thedemon1238 Публикувано 22 Април, 2010 Share Публикувано 22 Април, 2010 1. Love Letter 2. All About Lilly Chou Chou 3. My Sassy Girl 4. Il Mare 5. Oasis 6. Classic 7. Dark Water 8. 3-Iron 9. Suicide Club (Suicide Circle) 10. Sex Is Zero 11. Secret Sunshine 12. Daisy 13. The Isle 14. OldBoy 15. April Story 16. Beautiful 17. Picnic 18. Memories of Matsuko 19. Shallowtail Butterfly 20. Hana And Alice 21. Sopyonje 22. Welcome to Dongmakgol 23. Sasayaki 24. Brotherhood of War (Taegukgi) 25. Nobody Knows 26. JSA 27. Last Life In The Universe 28. Shutter 29. Ip Man 30. Secret 31. Azumi 32. Jam Films 1 33. 4 Horror Tales: D-Day 34. High Tension 35. Returner 36. House of Flying Daggers 37. Sweet Rain 38. Drummer 39. A Moment To Remember 40. April Snow 41. Machine Girl 42. The Eye 43. The Good, The Bad and the Weird 44. A Millionaire's First Love 45. Be with You 46. The Art Of Seduction 47. A Tale of Two Sisters 48. Lust, Caution 49. Love Phobia 50. My Mighty Princess 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jenny_BB Отговорено 22 Април, 2010 Share Отговорено 22 Април, 2010 1 Koizora 2 Baby and I 3 A millionaire’s first love 4 He was cool 5 Virgin snow 6 Temptation of wolves 7 Do Re Mi Fa Sol La Si Do 8 Innocent steps 9 Daddy Long Legs 10 A moment to remember 11 My sassy girl 12 Il Mare 13 Secret 14 200 Pounds beauty 15 Rainbow song 16 Daisy 17 100 days with Mr. Arrogant 18 Nana 19 Kimi ni Shika Kikoenai 20 The Best Romance 21 She is on duty 22 Love me not 23 Windstruck 24 The art of seduction 25 About Love 26 Love Complex 27 Tada, Kimi wo Aishiteru 28 My Girl and I 29 A Dirty Carnival 30 Kisarazu Това е една част от лубимите ми филми :hehe: Не са много по ред защото ми беше много трудно да ги избера а ако започна и да ги подреждам няма да стигна до решенията кой на кое място да седи :roll: 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
edbloom Отговорено 22 Април, 2010 Share Отговорено 22 Април, 2010 Това е едно от най-трудните неща, които съм правил напоследък Доста се колебах, но това се получи в крайна сметка Класацията е към дата 08.08.2009 г 1. Il Mare 2. Daisy 3. My Sassy girl 4. A Moment To Remember 5. Classic 6. Oldboy 7. All About Lily Chou Chou 8. 3-Iron 9. Oasis 10. Sex Is Zero 11. The Good, The Bad And The Weird 12. Rough Cut 13. Spring, Summer, Fall, Winter … And Spring 14. Hello Schoolgirl 15. The Isle 16. April Story 17. Ip Man 18. A millionaire’s first love 19. Beautiful 20. The Art Of Fighting 21. Accuracy of Death 22. Virgin snow 23. April snow 24. Brotherhood of War (Taegukgi) 25. 100 Days With Mr. Arrogant 26. Who Slept With Her 27. A Man Who Was Superman 28. The Art Of Seduction 29. Sympathy For Mr. Vengeance 30. Open City 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ireto_rs Отговорено 22 Април, 2010 Share Отговорено 22 Април, 2010 Трудно бих си наредила топ 30, но ще споделя с вас по жанрове 30 от любимите си филми... само да отбележа, че са само корейски... друг път ще обърна внимание и на филмите от останалите страни... Комедии: 1. My Sassy Girl 2. 100 Days With Mr. Arrogant 3. He Was Cool 4. The Art Of Seduction 5. Baby & Me 6. Everybody Has Secrets 7. 200 Pounds Beauty 8. Antique Bakery Драми: 1. A Millionaire's First Love 2. Il Mare 3. Daisy 4. Classic 5. Love Me Not 6. Virgin Snow 7. Temptation Of Wolves 8. A Moment To Remember 9. A Man Who Was Superman 10. Fly, Daddy, Fly 11. Do Re Mi Fa Sol La Si Do Исторически (тук няма да сложа номерация, защото филмите са много различни и всеки заслужава да N1!) - Taegukgi / Brotherhood of War - The King And The Clown - A Frozen Flower - May 18 / Splendid Holiday - Joint Security Area - Once Upon a Time in Seoul А тези 5 са сред най-добрите филми, който съм гледала, но не се вписват в нито една от горните групи... : - Rough Cut - D-Day - Dream - Bad Guy - The Good, The Bad and the Weird 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alfons Отговорено 22 Април, 2010 Share Отговорено 22 Април, 2010 Ето ги и моите 30/и още няколко/.Мислех да ги подреждам,но се оказа невъзможно да определя дори и десетката. 1.3 – Iron ---South Korea / Japan(Kim Ki-Duk) 2.The Game --- South Korea (In-ho Yun) 3.Daisy ---South Korea/Hong Kong (Andrew Lau) 4.Infernal Affairs---Hong Kong(Andrew Lau) 5.Crows zero 1,2 ---Япония (Takashi Miike) 6. Il mare--South Korea(Hyun-seung Lee) 7. Seven samurai ---Япония (Акира Куросава) 8. All About Lilly Chou Chou ---Япония (Shunji Iwai) 9. Attack the Gas Station ---South Korea ( Sang-Jin Kim) 10.A Bittersweet Life ---South Korea (Ji-woon Kim) 11. Joint security area ---South Korea(Chan-wook Park) 12. Dersu Uzala ---СССР , Япония (Акира Куросава) 13. Spring,summer,fall,winter…and spring---South Korea/Германия(Kim Ki-Duk) 14. Ip Man ---Hong Kong ( Wilson Yip ) 15. Welcome to Dongmakgol ---South Korea (Kwang-Hyun Park) 16. Rough Cut ---South Korea (Jang Hoon) 17. Oldboy ---South Korea (Chan-wook Park) 18. I'm A Cyborg But That's OK --- South Korea(Chan-wook Park) 19. Sweet rain --- Япония ( Masaya Kakei ) 20. The host --- South Korea ( Йоон-хо Бонг ) 21. Ran ---Япония (Акира Куросава) 22. Cyborg girl --- Япония (Jae-young Kwak ) 23. Shutter ---Thailand(Banjong Pisanthanakun, Parkpoom Wongpoom) 24. Sex is zero --- South Korea (Je-gyun Yun) 25. Memories of Murder --- South Korea ( Йоон-хо Бонг ) 26. One Missed Call ---Япония (Takashi Miike) 27. Rashomon --- Япония (Акира Куросава) 28. Sympathy For Mr. Vengeance --- South Korea(Chan-wook Park) 29. Samaria --- South Korea(Kim Ki-Duk) 30. Address Unknown --- South Korea (Kim Ki-Duk) 31. A Millionaire's First Love 32. Oasis ---South Korea (Chang-dong Lee) 33. My sassy girl ---South Korea(Jae-young Kwak ) 34. The Good, the Bad, the Weird ---South Korea (Jee-Woon Kim) 35. Rhapsody in August --- Япония (Акира Куросава) 36. The chaser 37.9 souls --- Япония (Toshiaki Toyoda) 38.A Tale of Two Sisters ---South Korea (Jee-Woon Kim) 39.shaolin soccer 40.Hachiko monogatari 41.Ringu --- Япония ( Хидео Наката ) 42.Moon child --- Япония ( Takahisa Zeze ) 43.Ishi the killer --- Япония (Takashi Miike) 44.Chungking exspress --- Hong Kong (Wong Kar-wai) 45. Lady Vengeance --- South Korea(Chan-wook Park) 46.Castaway On The Moon ---South Korea ( Lee Hae-Jun) 47.The eye --- Hong Kong/Сингапур ( brothers Pang ) 48.idal wave(Haeundae) 49.The King and the clown 50.200 pounds beauty Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
urawa_reds Отговорено 13 Август, 2010 Share Отговорено 13 Август, 2010 ip man mother millionares first love nana(1/2) the protector donk bang 2 letters to iwo jima who slept with her rumble in the bronx beautiful the accidental spy my lovely samsoon има още но не им помня имената...лол А за драми(не че съм гледала много...) hanasakari no kimitachi e full house personal teaste всички драми с dbsk a love to kill over the rainbow Ta знам че списъците ми не са пълни,но като не помня мн добре....но тожа са нещата които са ме впечатлили малко повече Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alfons Отговорено 19 Септември, 2010 Share Отговорено 19 Септември, 2010 Южна Корея. 1.3 - Iron 2.Il Mare 3.71:Into the fire 4.The Game 5.Sunflower 5.Oldboy 6.Spring,summer,fall,winter…and spring 7.I'm A Cyborg But That's OK 8.Time 9.A Bittersweet Life 10.Rough Cut 11.Sympathy For Mr. Vengeance 12.Joint security area 13.Address Unknown 14.Bad guy 15.Mother 16.Classic 17.I Saw the Devil 18.Welcome to Dongmakgol 19.The Brotherhood of War 20.Crossing 21.The Art Of Fighting 22.Castaway on the Moon 23.The Front Line 24.Memories Of Murder 25.Harmony 26.Children 27.Attack the Gas Station 28.The Case of Itaewon Homicide 29.The Bow 30.The Way Home Япония 1.All About Lilly Chou Chou 2.Dersu Uzala 3.Dare mo shiranai 4.Seven samurai 5.Kairo 6.Ikigami: The Ultimate Limit 7.The Twilight Samurai 8.Eureka 9.Sweet Rain 10.Ran 11.The hotel Venus 12.Air Doll 13.GO 15.Cyborg girl 16.Love letter 17.One Missed Call 18.Symbol 19.Scars of the Sun 20.Yoru no pikunikku 21.Fish story 22.13 Assassins 23.Always - Sunset on Third Street 24.Rashomon 25.Crows Zero 1,2 26.Departures 27.Confessions 28.The Blue Light 29.Love Exposure 30.Heaven's Door Китай,Хонг Конг и съседните страни. 1.The Road Home 1.Daisy 2.Raise the Red Lantern 3.Suzhou River 4.The drummer 5.Ip Man 1,2 6.Infernal Affairs 7.Protege 8.Sacrifice 9.New Police Story 10.Assembly 11.Connected 12.Kidnapper 13.Triple tab 14.Hero 15.Fire of Conscience 16.Saat Po Long 17.Shutter 18.Farewell My Concubine 19.2046 20.Comrades: Almost A Love Story 21.The Warlords 22.Crouching Tiger, Hidden Dragon 23.Alone 24.Flash Point 25.Red cliff 26.Riding Alone for Thousands of Miles 27.Fist Of Legend 28.Buddha Mountain 29.Kekexili: Mountain Patrol 30.Shinjuku Incident 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlaty_pet Отговорено 19 Септември, 2010 Share Отговорено 19 Септември, 2010 Подреждам моя Топ 30 по азбучен ред, защото не мога да кажа кой е по-по-най-! Ето ги: 3 - Iron 6 Years of Love A Bittersweet Life A Dirty Carnival A Frozen Flower A Love A Moment to Remember Addicted Address Unknown Bad Guy Beautiful Boat Breath Chaser Daisy Il Mare Joint Security Area Lovers Vanished Maybe/ Rabbit and Lizard More then Blue Never Forever Rough Cut Samaritan Girl Spring, Summer, Fall, Winter...and Spring Sunflower Take off The Bow The Good, the Bad and the Weird The Isle Time Не мога да не добавя Castaway on the Moon!!! Последният изгледан и веднага наместил се в класацията! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaniliika Отговорено 28 Септември, 2010 Share Отговорено 28 Септември, 2010 1. 200 pounds beauty 2. A milionare first love 3. Mother 4. Heartbreak library 5. DoReMiFaSoLaSido.. 6. Koizora 7. Virgin snow 8. Baby & Me 9. 100 days with .. 10. Baby and Me 11. Crazy Waiting 12. Daisy 13. Naked kitchen 14. Kiss me,kill me 15. She's on duty 16. My Darling FBI 17. My Sassy Girl 18. My Mighty Princess 19.Spy Girl .. моя е толкова ..тъй като малко филми съм изгледала.. не знам.. сякаш повече ми харесват драмите им.. или поне не съм търсила достатъчно.. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wong Fei Hung Отговорено 25 Ноември, 2010 Share Отговорено 25 Ноември, 2010 Трудна задача - няма как да побера всички любими мои филми в един Топ 30 (един път започнах да ги описвам в подобна класация и се събраха около 60) Но ще се опитам да орежа малко заглавия и да се вместя в условието Преобладават предимно филми от Хонконг и тук-таме някой по-различен по националност 1. Project A 2. Drunken Master 3. Dragons forever 4. Shinjuku Incident 5. Police Story 6. New Police Story 7. Fist of Legend 8. Fearless 9. Once upon a time in China 2 10. Ip Man 11. Tiger Cage 2 12. In the Line of Duty 4 13. Ninja in the Dragon's den 14. Knockabout 15. Eastern Condors 16. Righting Wrongs 17. Magnificent Butcher 18. Five Superfighters 19. Dreadnaught 20. Mr. Vampire 21. Versus 22. Odd Couple 23. Ocean heaven 24. The Prodigal son 25. SPL 26. God of Gamblers 27. Hard Boiled 28. Iron Monkey 29. Pedicab Driver 30. Red Cliff Не съм ги подреждал в определен ред, просто така изскачаха в съзнанието ми - разбира се, останаха още представители, но нямаше как - жертви трябваше да паднат Останалите не включени в тази класация могат да бъдат видяни в специалния ми албум за моята филмова колекция - http://www.pulsar.bg/forum/album.php?albumid=244 Продължавам в търесенето на интересни теми, където да се включа Благодаря за вниманието Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivana93 Отговорено 30 Декември, 2010 Share Отговорено 30 Декември, 2010 Ето ги и моите ТОП 30 1 Daisy 2 Crossing 3 House Of The Flying Daggers 4 Windstruck 5 Crazy waiting 6 A moment to remember 7 Koizora 8 Under the Hawthorn Tree 9 Parallel Life 10 Love Me Not 11 Rough Cut 12 Sunflower 13 More than Blue 14 A Love 15 Mother 16 Yuuki 17 The good the bad and the weird 18 Taegukgi 19 The Curse Of The Golden Flower 20 Spring, Summer, Fall, Winter and ... Spring 21 Haeundae 22 Mr.Socrates 23 Once Upon A Time In Seul 24 Mulan 25 Dance of the dragon 26 6 Years of Love 27 All about Lily Chou Chou 28 Virgin Snow 29 Address Unknown 30 A man who was Superman Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chervenpiper Отговорено 31 Декември, 2010 Share Отговорено 31 Декември, 2010 1. A moment to remember 2. Hwang Jin Yi 3. Memoirs of a Geisha 4. House of the flying daggers 5. Rough cut 6. Warlords 7. A millionaire's first love 8. Sunflower 9. Daisy 10.Secret 11. Almost love 12. 71: into the fire 13. Daddy Long Legs 14. Postman to heaven 15. A Love 16. Sweet rain 17. Lavender 18. Lovers vanished 19. 3-Iron 20. More than blue 21. Temptation of wolves 22. Flying butterfly / Linger 23. 200 pounds beauty 24. Sad dream 25. Time 26. Duelist 27. Musa - The warrior 28. The classic 29. The restless 30. The man from nowhere Въпреки че съм изгледала само стотина филма, личният ми Топ 30 изглежда по този начин. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hemoqlobin__ Отговорено 26 Февруари, 2011 Share Отговорено 26 Февруари, 2011 1. 3 - Iron / Bin Jip (2004) - Корея 2. Memories of Matsuko (2006) - Япония 3. Kokuhaku (2010) - Япония 4. Ikigami (2008) - Япония 5. Beautiful (2008) - Корея 6. Death Note (2006) - Япония 7. All About Lilly Chou Chou (2001) - Япония 8. Liar Game: The Final Stage (2010) - Япония 9. Shutter (2004) - Тайланд 10. Memoirs of a Teenage Amnesiac (2010) - Япония 11. Hansel & Gretel (2007) - Корея 12. House of Flying Daggers (2004) - Китай 13. Veronika Decides to Die (2005) - Япония 14. Crouching Tiger, Hidden Dragon (2000) - Китай 15. Kamikaze Girls (2004) - Япония 16. The Man From Nowhere (2010) - Корея 17. Paco and the Magical Picture Book (2008) - Япония 18. My Sassy Girl (2001) - Корея 19. The Game (2008) - Корея 20. Fish Story (2009) - Япония 21. Do Re Mi Fa Sol La Si Do (2008) - Корея 22. The Case of Itaewon Homicide (2009) - Корея 23. Love Com (2006) - Япония 24. Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring (2003) - Корея 25. A Millionaire's First Love (2006) - Корея 26. Nana (2005) - Япония 27. G@me (2003) - Япония 28. A Tale of Two Sisters (2003) - Корея 29. Phobia (2008) - Тайланд 30. One Missed Call (2004) - Япония Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimbland Отговорено 27 Февруари, 2011 Share Отговорено 27 Февруари, 2011 1. Sunflower 2. A man from nowhere 3. A moment to remember 4. More than blue 5. Daisy 6. The good, the bad, the weird 7. I saw the devil 8. Secret runion 9. White night 10. Mother 11. Running Wild 12. Castaway on the Moon 13. Happy killing 14. 71: Into the Fire 15. A bittersweet life 16. Going by the Book 17. No Mercy for the Rude 18. Psychic 19. Five Senses Of Eros 20. Welcome to Dongmakgol 21. Love me not 22. May 18 23. Crossing 24. Innocent Steps 25. A love 26. Open city 27. Marine boy 28. Hello scoolgirl 29. Antique 30. The Art of Seduction Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido100 Отговорено 27 Февруари, 2011 Share Отговорено 27 Февруари, 2011 Лично аз ще изброя само 3, които за мен са най-добрите, ако започна да подреждам само 30 филма, просто ще пропусна някой от огромното число прекрасни азиатски филми, които ,уви, никога няма да стигнат до нас по нормален път. 1. Седемте самураи 2. Рашомон 3. Тигър и дракон Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alfons Отговорено 23 Август, 2012 Share Отговорено 23 Август, 2012 Да не повярва човек, че са минали 2 години от предишното преброяване... Моя топ 60: (където не попаднаха поне стотина филми, които харесвам страшно много и още толкова, които са ми близки по сантиментални причини.)1.The Road Home2.Raise the Red Lantern3.Love Exposure4.3 - Iron5.Postmen in the Mountains6.Daisy7.Infernal Affairs8.I'm a Cyborg, But That's OK9.Joint Security Area10.Il Mare11.Pulse12.Time13.All About Lily Chou Chou14.Sympathy for Mr. Vengeance15.The Drummer16.Harmony17.Comrades: Almost a Love Story18.Seven Samurai19.The Hidden Fortress20.Dare mo shiranai21.Woman in the Dunes22.Always - Sunset on Third Street23.Departures24.Confessions25.Oldboy26.Kids Return27.Kikujiro28.Shall we dansu?29.The Yellow Handkerchief30.Dersu Uzala 31.A Scene at the Sea32.The blue light33.Sansho the Bailiff34.Ip Man35.Sacrifice36.Protégé37.Curse of the Golden Flower38.Suzhou River39.In the Mood for Love40.Antarctica41.Blue Spring42.The Twilight Samurai42.A Dirty Carnival44.The Bow45.Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring46.A Moment To Remember47.The Front Line48.The Way Home49.Mountain Patrol50.High and Low51.Eureka52.Body # 1953.The Professor and His Beloved Equation54.Bad Guy55.Address Unknown56.Ran57.I Saw The Devil58.The Game59.The Warlords60.Ikigami Подреждането е на принципа: Нека да са тези 60 за да не си напрягам мозъка допълнително. Ако видите любим ваш филм, който не присъства, знайте, че и на мен ми е любим и дълго се колебах, дали да го вмъкна. Все пак можете да го намерите под номер 61 в неиздавания ми топ 100. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lenazai Отговорено 12 Октомври, 2012 Share Отговорено 12 Октомври, 2012 A Frozen Flower Valley of Flowers The King And The Clown Runway Cop My Girlfriend is an Agent Това са филмите,които не забравям- особено първите три. От класата на последните два има и други, но те са само интересни. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кева Отговорено 30 Октомври, 2013 Share Отговорено 30 Октомври, 2013 От Класацията първите 26 са Японски 1.Koizora 2.Yuki 3.Beck 4.Ikigami 5.Closed note 6.Chosy five 7. Rurouni Kenshin 8.Crows zero 2 9. Kids 10.Returner 11.Last quarter 12.Accuracy of death 13. Outrage 14.Cheers from haven 15.Heavenly forest 16. Go 17.The girl who leapt through time 18.M.W 19.Reaching you 20. Josee, tiger and the fish 21. Days with you 22.Byakuako 23.Raiou 24.Bunny drop 25.Rebirth 26.Fish story 27. Under the hawthorn tree - Китай Следващите два са от Тайланд 28.A little thing called love 29. My true friend И два Тайвански 30. Secret 31. Hear me Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.