h1lt1 Публикувано 9 Май, 2010 Share Публикувано 9 Май, 2010 Здравеите , аз съм новак в този форум ,изгледъл съм прилично количество анимета и японската култура , език общовзето всичко ми стана много интересно. Наскоро много ми харесаха Японските сериали , изгледал съм около 15 сериала - наи известните и ме интересува , какви са топ 10 сериалите на другите потребители. Ако може напишете вашите топ 10 японски сериали , които са ви харесали наи-много . Тъкмо ще изполвзвам тези мнения да си намеря да гледам някои добър сериал. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
h1lt1 Отговорено 9 Май, 2010 Автор Share Отговорено 9 Май, 2010 Несъм изгледал много и затова исках да изчакам малко но ето моите. 1.Liar game s1 and s2 2.Hana youri dango 3.Tatta hitotsu no koi 4.Nobuta wo produce 5.Buzzer Beat 6.Pride 7.Hanazakari no kimitachi e 8.Atashinchi no Danshi 9.Jotei (много добър сериал) 10.Rookies Мисля , че това са моите топ10 , номерата не символизират това ,че са ми харесали наи много разбъркани са . Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kimi Lee Отговорено 9 Май, 2010 Share Отговорено 9 Май, 2010 Мойте любими са: 1. Zettai Kareshi 2. Regatta 3. Hana Yori Dango 4. Oh! My Girl!! 5. Rondo 6. Brother Beat 7. Buzzer Beat 8. Atashinchi no Danshi 9. Kurosagi 10. Mei-chan no Shitsuji E имам и още няколко, но тези ми най-харесват! :flower: Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Demi Отговорено 9 Май, 2010 Share Отговорено 9 Май, 2010 Честита Нова Година много здраве щастие и късмеет през новата 2010 Чак десет не мога да изброя понеже не съм изгледала толкова още. Но съм един от новите фенове на корейските, азиатските и всички сериали, който има тука. И са страхотно средство за разтушаване след сесия. 1.Atashinchi no Danshi / Мъжете в моето семейство 2. 3. Отивам да наваксам с сериалите Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
debil4e Отговорено 9 Май, 2010 Share Отговорено 9 Май, 2010 juliana_ah написа: Моите любими японски сериали са:1.Nobuta wo produce 2.Buzzer beat 3.Kurosagi 4.Dragon zakura 5.Atashinchi no Danshi 6.Koizora 7.Hana yori dango Други японски сериали не сам гледала. хм моите 10/не са подред, а за който съм се сетила/;не са само тези,но за тези се сетих в момента 1.Liar game(1,2) 2.Hana Yori dango/1,2/ 3.Gokusen/1,2 е айде от мен да мине и 3/ 4.Bloody Monday 5.Yasha 6.Hana Kimi 7.Zetai Kareshi 8.Nobuta wo produse 9.Boss 10.Jin други ,които са ми направили добро впечатление,но не бих ги гледала втори път-Kimi wa petto,Pride,Rookies,Stand up и още доста ама си има каталог Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tin_min Отговорено 9 Май, 2010 Share Отговорено 9 Май, 2010 Ето и списъка с моите любими японски сериали... но така като гледам, се припокриват с вашите Подредени са по азбучен ред, а не по любимост: 1. Atashinchi no Danshi 2. Dragon Zakura 3. Gokusen 1,2... не стигнах до 3-ката 4. Hanazakari no Kimitachi 5. Hana Yori Dango 6. Liar Game 7. Nodame Cantabile 8. Nobuta wo Produce 9. Tokyo DOGS 10. Zettai Kareshi Започнах и Kimi wa petto, но го спрях на 4-тата серия и все не мога да се навия да го продължа :/... За това и да ви питам дали си заслужава да се изгледа докрая Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Meaningless_Art Отговорено 9 Май, 2010 Share Отговорено 9 Май, 2010 Ето и моите любими японски сериали: 1. Hana Yori Dango 2. Zeni geba 3. Maou 4.Mei-chan no shitsuji 5. Last friends 6.Hanazakari no kimitachi e 7.Vampire Host 8.Seigi no mikata 9. Yasuko to Kenji 10. Rh plus Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krisSkOoo Отговорено 9 Май, 2010 Share Отговорено 9 Май, 2010 1.Liar Game 2.Hana Yori Dango 3.Kurosagi 4.Atashinchi no Danshi 5.Pride 6.Love Shuffle 7.Jotei 8.Dragon Zakura 9.Tokyo Dogs 10.Koishite Akuma Сега гледам Koishite Akuma и затова на последно място иначе ми харесва Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stelito Отговорено 9 Май, 2010 Share Отговорено 9 Май, 2010 Ей тук съм в свои води... И аз ще споделя някое и друго сериалче... 1. Buzzer Beat 2. Kurosagi 3. Nobuta wo Produce 4. Dragon Zakura 5. Hana Yori Dango 6. Hanazakari no kimitachi e 7. Tokyo Dogs 8. Akai Ito 9. Smile 10. Koizora Само 10 ли?... Тук мога да напиша всички, които съм гледала, защото до сега (да чукна на дърво!) само на хубави, достойни за класация, съм попадала... :lol!: :flower: :lol!: Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mia_koluchi Отговорено 9 Май, 2010 Share Отговорено 9 Май, 2010 Buzzer beat Hanazakari no Kimitachi Mei-chan no shitsuji Hana Yori Dango Liar Game 1,2 Atashinchi no Danshi Nobuta wo Produce Kurosagi Dragon Zakura Само за тези се сетих :oops: :oops: :oops: Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mimeto1ove Отговорено 9 Май, 2010 Share Отговорено 9 Май, 2010 1.Pride 2.Flower shop without roses 3.Tokyo dogs 4.Atashinchi no Danshi 5.Hanazakari no Kimitachi 6.Kimi wa petto 7.Hana yori dango 8.Nobuta wo produce 9.сериала за малкото вампирче забравих как се казва 10...още е вакантно мястото Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sensei Отговорено 9 Май, 2010 Share Отговорено 9 Май, 2010 Здравейте.Аз съм нов тук и съм много зарибен по Японските драми,аниме,култура,храна(особенно рамен).От скоро гледам драмите(по-точно от Ноември).Но ето моите Топ 10 драми 1.Kurosagi 2.Hana-Kimi(Благодарение на Маки-чан,най-добрата) 3.Liar Game 4.Koizora(като изключим фактът,че Хиро умира,беше доста добра драма) 5.Hana Yori Dango 6.Stand up!! 7.Buzzer Beat 8.Koishite Akuma(не ми хареса края,изгуби се целия смисъл от драмата) 9.Atashinchi No Danshi 10.Tokyo Dogs Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
saivant Отговорено 9 Май, 2010 Share Отговорено 9 Май, 2010 1.Hana Yori Dango 2.Kurosagi 3.Koizora 4.Buzzer beat 5.Atashinci no Danshi 6.Hanazakari no Kimitachi 7.Kimi wa petto 8.Pride 9.Dragon Zakura 10.Flower shop without roses Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djehii Отговорено 9 Май, 2010 Share Отговорено 9 Май, 2010 1. Gukusen 1,2,3, + special ep +film 2.Liar Game 1,2 3.Yamato Nadeshiko shichi Hende 4.Zettai Kareshi 5.Buzzer Beat 6.Mei-chan no shitsuji 7.Hana Yori Dango 1,2 +film 8.Hanazakari no kimitachi 9.Yukan Club 10.Tokyo Dogs Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milen4etomel Отговорено 9 Май, 2010 Share Отговорено 9 Май, 2010 Това е моята класация засега на сериалите, които са ми направили добро впечатление.Дано съм помогнала на някой да запълва времето си. 1.Koizora 2. Kurosagi 3. Mei-chan no Shitsuji 4. Zettai Kareshi 5. Hanazakari no Kimitachi 6. Gokusen- 1,2,3 7.Atashinchi no Danshi 8. Koishite Akuma 9. Liar Game- 1,2 10. Yasha Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marsisaid Отговорено 9 Май, 2010 Share Отговорено 9 Май, 2010 Здравейте и от мен ето и моите любими японски филмчета има още много но вие искате топ 10 1.Koizora 2.Gokusen 1,2,3 + special + film 3.Zettai Kareshi 4.Bloody Monday 1,2 5.Hana Yori Dango 1,2 6.Kurosagi 7.Atashinchi no Danshi 8.Liar Game 1,2 9.Yukan Club 10.Yamato Nadeshiko Shichi Henge Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dancher1 Отговорено 13 Май, 2010 Share Отговорено 13 Май, 2010 1. Buzzer Beat 2. Pride 3 Kurosagi 4. Zettai Kareshi 5. Hanazakari no kimitachi e 6. Tokyo Dogs Останалите, до 10, още са вакантни. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lost_in_the_dark Отговорено 22 Май, 2010 Share Отговорено 22 Май, 2010 моите : 1. Hana Yori Dango - 1,2 2. Koizora 3. Liar game 1,2 4. Hanazakari no kimirachi e 5. Kurosagi Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lotlorien Отговорено 8 Юли, 2010 Share Отговорено 8 Юли, 2010 1. Sora kara furu ichioku hoshi 2. Jotei 3. Cheap love (деведесетарски романс, много ме изкефи навремето) 4. Deep love (Ayu' s dream май беше другото по-адекватно заглавие) 5. Hana yori Dango 6. Love shuffle 7. Kimi wa petto 8. Anego 9. Nobuta wo produce 10. Tsuki no koibito (не съм гледала финала засега, не знам, може и да го съсипят) Като цяло японските драми са 3 вида: 1)за иджиме и/ли романс в училище; 2) за застаряващи моми и млади айдъли; 3) други; Втръснало ми е вече от първите категории, преминавам на алтернатив. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
el1t0oo Отговорено 8 Юли, 2010 Share Отговорено 8 Юли, 2010 Ето го и моят TOP 10 1.Liar Game 1/2 2.Hana Yori Dango 3.Hanazakari no Kinitachi e 4.Atashinchi no Danshi 5.Dragon Zakura 6.Koizora 7.Zettai Kareshi 8.Proposal Daisakusen 9.Nobuta wo produce 10.Yamato Nadeshiko Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.