Rigrina Публикувано 18 Април, 2010 Share Публикувано 18 Април, 2010 Тъй като изборът наистина е огромен, предлагам тук да вписваме филмите, които са ни направили най-силно впечатление и не трябва да се пропускат. Повтарям - филми, а не сериали, тъй като, доколкото мога да се ориентирам, във форума има достатъчно темички за сериите. На мен засега най-силно впечатление ми направиха A Millionaire's First Love (Южна Корея) и Sky of Love (Япония). И двете са романтични драми и, макар че аз по принцип си падам по по-леките комедии, тези два филма те оставят бездиханен! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
glavaneca Отговорено 18 Април, 2010 Share Отговорено 18 Април, 2010 Много хубава тема,браво!!!!!!!! Ако питате мен,всички които съм гледала си заслужават,но все пак ще направя някакъв избор. 1.More than blue 2.Virgin snow 3.Secret 4Linger Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tuci8710 Отговорено 18 Април, 2010 Share Отговорено 18 Април, 2010 Daisy. Това е един от най-яките и запомнящи се филми които съм гледала. Като цяло корейците наблягат на драмите, но и киното си го бива. Като се сетя за още някой разтърсващ ще го спомена. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
briax Отговорено 18 Април, 2010 Share Отговорено 18 Април, 2010 Аааа, има култови заглавия, които не трябва да се пропускат! Ето моя подбор от най-разнородни жанрове: Rough Cut (Movie is Movie) The Good, The Bad and The Wierd The King and The Clown Castaway on the Moon Daisy A Moment to Remember The Accidental Gangster and the Mistaken Courtesan Infernal Affairs (само първа част съм гледала) Welcome To Dongmakgol House Of Flying Daggers Koizora (Sky of Love) (JP) Sweet Rain (Accuracy of Death) (JP) My So Called Love (Тайван) A Millionaire's First Love Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nelithka Отговорено 18 Април, 2010 Share Отговорено 18 Април, 2010 Ето и от мен едно филмче, което не трябва да се пропуска Rainbow Eyes Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krisSkOoo Отговорено 18 Април, 2010 Share Отговорено 18 Април, 2010 ами те хубавите филми вече ги изброиха, но да допълня 100 Days With Mr. Arrogant и моя любим филм A Millionaire's First Love просто след този филм се почуствах по съвсем различен начин, има невероятно въздеиствие Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alfons Отговорено 18 Април, 2010 Share Отговорено 18 Април, 2010 3 - Iron Sympathy For Mr. Vengeance The Game Dare mo shiranai Daisy Sweet Rain Oldboy All About Lilly Chou Chou Infernal Affairs Dersu Uzala Rough Cut Samaria Address Unknown Ran Joint security area Rhapsody in August I'm A Cyborg But That's OK Memories Of Murder Oasis Il Mare Audition GO The Case of Itaewon Homicide Струва ми се,че малко се заиграх,ама като ме питате за драма. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kokokode Отговорено 18 Април, 2010 Share Отговорено 18 Април, 2010 Ip Man The Good, The Bad and The Wierd The King and The Clown The Accidental Gangster and the Mistaken Courtesan За сега тези. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kimi Lee Отговорено 18 Април, 2010 Share Отговорено 18 Април, 2010 Аз ще добавя и "Fearless", "The Warlords ", "An Empress and the Warriors ", " Invisible Target " и "The Beast Stalker " . Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sme6ko88 Отговорено 18 Април, 2010 Share Отговорено 18 Април, 2010 Филмите, които са ми направили наистина добро впечатление, и с удоволствие бих гледала повторно са: A Moment To Remember - уникално добра драма, един от първите ми азиатски филми Windstruck - Голям смях в първата част, големи сълзи във втората She's On Duty - също много съм се смяла на него, още повече, че актьорите са ми слабост 100 Days with Mr. Arogant - вече споменаван по-горе, но именно той ме запали по корейското кино Koizora - от японските той ми хареса най-много и др. за да не изброявам прекалено много филми... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kathie Отговорено 18 Април, 2010 Share Отговорено 18 Април, 2010 Според мен филмите, който наистина си заслужават са тези на Ким Ки Дук и Шунджи Ивай..: 3-Iron Bad Guy All about Lily Chou-Chou The Isle Beautiful Love Letter Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
funktastic17 Отговорено 18 Май, 2010 Share Отговорено 18 Май, 2010 ''Дълго самотно пътуване'' на Имоу,House of the flying daggers,Shichinin no samurai,Fearless,The warlords,Unleashed,the Island,Musa the warrior,Legend of Suriyothai,ииии още към милион други,но не ми се мисли в момента(сто на сто в момента,в който добавя пост-а,ще се сетя за нещо,което иначе не бих пропуснала. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jeleva_N Отговорено 20 Май, 2010 Share Отговорено 20 Май, 2010 Моите адмирации са за The King and The Clown, на A Millionaire's First Love плаках, плаках.... Но пък от сърце се смях на Baby and Me Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Koizora Отговорено 23 Май, 2010 Share Отговорено 23 Май, 2010 A moment to remember! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiki_riki90 Отговорено 25 Май, 2010 Share Отговорено 25 Май, 2010 Ikigami - най-горещо препоръчвам; Crows Zero May 18 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivkaus5 Отговорено 7 Юни, 2010 Share Отговорено 7 Юни, 2010 Baby and I - SK Fly, Daddy, Fly - SK The King and The Clown - SK Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kasanova Отговорено 13 Юни, 2010 Share Отговорено 13 Юни, 2010 Art of Seduction Seducing Mr.Perfect My Sassy Girl Doremifasola Toва са моите няколко предложения,които не срещнах сред вашите.. Филмчетата са леки,неангажиращи и приятна занимавка за свободното време...Приятно гледане Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alfons Отговорено 24 Декември, 2010 Share Отговорено 24 Декември, 2010 Into The Faraway Sky (2007) от режисьора на Go Изключително красив филм. Tokyo Rampage или Pornostar, както също е известен. Също го препоръчвам, макар че се съмнявам да се хареса на малцинството. И третия филм, който ще спомена е отново японски. 19/ама не онзи с Топ / Като, че ли и той е за определен тип зрители, но лично на мен ми допадна. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joeeeeee Отговорено 3 Февруари, 2013 Share Отговорено 3 Февруари, 2013 A Moment To Remember Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jen-shen Отговорено 3 Февруари, 2013 Share Отговорено 3 Февруари, 2013 Daisy - този филм е корейски, но никак не прилича на такъв... повече ми напомня на японски почерк - прекрасен, въздействащ, оригинален! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.