Alfons Отговорено 30 Април, 2011 Share Отговорено 30 Април, 2011 Драматични 1. The Devil 2. The snow queen 3. Sorry,I love you 4. Slave Hunters 5. Bad guy 6. A Love to Kill 7. Time of dog ang wolf 8. Cain and Avel 9. The Story of the First King's Four Gods 10. Hong Gil Dong Романтични комедии и разни такива 1. Coffee Prince 2. Full hоuse 3. Secret Garden 4. Delightful Girl Choon-hyang 5. You're beautiful 6. Witch Yoo Hee 7. Boys Before Flowers 8. The Vineyard Man 9. Take Care of the Young Lady 10. My Girl Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daniela1504 Отговорено 1 Май, 2011 Share Отговорено 1 Май, 2011 Mars (2004) Friend, our legend (2009) Which Star Are You From (2006) Save the Last Dance for Me (2004-2005) Kim Sam Soon (2005) Secret Garden (2010) Swallow the Sun (2009) Hana Yori Dango (2005-2007) The return of Iljimae (2009) Koizora (2008) Que sera sera (2007) Take Care of the Young Lady (2009) Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrazima Отговорено 2 Май, 2011 Share Отговорено 2 Май, 2011 Здравей те на всички ! Мойте любими сериали са повече от 10, но ще се опитам, да се побера, в тази топ десятка. 1- Jumong: 2- The Kingdom of the Winds : 3- Emperor of the Sea : 4- Road N1 : 5- Full House : 6- Secret Garden : 7- Save the Last Dance of Me : 8- The Fugitive: Plan B : 9- The Last Scandal of My Life : 10- Athena goddess of war Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skofiild Отговорено 2 Май, 2011 Share Отговорено 2 Май, 2011 Много сериали съм гледала и не мога да определя кой ми е по-любим, всичките са ми на едно равнище.Но ще кажа, че "Илджиме" е единственият сериал, който след като го изгледах, исках да го почна наново веднага, а "Capital scandal" е сериалът, на който не бих отказала да имаше поне още 30-40 серии. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Razzormaw Отговорено 1 Август, 2011 Share Отговорено 1 Август, 2011 Хм чак не ми се иска да ги подреждам първите 5 от моята класация за мен не заслужават нищо по-малко от първо място ама айде 1. Swallow the sun 2. 49 days 3. My girlfriend is a gumiho 4. Secret garden 5. Boys over flowers 6. Personal taste 7. Full house 8. Playful kiss 9. Ice Queen 10. The king four gods Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kiddo Отговорено 1 Август, 2011 Share Отговорено 1 Август, 2011 Корейски: 1. East Of Eden 2. Boys Over Flowers 3. City Hall 4. The Greatest Love 5. Secret Garden 6. City Hunter 7. Swallow The Sun 8. Royal Family 9. I Need Romance 10. Cain & Abel Японски: 1. Gokusen 2. Bloody Monday 3. Ouran High School Host Club 4. Liar Game 5. Hana Kimi 6. Mr. Brain 7. Tokyo Dogs 8. Code Blue 9. Pride 10. Tumbling Тайвански: 1. Mars 2. Black & White 3. Why Why Love 4. Devil Beside You 5. Fated To Love You Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mi6lence Отговорено 6 Август, 2011 Share Отговорено 6 Август, 2011 Мъчна работа.Трудно ми е да ги наредя от 1 до 10 ,след като за мен 99% от корейските сериали,които съм гледал заслужават 1-то място,но в името на класацията ще направя една примерна. 1. The Devil 2. Secret Garden 3. My Girlfriend is Gumiho 4. Prosecutor Princess 5. Princess Ja Myung Go 6. Iljimae 7. Goong 8. Sungkynkwan Scandal 9. What Happened in Bali 10. 9 end 2 outs Със сигурност във времето ще се появят и още,и още любими сериали Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gabyyy Отговорено 11 Септември, 2011 Share Отговорено 11 Септември, 2011 1. Boys before flowers 2.Mischievous kiss 3.You're beautiful 4.City hunter 5. Personal taste 6.You've fallen for me 7.The greatest love 8.Coffee prince 9. lie to me 10.Princess hours това е моят yop 10 на любимите ми корейски сериали, но въпреки че ако всички сериали са толкова забавни скоро може да се промени класацията Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
desini Отговорено 14 Септември, 2011 Share Отговорено 14 Септември, 2011 1. Sungkyunkwan Scandal 2. Hong Gil Dong 3. Iljimae 4. My Girl 5. You're beautiful 6. Boys over flowers 7. Goong 8. Secret Garden 9. My Girlfriend is Gumiho 10. Personal taste Ох, как ме сърбят пръстите да сложа още няколко, но няма как И това са само сериалите, които бих гледала отново. Имам и любими от тежките драми, но не бих си ги "причинила " повторно, затова не намират място тук. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivon81 Отговорено 15 Септември, 2011 Share Отговорено 15 Септември, 2011 Любимите ми сериали са: 1. Tree of heaven - най - любим.....обожавам го 2. Bad love 3. You're Beautiful 4.Save the last dance for me 5. Que sera sera 6. Swallow the sun 7. 49 days Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
etsuko-chan Отговорено 15 Септември, 2011 Share Отговорено 15 Септември, 2011 Моите любими сериали са малко ама много си ги обичам. 1. You're beautiful 2. Boys over flowers 3. Gokusen 4 .Hana yori dango 5.Zettai kareshi Еми общо взето тва са :P :P Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chervenpiper Отговорено 6 Октомври, 2011 Share Отговорено 6 Октомври, 2011 Драматични: Cain and Abel Sorry I Love You Bad Guy 49 Days Thank You Can You Hear My Heart Time Between Dog and Wolf Sad Love Story If In Love... Like Them Snow Queen Романтични комедии: Coffee House Boys Before Flowers Full House O, My Lady My Girl Prosecutor Princess You're Beautiful When it's At Night Coffee Prince My Girlfriend is Gumiho Исторически: The Legend Iljimae Slave Hunters Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest noname123 Отговорено 8 Октомври, 2011 Share Отговорено 8 Октомври, 2011 Слагам ги по азбучен ред, не мога да кажа кой от тях ми е по и най. Но от корейските и тайванските има поне още 5-6, които не съм сложила в списъка. Корейски Boys Over Flowers Bad Guy I Need Romance Midas Mischievous Kiss Prosecutor Princess Save Your Last Dance for Me Scent of a Woman The Greatest Love You're Beautiful Японски и тайвански/китайски Японски 1 Pound no Fukuin Anego Buzzer Beat Hanazakari no Kimitachi - и двете версии Hana Yori Dango Hotaru no hikari Ikemen Desu Ne Misaki Number One! Nobuta wo Produce Pride Тайвански и китайски Devil beside you It started with a kiss and They kiss again Love Buffet Love Contract Meteor garden Meteor Shower P.S.Man Summer x Summer The Rose Why Why Lovе Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sophiqbush Отговорено 14 Октомври, 2011 Share Отговорено 14 Октомври, 2011 Ето и моите 10: 1) Secret Garden 2) Snow Queen 3) Worlds Within 4) Swallow the sun 5) East of Eden 6) Mars 7) Pride 8) Hong Gil Dong 9) The Story of the First King's Four Gods 10) Iris Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Korean_girl Отговорено 7 Ноември, 2011 Share Отговорено 7 Ноември, 2011 Ето ги и моите 1) City Hunter 2) Secret Garden 3) Boys before flowers 4) Hero 5) Iris 6) Personal Taste 7)Coffee Prince 8) My girl 9) 49 days 10) The woman hwo wants to marry Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zaharchee Отговорено 12 Декември, 2011 Share Отговорено 12 Декември, 2011 Засега: 1. Bad Guy 2. Boys over Flowers 3. White Christmas 4. Snow in August 5. Mars 6. City Hunter 7. Buzzer Beat 8. The Snow Queen 9. Liar Game 10. Princess Prosecutor Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denibo Отговорено 12 Декември, 2011 Share Отговорено 12 Декември, 2011 Определено има и други заглавия, които ми харесват, но днес реших да ги подредя така: 1. Keizoku 2: SPEC 2. Unfair 3. The Devil 4. Love Shuffle 5. The Flower Shop Without Roses 6. A Sleeping Forest 7. White Christmas 8. Worlds Within... 9. I'm Sorry I Love You 10.Nobuta wo Produce А тук са подредени отделно, японски и корейски. Японски: Keizoku 2: SPEC Unfair Majo Saiban Love Shuffle Ikebukuro West Gate Park The Flower Shop Without Roses A Sleeping Forest Nobuta wo Produce One Million Stars Falling from the Sky Hotaru no hikari Корейски: The Devil White Christmas Worlds Within... I'm Sorry I Love You What Happened in Bali My Girl Que sera sera 49 Days Over The Rainbow One Mom And Three Dads Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
allli Отговорено 18 Януари, 2012 Share Отговорено 18 Януари, 2012 Моите топ 10 са: 1) Secret Garden 2) Sungkyunkwan Scandal 3) My Girlfriend is a Gumiho 4) Coffee Prince 5) Coffee House 6) Oh! My Lady 7) My Princess 8) Mary Stayed Out All Night 9) Brilliant Legacy 10) The Fugitive Plan B От драмите, които съм гледала за сега това е подредбата... но при положение, че много още имам да наваксвам, най-вероятно класацията след месец-два ще е различна Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
amazonka Отговорено 19 Януари, 2012 Share Отговорено 19 Януари, 2012 Да се включа и аз: 1.My girl-Невероятен!!! 2.Boys Over Flower 3.City Hunter 4.IRIS 6.Time Between Dog and Wolf 7.Oh!My Lady 8.You're Beautiful 9.A love to kill 10.My princess Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lasthope7 Отговорено 20 Януари, 2012 Share Отговорено 20 Януари, 2012 Моите : 1.Snow Queen 2.Sad Love Story 3.Sorry I Love You 4.Road N 1 5.Cain and Abel 6.Hong Gill Dong 7.BoysOver Flower 8.Coffe Prince 9.Secret Garden 10.49 Days e със сигурност съм пропуснал някой ..но... това са тези които смятам ,че заслужават да са в класацията... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.