kandala Отговорено 9 Февруари, 2012 Share Отговорено 9 Февруари, 2012 Любимите ми сериали са много. Тези по-долу не са подредени като по-... и най-... Всичките си ги обичам, а има и още, които не съм споменала. Единствено първото място е бетонирано - първият ми и може би затова е най-любим... ....Boys Over Flowers и място за редакция 3 мес. по-късно: Secret Garden, изместено от King Of Baking, Kim Tak Goo Can You Hear My Heart 49 Days Pride Mars Over The Rainbow You're Beautiful My Girl Scent Of Woman Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KazeShini Отговорено 3 Май, 2012 Share Отговорено 3 Май, 2012 Хайде и аз Японски: 1. ROOKIES! 2. Tumbling 3. Pride 4. IS 5. Asuko March! 6. Hana Kimi (Двете версии) 7. Tatta Hitotsu no Koi 8. Kurumi no Heya 9. Q10 10. SIGN Корейски: 1. Sungkyunkwan Scandal 2. Chuno 3. Bichunmoo 4. Iljimae 5. Jumong 6. The Kingdom Of The Winds 7. Secret Garden 8. You're Beautiful 9. You've Fallen for Me 10. Shut Up Flower Boy Band Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lusnika Отговорено 3 Май, 2012 Share Отговорено 3 Май, 2012 Здравейте, да се включа и аз Тайван и Китай 1. Summer`s desire 2.Autumn`s concerto 3.Bull fighting/ Devil beside you 4.Hot shot 5.Love buffet 6.Momo love 7.Skip beat 8.Gong - Jade place lock heart - номер 1 от китайското 9.Seven swords of MT Tian 10.Fall in Love Корея 1. Time of dog and wolf 2. City hunter 3.You`re beautiful 4.Te moon embracing the sun 5.My girl 6.Cofee prince 7.Hong gil dong/ Delightful girl 8.1% of anything 9.Iljimae 10, Snow queen Япония 1.Pride 2.Mr.Brain 3.Gokusen/all/ 4.Hana yori dango 5.Hanazakari no kamitachi - 2007 6.Liar game 7.Yasha 8.Yankee kun to megane chan 9.Boss 10.Atashinchi no danshi Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
papushinka Отговорено 3 Май, 2012 Share Отговорено 3 Май, 2012 За топ 10 имам извадка само от корейските. Представям ги така: заглавие - защо ми харесва. Опитвам се да ги подредя обективно спрямо достойнствата, които имат, но решаващ фактор си остава удоволствието, което изпитах, докато ги гледам. Не изчерпвам списъка с това, дори имам толкова много да наваксвам от всички жанрове, така че... 1. What happenеd in Bali - Разтърсваща...след финалните надписи, ходих като трясната половин ден поне. Привидно следва рамките на познатите клишета, но съдържанието е тотално "разкривено". В тази драма няма нито един положителен герой и това я прави уникална. Динамично развитие на действието, тотално непредвидимо. + Ролята на Чо Ин Сонг, невероятен актьор. Ако трябва да препоръчам една от 10 - без съмнение е тя. 2. My name is Kim Sam Soon - Революция в ром-ком жанра, диалози, актьорска игра, всичко е нива нагоре от типичното за жанра. + Хюн Бин 3. You are beautiful - Толкова през живота си никога не съм се смяла. С открито сърце си признавам. Комедията и романтиката вървят ръка за ръка и се допълват страхотно. + И Хонг Ги + Чонг Йонг Хуа + Чанг Гън Сок . Ако някога имам лош ден, тази е драмата, която ме спасява. 4. City Hunter - Много сполучлива смесица - и екшъна си беше екшън, и романтиката - романтика. Разсмиваше ме от сърце и в следващия момент скърцах със зъби от напрежение. + И Мин О. Дели 4-та позиция с Атина - Богинята на войната, но я изпреварва с малко, именно поради субективния фактор. 5. Тhe Devil - Още я довършвам, но има много солидна история, интригуваща е, запазва мистерията. Това е, което наричам "сериозна" драма. Има място тук, определено, дори накрая може и да е по-нагоре. 6. Secret garden - Има фантастика, малко магия, но в общи линии - класика. + Хюн Бин + Ха Джи Уон 7.Sungkyunkwan Scandal - много симпатична история, цялата клика на главните герои са големи сладурковци. Харесвам как е пресъздадена епохата и духа й, но като цяло отношенията им имат модерен привкус. + Мики от DBSK 8. The woman who still wants to marry - Страхотно е да видиш свежи образи на интелигентни и еманципирани жени в корейски сериал, а не само едни добродушни лигли, който са абдикирали тотално от мозъчна дейност. + Ким Бом 9. Heartstrings/ You have fallen for me - тук имам да кажа само едно - Йонг Хуа - голяма фенка съм му на този човек, а там играе едно момченце-мечта. Сигурно и други достойнства има този сериал (може и да няма) , ама....са ми убегнали покрай него. Той ми стига напълно. 10. My princess - Чували сте, че когато един часовник работи, няма нужда от поправка. Та, точно това е случая с тази драма. Клиширана е до болка, ама пък точно в това й е чара. Няма какво да се мисли много, просто се впускаш в романтиката на историята. + Сонг Сънг Хун Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jan Di Отговорено 15 Юни, 2012 Share Отговорено 15 Юни, 2012 Моят топ 10 от корейски сериали... засега 1. Boys Over Flowers 1. You're Beautiful 1. My Girl и трите изброени по-горе са ми на 1-во място, незнам кой ми е по-любим... 2. Heartstrings 3. 49 Days 4. Secret Garden 5. Full House 6. My Princess 7. Coffee Prince 8. The Greatest Love 9. Flower Boy Ramyun Shop 10. Dream high Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
abcdabcd Отговорено 19 Август, 2012 Share Отговорено 19 Август, 2012 1.Dream High 2.Pasta 3.Iris 4. The Rooftop Prince 5.Secret Garden Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mina Отговорено 20 Август, 2012 Share Отговорено 20 Август, 2012 Моя топ 10, публикувам го защото мисля, че често се мени искам да видя как ще се развие 1. Secret Garden - за всичко в нея! 2. Cofee prince - заради любовта - да се влюбиш толкова силно , че да не ти пука, че човека е от твоя пол!!! много ми хареса !!! 3. My girl - защото беше моята първа драма и най - вече заради Lee Joon Gi 4. Boys Over Flowers - заради това, че е класика и наистина красивите момчета 5. The Greatest Love - не знам защо , но ми хареса. 6. Mary Stayed Out All Night - заради OST , заради Чанг Гън Сок - страхотен е като гледа лошо! 7. Pasta - темата с готвенето 8. Full House - сладка ,весела и Bi Rain - сладък и забавен! 9. Protect The Boss - много се смях 10. The Fugitive: Plan B - наистина беше много забавен, въпреки всички измислици и недомислици в него. Само 1во място е наистина 1во . Останалите не са класирани по никакъв начин, просто всички са ме очаровали и не съм ги оревавала Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diddy9709 Отговорено 22 Август, 2012 Share Отговорено 22 Август, 2012 До 10 няма да ги докарам, но поне ТОП 5 мога 1. 49 Days - въобще като замисъл беше направено много добре. Клишета имаше, но то в кой ли сериал няма. Доста хора оплакваха края, само защото не беше от типичните "и заживели щастливо", но според мен си беше точно на място. Сериал, който те кара да се замислиш и определено трябва да се гледа от всеки. 2. City Hunter - като цяло добра идея за отмъщението, леко в повече бяха съревноваванията от рода баща-син, но като оставим това настрана, наистина според мен сериала си беше доста добър. Държи те под напрежение, каста беше повече от прекрасен.. само романтиката леко им куцаше, но определено имаше там 2-3 силни момента като например целувката на покрива и когато той лежеше на рамото й в рейса да компенсират нещо все пак 3. Rooftop Prince - много добра смесица на комедия с лека драма и малко исторически много лек и приятен сериал, определено те впуска в един нов свят, актьорите всичките до един бяха много красиви и радост за окото / с изключение на Те Сънг , но това все пак е лично мнение /. 4. Secret Garden - за него няма какво да кажа - класика! 5. Boys Before Flowers - и клиширания от всякъде БОФ - глупаво, грозновато бедно момиче, попаднало на погрешното място, забъркала се с погрешните хора и красиви, ужасно богати и разглезени момчета, забавлявайки се докато измъчват останалите ученици. Разбира се, най-разглезеният от тях започва да има чувства към въпросното момиче и вместо да й се обясни в любов, той й съсипва живота. И като добавим змията майка - ето ти един типичен корейски сериал. Наистина, клишетата са му в повече, но един път започнеш ли го няма спиране снимките са правени на много красиви места, ост-а също е доста хубав, може би единствения, който харесвам на 100%... въпреки всичко сериала си заслужава и достойно заема петото място от класацията ми! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dess Отговорено 22 Август, 2012 Share Отговорено 22 Август, 2012 Моите топ 10 за сега 1. Secret Garden 1. City Hunter - заради Lee Min Ho 2. Protectet Boss - много се смях 3.Boys Over Flowers 4. Mary Stayed Out All Night - наистина невероятен OST 4. Heartstrings - просто си падам по музикални филми 4. You're Beautiful 7. Rooftop Prince 8. Cofee prince 8. Full House - сладка и весела 9. Flower Boy Ramyun Shop И първият сериал, който ме запали по корейското кино и изобщо - Mischievous Kiss и невероятният Kim Hyun Joong Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilpeda Отговорено 26 Август, 2012 Share Отговорено 26 Август, 2012 С днешна дата класацията е тази: 1. Autumn concerto 2. Heartstrings / You've fallen for me 3. Black & white 4. Rooftop prince (първата любов ръжда не хваща) 5. Lovers 6. The devil 7. Over the rainbow Запазвам си правото за промени напред във времето Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miromira Отговорено 21 Декември, 2012 Share Отговорено 21 Декември, 2012 1.You are beautiful 2. City hunter 3.Mery, staued out all nigt 4.Cinderellas sister 5.boys over flouers 6.big 7.Faith 8.My girlfriend is Gumiho 9.Lie to me 10.Coffee price Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sisitaa Отговорено 5 Февруари, 2013 Share Отговорено 5 Февруари, 2013 Здравейте, дълго чаках да видя събраните гласове от топа и да се обявят победителите за най харесвани азиатски сериали тъй като нямаше такъв краен резултата се нагърбих аз да отчета резултатите остава ми още малко и скоро щеобявя победителите определено се очертават фаворите и борбата за първо място ще е между три сериала отчитам всяко място казано от вас и после ще ги сумирам Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sisitaa Отговорено 5 Февруари, 2013 Share Отговорено 5 Февруари, 2013 КЛАСАЦИЯ ТОП 10 АЗИАТСКИ СЕРИАЛИ 1. You're Beautiful 52 гласа 2. Boys Before Flowers 50 гласа 3. Iljimae 31 гласа 4. Sorry,I love you 26 гласа 5. Hong gil dong 24 гласа 6. Coffee prince 23 гласа /с повече първи места/ 7. My Girl 23 гласа 8. The story of the first king's four gods 21 гласа 9. Snow Queen 18 гласа 10. Jumong 15 гласа Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kcekce Отговорено 6 Февруари, 2013 Share Отговорено 6 Февруари, 2013 Ако броя само много любими, които бих гледала пак много пъти: Hungry! Priceless The Rooftop Prince Coffee Prince Hana Kimi (Taiwan) 49 days Zettai Kareshi Nobuta O Produce Twelve Men in a Year И май други няма... Може би Yasha? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nnadya Отговорено 28 Февруари, 2013 Share Отговорено 28 Февруари, 2013 Няма да им слагам номера, но след многото изгледани неща, тези са оставили ярък отпечатък в съзнанието ми: • The Story of the First King's Four Gods – заради Bae Yong Jun и идеите за ценностите • Winter Sonata – заради любовта • A love to kill – заради Rain и финала • A Thousand Days' Promise – заради трагедията • East Of Eden- заради братската любов и Song Seung-heon естествено • I miss you – заради сълзите • Snow Queen – заради финала • Bad Love – заради лошите неща • Rooftop Prince – заради смеха, който причинява • Lovers – заради трапчинките му Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lenida Отговорено 1 Март, 2013 Share Отговорено 1 Март, 2013 1. You're Beautiful 2. MARS 3. 49 Days 4. A Love to Kill 5. Love rain 6. I Miss You 7. Coffee Prince 8. The Snow Queen 9. IRIS 10. City Hunter Сериалите от 2-ро до 10-то място можеха да бъдат подредени във всякакъв друг ред Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milkyni Отговорено 7 Юли, 2013 Share Отговорено 7 Юли, 2013 Моят топ 10 :Тайван: 1.Autumn concerto 2.Why why love3.Love keeps going4.Love buffet5.Skip-beat6.Devil beside you7.Smiling pasta8.Momo love9.Fondant garden10.Drunken to love you Япония 1.Yamato Nadeshiko Shichi Henge2.Koizora3.Gokusen4.Buzzer Beat 5.Kurosagi 6. Love Story of fate 7.Mei-chan no Shitsuji 8.Private Bakaleya High School 9.Hammer Session 10.Rich Man, Poor Woman Корея 1.Boys Over Flowers 2. Heartstrings / You've fallen for me 3.Mischievous KIss 4.Brilliant Legacy 5.You're Beautiful 6.To The Beautiful You 7.School 5 Все още имам много сериали да изгледам,но засега това е моят топ 10. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paribas Отговорено 12 Октомври, 2013 Share Отговорено 12 Октомври, 2013 (Редактирано) Корейски: 1. Chuno (Slave Hunters) 2. Damo 3. My Country 4. 9 Times Time Travel 5. Hong Gil Dong 6. Romantic Doctor, Teacher Kim 1 + 2 7. Welcome 2 Life 8. IRIS 9. Signal Китайски: 1. Go Princess Go 2. Too Late to Say I Love You 3. General and I 4. My Sunshine 5. Nirvana in Fire 6. The Story of Yanxi Palacе 7. The Longest Day in Chang'an Японски: 1. Sora Kara Furu Ichioku no Hoshi / One Million Stars Falling from the Sky 2. Never Let Me Go 3. Todome no Kissu/ Kiss that Kills 4. To the One I Love Редактирано 19 Юни, 2021 от Paribas Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lawandula Отговорено 28 Ноември, 2014 Share Отговорено 28 Ноември, 2014 Гласуване за най-добра корейска драма за 2014, цък .В дясно има и за актьор и актриса.Знам ли, къде да го сложа?E , който иска да гласува, все ще се добие някаква представа... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djazzma Отговорено 20 Януари, 2015 Share Отговорено 20 Януари, 2015 След известна главоблъсканица как точно да ги подредя, моя топ 10 изглежда така: 1. Secret Garden - Уникална драма! Единствената, която съм гледала два пъти и бих изгледала отново. Великолепен сценарий, перфектен кастинг, страхотна химия. Думите не стигат да се опише 2. Boys Over Flowers - Абсолютно завладяваща история! Харесвам единствено корейската версия на тази манга. Lee Min Ho го бях гледала само в Personal Taste преди това и си мислех, че не може да играе, но тук тотално ме опроверга. Според мен най- добрата интерпретация на образа е неговата. 3. To The Beautiful You - това бе първата ми корейска драма и бях тотално очарована. Не знам дали заради това толкова ме впечатли, но ми откри цял един нов свят, затова челното място си й е запазено в сърцето ми. 4. That Winter The Wind Blows - много зряла и дълбока любовна история. Без много лиготии и глезотии. 5. 7th Grade Civil Servant - голяма зарибявка 6. Fantasy Couple - тази е от по- старите драми и определено даваше различно усещане. Имаше смях, имаше химия, имаше романтика имаше джафкане. Какво повече да иска човек 7. My Girl - Главната беше голям образ 8. Good Doctor - трябва да се види 9. 49 Days - това нещо не спрях да го гледам докато не свърши, буквално не си легнах. Но последния епизод просто го спрях веднага щом усетих на къде духа вятъра.. Края ме разочарова. 10. Brilliant Legacy - най- добрата драма на Lee Seung Gi, поне според мен. Kill Me, Heal Me ми се очертава като друга любима драма, но все пак още върви, така че не я класирах. От тайванските: 1. It Started With A kiss 2. Devil Beside You 3. Mars 4. The Rose 5. Apple In Your Eye Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.