vedball Отговорено 9 Май, 2010 Share Отговорено 9 Май, 2010 Макар, че отскоро гледам такива сериали.. 1. Hana Yori Dango 2. Devil Beside You 3. You're Beautiful 4. Goong 5. Delighful Girl Song Choong Hyang 6. Kimi wa Petoo 7. Hana Kimi 8. Koishite Akuma 9. Koizora 10. Gokusen Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thedemon1238 Отговорено 9 Май, 2010 Share Отговорено 9 Май, 2010 Aз моя Топ 10 ще си го разделя по държави, че са ми много различни. Корейски 1. The Vineyard Man 2. My Girl 3. Snow Queen 4. Sorry I Love You 5. Over The Rainbow 6. Coffee Prince 7. Full House 8. Be Strong, Geum-Soon 9. Robbers 10. Capital Scandal Офф тука са много, пропускам някои, даже и тези не мога да ги подредя. Японски 1. Liar Game (Двата сезона) 2. Last Friends 3. Flowershop Without Roses 4. Nobuta wo Produce 5. Dragon Zakura 6. Pride 7. Code Blue 8. Yasha Исторически 1. Hong Gil Dong 2. Four Gods 3. Dae Jang Geum 4. Hometown Legends 5. Strongest Chil Woo 6. Bichunmoo 7. Jumong Тайвански Само два съм гледал. Wish to see you again и Mars. Харесват ми и двата Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kalinko Отговорено 9 Май, 2010 Share Отговорено 9 Май, 2010 Ох, спи ми се та две не виждам, но нека и аз да си напиша .. :drunken: Школохолик Devil Beside You :twisted: Boys Over/Before Flowers :flower: Mars :heart: Buzzer Beat :bball: Goong :queen: Coffee Prince :king: Why Why Love You're beautiful :pig: Bull Fighting :bball: Kurosagi :suspect: Attic Cat Драма, драма, драма Sad Love Story Swallow The Sun Pride Lovers Save The Last Dance For Me A Love To Kill The Devil Със сигурност изпускам някой Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KKatrin Отговорено 9 Май, 2010 Share Отговорено 9 Май, 2010 моята класация, разбираемо - само от корейски сериали :flower: 1. The story of the First King's Four Gods 2. Time between Dog and Wolf 3. Iljimae 4. Hong Gil Dong 5. I'm sorry I love you 6. HERO 7. IRIS 8. My Girl 9. Kim Sam Soon 10. Coffee Prince Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petia21 Отговорено 9 Май, 2010 Share Отговорено 9 Май, 2010 1. Pride 2. Lovers 3. The story of the First King's Four Gods 4. Mars 5. Hong Gil Dong 6. Why,Why,Love 7. IRIS 8. Kim Sam Soon 9. BOF 10.Coffee Prince Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BakaChii Отговорено 9 Май, 2010 Share Отговорено 9 Май, 2010 1.Gokusen 2.Nobuta wo Produce 3.Dragon Zakura 4.Hana Yori Dango 5. Hana Kimi 6. Kurosagi 7. Atashinchi no Danshi 8. Coffee Prince 9. Full House 10. You're Beautiful Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milen4etomel Отговорено 9 Май, 2010 Share Отговорено 9 Май, 2010 Това са моите любими сериали: 1. Boys Before Flowers 2. A Love to Kill 3. I'm sorry I love you 4. The Snow Queen 5. Koizora 6. Goong 7. Hong Gil Dong 8. You're Beautiful 9. Goong S 10. Over the rainbow Това са ми любимите сериали и моята класация засега. Аз наблягам повече на корейското кино. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mimeto1ove Отговорено 9 Май, 2010 Share Отговорено 9 Май, 2010 1.Boys over flowers 2.Coffee Prince 3.You`re beautiful 4.Iljimae 5.Pride 6.Why why love 7.devil beside you 8.Smiling pasta 9.Bull fighting 10.Snow Queen Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NyXe Отговорено 9 Май, 2010 Share Отговорено 9 Май, 2010 От скоро гледам азиатското кино и смея да твърдя, че каквото съм гледала ми е харесало. Всеки един от филмите или сериялите сам по себе си е стрхаотен. Ето и моите класации Корейски 1. You're beatiful 2. Snow Queen 3. Over The Rainbow 4. Kim Sam Soon 5. My Girl 6. Boys over flowers 7. Full House 8. Hong Gil Dong 9. Delightful Girl 10. Witch Yoo Hee Японски 1. Buzzer Beat 2. Hanazakari no Kimitachi e 3. Koizora 4. Nobuta wo Produce 5. Friends 6. Atashinchi no Danshi 7. Kurosagi Бях забравила за PRide - страхотно сериалче Хм от японското кино, май всичко, което съм гледала изредих Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
glavaneca Отговорено 9 Май, 2010 Share Отговорено 9 Май, 2010 tchevanelly написа: Мммм да видим.... Не съм гледала много сериали, но усилено наваксвам На първо място поставям: 1. I'm sorry I love you 2. Snow queen 3. Attic cat 4. Witch Yoo Hee 5. Kim Sam Soon 6. You're beautiful 7. One Mom and Three Dads 8. My girl Сега мисля да гледам: Cofee Prince, Full House, Ireland, My Sister in Law is 19, Cain and Abel, Beethoven Virus, Delightful girl, Pasta.... Lovers Mars Iris Iljimae The snow queen Worlds withn Time between dog and wolf Coffe prince Kim sam soon My girl Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xelya- Отговорено 9 Май, 2010 Share Отговорено 9 Май, 2010 1. Goong 2. You're beautiful 3. Hana Yori Dango 4. My Girl 5. Boys Before flowers 6. Goong S 7. My Fair Lady 8. Coffee Prince 9. My Name Is Kim Sam Soon 10. Worlds Within Малко ми е трудно да преценя кой филм ми харесва най-много, защото всички сериали, които съм гледала са еднакво добри и равностойни, та това е просто една малко "изпровизирана" класацийка Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Han Ji Mun Отговорено 9 Май, 2010 Share Отговорено 9 Май, 2010 Всички сериали,които гледах ми харесват и са ми любими,но да кажем: You're Beautiful Boys Over Flower Hanazakari no Kimitachi e Iljimae Time Between Dog & Wolf Full House My Girl Mackerel Run Hong Gil Dong Koishite Akuma Over The Rainbow...... :) Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
figil Отговорено 9 Май, 2010 Share Отговорено 9 Май, 2010 1- Чумонг 2-The Story Of The First King's Four Gods 3-The Kingdom Of The Winds 4-iljimae 5-return of iljimae 6-Emperor Of The Sea 7-devil 8-Kimi wa Petto 9-pride 10-my girl Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kathie Отговорено 9 Май, 2010 Share Отговорено 9 Май, 2010 Тъй като имам много любими и от корейските, и от японските ги слагам в две групи: КОРЕЙСКИ: 1.Hong Gil Dong 2.Lovers 3.East of Eden 4.Capital Scandal 5.Coffee Prince 6.Boys Before Flowers 7. Summer scent 8.IRIS 9.Witch Yoo Hee 10.Iljimae ЯПОНСКИ: 1.Lair Game 2.Pride 3.Nobuta wo Produce 4. Hanazakari no Kimitachi e 5.Kimi wa Petto 6.Buzzer Beat 7.Kurosagi 8.Last Friends 9.Code Blue(само първи сезон, др. не съм гледала още) 10. Love Generation Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kokokode Отговорено 9 Май, 2010 Share Отговорено 9 Май, 2010 1. Hong Gil Dong 2. Bichunmoo 3. Dae Jang Geum 4. Jumong 5. Strongest Chil Woo 6. Iljimae 7. The Kingdom of the winds 8. Full house 9. My Girl 10. I'm sorry I love you ifka написа: 1.Brilliant Legacy 2. Hong Gil Dong 3.Time Between Dog and Wolf 4.Que Sera Sera 5.Iljimae 6.Which Star Are You From 7.A Love To Kill 8.Bad Couple 9.Mars 10.What Happened in Bali Iv4et0 написа: 1.Princess hours 2.Boys before flowers 3.You're beautiful 4.Hana yori dango 5.Hanazakari no kimitachi e 6.Atashinchi no danshi 7.My girl 8.My lovely Sam Soon 9.Full House 10.Mars Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dancher1 Отговорено 11 Май, 2010 Share Отговорено 11 Май, 2010 1. East of Eden 2. Swallow The Sun 3. Time between dog and wolf 4. Kim Sam Soon 5. Coffee Prince 6. Buzzer Beat 7. My Girl 8. I'm Sorry I Love You 9. Save Your Last Dance for Me Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sension_jmy Отговорено 12 Май, 2010 Share Отговорено 12 Май, 2010 ъпдейтвам 1. You're beautiful / Queen of the game 2. Devil beside you - само заради главната е на 2, а не на 1 3.Goong - много добра двойка 4.Hana Yori Dango - мн готино и момченцата така хубаво наредени 5.Boys before flowers - айде и тези тука,въпреки че тая главната направо не ми се гледаше 6.Snow queen 7.A love to kill 8.Mars 9.Liar game 10.Koizora Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xhuxhaxhu Отговорено 23 Май, 2010 Share Отговорено 23 Май, 2010 1. The Snow Queen 2. Iris 3. You're Beautiful 4. Worlds Within 5. My Girl 6. Hong Gil Dong 7. A Love To Kill 8. Goong 9. Koizora 10. Boys Before Flowers Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiki_riki90 Отговорено 25 Май, 2010 Share Отговорено 25 Май, 2010 Трудно да се изберат само 10, ама ще пробвам. 1. You're Beautiful 2. Goong 3. Boys Before Flowers 4. Yamato Nadeshiko Shichi Henge 5. Hana Yori Dango 6. Hanazakari no Kimitachi e 7. Nobuta wo Produce 8. Tatta Hitotsu no Koi 9. Mars 10. Yukan Club Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koizumi Отговорено 25 Май, 2010 Share Отговорено 25 Май, 2010 1.Lovers 2.Mars 3.Tatta Hitotsu no Koi 4.Pride 5.Summer scent 6.Goong 7.You're beautiful 8.The Snow Queen 9.Time between dog and wolf 10.The Devil Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.