maira Публикувано 26 Декември, 2014 Share Публикувано 26 Декември, 2014 2014. Оказва се, че е трудно да си харесам филмчета или серийки от тази година, понеже все се е оклепвала работата: или са спирали преводите, или краят се е развалял, или началото не съм харесала... или като цяло нещото е минало средното ниво, но не се е поселило в сърцето ми . Но които съм харесала поставям тук, за да ви припомня годината ни като фенове. Каня ви да добавите или коментирате своите любими заглавия за 2014 , вкл. аниметата, които не гледам... но бих могла да оценя За заклетите японски фенове ще предложа да включат и по едно китайско/тайванско/тайландско и ок, корейско заглавие, но само по едно. 1. Единствен и основен фаворит за мен е "Разбитото сърце на шоколатиера" , т.е. Heartbroken Chocolatier. Той е рекордьор в графата най-коментирани на Японските сериали и напълно реабилитира Мацумото Джун в личната ми рейтинг листа. Годината започна с него и започна добре. 2. Nobunaga Concerto е единственият за мен достоен конкурент на горното сладко изкушение... и завърши както трябва. С него завършва царствено и фенската ми година... Пътуване във времето любов и чест, и много смях и изненади, изпънат финал, какво му трябва на човек... Ок, втори сезон му трябва... ама кога ли... И за да не е супер дълга темата, поставям всички следващи картинки и трейлъри в спойлер. Следват три продукции с близки достойнства от началото, средата и края на годината. Не ги водя обаче фаворити заради сравнително безличните, да не кажа посредствени финали. Не че са ми били лоши, напротив, пестиха ме като зрител и работещ човек. Много вероятно е, при други финали да ги бях изтрила тутакси, но оставаше варианта и да ме изненадат приятно, което не успяха . Въпреки това им се радвах... 3.1. Kinkyu Torishirabeshitsu / Зала за разпит Полицейска история на Амами Юки. 3.2. Hirugao/ Дневни красавици. Болезнен анализ на семейните отношение в план изневяра и развод на фона на цикадите и очите на Ая Уето. http://youtu.be/eDE1MPqHb48 3.3. Dear sister/ Сестричке. История за сестри, в която Сатоми оправя образа си на кифла от Шоколатиера към по-добро. 4. Tokoubo (18+) се преведе само до 8ма серия (от 13). Запазвам му реда като екзотична политическа пародия, но .... С филмите засега не се разбрах, чакам да излязат някои допълнения от от годината ... Това са моите фаворити. Кои са вашите? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
t_lozeva Отговорено 26 Декември, 2014 Share Отговорено 26 Декември, 2014 Хареса ми японският сериал Boku no Ita Jikan. За борбата с АЛС и изобщо с живота. Въпреки темата, много позитивен и прекрасен като цяло. https://www.youtube.com/watch?v=yANZkujRcDc Анимето Tokyo Ghul без последния епизод, заради OST-a. https://www.youtube.com/watch?v=NogZeIey-Jo Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maira Отговорено 26 Декември, 2014 Автор Share Отговорено 26 Декември, 2014 @ t_lozeva, това Токио аниме е наистина с изключително нежен ост. Благодаря за красивия момент Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kcekce Отговорено 26 Декември, 2014 Share Отговорено 26 Декември, 2014 Евала за споменаването на Boku no ita jikan! Това ми е най-яркият спомен от японската дорама-сцена тази година. Dear sister толкова много ме радва, че чак си го превеждам Толкова позитивен заряд от японска дорама не бях получавала от доста време. И то без замазване с розово на лошите страни Друг "любимец" от тази година, обаче по-мрачен и философски, ми е Border... Тук даже нищо не смея да кажа, защото всеки си го разбира по неговия си начин. Игра на замисляне кой кого и за какво От аниметата: Zankyou no terror - много хубаво аниме - с идея и хубаво олицетворяване на тази идея Kiseiju - най-надъханото ми аниме за момента от текущите Sidonia no kishi беше мнооооого красиво и вкара мнооого чувство, обаче смисълът избяга някъде... Въпреки това не съжалявам за гледането, насладата от красивата анимация си заслужаваше От корейските само It's okay, that's love ставаше за нещо. Greatest marriage е по-скоро социален експеримент или опит за просвета (което уважавам!), отколкото произведение на изкуството "кино". Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maira Отговорено 27 Декември, 2014 Автор Share Отговорено 27 Декември, 2014 А филми никакви ли не си харесахте? Искам да кажа, ама съвсем никой и никакви??? И никакви Гамбате-сериали, за най-добрия морскотопковец, адвокат, учен, лекар или детектив или каквото там беше? Никакви ученически дорами? И дори без Кимура Такуя? Леле! То аз си знам кое е най-доброто, но не очаквах всички да се обединят толкова с мен ... Ама накъде отива този свят ). Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кева Отговорено 27 Декември, 2014 Share Отговорено 27 Декември, 2014 Аха да се включа с филм и той бил излъчен 2013 ............ рано ми е да се включвам, обективността изисква да си мълча ( за сега ) Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krish Отговорено 27 Декември, 2014 Share Отговорено 27 Декември, 2014 Не бих казал, че съм гледал кой знае колко от таз годишните сериали, но на 100% се съгласявам за Shitsuren Chocolatier - супер герои, история, а музиката просто... нямам думи. Както и посланията към зрителиля. Както и наскоро изгледания от мен Boku no ita jikan. Много добро изпълнение. Има и още ама вече е на вълна корейско. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maira Отговорено 27 Декември, 2014 Автор Share Отговорено 27 Декември, 2014 Добре де Krish, сподели си най-доброто корейско . Ама най-най И ти Keva, зарад теб допуснах, че е възможно някой да харесва "тай" съвсем искрено пък ти нито едно заглавие не даваш Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кева Отговорено 27 Декември, 2014 Share Отговорено 27 Декември, 2014 Ех , дръпна дявола за опаката ти . Ми от тайландските филми това, което ми хареса не е от тази година, един сериал изгледах, но последните 4 серии на Full House ми съсипаха нервите. Истината е, че го започнах и догледах само заради преводача, допълнителният й труд, зверският начин по който поддържа допълнителната тема и всичко което научих от нея са първопричината да хвърлям едно око на там. Виж за Тайван нямам оправдание Та Magic знае как да печели фенове, висока доза респект към труда й ми вдъхна Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krish Отговорено 27 Декември, 2014 Share Отговорено 27 Декември, 2014 Добре, добре... ето го и него, само това ще кажа - Joseon Gunman Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
t_lozeva Отговорено 28 Декември, 2014 Share Отговорено 28 Декември, 2014 Корейският екшън с бойни изкуства "КУНДО: Епоха на насилие". Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maira Отговорено 28 Декември, 2014 Автор Share Отговорено 28 Декември, 2014 Ok Скромни коледни подаръци за избралите скромен брой фаворити, вкл. за Кева, въпреки че нейните са минало-годишни. t_lozeva krish Keva kcekce Впрочем това се оказа сериозен проблем. Логично е сега да се прави годишна класация за 2014, но всъщност май някой се е впечатлил много силно и от филми излезли миналите години. И къде да пишеш за тях? Темите им са умрели, а в годишните класации си закъснял. Единствен шанс е ако се започне превод, само че преводът се започва при изявен интерес т.е. писане за тях... Накрая и аз си смесих възприятията... maira ЕЕЕххх @ t_lozeva, закъсня съвсем малко ))))))))))) Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кева Отговорено 28 Декември, 2014 Share Отговорено 28 Декември, 2014 Чудни са картинките, благодаря. Ама при теб ептен няма случайни въпроси, аз от време на време си питам по-навик . Преводите на български рядко се правят в движение и аз обикновено мога да се изказвам за предходната година. Вярно, че и малко изоставам с преведените сериали от тази година на компютъра имам 3 , който чакат своя ред и определено превода им е помогнал да се мъдрят на харда. Отмина времето на любопитството, когато бих могла да преглътна всичко, бавно отминава и фазата „преведено японско“, онази придирчивост ( зарад която зарязах холивуд) започва да се връща ..... Черният иконом с Хиро си седи без да е погледнат ( не ми вдъхва доверие и туй то), с цялото си сърце искам да харесам гаргите ( а предварително нищо добро не очаквам от тях ), може и да си е мой предразсъдък, но не вярвам, че японците се справят успешно с адаптацията на западни сюжети и Непростимо чака своя ред ( харесвам оригинала ).............За да не съм толкова голословна : Taking lives е определено хубав филм, римейка му (Unfair) не може да го стигне. Едното е класно криминално, другото......е , няма как да ми хареса Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ukio Отговорено 6 Януари, 2015 Share Отговорено 6 Януари, 2015 Започвам с дорамите. От зимния сезон най-добра за мен беше Nazo no tenkousei. Все още чакам да събнат изцяло S. И тя ми се стори интересна. Шоколатиерът също беше добре, но там имаше някои пропуски в сюжета. Отчитам отличният начин на заснемане, въпреки че Мозу печели определено битката по този показател. Истината е, че при японците най-силни заглавия се появиха пролетта. Тогава конкуренцията по отношение на качеството действително си я биваше. * Border * Mozu * Alice no toge * The long goodbye * River`s edge * Bitter blood Най-доброто от лятото остава Wakamonotachi. Мозу 2 също беше достойно като продължение. Есенният ми фаворит е N no tame ni Признавам позитивизмът в Dear sister. Не съм завършила дорамата с Шун. Имам намерение да видя Рузвелт гейм и ST, които също ми се струват интересни. П.П. За феновете на супергероите - Камен райдър Гаим показа голям прогрес до финала и също си заслужва да се види. Изгледах доста филми от 2014г., което си е истинско постижение - особено това, че повечето от тях вече имат субтитри и са по тракерите. Ето кои ме впечатлиха: * Little house * Still the Water * Eien no zero * The Snow White Murder Case * The World of Kanako * The Light Shines Only There * Wood Job * Our Family * Добавям Гаргите и Рурони Кеншин, които впечатлиха не толкова с драматизъм, колкото с екшън. Фенска му работа. Хаха! Може би тук трябва да прибавя The Mole song на Миике, който беше доста ярък като игра и заснемане. Judge пък беше оригинален с идеята си и се оказа едно от малкото хубави комични предложения. Има още няколко ленти, които сега се появиха на ДВД и може скоро да допълня списъка. Чакам Махоро-тачи и други тепърва да излизат на този носител. В края на миналия месец премиери направиха нови заглавия, които обаче със сигурност ще влязат в листата за 2015г. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maira Отговорено 6 Януари, 2015 Автор Share Отговорено 6 Януари, 2015 Леле, потресена съм, как не си съвпаднахме нито в едно заглавие... Единствено за Мозу не съм сигурна, но след като това са ти фаворитите, ще го отпиша и него... няма начин...Мрака на Border, досадата на Alice no Toge, крайно излишната връзка с Чандлър в The long goodbye, Сухата перверзия на River`s edge, откровенната липса на енергия в Bitter blood... Честно, за мен от всички споменати само Рурони Кеншин: Киото инферно става за гледане, и то заради красивото заснемане, тембърът на Сато Такеру и преводът на vesy. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ukio Отговорено 6 Януари, 2015 Share Отговорено 6 Януари, 2015 Това са само дорами. Има време да уцелим съвпадения при филмите като ги изгледаш. Очите на всеки виждат различно, особено когато се съчетае този поглед с вътрешните очаквания и разбирания на даден човек. Едва ли списъкът е голяма изненада. Подробно съм коментирала всяко едно от посочените заглавия. П.П. Мозу го отписваш, защото аз ли съм го дала, или по друга причина? Не разбрах добре. Не ти е допаднал ли? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.