toxic Отговорено 31 Август, 2010 Share Отговорено 31 Август, 2010 Моя топ 10 е следният(засега ): 1. Black and White 2. Liar Game 1,2 3. Hong Gil Dong 4. Kim Sam Soon 5. Hanazakari no kimitachi e 6. Mars 7. Devil Beside You 8. IRIS 9. Mr. BRAIN 10. Iljimae Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kokokode Отговорено 31 Август, 2010 Share Отговорено 31 Август, 2010 Hong Gil Dong Dae Jang Geum The Kingdom of the Winds Iljimae Strongest Chil Woo Bichunmoo Jumong Emperor Of The Sea Princess Ja Myung Go Kurosagi Най много ми хареса "Великата Джан Гъм" Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anyvan Отговорено 22 Октомври, 2010 Share Отговорено 22 Октомври, 2010 1. Iljimae 2. My girl 3. Time between dog an wolf 4. Hong Gil Dong 5. Full hоuse 6. A Love To Kill 7. Boys Before Flowers 8. You're Beautiful 9. Coffee Prince 10. Iris Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kimjaejoonglover97 Отговорено 22 Октомври, 2010 Share Отговорено 22 Октомври, 2010 На мен лино най ми допаднаха: 1. Koizora 2. Boys Before Flowers/ Hana Yori Dango/ Meteor Shower/ Mateor Garden 3. You're Beautiful 4.Playful Kiss 5. Pride 6. Princess Hours 7. Full House 8. Hanazakari No Kimitachi E 9. Personal Taste 10. My Girl Въпреки че съм гледала и много други тези ми допаднаха най-много Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hemoqlobin__ Отговорено 22 Октомври, 2010 Share Отговорено 22 Октомври, 2010 1. Liar Game 2. You're Beautiful 3. The Devil 4. Kurosagi 5. Nobuta wo Produce 6. Zeni Geba 7. Hanazakari no Kimitachi e 8. Boys Before Flowers 9. Full Hause 10. One Mom Three Dads Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jeleva_N Отговорено 22 Октомври, 2010 Share Отговорено 22 Октомври, 2010 Е, АЗ ЗАЩО ДА СЕ ЦЕПЯ ОТ КОЛЕКТИВА? Bichunmoo (2008) Hong Gil Dong (2008) I'm Sorry I Love You (2004) Lovers (2006) Worlds Within... (2008) All In (2003) Cain and Abel (2009) Time of Dog and Wolf (2007) IRIS (2009) ВЕСЕЛ УИКЕНД НА ВСИЧКИ! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tedinzeto Отговорено 24 Октомври, 2010 Share Отговорено 24 Октомври, 2010 Моите топ 10 (не мога да си отделя топ 10,но щом сега за тези се сещам значи са ми едни от любимите) 1.Tree of heaven 2.Stairway to heaven 3.Cinderella's Sister 4.IRIS 5.Mischievous Kiss 6.Devil Beside You 7.Pasta 8.Smiling pasta 9.Liar Game 10.Devil Beside You Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
decomposition_of_beauty Отговорено 28 Октомври, 2010 Share Отговорено 28 Октомври, 2010 Въпреки, че почти всички сериали, които съм гледала са ми любими, ето и моя ТОП 10 : 1.Boys Over Flowers/ Hana Yori Dango 2.Time Between Dog And Wolf 3.You're Beautiful 4.Zeni Geba 5.Which star are you from? 6.RH Plus 7.Hana Kimi 8.Nobuta Wo Produce 9.Vampire Host 10.Tree of heaven Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LoLLipoP Отговорено 4 Ноември, 2010 Share Отговорено 4 Ноември, 2010 Top 10 Kdrama 1-You're Beautiful 2-Boys Before Flower 3-My Girl 4-Goong 5-Over The Rainbow 6-Snow Queen 7-Snow In August 8-A Love To Kill 9-Personal Taste 10-Delightful Girl Choon-Hyang Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kriki Отговорено 10 Ноември, 2010 Share Отговорено 10 Ноември, 2010 За сега са тези : 1.Tatta hitotsu no koi 2.Koizora 3.You're Beautiful 4.Gokusen 5.Kimi wo petto 6.Boys over flowers 7.Yamato nadeshiko shichi henge 8.Nobura wo produce 9.Playful kiss 10.Natsu no Koi wa Nijiiro ni Kagayaku сега за тези се сещам Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asmodeus Отговорено 10 Ноември, 2010 Share Отговорено 10 Ноември, 2010 Ако пиша тук то ще трябва често да редактирам 1. My girlfriend is a GUMIHO незнам как успя но измести фаворита и първият кореиски филм , който гледах : 2. Легендата за 4 бога 3. Хонг Гил Донг 4. Chuno искаше ми се да е поне в топ 3 но много го разтегнаха и краят не ми хареса 5. Илджиме 6. Трима татковци и мамчето 7. Tace care of agashi 8. Personal taste 9. My girl 10. Ледената кралица. наказвам го с последното място защтото много ревах и от тогава си рева на по драматичните моменти Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalechko Отговорено 12 Декември, 2010 Share Отговорено 12 Декември, 2010 1- Hana Yori Dango 2- Cain and Abel 3- I'm Sorry I love you 4- Davil Beside You 5- Playful Kiss 6- Hanazakari no Kamitachi e 7- Bull Fighting 8- Oh! My Lady 9- Coffee Prince 10- It Started with a kiss Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lee Hyun Ki Отговорено 14 Декември, 2010 Share Отговорено 14 Декември, 2010 1. Boys before flowers 2.Snow Queen 3.My girlfriend is a gumiho 4.Over the rainbow 5.Devil beside you 6.Anego 7.You are beatiful 8.Personal taste 9.Koizora 10.Full house Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
magic Отговорено 1 Февруари, 2011 Share Отговорено 1 Февруари, 2011 01. Jumong 02. Emperor of the sea / Da Ren Wu 03. Sungkyunkwan Scandal 04. You're beautiful 05. The man who can't get married / Hotaru no Hikari 1 и 2 06. Oh! My lady / Good Morning Shanghai / Wanida / Thara Himalaya 07. Stars falling from the sky 08. Hero / Borisut Bumbut Kaen 09. Powerful Opponents / Wedding / Dal Ja's Spring 10. King of Baking, Kim Tak Goo / Love & Marriage Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KITTEH^^ Отговорено 1 Февруари, 2011 Share Отговорено 1 Февруари, 2011 Трудно само 10, но ето: Kurosagi Nobuta wo Produce Boys Over Flowers Buzzer Beat You're Beautiful East of Eden The Devil My Girlfriend Is a Gumiho Mei-chan no Shitsuji Orthros no Inu Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Desi_Zh Отговорено 2 Февруари, 2011 Share Отговорено 2 Февруари, 2011 Поздравления за хубавата темичка 1. The Snow Queen 2. Devil Beside You 3. Coffee Prince 4. Attic Cat 5. A Love To Kill 6. Hana Yori Dango 7. Kimi wa petto 8. Full House 9. Kim Sam Soon 10. BOF/ You Are Beautiful/ My Girl/ Personal Taste/ Take Care of the Young Lady на 10-то място доста сериалчета сложих, но не можах да преценя кой от тях заслужава да е в Топ 10 повече от другите Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lidia7 Отговорено 2 Февруари, 2011 Share Отговорено 2 Февруари, 2011 A Love to Kill I'm Sorry I Love You The Snow Queen Cain and Abel East of Eden Sungkyunkwan Scandal Bad Guy Time of Dog and Wolf Road N1 What Happened in Bali Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
korea7 Отговорено 8 Февруари, 2011 Share Отговорено 8 Февруари, 2011 1.Snow Queen 2.You're beautiful 3.Koizora 4.My Girl 5. Iris 6.Coffee Prince 7. delightful girl choon hyang 8.Goong 9.Boys before flowers 10.full house Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilis Отговорено 30 Април, 2011 Share Отговорено 30 Април, 2011 На мене честно казано всичко гледано ми е страшно любимо 1. Delightful girl Choon Hyang - този сериал сякаш под кожата ми влезе Невероятен е, бих го гледала безброй пъти (h) 2. Secret Garden - невероятна романтика просто :rolleyes: Следващите са на едно място 3.You're beautiful 4.Dream 5. Playful kiss 6. Boys before flowers 7.Personal taste 8.Fugitive plan B 9. Loving u a thousand times - невероятна мъка и сила събрана в главната героиня! Невероятен сериал, драма, драма и пак драма... 10.My fair lady Това са всички корейски сериали, които съм изгледала и просто всички ги обичам Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CToTaKa Отговорено 30 Април, 2011 Share Отговорено 30 Април, 2011 1. The Four Gods 2. Witch Yoo Hee 3. Hong Gil Dong 4. Sorry I Love You 5. Jumong 6. What Happened in Bali 7. Dream High 8. Queen Seon Deok 9. The Devil 10. Smile, you ........................................... 10-20 11. Iljimae 12. That Fool 13. Time Between Dog and Wolf 14. Emperor of the Sea 15. Bichunmoo 16. East of Eden 17. Coffee House 18. Autumn Tale 19. Chuno 20. Thousand years of Love Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.