CToTaKa Отговорено 28 Март, 2015 Share Отговорено 28 Март, 2015 Препоръчайте ми някой корейски или японски сериал. Dae Jo Yeong (2006-2007). Не е нещо особено, но предполагам си гледал повечето сериали тук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
priatelche Отговорено 28 Март, 2015 Share Отговорено 28 Март, 2015 тези 134 епизода доооста ме разубеждават от това дали да го почвам.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maira Отговорено 29 Март, 2015 Share Отговорено 29 Март, 2015 Ако търсиш скорошни, нестандартни, но положителни сюжети, силен финал и заразителни герои, каквито няма извън Азия (обаче все пак без прекалености), мога да препоръчам следните японски: Леки Heartbroken Chocolatier (2014) Yorozu Uranaidokoro Onmyoya e Yokoso (2013) Училищни: Ouran High School Host Club (2011) Sugarless (2012) Tumbling (2010) С фантасични създания Yokai Ningen Bem (2011) и дори елементи на ужас. xxxHOLiC (2013) криминални, мистерии и т.н. .. оле, домързя ме ако точно там търсиш, ще добавя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
priatelche Отговорено 29 Март, 2015 Share Отговорено 29 Март, 2015 хохо благодаря ти маира! Мисля да ги прегледам първите две драми. Ти май наистина си пазител Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rery Отговорено 4 Май, 2015 Share Отговорено 4 Май, 2015 Затова е хубаво човек да чете отзивите в тея теми..ако беше послушала 90% от писалите в нея щеше да си спестиш мъките преди да дойдеш тук въпреки, че и това не е категоричен фактор заради широкия спектър на лични предпочитания ама все пак мнозинството си е мнозинство. Аз гледах Хийлър преди това, сега като изгледах и Килл ми, честно нищо не ми изглежда да им е на нивото за да почна да гледам, Предложения? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lawandula Отговорено 4 Май, 2015 Share Отговорено 4 Май, 2015 (Редактирано) rery, две предложения от мен It's Okay, That's Love и Secret Love Affair Редактирано 4 Май, 2015 от mrnkaloto Това е тема за сериал, за предложения има отделна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rery Отговорено 4 Май, 2015 Share Отговорено 4 Май, 2015 rery, две предложения от мен It's Okay, That's Love и Secret Love Affair Благодаря, Лавандула, почвам с първия още тази вечер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shinobi Отговорено 12 Май, 2015 Share Отговорено 12 Май, 2015 А на своя стар приятвл препоръчайте някой корейски сериал като cruel city . Нали разбирате, отмъщение, любов, кръв и така нататък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vivivan Отговорено 12 Май, 2015 Share Отговорено 12 Май, 2015 Мога да препоръчам два с Ом Те Унг - The Equator Man и един по - старичък Resurrection . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shinobi Отговорено 12 Май, 2015 Share Отговорено 12 Май, 2015 Много добра препоръка, но аз не съм нов в този тип филми и съм ги гледал пусто му. И The Devil е подобен, и него съм го гледал. Само не ми казвайте, че няма други. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vivivan Отговорено 13 Май, 2015 Share Отговорено 13 Май, 2015 Емииии други...... Сигурно съм срещала, ама сега не мога да се сетя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skofiild Отговорено 30 Май, 2015 Share Отговорено 30 Май, 2015 Здравейте,не съм гледала нищо азиатско от 5-6 месеца,затова сега моля да ми предложите нещо от новите продукции,сериал да е,с бг превод ,някакъв романтичен,да няма много драми,може и с ученици да е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кева Отговорено 31 Май, 2015 Share Отговорено 31 Май, 2015 Здравейте,не съм гледала нищо азиатско от 5-6 месеца,затова сега моля да ми предложите нещо от новите продукции,сериал да е,с бг превод ,някакъв романтичен,да няма много драми,може и с ученици да е. Kill Me, Heal Me определено е романтичен, забавен , но не е ученически , обаче е сладък до безобразие . Аз пък имам нужда малко от захарен памук и съм отворена за предложения Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido100 Отговорено 5 Юни, 2015 Share Отговорено 5 Юни, 2015 Я кажете кои са 50-те японски филма, които задължително трябва да се гледат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
o6ina Отговорено 5 Юни, 2015 Share Отговорено 5 Юни, 2015 Със сигурност съм изпуснала нещо, но ето моите (без анимета): 1. The Naked Island2. Rashomon3. Ikiru4. Tokyo Story5. The Burmese Harp6. Suna no onna7. Dersu Uzala8. Departures9. The Ballad of Narayama10. Merry Christmas Mr. Lawrence11. Shall we Dance12. Gohatto13. Tampopo14. Maboroshi no Hikari15. Hana-bi16. After Life17. Dare mo Shiranai18. Ran19. The Pornographers20. The Twilight Samurai21. Vengeance Is Mine22. Josee, The Tiger and the Fish23. Love Exposure24. Eureka25. Seven Samurai26. I Are You, You Are Me27. Love Letter28. Godzilla29. Kids Return30. Hula Girls31. Hana and Alice32. Memories Of Matsuko33. Air Doll34. A Scene At the Sea35. Linda Linda Linda36. Fish Story37. All About Lily Chuo Chuo38. Wellcome Back Mr. McDonald39. Blue Spring40. Go41. Ten Nights Of Dreams42. The Bird People In China43. The Great Passage44. Stray Dog45. Tetsuo: The Ironman46. The Taste Of Tea47. Nine Souls48. Confessions49. Parade50. Always Trilogy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ukio Отговорено 5 Юни, 2015 Share Отговорено 5 Юни, 2015 Май стана по-дълъг. Някъде съм написала по повече филми на един режисьор. 1. Big Bang Love, Hara-Kiri: Death of a Samurai, 2. Rashomon, Ran, 7 samurai, Dreams, Dersu Uzala3. Pandora no hako4. Tokyo kazoku5. Tennen Kokekko, Linda Linda Linda, Eli Eli Lema6. Nagai Sanpo7. Labyrinth of Dreams8. A Liar and a Broken Girl9. A Story of Yonosuke10. Battle royale11. Adrift in Tokyo12. Gohatto13. Bright Future, Tokyo Sonata14. Maboroshi no Hikari (На Коре-еда всичко игрално след 1995г. насам -After Life, Distance, Dare mo shiranai, Air doll, Like father, like son, Kiseki) 15. Canary16. Casshern17. Dead run18. Ran19. Chronicle of My Mother20. The Twilight Samurai, Love and honnor, The little house21. Control tower22. Josee, The Tiger and the Fish23. Love Exposure, Himizu, Why don`t you play in hell?, Tokyo tribe24. Eureka, Tokyo koen, Sad vacation25. Mushishi26. Dead end run27. Love Letter, Picnic, Hana and Alice, All About Lily Chuo Chuo, Swallowtail Butterfly28. Vital, Soseiji29. Kids Return, Dolls30. Hula Girls, Akunin, Border line, 69, Scrap heaven31. Kanikosen32. Memories Of Matsuko, Paco and the magical picture book, Kokuhaku, The world of Kanako33. Mezon do Hiimiko34. Mahoro Ekimae Tada Benriken35. Key of life36. Fish Story37. Karaoke Terror38. The Kirishima Thing39. Kita no kanariatachi40. Go41. Ten Nights Of Dreams42. Feel the wind43. The Great Passage44. Hanging garden, 9 souls, Aoi Haru, Yomigaeri no chi, Monsters club45. Ikigami46. The Taste Of Tea47. Into the Faraway Sky48. Confessions49. Parade50. Always Trilogy 51. Ping-pong 52. Rockers 53. The magic hour 54. The Professor and His Beloved Equation 55. Yureru 56. URA Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hakama Отговорено 1 Ноември, 2015 Share Отговорено 1 Ноември, 2015 Какво стана с тази тема?Има ли сериал с основна сюжетна линия - психотерапия?Най-сетне изгледах На изток от Рая - много ми хареса! Гледа ми се нещо подобно, но до 10-20епизода? жанр: драма, човешка драма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
speedy86 Отговорено 1 Ноември, 2015 Share Отговорено 1 Ноември, 2015 Психарски - It's ok, this is love; Kill me, heal me Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Urban Отговорено 2 Ноември, 2015 Share Отговорено 2 Ноември, 2015 Това тече в момента и е много заплетен и интересен! The Village: Achiara’s Secret (2015) Психари да искаш там Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CToTaKa Отговорено 5 Ноември, 2015 Share Отговорено 5 Ноември, 2015 Най-сетне изгледах На изток от Рая - много ми хареса! Гледа ми се нещо подобно, но до 10-20епизода? жанр: драма, човешка драма. Bad Love, The Devil, A Love to Kill, Green Rose, Sorry I Love You, What Happened in Bali, Autumn Tale. Има още, но за толкова се сещам в момента. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts