desini Отговорено 24 Август, 2011 Share Отговорено 24 Август, 2011 Ако може да ми препоръчате нещо от типа на The Snow Queen?Благодаря Ви . Към препоръчаните от merisa, добавям: Tree of Heaven; Sad Love Story, Stairway to Heaven Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
allisan Отговорено 24 Август, 2011 Share Отговорено 24 Август, 2011 от мен един с дъщеря на мафиот тръгнала на училище I'm Sam (2007) а и японците имат повече ученически , вкл. HanaKimi ( японски и тайвански вариант) Gokusen - 3 сезона Много благодаря!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Snow Queen Отговорено 25 Август, 2011 Share Отговорено 25 Август, 2011 Малко обширно звучи, а и той си е уникален I'm Sorry I Love You А love to kill или сезоните Пролетен валс тук има и препатки към останалите иначе пробвай Lovers Много благодаря Към препоръчаните от merisa, добавям: Tree of Heaven; Sad Love Story, Stairway to Heaven Много Ви благодаря )) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
little_angel Отговорено 25 Август, 2011 Share Отговорено 25 Август, 2011 Търся си филми тип "романтична боза" Без драми и тем подобни. Последно гледах японския "Reaching you" та нещо подобно(не е задължително да е за ученици). Няма значение от коя държава е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hakama Отговорено 4 Септември, 2011 Share Отговорено 4 Септември, 2011 Някой би ли могъл да ми препоръча някое добро аниме от сорта на Wonderful Day, Vexille, Ghost in a Shell? Търся филми на подобно художествено ниво и с подобна сюжетна дълбочина.. Благодаря предварително! >: Akira, Angel's Egg, Ghost In The Shel 1, 2, ARK, Wonderful Day, Vexille; Аз също търся такива филми, с висока художествена стойност (и замисъл), но предимно с класически средства или поне с минимум дигитални технологии. Доколкото знам първите 3 отговарят на условието? (гледал съм само Akira, Ghost In The Shell) Ще пробвам и Vexille да видя дали ще ми хареса този тип анимация, а Wonderful Days е някаква смесица между 2Д и 3Д - ще го гелдам и него. Ark не успях да го намеря - ако някой има линк - нека пусне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sierra Отговорено 4 Септември, 2011 Share Отговорено 4 Септември, 2011 Търся си филми тип "романтична боза" Без драми и тем подобни. Последно гледах японския "Reaching you" та нещо подобно(не е задължително да е за ученици). Няма значение от коя държава е Ами от японските Nobuta Wo Produce e романтична боза отвсякъде, иначе от корейските - You're Beautiful, My Fair Lady, You've Fallen for Me, Mischievous Kiss. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ukio Отговорено 4 Септември, 2011 Share Отговорено 4 Септември, 2011 Ако търсиш романтична боза, по-добре не подхващай Нобута. На Хакама препоръчвам анимета като Мононоке и Ариети. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
little_angel Отговорено 4 Септември, 2011 Share Отговорено 4 Септември, 2011 Ами от японските Nobuta Wo Produce e романтична боза отвсякъде, иначе от корейските - You're Beautiful, My Fair Lady, You've Fallen for Me, Mischievous Kiss. Филми бре сладури не драми. Иначе всичките дето сте ги писали съм ги гледала. Аз си намерих мерси все пак. Чичо ви Гугъл както винаги помага най-бързо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
merisa Отговорено 4 Септември, 2011 Share Отговорено 4 Септември, 2011 Филми бре сладури не драми. Иначе всичките дето сте ги писали съм ги гледала. Аз си намерих мерси все пак. Чичо ви Гугъл както винаги помага най-бързо. Нa мен ми е много интересно гугълa кaкво е измислил Сподели От мен Virgin snow, Heaven's postman и My myghty princess Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Koizora Отговорено 4 Септември, 2011 Share Отговорено 4 Септември, 2011 little_angel, романтични бози с лек привкус на драма 200 Pounds Beauty Innocent Steps My Love My Little Bride My Girl and I Heartbreak Library Hello Schoolgirl Season of Good Rain Speedy Scandal Two Faces of My Girlfriend Who Slept With Her I give my first love to you Heavenly Forest Koizora (филма) Spring Story Linger Secret Sophie’s Revenge Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
little_angel Отговорено 5 Септември, 2011 Share Отговорено 5 Септември, 2011 Нa мен ми е много интересно гугълa кaкво е измислил Сподели От мен Virgin snow, Heaven's postman и My myghty princess Попаднах на всякакви класации за романтични филми и повечето ги е написала Koizora в горния пост. Иначе мога да добавя и още няколко японски Rainbow song Only you can hear me (Calling you) Tangoku wa mada tooku Starlit high noon Sayonara Midori chan A good husband Be with you Sugar & Spice Song for the sun Аз гледах някои от тези които ги има във форума. Вече съм на екшън , приключенска вълна и другите друг път ще ги търся Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Петър Отговорено 9 Септември, 2011 Share Отговорено 9 Септември, 2011 Аз препоръчвам класиката Акира. Благодаря! Ако не си гледал Angel's Egg, трябва да го направиш. Винаги като става въпрос за художествено ниво го препоръчвам на всеки. От режисьора на Ghost In The Shell. Няма ги компютърните ефекти на гореизброените, (защото е от 85-та) но това не пречи да е по впечатляващ от тях. Не търся компютърни ефекти в анимацията, просто предпочитам по-човешки нарисувни да са, а не като карикатурно аниме. Благодаря за препоръката! >: Akira, Angel's Egg, Ghost In The Shel 1, 2, ARK, Wonderful Day, Vexille; Аз също търся такива филми, с висока художествена стойност (и замисъл), но предимно с класически средства или поне с минимум дигитални технологии. Доколкото знам първите 3 отговарят на условието? (гледал съм само Akira, Ghost In The Shell) Ще пробвам и Vexille да видя дали ще ми хареса този тип анимация, а Wonderful Days е някаква смесица между 2Д и 3Д - ще го гелдам и него. Ark не успях да го намеря - ако някой има линк - нека пусне http://www.imdb.com/title/tt0473435/ - това ли е този Ark, за който говориш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kandala Отговорено 22 Септември, 2011 Share Отговорено 22 Септември, 2011 Много ми хареса Castway on the Moon. Ще съм благодарна, ако можете да ми препоръчате нещо подобно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
e_katya Отговорено 23 Септември, 2011 Share Отговорено 23 Септември, 2011 Търся си сериал, за предпочитане японски /щото са по-кратки/ нещо от сорта на Unfair, Bloody Monday, Квартет, Clone baby, Дявол, Черно и бяло. Ама да не мрът много... и да не прекаляват с червената боя Аз малко станах като оназ от рекламата за хапчета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
little_angel Отговорено 23 Септември, 2011 Share Отговорено 23 Септември, 2011 Моля за помощ всички обичащи тайванско Никога не съм гледала тайвански сериал за това искам да предложите няколко за да ме зарибите По възможност без умиращи главни герои, че да не ме откажете веднъж за винаги e_katya не знам дали се вписва в изискванията , но само за Orthros No Inu се сетих...ако не си го гледала вече... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
e_katya Отговорено 23 Септември, 2011 Share Отговорено 23 Септември, 2011 little_angel благодарско за предложението, но съм го гледала, а за тайвански мен най-ми хареса Черно и бяло, не че съм гледала много но все пак... А иначе и аз не обичам да гледам 20 серии, някой път и повече и накрая да ми се гътне главния, главната или не дай си боже да умрат красиво и двамата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sabrina1 Отговорено 23 Септември, 2011 Share Отговорено 23 Септември, 2011 little_angel, започни с преведените. И на мен "Черно и бяло" ми хареса. А иначе всички толкова много хвалят "Марс"... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
speedy86 Отговорено 23 Септември, 2011 Share Отговорено 23 Септември, 2011 О, тайвански готини има много. Ако ти се гледа комедия и романтика - Bull fighting, Devil beside you, Fated to love you, Wish to see you again, тези поне са ми любими на мен, може би ще ти хареса и тайванската версия на Хана кими. От по-сериозните, с някакъв драматичен елемент, но без да мре никой - Mars (който се превърна в класика из тоя форум), Autumn's concerto (който също ми е на челни позиции за сериали изобщо), а за Черно и бяло вече ти казаха. От драмите най-тежък е Silence, така че ако решиш да го гледаш, имай едно на ум. Поне от това, които съм гледала аз, мога с чисто сърце да препоръчам тези. Но най-вече почни с Марс. Гаранция, че няма да сбъркаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
little_angel Отговорено 24 Септември, 2011 Share Отговорено 24 Септември, 2011 Мерси много за предложенията , всичките си ги записах. Днес като приключа с The Greatest love ще си избера един. Black & White звучи обещаващо , обичам полицейски сериали и изглежда че ще има забавни моменти в него..... Понеже предполагам че ще се зарибя и по тези сериали пожелавам спорна работа на превеждащите ги Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ukio Отговорено 24 Септември, 2011 Share Отговорено 24 Септември, 2011 e_katya, какво ще кажеш за Keizoku 2: SPEC? Или Death Game Park, Guilty, Akuma to Keiyakushita Onna, Zeni Geba . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts