toxic Отговорено 8 Юли, 2010 Share Отговорено 8 Юли, 2010 1. Liar Game 1,2 2. Hanazakari no kimitachi e 3. Orthoros no Inu 4. Boss 5. Mr. BRAIN 6. Tokyo Dogs 7. Hana Yori Dango 8. Mei-chan no Shitsuji 9. Maou 10. Pride Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Danny Отговорено 14 Август, 2010 Share Отговорено 14 Август, 2010 1.Liar Game 1/2 2.Hana Kimi 3.Hana Yori dango 4.Gokusen 1,2 5.Dragon Zakura 6.Nobuta wo Produce 7.yamato nadeshiko 8.Proposal Daisakusen 9.Kurosagi 10.Не съм много сигурна Може би Maou Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kriki Отговорено 30 Декември, 2010 Share Отговорено 30 Декември, 2010 1.Koizora 2.Tatta hitotsu no koi 3.Tumbling 4.Gokusen 5.Kurosagi 6.Buzzer Beat 7.Kimi wa petto 8.Bloody Monday 9.Akai Ito 10.Ghost friends Други любими,който не успях да включа в топ 10 : 1.Hidarime tantei eye 2.Koishite akuma 3.Nobuta wo produce 4.1 pound gospel 5.Yamato nadeshiko 6.Strawberry on the short cake 7..Sore wa,totsuzen,arashi no you ni 8.Atashinchi no danshi 9.Rescue ...и те станаха топ 19 :D Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
julebg Отговорено 30 Декември, 2010 Share Отговорено 30 Декември, 2010 1. Sora kara furu ichioku hoshi 2. Liar Game 1,2 3. Gokusen 1,2 4. Hanazakari no kimitachi e 5. Hana Yori dango 6. Tokyo Dogs 7. Kurosagi 8. Buzzer Beat 9. Engine 10. Hotaru no hikari Май това е моята десятка Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pamity Отговорено 30 Декември, 2010 Share Отговорено 30 Декември, 2010 1. Gokusen 1,2, 3 2. Tumbling 3. Hana Kimi 4. MR. BRAIN 5. Tokyo DOGS 6.Tatta hitotsu no koi 7. Yamato nadeshiko 8. Dragon Zagura 9. Yukan club 10. Buzzer Beat Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BrutaІ_Chick Отговорено 30 Декември, 2010 Share Отговорено 30 Декември, 2010 1.Liar Game 1,2 2.Mr. Brain 3.Koishite Akuma 4.Hana Yori Dango 5.Dragon Zakura 6.Kurosagi 7.Zettai Kareshi 8.Koizora 9.Yukan Club 10.Nobuta Wo Produce Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hemoqlobin__ Отговорено 17 Януари, 2011 Share Отговорено 17 Януари, 2011 1. Liar Game 2. Hanazakari no Kimitachi e 3. Nobuta wo Produce 4. Hana Yori Dango 5. Kimi wa Petto 6. Kurosagi 7. Dragon Zakura 8. Zeni Geba 9. Orthoros no Inu 10. Yankee-kun to Megane-chan Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivkaus5 Отговорено 20 Януари, 2011 Share Отговорено 20 Януари, 2011 1. Atashinchi no Danshi 2. Pride 3. Hana Yori Dango 1 & 2 4. Koizora 5. Hanazakari no kimitachi e 6. Kurosagi 7. Dragon Zakura 8. Nobuta wo produce 9. Gokusen 10. Tatta hitotsu no koi Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Koizora Отговорено 22 Януари, 2011 Share Отговорено 22 Януари, 2011 1. Nobuta wo Produce 2. Pride 3. Hanazakari no Kimitachi e 4. Hotaru no Hikari 5. Honey and Clover 6. Last Friends 7. Gokusen 1 8. Yankee-kun to Megane-chan 9. Kurosagi Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loyola Отговорено 23 Януари, 2011 Share Отговорено 23 Януари, 2011 Аз съм изгледал малко над 10, така че май е време и аз да дам моите фаворити : 1. Tokyo dogs 2. Kurosagi 3. Pride 4. Liar game 5. Code blue 6. Anego 7. BOSS 8. Friends 9. Bloody Monday 10. The flower shop without roses Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drama_po4itatelka Отговорено 31 Януари, 2011 Share Отговорено 31 Януари, 2011 Привет на всички.Аз съм нова,но обожавам да гледам драмички и реших и аз да направя топ 10: 1. Buzzer Beat 2.Hana Yori Dango 3.Tatta Hitotsu no Koi 4.Gokusen1,2,3 5.Yukan Club 6.Yamato Nadeshiko Shichi Henge 7.Koizora 8.Atashinchi no Danshi 9.Hanazakari no kimitachi e 10.Mei-chan no Shitsuji Надявам се че моята класация ще ви хареса.До нови срещи Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valenceto_753 Отговорено 31 Януари, 2011 Share Отговорено 31 Януари, 2011 ем сега да видя как да ги наредя! 1. ' Kurosagi ' 2. ' Liar Game 1/2 ' 3. ' Atashinchi no Danshi ' 4. ' Zettai Kareshi ' 5. ' Yamato Nadeshiko Shichi Henge ' 6. ' Sunao Ni Narenakute ' 7. ' Proposal Daisakusen ' 8. ' You're My Pet ' 9. ' Mei-chan no Shitsuji ' 10. ' Yukan Сlub ' ИМА ОЩЕ МНОГО Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
annabel Отговорено 24 Март, 2011 Share Отговорено 24 Март, 2011 1.Liar Game 1/2... 2.Koizora 3.Hanazakari no kimitachi e 4. Hana Yori Dango 1/2/.... 5.Kimi Wa Petto 6.Mr. Brain 7.Yamato Nadeshiko Shichi Henge 8.Kami no Shizuku 9.Tokyo Dogs 10..Gokusen 1/2.. и т.н.т. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
edd_xd Отговорено 26 Март, 2011 Share Отговорено 26 Март, 2011 1. Orthros No Inu 2.Liar game 3.Yamato Nadeshiko Shichi Henge 4.Hanazakari no Kimitachi e 5.Nobuta wo Produce 6.Boss 7.Mr.Brain 8.Clone baby 9.Mei-chan no Shitsuji 10.Samurai High School :i love this: Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shugar_gb Отговорено 12 Април, 2011 Share Отговорено 12 Април, 2011 1.Buzzer Beat 2. Pride 3.Gokusen 1,2 4.Mr. Brain 5.Orthros no Inu 6.Hanazakari no Kimitachi e 7.Tatta Hitotsu no Koi 8.Koizora 9.Kurosagi 10.Natsu no Koi wa Nijiiro ni Kagayaku Като цяло много си ги харесвам всички японски сериали Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
merisa Отговорено 22 Април, 2011 Share Отговорено 22 Април, 2011 Доста отдавана я преглеждам тази тема и всеки път се стопирам с идеята, че първо ще поизгледам малко повечко филми(особено от тез, които са с най-много номинации тук), НО ето това е моята Топ 10, засега Taiyou no Kisetsu (2002) Buzzer Beat ( 2009) Tatta Hitotsu no Koi (2006) Honey and Clover (2008) Tsuki no Koibito (2010) Koizora (2008) Pride (2004) Strawberry on the Shortcake (2001) Natsu no koi wa nijiiro ni kagayaku (2010) Hana Yori Dango (2005) И още една десетка на филмите, които според мен трябва да се гледат: Kimi wa Petto (2003) Orthros no Inu (2009) Tokyo DOGS (2009) Kami no Shizuku ( 2009) Friends(2002) Hanazakari no kimitachi e(2007) Nobuta wo Produce (2005) Gokusen (1,2) Innocent Love(2008) Mei-chan no Shitsuji (2009) Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kiddo Отговорено 14 Юли, 2011 Share Отговорено 14 Юли, 2011 Не точно в този ред: Gokusen 1/2/3/SP's/Movie Bloody Monday 1/2 Hanazakari no Kimitachi e Liar Game 1/2/Movie Ouran High School Host Club Pride Mr. Brain Tumbling Juui Dolittle Code Blue 1/2/SP’s Buzzer Beat Но има и още няколко... Atashinchi No Danshi 1 Pound no Fukuin Kimi wa petto Majo Saiban Asuko March! Don Quixote Anego Kurosagi 1 Koizora Tokyo Dogs Ikemen Desu Ne Tatta Hitotsu no Koi Hammer Session! Samurai High School (само заради дивия самурай ) Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rie Отговорено 25 Ноември, 2011 Share Отговорено 25 Ноември, 2011 Доста са любимите ми сериали, защото обичам и гледам предимно японски продукции, но ще изброя някои от най-любимите, макар да имам и още поне 10-ет в списъка си. Freeter, Ie o Kau Rookies Brother Beat Kurosagi 1 Pound no Fukuin Hana Kimi Tumbling Oishii Proposal Fuyu no Sakura Zenkai Girl Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Razzormaw Отговорено 20 Декември, 2011 Share Отговорено 20 Декември, 2011 1. Liar Game 1/2 + movie колкото и да го мисля най-добрият за мен понеже обожавам психологически трилъри, а този е направо шедьовър 2. Buzzer Beat 3. Love generation 4. Aoi Tori 5. Engine 6. Pride 7. Tatta Hitotsu no Koi 8. Hero 9. Hotaru no hikari 1/2 10. Hammer session Общо взето както се вижда съм фен на драмите с Кимура просто най-добрият актьор за мен. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jen-shen Отговорено 24 Май, 2012 Share Отговорено 24 Май, 2012 Я да се опитам и аз да си направя една японска класация 1. Pride 2.Tsuki no Koibito (Moon Lovers) 3.Tatta Hitotsu no Koi 4.Itoshi Kimi e (To the One I Love) 5.Engine 6.Hotaru no Hikari 7.Honey And Clover 8.Anego 9.Haken no Hinkaku 10. Tokyo DOGS то било много трудно да класираш любими филми . Смтайте, че всички са ми еднакво любими и тази подредба е само за разнообразие в еднообразието Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.