o6ina Отговорено 29 Март, 2014 Share Отговорено 29 Март, 2014 Space Pirate Captain Harlock От известно време го чаках този филм да се появи из торентите и той вече е тук. Останах по-скоро разочарована. Визуално филмът е невероятен наистина. Хареса ми пищната и леко поовехтяла стиймпънк/карибски пирати атмосфера от страна на капитан Харлок и екипажа му, срещу чистичкия и стерилен Star Wars дизайн на коалицията Гая. Хареса ми и как таранеха и взимаха на абордаж вражеските кораби, съвсем по пиратски. Като цяло историята бъка от потенциал и доколкото знам, оригиналното аниме минава за култово. За съжаление новият филм издиша отвсякъде другаде. Наблегнали са предимно на фенсървиз и мелодрама, вместо на сюжета и диалога. Героите също са плоски и неубедителни. Като цяло става за едно гледане, но едва ли ще повторя. Американците бълват достатъчно такива мултимилионни еднодневки. От японците очаквах много повече дълбочина, но уви... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кева Отговорено 29 Март, 2014 Share Отговорено 29 Март, 2014 http://vbox7.com/play:d70a68c4cb Еми , разбрах защо му сложих Х-са като дете и си припомних , защо твърдях, че Ескалибур е най-добрият филм за Камелот Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wong Fei Hung Отговорено 2 Април, 2014 Share Отговорено 2 Април, 2014 Frozen - така и не разбрах защо го получи тоя Оскар това филмче - ок, технически са се постарали хората от Пиксар/Дисни, но нищо повече не видях, което пък да заслужава наградата.Песента беше catchy, но само толкова, прекаленото пеене ми дойде в повече и снежния човек беше ми дразнещ през повечето време - а имаше време когато Пиксарци правеха оригинални филми.Щом детето гледа около половин час и после ми заяви да й пусна "Аз проклетникът 2", нямам какво повече да добавя. Освен крайната ми оценка:3/10American Hustle - интересен филм, Крисчън Бейл беше направо неузнаваем с цялостния си облик, с Ейми Адамс и Катнис бих правил тройка без да се замислям, Джереми Ренър направи приятна роля, а Брадли Купър беше бахти нещастника в тоя филм. Но диалозите бяха много добре направени и изиграни, историята също, камеото на Робърт де Ниро не беше толкова зле, като цяло хареса ми филма, въпреки че, не е от типа който ми е любим, но тук се получиха нещата.7.5/10The wolf of Wallstreet - много добра комедия и Лео се представи на висота, не знам дали е по-добър от Матю и дали наистине не трябваше да спечели наградата, но самия филм ме развесели, имаше шантави сцени, имаше добри каки, имаше абсурдни ситуации, лукс, възходи и падения, но ми допадна по един шантав начин Колко се хилих на сцената с Ламбото и опита на Лео да влезе вътре - няма такъв ташак 8/1047 Ronin - мииии баси тъпотията и простотията - Нео във феодална Япония, имаше пищни декори, костюми и общо взето постарали са се за продукцията, но всичко друго беше от тъпо по-тъпо, осоебно ме подразни факта, че японците шпрехаха на английски, като някои от тях се мъчеха да си произнесат репликите и да придадат някакви емоции с тях - не им се получи. Според мен трябваше да ги оставят да блъскат на японски и да сложат едни субки, щеше да изглежда по-достоверно за епохата в която се развиваше действието. Имаше и ефекти ама едни ефекти филм не правят, трябва и история и малко игра от страна на актьорите - ама греда.Кеану се направи пак на Нео, но ми беше безличен и един такъв неубедителен - постарай се малко да вкараш някаква емоция бре човек, то все едно гледах дъдка за гладене с брада и кимоно.2/10 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wong Fei Hung Отговорено 9 Април, 2014 Share Отговорено 9 Април, 2014 Реших да видя какви ги дробят двама от екшън ветераните напоследък и се учудих как не спрях и двата филма по средата Става въпрос за Стивън Сегал и Долф Лундгрен - първия спрях да го гледам след "Belly of the beast", който според мен му беше последния читав филм, въпреки че отиде в категорията direct-to-video. Имаше времена, когато Сегал правеше брутални филми, но някъде след Под обсада 2 нещата тръгнаха надолу и взе да вади скучнотии (с малки изключения), нещо подобно се получи с ван Дам след "Derailed". Долф и той остана в този сегмент, което явно го устройва, но тук и в двата филма други лица обраха лаврите и моите симпатии. Сегал участва в "Force of execution" играейки някакъв подземен бос, който се изправя срещу друг такъв екземпляр (Винг Реймс), но с помощ на верен другар от миналото (Брен Фостър) успява да им набие канчетата подобаващо.Историята е изтъркана и филмирана много пъти, тук Сегал даже остава малко в сянка и остава на по-младите да покажат какво могат - в този случай Брен Фостър, който показва завидни бойни умения пред камерата и именно той е причината този филма да ми хареса донякъде. За времетраенето си нямаше много тупалки, но при всяка поява на Брен се получаваше добра хореография в съчетание с неговите kicking abilities. Човекът има потенциал в този жанр и дано успее да пробие. Иначе за самия филм една 5/10 е добре.Долф с неговата скандинавско дялана мутра и височина ми прилича на някакъв неандерталец и би бил много подходящ ако снимат филм за първобитните хора Но иначе тук в този филм "Puncture wounds" (aka A Certain Justice) и той е отстъпил назад в действията си пред камера и е оставил почти всичко в ръцете и краката на Cung Le, който идеално се вписа в тази история за отмъщение. Долф е нарко шефче на малка организация и с бруталистичното си излъчване, държи всички свои подчинени в страх. Но когато пътя му се пресича с този на ветеран от войната (Cung Le), последствията са смърт и локви кръв. Китаеца показа много добри умения и без свян трошеше вратове и разпаряше жертвите си, като агънца на Великден.Добре се движеше по време на бойните сцени и макар финалния му двубой с Долф да беше малко кратък, пак достави. Като цяло ми хареса една идея повече от филма на Сегал, затова и оценката ми е малко завишена - 5.5/10Прегледах и един от последните филми на ван Дам - "Assassination Games", където отново се събра със Скот Адкинс (Ninja: Shadow of a tear), но този път двамата се съюзиха срещу обща заплаха и изринаха де що имаше по терена в братска Румъния.В един момент бяха противници, но някъде към средата сключиха примирие и обърнаха нещата в своя полаз, като всеки от тях разчиташе на различен способ за премахване на гадовете - Скот предпочиташе огнестрелни оръжия, докато ван Дам мяташе ножчета на поразия, като шурикени.В крайна сметка добрите победиха и то със значителна преднина - като цяло нищо изненадващо в този филм, но беше добре сглобен и смазан и проработи, въпреки евтиното си излъчване и клишетата по сценарно отношение. 6/10Има и още няколко заглавия, но ще ги оставя за следващ пост.Поздрави и лек ден на всички. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maira Отговорено 12 Април, 2014 Share Отговорено 12 Април, 2014 Ной, много основополагащ филм. Допадна ми, беше ми в настроението, много анализ на вината и пр... и супер визуален... Въпреки че като цяло предпочитам повече смях или страст... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кева Отговорено 17 Април, 2014 Share Отговорено 17 Април, 2014 В момента грее една такава глупава усмивка на лицето ми . „Отклонение“ или още един пример за любов по български. Много ми хареса Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kcekce Отговорено 17 Април, 2014 Share Отговорено 17 Април, 2014 По творби на Блага Димитрова са направени доста добри филми, но въпреки това предпочитам да си я чета Гледай и "Лавина", пак доста добре изпипана екранизация е Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кева Отговорено 17 Април, 2014 Share Отговорено 17 Април, 2014 Лавина ми е един от любимите филми , но аз подкрепям с две ръчички предложенията ти Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vuinata Отговорено 18 Април, 2014 Share Отговорено 18 Април, 2014 Още от началото на филма знаеш какъв ще е краят му, но въпреки това го гледаш. Колко мъка и страдания има в живота на тези двама млади хора - успешно е пресъздаден от режисьора Choi Jin-Seong. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wong Fei Hung Отговорено 23 Април, 2014 Share Отговорено 23 Април, 2014 Събраха се малко филмчета от последната седмица, ето и резултатите:Ride Along - нормална комедия с няколко смешни момента и стандартни ситуации, Айс Кюб не блесна с някакви по-разлини заложби от "Петък" или други негови появявания във филми с печки, дребния гном донякъде беше забавен и толкова. Става за разпускане в някой мързелив следобед, като и тук повечето сцени за смях се показаха в трейлъра.Green Zone - малко различен Мат Деймън в един интересен прочит на ситуацията в Багдад, не знам до колко са се борили за автентичност на историята и на мястото, но се справиха добре в моите очи, Мат игра сравнително на ниво и имаше малко конспирации, малко политически игрички на върховете и даже приличен военен екшън по улиците на окупитаната столица (май всички сцени са били заснето в Мароко), но ми хареса.In the Blood - след Haywire & Fast & Furious 6, Джина Карано ми впечатли, както с излъчването си, така и с бойните си умения, сега в този нейн нов филм я видях и в светлината на емоционална жена, което ме зарадва. In the Blood не наблегна на екшън сцените с нея (макар и да ги имаше), а направи цялата история за търсенето на мъжа ѝ сред карибски остров believable, поне за мен. Обичайната структура е запазена, заедно с малко разследване от страна на Джина, която тук се движеше само с къси панталонки и изрязани роклички, но явно заради естеството на бойните сцени е трябвало да бъде така оформена в моден смисъл. Тупалките бяха доста прилични, имаше захвати, яко млатене, всичко беше направено с умерен тон и нямаше излишни кадри. Джина, въпреки че е доста едра жена не бих ѝ отказал една среща от близък вид Prisoners - доста време се заседя на харда, но накрая му дойде и неговото време, учудващо добра игра на Хю Джакман - Върколака направи доста добро представяне и не разочарова в драматичните моменти, което направи от филма повече от приятен за гледане. Всички емоции бяха пресъздадени доста правдиво, без да се залита в излишни сантименталности, историята вървеше със стегнато темпо и по едно време ми дожаля за малоумния тип с цайсите, който трябваше да изтърпи всички несгоди и негативни последици на яростта на бащата. Детектива и той си изигра ролята много добре и на място, даже по едно време се замислих дали той не е гнусния убиец на деца, но както винаги дедуктивния ми метод се срина в канавката малко преди края, когато всичко се изясни. Но иначе много добър филм, въпреки че драмите не са ми любими като жанр.The legend of Hercules - причиних си го и доста се смях на цялото представление, сега чакам новия Херкулес със Скалата - там може да е по-добре положението отвсякъде, въпреки че пак става въпрос за същия герой.Тоя тук който се правеше на великия герой от древността беше бахти манекена, като го гледах по-продължително време си помислих дали не е злоупотребил с ходенето на солариум, за да придобие такъв изразителен тен. Ефектите бяха в гъза, декорите също, играта на всички беше потресаващо тъпа и безлична, Скот Адкинс трябва да си стои сред филмите за бойни изкуства и да не се впуска в такива ролички. Този филм е по-зле от 47 ronin & I, Frankenstein взети заедно - в Ронините поне имаше пищни декори и внимание към детайла, заедно с на места приличните ефекти, при Франкенщайна, поне бойните сцени бяха що-годе направени и може би малко от атмосферата си заслужаваше, но тук - абсолютно нищо, което да впечатли или поне да ме накара да запомня нещо...мне - кух та дрънка, безжизнен като надуваема кукла след секс и напълно ненужен като изцапан вестник с лайна.Поздрави Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sonihrisi Отговорено 24 Април, 2014 Share Отговорено 24 Април, 2014 Не помня в последните 6-7 години да съм имала и един почивен ден, в който да нямам ангажименти със семейство, приятели и всякакви други цинцифуции. Тази годишният Великден, обаче, се оказа абсолютно освободен от всякакви ангажименти и се почна един филмов маратон с норвежко кино. Varg Veum - 12 отделни криминални филма - Тъжни цветя, Спящата красавица, До смърт твоя, Паднали ангели, Жената в хладилника, Погребани кучета, Вечер всички вълци са сиви и т.н. Много крими, много нещо, но качествено и стилно кино. После реших, че съм пренебрегнала азиатското кино и залепнах за "Дългата ваканция" с Кимура. Обичам дъждовните празници! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alfons Отговорено 3 Май, 2014 Share Отговорено 3 Май, 2014 Последно си бях наумил да видя някои от дебютните филми на оттвърдените японски режисьори...оказа се че и те са имали трънлив път, докато пробият. Kandagawa Wars (1983) Дебютната творба на Кийоши Куросава се оказа Pinku (розов) филм. Не го очаквах, но все пак тогава е бил 28-29 годишен, а те са били модерна работа в този период. Характерният стил на Куросава, все още липсва тук, сценария е изключително беден...като цяло нискобюджетна глупост, няма какво толкова да коментирам. 3/10 The Excitement of the Do-Re-Mi-Fa Girl (1985) Вторият филм на Кийоши. Тук положението е малко по-добре, макар и този филм да изглежда, като посредствена работа от начинаещ режисьор. Идеята да се покаже колежанският живот в Япония през този период не бе лоша, някои похвати и кадри бяха запомнящи се, но към края бързо-бързо се превърна в нов пинку филм изпълнен с абсурдизъм и евтини сценки. Мисля си, че следващите му филми, чак до Cure ще са все такива, така че няма да си губя времето. 4/10 Hiruko The Goblin (1991) Вторият филм на Шиня Тсукамото, правен 2 години след Тетсуо. Очаквах поредна нискобюджетна глупост, но филмът ме изненада. Бе сниман с 35мм-рова и определено това си даде отпечатък. Доста различен в това отношение филм от обичайното кино на Тсукамото. Глуповата хорър-комедия се е получила, но на места ме забавляваше (най-вече с глупавите ефекти и преиграване). Напомни ми Ловци на духове и онази шуротия с Духовни -"Еволюция". Осмокраки човешки глави преборвани с мухозол...няма какво да коментирам и тук разширено. 5/10 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кева Отговорено 5 Май, 2014 Share Отговорено 5 Май, 2014 Аз днес без да искам се ликвидирах, гледах Лавина и понеже един тъжен филм явно не ми стига продължих с българското кино. Попаднах на смазващото добра роля на Ваня Цветкова в Бариерата Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kcekce Отговорено 5 Май, 2014 Share Отговорено 5 Май, 2014 Secret Reunion - втори път за една седмица С такова хубаво чувство ме остави, че го пуснах и на приятеля си (а и първия път го гледах онлайн с по-гадно качество и прекъсвания от купончета и гости). Хареса му Тези два часа сериозна и при това комична история май биха се харесали на всеки Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oldboy Отговорено 5 Май, 2014 Share Отговорено 5 Май, 2014 imprint Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skofiild Отговорено 6 Май, 2014 Share Отговорено 6 Май, 2014 В момента го гледам "Тримата от запаса". Толкова известен български филм, а аз за пръв път го гледам. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milkyni Отговорено 1 Юни, 2014 Share Отговорено 1 Юни, 2014 Да рекламирам филмът, който ми направи силно впечатление през последните дни. Казва се Аashiqui-2 / Любов 2 и е индийски. Има го с бг превод в тракерите. Историята разказва: Рахул е певец, който губи кариерата си заради проблем с алкохола. Тогава той среща млада дама със завидни певчески данни и решава да поправи грешката на живота си, като и помогне да успее в кариерата. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ками Отговорено 1 Юни, 2014 Share Отговорено 1 Юни, 2014 The Four 2. Не ми хареса толкова колкото първата част, а и английските субтитри бяха ужасно дребни. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maira Отговорено 24 Юни, 2014 Share Отговорено 24 Юни, 2014 Edge of Tomorrow (2014), На ръба на утрешния ден. По романа на Hiroshi Sakurazaka, All you need is kill. Хареса ми. Силен и завладяващ екшън Свързан сюжет, добри ефекти. Страшно кефещи начални кадри, докато войникът се учи: 3д-то си струва. Як финален туист. L'autre vie de Richard Kemp, нищо азиатско няма в него... само французи, класни. Хареса ми също, мрачна европейска полицейска история... и много смелост и нежност. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
abador Отговорено 26 Юни, 2014 Share Отговорено 26 Юни, 2014 Тъйкато все още имам проблем с лаптопа и ми се струва ,че трябва да копувам нов .... реших да обърна внимание на HBO повечето съм ги гледала ... но два определено ме оставиха с тъпо изражение . .. единия се казва "Това е края" въпреки комичните моменти (които бяха два и половина)филма го определям кото голяма боза ... разбирам идеята на сценаристите да ни покажат апоколипсиса и що за животни сме станали ...ама нещо не можах да го приема комедийно и определено гледах тъпо (поне според половинката ) .. . Другият ме замисли на какво сме готови за пари ... и докато пишех ми исфръкна заглавието от мислите .... пак ще пиша като се сетя ... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.