tamii Отговорено 30 Май, 2010 Share Отговорено 30 Май, 2010 1.Liar Game 2.Hana Kimi 3.Atashinchi no Danshi 4.Boss 5..Nobuta Wo Produce 6.Yamato Nadeshiko Shichi Henge 7.Mr. Brain 8.Boys Before Flowers 9.You're Beautiful 10.Dragon Zakura :lol: Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivana93 Отговорено 31 Май, 2010 Share Отговорено 31 Май, 2010 ТОП 5 : 1 Sorry i Love you 2 Cain and Abel 3 The Snow Queen 4 Full House 5 Iris Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lussy792000 Отговорено 9 Юни, 2010 Share Отговорено 9 Юни, 2010 1.East of Eden 2.Jumong 3.Queen Seon Duk 4.Full House 5.Damo 6.What happened in Bali 7.Ja-Myung 8.Mars 9.Liar Game 10.Boys Before Flowers и още много, много други Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
b1_b186 Отговорено 9 Юни, 2010 Share Отговорено 9 Юни, 2010 1. Sorry I love you 2.Cain & Abel 3.Jumong 4.The Kingdom of the winds 5.Coffe Prince 6.Goong 7.Personal Taste 8.Swallow the sun 9.Save the last dance for me 10.Mr.Brain Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chobanov_e Отговорено 9 Юни, 2010 Share Отговорено 9 Юни, 2010 1.Jumong 2.East of Eden 3.The first king's four gods 4.Autumn Tale 5.Cain and Abel 6.Winter Sonata 7.Three dads one mom 8.Dragon Zakura 9.Nobuta Wo Produce 10.Princess Ja Myung Go Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alfons Отговорено 13 Юни, 2010 Share Отговорено 13 Юни, 2010 1.Coffee Prince 2.The snow queen 3.The Devil 4.Sorry,I love you 5.Full hоuse 6.Delightful Girl Choon-hyang 7.You're beautiful 8.A Love to Kill 9.1000 years of love 10.Time of dog ang wolf Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kasanova Отговорено 13 Юни, 2010 Share Отговорено 13 Юни, 2010 Да се потормозя и аз с моят по-по-най топ 10,присъединявайки се към всички онези,които отдавна са разбрали от къде изгрява слънцето 1.Boys before flowers 2.Full House 3.Personal Taste 4.A love to kill 5.Cain&Abel 6.Time before Dog&Wolf 7.You're Beautiful 8.Hello My teacher 9.Summer Scent 10.Coffee Prince..останалите можете да видите тук Каталог ''Азиатски сериали'' Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valenceto_753 Отговорено 18 Юни, 2010 Share Отговорено 18 Юни, 2010 аз немога да ги класирам.Различни са мо жанр,история и ...,но може би на първо място ми е You're Beautiful (тоя сериал съм го гледала 5 пъти ако не и повече и неможе да ми омръзне ) Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivkaus5 Отговорено 18 Юни, 2010 Share Отговорено 18 Юни, 2010 1. Mars - Tw 2. You`re Beautiful - SK 3. My Girl - SK 4. Iljimae - SK 5. Brilliant Legacy - SK 6. Atashinchi no Danshi - J 7. A Live To Kill - SK 8. Coffee Prince - SK 9. Hana Yori Dango - J 10. Pride - J Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Koizora Отговорено 18 Юни, 2010 Share Отговорено 18 Юни, 2010 Coffee Prince You're Beautiful Goong Princess Ja Myung Go Mars Tree of Heaven Smile You Засега само 7 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
belgyn Отговорено 22 Юли, 2010 Share Отговорено 22 Юли, 2010 1 Sawan Biang 2lovers 3Defendant of Love 4You're beautiful 5What happened in Bali 6Princess Ja Myung Go 7Coffee Prince 8Oh! My Lady 9Lovers In Paris 10Beethoven Virus Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radlubnik Отговорено 18 Август, 2010 Share Отговорено 18 Август, 2010 1. I'm Sorry I Love You (2004) 2. Coffee Prince (2007) 3. Mars 4. The Story of the First King's Four Gods (2007) 5. You're Beautiful (2009) 6. The Kingdom Of The Winds (2008-2009) 7. Bichunmoo (2008) 8. Boys Over Flowers (2009) 9. Iljimae (2008) 10. Cain And Abel (2009) Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dani Отговорено 18 Август, 2010 Share Отговорено 18 Август, 2010 Ами трудно ми е да ги класифицирам по номера, за това няма и да го правя.освен номер 1 той си е стабилен фаворит. 1.Hanazakari no Kimitachi e 2.Hana Yori Dango 3.Tokyo Dogs 4.Mr.Brain 5.Buzzer Beat 6.Gokusen 7.Liar Game 1/2 8.Pride 9.You're Beautiful 10.Bad Guy Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zerentiq Отговорено 18 Август, 2010 Share Отговорено 18 Август, 2010 Много харесвам азиатското кино вече една година гледам и много ми допада техният стил. Моята класация е следната: 1 It started with a kiss 2 iljimae 3 boys over flowers 4 Възхитителната Чу-Хян 5 My name is Kim Sam Sun 6 Mars 7 Hanazakari no Kimitachi e 8 You're Beautiful 9 The Story of the First King's Four Gods 10 full haos Ако продължа мога да си ги изреждам до утре и постоянно ще сменям кой на кой номер да е но определено двата ми фаворита са номер 1 и 2. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k_pop Отговорено 24 Август, 2010 Share Отговорено 24 Август, 2010 1 Shining Inheritance 2 You`re beautiful 3 Boys before flowers 4 Goong 5 Queen Seon Deok 6 Full House 7 Bad Guy 8 Coffee House 9 My Girl 10 Оh! My lady ПС: След време сигурно ще се промени, защото с голям интерес чакам Mishievous Kiss и Sungkyunkwan Scandal , a в момента следя My Girlfriend is a Gumiho, I am legend и Baker king, Kim Tak Goo Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BrutaІ_Chick Отговорено 28 Август, 2010 Share Отговорено 28 Август, 2010 1.Liar Game (1,2) 2.Boys Before Flowers 3.Devil Beside You 4.Kurosagi 5.You're beautiful 6.Koishite Akuma 7.Personal Taste 8.Yamato Nadeshiko Shichi Henge 9.Dragon Zakura 10.Koizora Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vedballl Отговорено 31 Август, 2010 Share Отговорено 31 Август, 2010 1. Hana Yori Dango 2. Just one love 3. Buzzer Beat 4. Yamato nadeshiko shichi henge 5. Kimi wa petto 6. Devil Beside you 7. Delightful girl Choon-hyang 8. You're beautiful 9. Hana kimi 10. 1 Pound no Fukuin Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlaty_pet Отговорено 31 Август, 2010 Share Отговорено 31 Август, 2010 Ето ги и моите. С уговорката, че след първите три, останалите съм ги дала в произволен ред, защото не мога да ги класирам. 1. Road Number One (Нищо, че още не е завършил - вече ми е любим!) 2. Cain and Abel (Отново Джи Соп!) 3. East of Eden (Страхотен сериал и невероятен Сънг Хон!) 4. Worlds Within (Много истински!) 5. When it`s at Night (Забавен, страхотни актьори!) 6. IRIS (Какво да кажа!) 7. Coffee Prince (Няма такива сладури!) 8. Sad Love Story (Красиво, тъжно...) 9. One Mom and Three Dads ( ) 10. Que sera sera (Различен. Прекрасен Ерик!) А не може ли Топ 20! Добре де, хайде още една резервна петица: The Devil Snow in August Kim Sam Soon All in Bad Love Спирам! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
varkolakata Отговорено 31 Август, 2010 Share Отговорено 31 Август, 2010 Ох!Ама те са доста повече от десет,но ще гледам да се вмъкна в графата. 1. You're Beautiful 2. Boys Before Flowers 3. Hong Gil Dong 4. Kim Sam Soon 5. Mars 6. Devil Beside You 7. Personal Taste 8. Tatta Hitotsu no Koi 9. A Love to Kill 10. Goong Това са ми едни от най-любимите драми, доста често си ги преглеждам, когато ми за липсват! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lusi76 Отговорено 31 Август, 2010 Share Отговорено 31 Август, 2010 Здравейте. моите любими сериали са; 1.IRIS 2.BOYS OVER FLAWERS 3.COFFE PRINCE 4.KIM SAM SOON 5.LOVERS-ПРЕКРАСНА ЛЮБОВНА ИСТОРИЯ 6.PERSONAL TASTE 7.STYLE 8.YOU,RE BEATIFUL 9.TIME OF DOG AND WOLF 10,NONG GIL DONG И МНОГО ДРУГИ ,НО ТЕЗИ СА МИ ЛЕГНАЛИ НА СЪЦЕТО. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.