dete Публикувано 25 Юни, 2011 Share Публикувано 25 Юни, 2011 Хайде, кажете кой е сериалът, който ви е останал в сърцето и душата, не е задължително да е азиатски Не е задължително и да е само един. Моят абсолютен и вечен фаворит е Ало Ало. Колкото и пъти да го гледам, няма да ми омръзне, уникален е. Някои разправят, че английският хумор бил странен - аз обаче си умирам от смях. На всичкото отгоре и българският превод и дублаж са много добри, а лафовете колкото и да се повтарят (ама, че си глупава, не виждаш ли, че...), всеки път са смешни. Ако някой знае къде ги има всички епизоди с английско аудио, да ми каже, моля Интересното е, че актьорът, който играе гей, си е съвсем нормален, а актьорът, който играе Рене, всъщност е гей P.S. Моля, казвайте си мнението, няма лошо да кажете и че някой сериал не ви харесва, само не се опитвайте да убеждавайте другите. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mackova Отговорено 25 Юни, 2011 Share Отговорено 25 Юни, 2011 При мен е "Женени с деца". Може за някого да е просташки, но аз го обожавам. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ragnos Отговорено 25 Юни, 2011 Share Отговорено 25 Юни, 2011 Battlestar Galactica Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shugar_gb Отговорено 25 Юни, 2011 Share Отговорено 25 Юни, 2011 "Приятели", колкото и да го гледам не ми омръзва Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kathie Отговорено 25 Юни, 2011 Share Отговорено 25 Юни, 2011 Supernatural..... За мен си остава един от най- добрите сериали, евър! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mims3 Отговорено 25 Юни, 2011 Share Отговорено 25 Юни, 2011 Supernatural..... За мен си остава един от най- добрите сериали, евър! Лол, и аз съм така! Даже съм го гледала няколко пъти! Сам и Дийн! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sension_jmy Отговорено 25 Юни, 2011 Share Отговорено 25 Юни, 2011 Моите фаворити са Приятели и Анатомията на Грей има и много други,но тези са ми най на сърце Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
e_katya Отговорено 25 Юни, 2011 Share Отговорено 25 Юни, 2011 Като каза сериал, се сетих за "Вероника Марс", ама я спряха по средата на нищото , "10 неща които мразя у теб" и "Джоуи". "Алф" си е класика в жанра и ми е много на сърце. Ма то май се оказа, че в мойто сърце бая място има Мислех си и за "Дневниците на вампира", но явно не ми е бил голяма любов, щом още стои втори сезон на компа без да съм го почнала. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mi6lence Отговорено 25 Юни, 2011 Share Отговорено 25 Юни, 2011 Ами сериалът ,който мога да гледам нон стоп и да не ми омръзне и всеки път да му се хиля като полу идиот е " Женени с деца" Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daneto Отговорено 25 Юни, 2011 Share Отговорено 25 Юни, 2011 Интересна тема. Моите любими сериали са много, но при репликата любим сериал в главата ми изникват "Фарскейп", "Никита", "Стар гейт Атлантис", "Престъпни намерения", "От местопрестъплението Ню Йорк", "Стар Трек Ентърпрайз" , "Хонг Гил Донг" - първият ми азиатски сериал и завинаги ще остане в сърцето ми, "Приятели" - той си е култов за моето поколение. Май станаха доста, но аз съм много възрастна и съм изгледала много филми Сигурно има и още няколко, но за тези се сетих в момента. Ааааа щях да забравя най-любимия "Хаус", но много проточиха 7 сезона и взе да ми омръзва. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Камелия Отговорено 25 Юни, 2011 Share Отговорено 25 Юни, 2011 Тук и аз мога да изреждам, но най-любим не мога да избера. Сред сериалите, които гледам с удоволствие са "Шепот от отвъдното", "Ясновидката Тру" (все още не ми е ясно защо го спрахя), "Хаус", "Фарскейп", "Приятели", "Двама мъже и половина", "Absolutely Fabulous", "Хонг Гил Донг", "Iljimae" и много много други. Сигурно мога да изреждам до безкрайност. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tara Отговорено 25 Юни, 2011 Share Отговорено 25 Юни, 2011 "Двама мъже и половина" и "Моите мили съседи" - гледала съм ги по толкова пъти, че някои от репликите ги знам на изуст, но въпреки това всеки път се смея с глас. А от азиатските "Bichunmoo" , "Mars" и "Pride". Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dete Отговорено 25 Юни, 2011 Автор Share Отговорено 25 Юни, 2011 Аз още малко да си възхваля любимия сериал Сериалът е английски, но въпреки това всички англичани, които се появяват, са пълни дебили Не са много народите, които могат да се надсмиват над себе си, при това толкова успешно. Само ме е яд, че някъде по средата смениха Хер Флик, първият по ми харесваше "Приятели" също е класика, "Женени с деца" и него си го бива Но само от "Ало Ало" получавам мускулна треска на корема. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dilyana76 Отговорено 25 Юни, 2011 Share Отговорено 25 Юни, 2011 Един от любимите ми сериали, на който съм се смяла от сърце е сръбския "Горещ вятър". Също така и д-р Хаус, но вече ми поомръзна, прекалиха малко с него. Също така ми харесват и австралийските сериали - Дъщерите на Маклауд, имаше един за полицаи в провинцията, който бе малко направен като театър, но на мен ми допадаше ; и Морски патрул също. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrazima Отговорено 25 Юни, 2011 Share Отговорено 25 Юни, 2011 Всички обичат Рейн, е този сериал мога да го гледам по цял ден, за мен лично е много забавен. Други любими са ми с участието на Song Il Gook и Bi Rain. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diant Отговорено 25 Юни, 2011 Share Отговорено 25 Юни, 2011 Обичам фантастика и затова фаворитите ми са: Stargate Atlantis, Battlestar Galactica и Stargate SG 1 Що се отнася до комедийните: Gilmore girls, "Приятели" и разбира се "Двама мъже и половина" За малко да забравя Lie to Me (само, че онзи на Fox TV с Тим Рот) Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
love&peace Отговорено 25 Юни, 2011 Share Отговорено 25 Юни, 2011 Любими сериали по категории: Комедии - "Приятели", "Сексът и града" и сега "Агнешко" Исторически - всички с Шарп- гледах го дори на руски, преди да го пуснат по нашите телевизии Криминални- "От местопрестъплението"- харесвам и трите: Лас Вегас -последният сезон беше много интересен с доста психология, Ню Йорк ми харесва, заради новостите в техниката, а в Маями е H. В последно време не може и без вампирски - "Истинска кръв" - музиката, смесването на легенди и градски митове. Утре започва новият сезон и от сега се чудя какво ли са забъркали този път. При азиатските следвам едно твърдо правило- само комедии, че драмите ми късат нервите. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Young_Caesar Отговорено 25 Юни, 2011 Share Отговорено 25 Юни, 2011 Californication (Секс до дупка) и по-точно първите 2 сезона, Двама мъже и половина, Mr. Bean, Хората на Пако - общо взето комедии, а относно английската самоирония имаше някакви сериали на BBC (и не само) - „Yes, Prime Minister”, "The New Statesman", както и още много. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivana93 Отговорено 25 Юни, 2011 Share Отговорено 25 Юни, 2011 Аз лично отдавна спрях да гледам американски/английски сериали, но преди ми бяха интересни: "Приятели", "Отчаяни съпруги", "Клъцни-срежи" и имаше един дето направо ме скъсваше от смях, казваше се "Напълно непознати" (братовчедите Балки и Лари ). Що се отнася до азиатските, безспорно (пък и предполагам, че си и личи) най-най-любими са ми: "Road №1", "I'm sorry, I love you", "Cain and Abel" ... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daniela1504 Отговорено 26 Юни, 2011 Share Отговорено 26 Юни, 2011 Да драсна и аз мойте любими: Български - ''Войната на таралежите'' ; ''Баш майстора'' - колекция ; ''Вчера'' Азиатски - ''Марс'' ; ''Secret Garden'' ; ''The Value of a Person'' Американски - "Приятели" ; "Женени с деца" ; "Алф" ; ''Ало Ало'' ; "Сексът и града" ; "От местопрестъплението" Турски - ''Любов на заем'' ; ''Перла'' ; ''Листопад'' Така като гледам, от написаното до момента излиза, че старото може да е демоде, но си е класика. (с някой малки изключения разбира се) Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.