Jump to content

Recommended Posts

92228780374.jpg

 

Off Topic

EIrsT6DUwAIvBdk?format=jpg&name=medium

 

Theseus no Fune (テセウスの船)
Страна: Япония
Също така известен като: Ship of Theseus
По мангата на: Higashimoto Toshiya - “Theseus no Fune”
Период на излъчване: 2020 – Януари – 19 до 2020 – Март – 22
Време на излъчване: Неделя 21:00
Формат: Renzoku
Жанр: Драма, Фентъзи, Детективски, Time Travel
Канал: TBS
Епизоди: 10
Режисьор: Ishii Yasuharu, Matsuki Aya, Yamamuro Daisuke
Субтитри: Английски

 

Участват: 
Takeuchi Ryoma като Tamura Shin
Eikura Nana като Sano Kazuko
Ueno Juri като Tamura Yuki
Suzuki Ryohei като Sano Bungo

Ando Masanobu като мъжа в инвалидна количка

Kaji Masaki като Mori Kiyohiko

Ashina Sei като Matsuo Noriko

Ryusei Ryo като Hasegawa Tsubasa

 

Резюме: Полицаят Sano Bungo (Suzuki Ryohei) е признат за виновен в убийството, заради което семейството му живее тежък живот, критикувани от обществото. Въпреки това, когато синът му Shin (Takeuchi Ryoma), е пренесен назад във времето до периода непосредствено преди обвинението в убийство, родителите, които среща, живеят в щастие и любов. Затова вярвайки в невинността на баща си, Shin решава да открие истината и промени миналото…
 

Свали с английски субтитри :click: :click:

 

Онлайн с английски субтитри :click: :click:

 

Онлайн с руски субтитри :click:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Започнах го. Леко ми напомни на Anata no ban desu. Още повече - с появата на Андо. На моменти беше смразяващо страховито.

Първа серия препусна прекалено бързо. Много неща се случиха изненадващо и това пътуване във времето не знаех, как ще се отрази на историята.

Обаче във втора серия се прояви човешкото и ако натам върви така, ще е супер. Някак фантастичният елемент стана реалистичен. Японците го умеят това.

Усещам силна човешка драма. Съспенс елементът и подбудите на убиеца за момента ме притесняват. Все пак, не се знае нищо за него.

В началото мслех, че самият Шин с пътуването във времето може да е станал неволно виновник, обаче сигурно не е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да. Преполових го и за момента историята върви като силна човешка драма, каквато японците определено могат да правят.

Проблемът с пътуването във времето е, че ако промениш нещо в миналото, в бъдещето неизбежно също ще има промени, за добро или лошо.

За момента се очерта 1 негативна фигура, която може би е замесена със случая, но още не разбирам, какъв мотив има. Сложно е. Оплетоха нещата, но пък стана интересно.

Сестрата на Шин се оказа много страхлива и глупава. Не мога да повярвам, че това усмихнато и смело малко дете се е превърнало в подобно същество.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Епизод 6 преобърна нещата с главата надолу. Не мога да повярвам на очите си!

Логиката напълно изключи въпросния персонаж заради възрастта, но.....

ако предположим, че има повече от 1 пътешественик във времето, тогава нещата се напасват.

Но мотивът отново остава неясен. Трябва да се провери семейството му. Там сигурно е станало нещо, което е повлияло на действията му.

Намам търпение да разбера истината. Този път съм доволна от рзвитието на героите. Обрати, изненади. Не мога да се оплача.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 епизода преди финала, малки и големи правят невероятни роли. Интересно и все още не мога да разбера мотивите за тези действия, а за пореден път се съмнявам и в идентичността на истинския виновник.

Дорамата има 4 награди за пролетния сезон, включително за сценарий и главна мъжка роля (Рьома Такеучи).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да. Завърши тази дорама и ако в последния момент не бяха стигнали до основата на замисъл, нямаше как да се постигне целта на главния герой. Мисля, че в основата тук отново беше семейството и човешкото, макар че имаше доста плашещи моменти, а някои дребни подробности така и не се изясниха, но това, което се случи с героя на Рьома беше напълно логично (За да промени бъдещето, то трябваше да стане).

Доволна!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравила съм да добавя още няколко важни подробности около дорамата.

Основата песен - Anata ga iru koto de, е на Uru.

 

Заглавието не е измислено случайно и още веднъж доказва, че японците се опитват да влагат различни и дълбоки препратки с всякакви интересни теми. В този случай използват теза, върху която са разсъждавали древногръцки философи като Платон.

Лодката на Тезей е парадокс на замяната, свързан с метафизиката на идентичността.  Той поражда въпроса, ако на даден обект се заменят всички компоненти с нови, той същият ли остава? Примерът е даден със замяната на старите части на Тезейския кораб, а в този случай - с пътуването във времето с цел промяна на събития в бъдещето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...