synkaaa Отговорено 28 Ноември, 2013 Share Отговорено 28 Ноември, 2013 Знам, че ставам досадна но моля ви да ми кажете нещо като : You are beautiful, Full house, Flower boy ramyun shop, Playful kiss, Fantasy couple нещо от този сорт а да и съм гледала Boys before flowers също ... доста съм гледала затова моля ви кажете ми нещо, че се раздразних като изгледах You are beautiful сега съм на тази вълна и много ми се гледат драмички а не мога да си намеря Препоръчвам ти горещо Heartstrings(you've fallen for me)готин развива се в училището като става въпрос за красивото надуто момче(Щин У от You're beautiful)и смешното свенливо момиче(ЦЪК),Secret garden ако го гледаш ще бъдеш сигурна,че няма да намериш друг такъв сериал (ЦЪК),Snow Queen много разтърсващ,но съм убедена,че ще ти хареса на 1000000 %(ЦЪК) . Eто и няколко филма: -Koizora,също много разтърсващ както споменах по нагоре все още не съм гледала по-хубав и стойностен филм ! (ПЛЬОК) - Paradaise Kiss,Много леко,забавно и отпускащо филмче с доза любов(ПЛЬОК) ГАРАНТИРАМ ЗА ИЗБРОЕНИТЕ ОТ МЕН СЕРИАЛИ И ФИЛМИ ! ДАНО СЪМ ПОМОГНАЛА ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
priatelche Отговорено 28 Ноември, 2013 Share Отговорено 28 Ноември, 2013 благодаря ви, че ми пращате толкова сериали... ноо съм ги гледал повечето без "prosecutor princess" ... но вие не се стеснявайте, ако се сещате други само вас чакам!!! Sierra, да знаеш, че съм момче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monika__9797 Отговорено 29 Ноември, 2013 Share Отговорено 29 Ноември, 2013 Благодаря много, но филмите съм ги гледала, Snow queen цъщо, чудих се за Secret garden дали да го гледам но сега 100% ще си го изгледам... ама проблема при мен е че ги свършвам за 2 дни и после пак се почва оф какво да гледам .. няма да откажа и още сериали да ми предложите защото след два дни пак ще висна тук Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
synkaaa Отговорено 30 Ноември, 2013 Share Отговорено 30 Ноември, 2013 Благодаря много, но филмите съм ги гледала, Snow queen цъщо, чудих се за Secret garden дали да го гледам но сега 100% ще си го изгледам... ама проблема при мен е че ги свършвам за 2 дни и после пак се почва оф какво да гледам .. няма да откажа и още сериали да ми предложите защото след два дни пак ще висна тук Ами аз имам доста написани филми и сериали,които съм си наумила да гледам,ако искаш може д ами пишеш на лично , за да ти кажа някой,но аз не съм ги гледала някой все още,но мога да ти препоръчам подобни на тези,които търсиш,а ти да си решиш какво да гледаш ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maira Отговорено 1 Декември, 2013 Share Отговорено 1 Декември, 2013 Много ви моля, знаещи хора, препоръчайте ми някоя фантастика или силно нестандартна история с фантастични елементи по възможност с хепи енд и без извращения наместо оригиналност. И да не е ужаси, ако може. Все си мислех, че в азиатските филми фантастиката ще преобладава, обаче нещо не ми върви с тези, на които попадам - или са твърде тъмносини и мрачни, или крайно нелогични и объркани. А страшно ми се гледа нещо идейно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кева Отговорено 1 Декември, 2013 Share Отговорено 1 Декември, 2013 Returner - умерена фантастика, слаби ефекти, но много силна идея, добре реализирана и е един доста приличен филм. Денят в който земята спря да се върти е много подобен като сюжет, обаче е много ама много по слаб - има само една основна идея и това е. Знам, че резюмето не звучи обещаващо, но аз където не съм почитател на фантастиката, че и на извън земните нападения харесах много филма, с хепи енд и Такеши Кенеширо . на мен не ми се е случвало да гледам нещо с него и да не съм го харесала, подбира добре ролите си Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maira Отговорено 2 Декември, 2013 Share Отговорено 2 Декември, 2013 Хехе, благодарско Гледаемо беше филмчето, както във вица, нищо (особено изненадващо), но приятно . А някое друго? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кева Отговорено 2 Декември, 2013 Share Отговорено 2 Декември, 2013 Kids - изобщо не е мрачен, има лек фантастичен елемент и аз лично много го харесах. Be with you - в него ръководещото е романтиката с лек привкус на фантастика, но тя не е важна или определяща за филма ( и него го харесах) . Но завършва с японски хепи енд ( не е класическият). Ikigami- не е тенденциозно, просто така се получава, че ти рекламирам Мацуда Шота, но филма наистина е добър , обаче е по близко до мрачен. Това си е един от плюсовете му, нестандартен и критичен поглед към японското общество и малко провокативен - за този филм гласувам и с двете си ръце. Last quarter - отново романтична история с лек фентъзи привкус и докато сме на тази вълна ще пробутам и нещо тайванско, а именно : Secret ( нещо, което харесах ужасно много ). Moon child - ако подходиш с дълбоки резерви и пренебрегнеш сцените извадени от 1001 нощ , може би ще ти допадне ( при мен се получи) .Casshern - ако го гледаш ще е на собствена отговорност. Аз не успях да го догледам и честно казано филмите само с положителни коментари ме плашат . Това е от мен мисля, че се изчерпих Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maira Отговорено 4 Декември, 2013 Share Отговорено 4 Декември, 2013 Танк ю, както казват някои японски образи и спасибо . Kids съм го гледала преди и беше супер, бавен ама хубав и даже разчувстващ. С Ikigami не се справих с черния филтър и усещането а-ла 1984, изтрих го, а ако под Secret имаш предвид едно "Неизговорима тайна" или нещо подобно - изгледах го , но много депресивно ми подейства, напук на всичките суперлативи дето изчетох... Last quarter, Moon child, Casshern и Be with you, ще ги преслушам и ще докладвам ))). Но искрени благодарности, понеже азиатските филми са малко специфични и като се зариби човек, вероятно му е трудно да е честен при оценката им - оценява ги като "хубав японски филм", а не като "хубав филм" което е трудно усвоими за новобранците като мен... Освен това, разбира се в допълнение към японския финал трябва да се преживее и първата серия или въвеждащата част, която обичайно кърти мрака... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кева Отговорено 4 Декември, 2013 Share Отговорено 4 Декември, 2013 1984 - книгата или просто филми снимани тогава (защото като го прочетох някаква асоциация с нея направих, има си някаква шантава прилика) Защото аз обичам старите филми и много , много не се впечатлявам от филтрите, като цяло се получава , че харесвам малко по мрачните и тежки истории. Ikigami е в категорията ми хубави филми иначе и аз си имам категория хубави японски филми, но за нея на човек си му трябва тренинг . Японския край при сериалите е нещо, което направо ме побърква и понякога безбожно дългите първи серии ( не виждам причина да са 12 епизода, на вместо 11 - японска му работа ) . Secret - главните бяха пианисти http://www.easternspirit.org/forum/index.php?showtopic=1550 title="Click Me" rel="nofollow external"> С Ikigami не се справих с черния филтър и усещането ала 1984......... понеже азиатските филми са малко специфични и като се зариби човек, вероятно му е трудно да е честен при оценката им - оценява ги като "хубав японски филм", а не като "хубав филм" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thedemon Отговорено 4 Декември, 2013 Share Отговорено 4 Декември, 2013 Такам.... искам от цялото си сърце да ви помоля да ми препоръчате каквито и да е корейски или японски филми , по възможност с бг превод , защото... края на март заминавам на една екскурзия и всяка вечер ще нощуваме в различен хотел и трябва да се гледа нещо. Започвам още от сега за да мога да ги подготвя, предлагайте, ако ви е по удобно може и на лично и ми трябват цели 9 филма, жанра няма значение...разчитам на вас БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monika__9797 Отговорено 4 Декември, 2013 Share Отговорено 4 Декември, 2013 Такам.... искам от цялото си сърце да ви помоля да ми препоръчате каквито и да е корейски или японски филми , по възможност с бг превод , защото... края на март заминавам на една екскурзия и всяка вечер ще нощуваме в различен хотел и трябва да се гледа нещо. Започвам още от сега за да мога да ги подготвя, предлагайте, ако ви е по удобно може и на лично и ми трябват цели 9 филма, жанра няма значение...разчитам на вас БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО A Little Thing Called Love / First Love / Първа любов - той е тайландски но е много добър много ще ти хареса ако обичаш романтични комедии My Little Bride / Моята малка булка - на мен лично много ми хареса наистина не е за изпусканe You're My Pet - интересен е пак е романтична комедия а и Jang Geun Suk е един от главните герои We Were There / Ние бяхме там - хубав е, Японски мисля че беше по анимето Bokura ga ita Love in Disguise / Любов под прикритие - не съм го гледала, но казват че е много добър Paradise Kiss / Райска целувка - пак по аниме, хубав е I Give My First Love to You - казват че е добър и аз мисля така, гледай го а и е с висока оценка 100 Days With Mr. Arrogant / Naesarang ssagaji - забавен е Memoirs of a Geisha / Мемоарите на една Гейша - не ми се вярва да не си го гледала, но ако не си не го пропускай House of Flying Daggers / Летящи кинжали - също е много добър Дори десет станаха ама нищо всички са много добри, които и да избереш няма да сбъркаш. Всички ги има в замунда, даже от там съм им копирала заглавията. Приятно гледане ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thedemon Отговорено 4 Декември, 2013 Share Отговорено 4 Декември, 2013 гледала съм you are my pet, мемоарите на една гейша,и paradise kiss, със сигурност искам отново да изгледам филма с JKS,между другото мисля че почти всички негови продукции съм гледала, сега съм лапнала и по Bel ami=Pretty boy и благодаря ти monika_9797,много за бързия отговор или както казват корейците Комабсъмнита Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monika__9797 Отговорено 4 Декември, 2013 Share Отговорено 4 Декември, 2013 гледала съм you are my pet, мемоарите на една гейша,и paradise kiss, със сигурност искам отново да изгледам филма с JKS,между другото мисля че почти всички негови продукции съм гледала, сега съм лапнала и по Bel ami=Pretty boy и благодаря ти monika_9797,много за бързия отговор или както казват корейците Комабсъмнита Няма защо, и аз гледам сега Bel ami и е много як . Jang Geun Suk ми е любимец. Гледай ги и другите филми мисля, че на фона на бозите тези са най-добрите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VenusAvera Отговорено 4 Декември, 2013 Share Отговорено 4 Декември, 2013 Здравейте и от мен! Търся си нещо качествено за гледане - добър сюжет и актьорска игра. Нещо от типа на Bandage, но да не е Beck, че докато го гледах този филм и ми се прииска да си отхапя ръката. Съща така бих била благодарна, ако някой може да ми даде идеи за нещо от типа на House of flying daggers, Shinobi и Duelist. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кева Отговорено 4 Декември, 2013 Share Отговорено 4 Декември, 2013 1.Koizora2.Yuki3.Beck4.Ikigami5.Closed note6.Chosy five7. Rurouni Kenshin8.Crows zero 29. Kids10.Returner11.Last quarter12.Accuracy of death13. Outrage14.Cheers from haven15.Heavenly forest16. Go17.The girl who leapt through time18.M.W19.Reaching you20. Josee, tiger and the fish21. Days with you22.Byakuako23.Raiou24.Bunny drop25.Rebirth26.Fish story27. Under the hawthorn tree - КитайСледващите два са от Тайланд28.A little thing called love29. My true friendИ два Тайвански30. Secret31. Hear me Такам.... искам от цялото си сърце да ви помоля да ми препоръчате каквито и да е корейски или японски филми , по възможност с бг превод , защото... края на март заминавам на една екскурзия и всяка вечер ще нощуваме в различен хотел и трябва да се гледа нещо. Започвам още от сега за да мога да ги подготвя, предлагайте, ако ви е по удобно може и на лично и ми трябват цели 9 филма, жанра няма значение...разчитам на вас БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alfons Отговорено 4 Декември, 2013 Share Отговорено 4 Декември, 2013 Здравейте и от мен! Търся си нещо качествено за гледане - добър сюжет и актьорска игра. Нещо от типа на Bandage, но да не е Beck, че докато го гледах този филм и ми се прииска да си отхапя ръката. Съща така бих била благодарна, ако някой може да ми даде идеи за нещо от типа на House of flying daggers, Shinobi и Duelist. Подобно на Bandage: "Linda, Linda, Linda", The Happy Life, Highway Star, 200 Pounds Beauty, Do Re Mi Fa Sol La Si Do, Control Tower... Подобно на House of flying daggers: The Restless,Shadowless Sword, Goemon, Hero, K-20, Returner, A Chinese Fairy Tale, Mural, The Promise , Crouching Tiger, Hidden Dragon, The Bride with White Hair ...като цяло там из Хонконг и Китай, има много подобни фентъзита. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VenusAvera Отговорено 4 Декември, 2013 Share Отговорено 4 Декември, 2013 Много Благодаря! Повечето съм ги гледала, но ще прегледам останалите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thedemon Отговорено 7 Декември, 2013 Share Отговорено 7 Декември, 2013 да Ви изниква в главата някаква идея за филм подобен на "Always" с Джи Соп или " Fly high" или "Psyhometry(gifted hands)" на Ким Бум, нещо от този род или нещо с гангстери и бой.... ако има предложения Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
speedy86 Отговорено 7 Декември, 2013 Share Отговорено 7 Декември, 2013 Гангстери и бой искаш? Movie is movie/Rough cut. Bittersweet life, Oldboy или нещо доста по-откачено - I come with the rain. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts