eastern_flower Отговорено 11 Юли, 2014 Share Отговорено 11 Юли, 2014 Здравейте! Нова съм във форума Моля, препоръчайте ми някоя корейска драма/комедия на училищна тематика от типа на "School 5" (2013) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thedemon Отговорено 11 Юли, 2014 Share Отговорено 11 Юли, 2014 Здравей и добре дошла,eastern_flower! За училищни комедии се сещам като заглавия "Shut up!Flower boy band", "Dream high" и двата са музикални... "To the beautiful you" ако може да се води училищен със Сулли от f(x) и Мин-хо oт SHINee, "Meckerel run" със И Мин-Хо който е много забавен но е и доста кратък, "I am Sam"- със актрисата от "City Hunter" Park Min-Young, "Sungkunkwan Scandal"-този е исторически и пак е с училище участва Micky Yoochun и засега това се сещам, ако има нещо пиши ми лично ще се радвам да ти помогна. :) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
magic Отговорено 12 Юли, 2014 Share Отговорено 12 Юли, 2014 Здравейте! Нова съм във форума Моля, препоръчайте ми някоя корейска драма/комедия на училищна тематика от типа на "School 5" (2013) God of Study, Mischievous Kiss, Boys Over Flowers, 18 vs 29 (в определена степен). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Interestedofyou Отговорено 16 Юли, 2014 Share Отговорено 16 Юли, 2014 Бихте ли ми казали всички корейски и японски сериали, които не са за изпускане. Смисъл са вечни ли и аз не знам как да кажа .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kandala Отговорено 16 Юли, 2014 Share Отговорено 16 Юли, 2014 Здравей, Interestedofyou. Въпросът ти е с повишена трудност не само защото не знаем какво си гледал/а, какви вкусове имаш, но и за всеки "вечните сериали" са различни. Ще е добре да обобщиш малко категорията, а и мисля, че имаше тема "Любими сериали/Топ 10" или нещо подобно, където може да погледнеш. Може би ще ти помогне повече от така зададения въпрос. Разрови се във форума и тогава реши какво да попиташ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Interestedofyou Отговорено 16 Юли, 2014 Share Отговорено 16 Юли, 2014 Ами много съм гледала чудя се само прайд дали да гледам какво ще кажете ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
merisa Отговорено 17 Юли, 2014 Share Отговорено 17 Юли, 2014 Ами много съм гледала чудя се само прайд дали да гледам какво ще кажете ? От гледна точка, че Прайд е класика в жанра е задължителен за гледане.... иначе такова понятие няма... задължителено нищо няма.. всичко е въпрос на вкус... за всеки от по-старите сериали има достатъчно мнения и в много случаи са в 2те крайности... значи може да се окаже, че това не е твоя сериал... докато не пробваш няма как да разбереш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кева Отговорено 17 Юли, 2014 Share Отговорено 17 Юли, 2014 Pride е велик, няма друг като него не е имало и няма да има , но иначе и аз препоръчвам да погледнеш във всевъзможните класации като : http://www.easternspirit.org/forum/index.php?showtopic=1376 title="Click Me" rel="nofollow external"> или http://www.easternspirit.org/forum/index.php?showtopic=1771 title="Click Me" rel="nofollow external">, както и всички подобни теми ( някои от тях са ми особено любими и много забавни) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valet0 Отговорено 17 Юли, 2014 Share Отговорено 17 Юли, 2014 Някой може ли да ми препоръча нещо, като тайландската версия на full house, адски много ми хареса, а корейската и нея съм гледала. Дали ще е корейско, тайландско и т.н. няма никакво значение всичко гледам.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
speedy86 Отговорено 17 Юли, 2014 Share Отговорено 17 Юли, 2014 Препоръчвам ти едно много зарибяващо тайландско, само че не знам дали търсиш с превод задължително. Много е забавно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valet0 Отговорено 17 Юли, 2014 Share Отговорено 17 Юли, 2014 Български превод не ми трябва, важното е английски субтитри да има. Ще го почна този love recipe изглежда ми интересен. Мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ками Отговорено 19 Юли, 2014 Share Отговорено 19 Юли, 2014 Може ли някой да ми препоръча японски исторически филм. Без значение е дали с български или английски субтитри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кева Отговорено 20 Юли, 2014 Share Отговорено 20 Юли, 2014 Вчера ти бях приготвила щателен списък, но по някаква причина текста се затри.......... Не съм наясно точно какво влагаш в исторически филм, но Chosyu Five, Адмирал Ямато ( въпреки че не се сещам за точното му заглавие и не мога да го открия в каталога), Oba: The Last Samurai, а иначе филми, който нямат общо с действителни лица и събития, но се развиват в миналото : The Twilight Samurai, The Hidden Blade ( и другите два филмирани разказа),Kita no zeronen - така и не успях да му спечеля зрител, а толкова много ми хареса филмчето ..........Няма да се оливам като вчера за да има все пак няколко запазени филма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Interestedofyou Отговорено 20 Юли, 2014 Share Отговорено 20 Юли, 2014 Ще се опитам да изброя всички драми които съм гледала и ако можете да ми препоръчате други хубави : Playfull kiss, Full hause, Iljimae, Dragon Zakura, Boys before flowers/Hana yori dango, Hanazakari no kimitachi e, Hungry, Pasta, Secret garden,Bel ami, Emergency couple, My girl, Skip Beat, You're beautiful, Flower boy ramyun shop, 49 days, Hotaru no hikari, Nobuta wo produce, Coffee shop ... за тези се сещам сега та може ли да ми8 кажете истински хубавите драми които не съм гледала ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кева Отговорено 20 Юли, 2014 Share Отговорено 20 Юли, 2014 Като гледам май романтични комедии или чисто романтични филмчета ти се гледат . Ако е тайванско то трябва да е Autumn's Concerto, а след това са всички останали. Аз само японски неща мога да предложа с корейското трябва някой друг да се включи. Та за пореден път ще си го кажа Pride - няма друг такъв като него,Tatta Hitotsu no Koi, Rich Man, Poor Woman,Buzzer Beat, великото детско - Gokusen, Good Luck ( не е съвсем романтичен, но се гледа лесно и приятно ), Nodame Cantabile (това нещо беше жива изненада, въпреки дразнещите аниме елементи),Piece - Her Memory, Q10 (безумно сладко),Rookies (другото спортно детско, което се гледа с много кеф), Sweet Room Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mrnkaloto Отговорено 20 Юли, 2014 Share Отговорено 20 Юли, 2014 keva, ти си изброила всичко, квото си гледала, на мен не всичките тези са ми в топ листата, та ще препоръчам от тези, дето съм гледала кое наистина си струва и съм с особено добро впечатление от тях:В по-лекия жанр: A Gentleman’s Dignity (2012), от японските: Love Shuffle (2009), Rich Man, Poor Woman (2012), Last Cinderella (2013), Buzzer Beat (2009), Summer Nude (2013), също и тайванския Bull Fighting (2007) Относно драмите - особено хубави и задължителни за гледане са: Swallow the Sun (2009), 9 Times Time Travel (2013), La Dolce Vita (2008), Man from the Stars (2013), Bad Guy (2010), That Winter, The Wind Blows (2013), Secret Garden (2010), I Miss You (2012), White Christmas (2011), East of Eden (2009), Shut Up! Flower Boy Band (2012), Autumn's Concerto (2010), Thank You (2007), Queen Inhyun’s Man (2012), Rondo (2006) Та почни с тези, Interestedofyou, изгледай ги и после ела за още Не е въпросът само да ти трупаме заглавия. Този списък се отнася за всички новобранци. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Interestedofyou Отговорено 21 Юли, 2014 Share Отговорено 21 Юли, 2014 Благодаря много !! Ще имам какво да гледам ама сега гледам Прайд и съм до 6-ти епизод и не ми е много интересен ама може да стане по-интересен после де Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CToTaKa Отговорено 21 Юли, 2014 Share Отговорено 21 Юли, 2014 Ще се опитам да изброя всички драми които съм гледала и ако можете да ми препоръчате други хубави : Playfull kiss, Full hause, Iljimae, Dragon Zakura, Boys before flowers/Hana yori dango, Hanazakari no kimitachi e, Hungry, Pasta, Secret garden,Bel ami, Emergency couple, My girl, Skip Beat, You're beautiful, Flower boy ramyun shop, 49 days, Hotaru no hikari, Nobuta wo produce, Coffee shop ... за тези се сещам сега та може ли да ми8 кажете истински хубавите драми които не съм гледала ? Witch Yoo Hee (2007), That Fool (2009), Smile, You (2009), Coffee House (2010), The Sons of Sol Pharmacy House (2009), Time of Dog and Wolf (2007), Dream High (2011). Това е без по-драматичните и исторически сериали, които не знам дали харесваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Interestedofyou Отговорено 5 Август, 2014 Share Отговорено 5 Август, 2014 изгледах Goong и ако може да ми препоръчате друг като него, много беше интересен. Гледала съм Boys Before Flowers, Playful kis, My girl, Secret garden, Flower boy ramyun shop, Last Cinderella, Praid, Swallow the sun, I miss you, Coffee prince, 49 days, Hotaro no hikari, Nobuta wo produce, You're beautiful, Iljimae, Dragon Zakura, Hanazakari no kimitachi e, Hungry, Pasta, Bel ami, Emergency couple, Skip Beat... Увеличих им бройката ама сега много ми се иска нещо закачливо като Playful kis и Goong и Boys Before Flowers... малко съм досадна но ми се ще нещо друго от този жанр Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Silence~ Отговорено 7 Август, 2014 Share Отговорено 7 Август, 2014 Погледни Personal taste, Flower boy next door, Heartstrings, The heirs (който аз лично не харесах много, но има своята романтика вътре ) ^^ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts