Отговорено 23 Септември, 2011 Share Отговорено 23 Септември, 2011 "Д-р Куин" дето е в Замундата не върши ли работа? По темата - не знам колко пъти съм гледала и продължавам да гледам като ги засека из телевизиите "Приятели", "Ало, ало", "Бавачката", "АЛФ". Преди доста се бях запалила по "Дъщерите на Маклауд", първите епизоди може би бих ги гледала отново, но накрая го сбозиха. С много добри спомени съм от "Полицаят от Петльово бърдо". Преди време два пъти гледах и "Влюбени в Берлин" (немската версия на "Грозната Бети", много беше добра; пак да я пуснат, пак бих й мятала око) и още ми е криво, че нашите не пуснаха продължението. Да не забравя и британския минисериал по Остин "Гордост и предразсъдъци". Колин Фърт е мистър Дарси и още не се е намерил такъв, който да го наследи достойно в тази роля. По едно време бях луднала по "LEXX", изгледах го от-до, началните епизоди по няколко пъти, сега посмъртно не бих могла да обясня какво съм му намерила, но фактите са се факти, не можах да не отбележа. Напоследък съм се запалила по "Доктор Кой", но не достатъчно за да гледам един епизод по няколко пъти или пък да изгледам най-старите епизоди отпреди сума време. И "Игра на тронове" ме грабна, но пак за едно гледане само. Торчууд не беше зле в началото, че само 1-2 сезона гледах... Бре, да не задълбаваме в такива за по едно гледане, че списъкът много дълъг ще стане. Азиатски не ми се е случвало да повторя. Или не ме грабват достатъчно, или така ме опустошават (4-те бога!!!), че не бих си ги причинила отново. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kandala Отговорено 23 Септември, 2011 Share Отговорено 23 Септември, 2011 "Д-р Куин" дето е в Замундата не върши ли работа? - Супер си. Много благодаря. А аз си търсе Dr. Qween и се чудя защо я няма Ама съм и аз... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NyXe Отговорено 8 Ноември, 2011 Share Отговорено 8 Ноември, 2011 Емерикано/Канадско: 1. Veronica Mars 2. 90210 3. Gossip GIrl 4. Revenge 5. Vampire Diaries 6. Supernatural 7. Smallville 8. Nikita 9. Merlin 10. M.D. House 11. Bones Малко азиатско сега 1. You're beautiful 2. Heartstrings 3. Secret garden 4. Bad love 5. The Story of the First King's Four Gods 6. Goong 7. Over the rainbow 8. Lie to me 9. Buzzer Beat 10. Pride П.С. Май цял ден няма да ми стигне да ги изброявам Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ekati Отговорено 12 Февруари, 2012 Share Отговорено 12 Февруари, 2012 The nanny Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.