DreamCatcher Отговорено 22 Май, 2018 Share Отговорено 22 Май, 2018 След преместването трябва да се опреснят пътищата до новият IP адрес (т.е. DNS-ите) и това отнема малко време. Би трябвало от само себе си да се оправи както при cucyta. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aretka Отговорено 22 Май, 2018 Share Отговорено 22 Май, 2018 ще почакам , все пак може да не ме хване абстиненцията.., съществува връзката по мобилния нет , на работа нали имам и на компютъра Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seal_reinforce Отговорено 22 Май, 2018 Share Отговорено 22 Май, 2018 На мен нещо като не ми тръгва, почва едно бясно разкачване и рестартиране. Щото и в рутера си не се кълна от няколко години и в комбинация с вивакомския нет, ако ми се налага да работя от нас през ситрикс, положението е бау, мяу, кукуригу 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aretka Отговорено 23 Май, 2018 Share Отговорено 23 Май, 2018 стигна форума и до виваком 2 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ftisland Отговорено 24 Май, 2018 Share Отговорено 24 Май, 2018 Здравейте искам само да попитам,защото пак не съм разбрала Какво ще е това преместване и къде.Както виждам някои пишат че сайтът им си тръгва.При мен всичко си е наред,не виждам промени никакви,влизам си нормално тук и от компютърът и от телефонът ми.Тоест с това преместване нали няма да се промени сайтът и всичко ще си е както досега,така ми си харесва много Благодаря ви предварително Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
helyg Отговорено 24 Май, 2018 Share Отговорено 24 Май, 2018 Преместването приключи. Щом си влизате в сайта, това, което виждате е - промени няма, освен тези, които са заложени в ъпдейта, до който достигнахме, сменихме само хостинг компанията. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ftisland Отговорено 24 Май, 2018 Share Отговорено 24 Май, 2018 Преди 6 часа, helyg написа: Преместването приключи. Щом си влизате в сайта, това, което виждате е - промени няма, освен тези, които са заложени в ъпдейта, до който достигнахме, сменихме само хостинг компанията. Тоест всичко си е еднакво,за мен и не виждам промени.Благодаря ви. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seal_reinforce Отговорено 24 Май, 2018 Share Отговорено 24 Май, 2018 Това с Виваком е странно, аз вкъщи съм с техен нет и форум си имам постоянно, освен в моментите, в които се работи по него. Има ли някой с друг доставчик и такива оплаквания? И през нета на Теленор влизам, явно само Вивата е проблемен и то избирателно. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ftisland Отговорено 24 Май, 2018 Share Отговорено 24 Май, 2018 преди 2 минути, seal_reinforce написа: Това с Виваком е странно, аз вкъщи съм с техен нет и форум си имам постоянно, освен в моментите, в които се работи по него. Има ли някой с друг доставчик и такива оплаквания? И през нета на Теленор влизам, явно само Вивата е проблемен и то избирателно. За Виваком,да странно е (добре че съм на сателитна тв при тях,иначе аз ползвам интернет на ESCOM,и нямам никакви проблеми с сайтът.Явно в Вивакома е имало проблем. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seal_reinforce Отговорено 24 Май, 2018 Share Отговорено 24 Май, 2018 При някои потребители още го има проблема, това е кофтито. Вероятно е временно, но си е неприятно. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bealonenomore Отговорено 24 Май, 2018 Share Отговорено 24 Май, 2018 На Виваком съм и до днес почти не можех да влизам в сайта и форума, все излизаше съобщението за грешка. На таблета съм с друг нет и си влизах нормално. Чистих на компа кешове и кукита - нищо. Пробвах през четири браузъра - също нищо. Технически съм неграмотна и не мога да обясня добре какво направих накрая, но четох из разни форуми за подобни проблеми и сега като че ли и на компютъра нещата се оправиха, след като последвах ето тази насока: Off Topic Windows XP, 2000, or Vista®To clear your DNS cache if you use Windows XP, 2000, or Vista®, perform the following steps:1. Click Start.2.On the Start menu, click Run....3. Run the following command in the Run text box: ipconfig /flushdnsIf the command succeeds, the system returns the following message:Successfully flushed the DNS Resolver Cache. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seal_reinforce Отговорено 24 Май, 2018 Share Отговорено 24 Май, 2018 Хм, аз наскоро чистих кеша по друг повод, може да е помогнало, викаш? При мен нямаше проблем, тръгна си веднага след местенето. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DreamCatcher Отговорено 24 Май, 2018 Share Отговорено 24 Май, 2018 Всеки достига до сайтът през различен маршрут. Т.е. използваме мрежа от обслужващи сървъри докато стигнем до крайната цел и докато не се опреснят DNS таблиците с IP адресите в нейм сървърите по вашата пътека нищо не може да направите Поне аз така си го обяснявам, може на практика да е и по-сложно Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lawandula Отговорено 25 Май, 2018 Share Отговорено 25 Май, 2018 Аз два дни, ту влизам, ту ми дава грешка с вивакомски нет. От телефона същата история. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seal_reinforce Отговорено 25 Май, 2018 Share Отговорено 25 Май, 2018 @DreamCatcher, да де, ама вече почти седмица се опресняват, с променлив резултат...и гледам само през Вивата така. Това ми е умната мисъл (дето нема смисъл) Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DreamCatcher Отговорено 25 Май, 2018 Share Отговорено 25 Май, 2018 Не знам. Кой знае какъв по-глобален китайски доставчик използва Вивата и колко обикалят пакетите докато стигнат "цивилизования свят". Моите пакети минават през 6-7 места докато достигнат до сайта (добавих снимка). Преди 15 годинки щеше да е напълно достатъчно да изпишете IP адресът на сайта в адресната лента т.е. http://91.215.216.33 и щяхте да заобиколите DNS системата, но вече явно не е толкова просто. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seal_reinforce Отговорено 25 Май, 2018 Share Отговорено 25 Май, 2018 При мен стъпките са 7, последните две съвпадат, логично. 2-5 показват ip.btc-net.bg в адресите. Доста по-бързо ги намира при мен, забелязвам. Но определено мисля, че проблемът е в БТК-то. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DreamCatcher Отговорено 25 Май, 2018 Share Отговорено 25 Май, 2018 Ако се тества директен пинг към IP адресът докато сте свързани през Виваком има малка вероятност да помогне за опресняването понеже пакетите ще стигнат директно до адресът на форума и това може и да "отпуши" пътят Т.е. ако решите да се тествате стъпките са: 1) START+R (натискате едновременно клавишът между CTRL i ALT в дясно (с логото на Уиндоус) + R 2) написвате cmd в прозорчето което ще се появи и натискате ОК 3) изписвате ping 91.215.216.33 Ако не помогне може в 3та стъпка да пробвате и с ping www.easternspirit.org но това ми се струва по-малко вероятно да помогне. Любопитно все пак до къде ще достигнат пакетите, когато пробваме директно с името на сайта 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seal_reinforce Отговорено 25 Май, 2018 Share Отговорено 25 Май, 2018 Аз направо праскам cmd в сърч лентата на старт бутона. Стана и с името, даже и по-бързо ги зареди. Само дето практически резултат нямам, щото моите са си отпушени. Но никога не се знае как ще осъмнем Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Color Отговорено 28 Май, 2018 Share Отговорено 28 Май, 2018 Не знам дали е от профилактиката, не мога да добавя прикачен файл в тема. Никакъв размер. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.