Lee Seung Gi (И Сънг Ги)

Zenith

Честно да си призная когато гледах Приятелката ми е Гумихо и аз малко бях разочарована от избора на актьор, но сега тези дни изгледах Brilliant legacy и мнението ми се промени. Освен, че оцених чаровната му усмивка... и приличните му актьорски качества... но от изпълнението му в едно караоке в драмата бях заинтересована и от певческите му умения... Стилът на музиката му определено ми харесва, а и съм доста впечатлена от гласа му...

Та в заключение момчето е много чаровно, надарено и според мен трябва да му дадем шанс да се докаже... а между временно можем да се насладим на музиката му, и на хубавата му усмивка... и между другото на мен много повеяе ми допада с вдигната нагоре коса...

Ето няколко снимки за да докажа мнението си :)

20851.jpg

20858.jpg

20859.jpg

20860.jpg

П.С.: Почти не можете да го познаете нали :) изглежда някак зряло... и секси :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчето усмивка! :) :)

С ръка на сърцето си признавам, че до преди два дена И Сънг Ги, хич не ми беше по вкуса.

Гледала съм го в Гумихо и The Greatest Love, не ми дойде на място. Но сега като изгледах “Краля“, съм безкрайно очарована от него. Бих казала, че се справи страхотно с ролята си ;)

Ще слядя с интерес развитието му като актьор......защото вярвам в неговите актьорски заложби.

Изключително ми е сладъка походката му ( мятащи крака)

26.06.2012г Летище Инчон.

652160.jpg

652161.jpg

652162.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фотографа на Instyle Magazine пусна две снимки на Сънг Ги от предстояща фотосесия на списанието. Толкова е хубав нямам търпение да ги видя....

54662528201208010901472522283884237_000.jpg

54662528201208010901472522283884237_001.jpg

Сънг Ги и Lee Seo Jin (първият корейски актьор който ми стана любимец) са били в Хонг Конгския Disneyland за фотосесия.

disneyland_leeseunggi.jpg

И един кратък репортаж

http://www.youtube.com/watch?v=U6Iv3Um02y4

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има адски чаровна усмивка, но ми е малко изглеждащ като лапе.

Обаче на онази сцена от Гумихото, когато бяха навън и тя го попита - Но каква точно приятелка, и той като я хвана за ръката беше наистина добър момент, в който не изглеждаше толкова детински :Р

Но да, приятно ми е да го гледам на екрана и веднъж като му свикнеш те радва все повече - понеже както споменахте, няма обичайната красота, но бъка от чар :))).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сънг Ги се завръща с нов мини-албум!

:wub:

‘Forest‘ ще излезе на 22 ноември и ще е придружен от книга есе, която включва лично избрани от него снимки.

Работил е заедно с Epitone Project, а главната песен от албума ще се казва “Looking Back” (“Turning Back”)

20121121_leeseunggi_forest3.jpg

20121121_leeseunggi_forest2.jpg

20121121_leeseunggi_forest1.jpg

А който иска да гледа преведеният епизод на Running Man с него --> :click:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сънг Ги спечели първият си трофей на M!Countdown тази седмица, но заради MAMA 2012 нямаше предаване, така че само благодарствено клипче...

bc5710a94b797130be0123a31963d163.jpg

Първото му предаване беше Sketchbook

http://www.youtube.com/watch?v=OhAyR8Sx-3Q

Return - MV Making Film

Star Date - Lee Seung-gi

tumblr_me72mvSoif1qgcuzn.jpg

tumblr_me72mdQMil1qgcuzn.jpg

tumblr_me7gofjxuU1r76oato1_1280.jpg

tumblr_me19wlTiXL1r76oato1_1280.jpg

Редактирано от little_angel
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както винаги Сънг Ги събира всички награди по пътя си... laugh.giflaugh.gif
tumblr_me9jpwMuT31qio4gno6_250.gif

За втора седмица №1 на M!Countdown

И първа Music Bank награда

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито на Сънг Ги за Трипъл крауна днес!

Изпълнението + получаването на наградата

Още едно интервю от LOEN

Вече се говори и за нова драма - Goo Ga Eui Seo. Като следващата драма на MBC след като свърши Horse Healer. Драмата ще е с предполагаемото участието на Сънг Ги и Сузи (Мис А), но все още не е потвърдена...

Ако искате може да прочетете и Пролога на албума написан от него:

English translation Sunjoo Moon at lsgairenint.tumblr.com

Prologue

I am not sensitive about this season. Just that I feel like spring is nearby as I feel the air is getting warmer from the cold air I used to feel when filming TK2H . The locations and the distances we travelled in TK2H was not easy. When I was travelling or waiting in my car, I always listened to music. The playlist was quite simple. I always listened to a few songs repeatedly. The staffs who were with me were probably tired of them, but I didn’t even know that it was tiring. I didn’t have anything in mind; I just listened to them like I was breathing in them and enjoyed it. As the filming got harder, the days that I had a hard time with my body and mind increased. I might look like I am exaggerating, but the playlist I listened to made me so comfortable. Will there be a person who would feel the same as they listen to my songs? Would they not get tired of them though they listen to it repeatedly? Such questions came in my mind. Soon, the questions I had, turned into passion to make such songs.

In most of the songs in the playlist that comforted me throughout last winter and spring had the name (Epitone Project). I suddenly wanted to meet him. I was excited to feel like I could gain something big if I could talk about music with him. By the time it was getting hotter, I met him at the Dosan Park. It could have been awkward for two men to talk in the first meeting, but the similarity for liking music made both of us talk a lot just like high school girls talk. I proposed a double project to him, and he happily accepted my proposal. I was very excited. The healing music Lee Seung gi and Epitone project will make is going to have its first step. I felt like I had a secret I could not tell anyone. The intuition that it is going to be a fun project!!

A month passed of waiting and the story we talked about, Return’s guide was given to me. The feeling I felt when I heard the RETURN’s guide version first time is indescribable. I was overwhelmed!! I was driven in to the satisfaction that we expressed what we talked about through music. Magic-like song FOREST that have warm lyrics which make me feel like the place I am changes into a forest, also the song that we thought about a lot before taking it out with us INVITATION FOR ME made me want to show it to the world after I finished recording and mastering the song. During this summer that was extraordinarily hot and autumn that passed really quickly, I couldn’t even feel the season and it passed as I was concentrated in my music world. One day when I got out a knitted sweatshirt as I felt the weather getting cold, the song I wrote,

THE WORDS THAT SAY I LOVE YOU was completely finished.

And again, for this special album, I planned another bonus work. I travelled to a place where it would suit perfectly to listen to this song. I made a photo essay for the people who could at least see the place as they listened to the song. I restlessly pressed my shutter down as I was in Gang won province for 2 days and 1 night filming for my music video. Because of the fast-spreading rumors and the number of people who were excited for my album grew bigger, the pressure I felt increased. Though I was worried, the season had already come back to winter. I am back to the season when I first thought of this album alone. This album has the title “5.5 mini album”. Though the Lee Seung gi who only used to stand on small theatres has become a professional singer who already produced 5 albums, 2 special albums, and a digital album, the nervousness I feel before standing on stage is still the same. Will it be being extravagant if I say this album was the album that I always wanted to listen, sing and share it to people?

It could be. And that’s why I am thankful. I thank all the people who made it able for me to do something I wanted to do when I wanted to do it. To people who see and listen to this, I hope this warmth last long, and I also eagerly wish these songs feel in, in someone’s playlist.

By the time when the end of your nose gets cold

Lee Seung Gi

Снимки от Hope Concert Merchandise Calendar

tumblr_merczdPQOf1qc9nmdo1_1280.jpg

tumblr_merczdPQOf1qc9nmdo2_1280.jpg

tumblr_merczdPQOf1qc9nmdo3_1280.jpg

tumblr_merczdPQOf1qc9nmdo4_1280.jpg

tumblr_mercxeStSZ1qc9nmdo1_1280.jpg

tumblr_mercxeStSZ1qc9nmdo2_1280.jpg

tumblr_mercxeStSZ1qc9nmdo3_1280.jpg

tumblr_mercxeStSZ1qc9nmdo4_1280.jpg

tumblr_mercufUyO61qc9nmdo1_1280.jpg

tumblr_mercufUyO61qc9nmdo3_1280.jpg

tumblr_mercufUyO61qc9nmdo2_1280.jpg

tumblr_mercufUyO61qc9nmdo4_1280.jpg

tumblr_mercspLrmG1qc9nmdo1_1280.jpg

tumblr_mercspLrmG1qc9nmdo2_1280.jpg

tumblr_mercspLrmG1qc9nmdo3_1280.jpg

tumblr_mercqmf5MC1qc9nmdo1_1280.jpg

tumblr_mercqmf5MC1qc9nmdo2_1280.jpg

tumblr_mercqmf5MC1qc9nmdo3_1280.jpg

tumblr_mercqmf5MC1qc9nmdo4_1280.jpg

tumblr_mercmjMVoD1qc9nmdo1_1280.jpg

tumblr_mercmjMVoD1qc9nmdo2_1280.jpg

tumblr_mercmjMVoD1qc9nmdo4_1280.jpg

tumblr_mercmjMVoD1qc9nmdo3_1280.jpg

cr: reiko

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам търпение за новият сериал на Сънг Ги - The Gu Family Book . Но съм малко разочарована от избора на Сузи, те повече приличат на брат и сестра, не знам как ще ги възприема в любовна линия някаква....

И все пак ще се гледа непременно

tumblr_mkqerfhnqe1qc9nmdo4_1280_zps68769

2eee9eaa-d14e-49d3-88ce-3f74a7656cf1_zps

b164cd70-1171-42f1-ac9e-47400471b106_zps

От пресконференцията:

7d564733-6b10-4c67-a178-afd95cdf3262_zps

dd295bdd-c870-4831-9d7b-6b7080437856_zps

2bd46eba-ee1a-4f82-adfe-daee8585f576_zps

c9baf41b-cc70-4114-9e9d-ea1e05e60b5f_zps

96c4a126-e700-4dd5-a455-80505f259544_zps

И трейлър на драмата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В новия проект на Duble Sidekick ще бъде главно действащо лице

концерт на  Lee Seung Gi от 30/11 

Бора (SISTAR) като двамата са изпълнили един от хитовете на SISTAR -  Gone Not Around Any Longer в различен вариант

http://vbox7.com/play:3a6fda17d4

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето я и песента за Duble Sidekick, защо е само актьор, а не е попял и той малко, не разбирам, но и така му се радвам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И днешната новина..

tumblr_inline_myp87ad3tE1qbilbh.jpg

tumblr_inline_myp7mbtQDZ1qbilbh.jpg

tumblr_inline_myp88dPWhw1qbilbh.jpgtumblr_inline_myp7kwExtv1qbilbh.jpg

Yoona (SNSD) и Lee Seunggi  са първата официална двойка за 2014.

Излизат от 4 месеца:

SM Entertainment commented to Osen, ”The two are in the beginning stages of getting to know each other.”

Lee Seung Gi’s reps also stated, "Lee Seung Gi and YoonA are carefully meeting one another… We don’t know exactly when the two started seeing each other, but we can say that they’re in the beginning stages… Please watch over the two kindly."

За втори път май официално потвърждават двойка от SM . Другия е Shindong от Super Junior

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За първи път го видях на постера за сериала " Моята приятелка е гумихо " и си казах " тц няма да я гледам тази драма нещо не ми е симпатичен главният " еми голяма грешка направих де ... не ми харесва ли .. сега само чакам да излезне нещо с него и го мятам топло топло ... не само чаровен ами и страхотен артист и певец ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове