Jump to content

Recommended Posts

След изгледан 10 еп.

почвам да се притеснявам..да не се окажат роднини наистина докторката и До Хьон....Защото след като брата си взе сестрата  и тръгнаха-Се ги, както е влюбен да беше ги настигнал..., а се въздържа -само сви юмруци... От друга страна Се ги, ако знае че му е братовчедка примерно няма да я целува...Пък Ориончо защо си говореше и каза, че на До Хьон сърцето било на части...той явно също знае или се досеща за всичко...

 

Снимки 

https://vk.com/doc2000034418_364584003?hash=1a69845a31c37dc487&dl=fdf7fb32d53ca0857e&wnd=1

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слуховете са начин да ни подхвърлят някоя трохичка за размисъл.

 

Ако Ри Джин е имала сестра близначка, която е била в мазето заедно с До Хьон и е загинала там. Не зная кой даде това предложение, но ми звучи най-логично.
Биологичната майка на До Хьон се е отказала от него, нали бабата я нападна за това, тогава баща му го е прибрал и снахата е станала официалната му майка. А за нейното дете, трябва да е Ри Он. На корейските драми е нормално двама братя да се влюбят в една.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не,кръвна връзка между До Хьон и докторката няма.

Но аз едно нещо не мога да разбера каква е тази майка която става свидетел как детето ѝ страда,не предприема нищо по въпроса,а използва случката да си живее охолно толкова години.Започвам да се съмнявам дали наистина е истинската майка,както и бащата/зеленчук.Се Ги го обвини накрая,че той го е превърнал в чудовище.Въпреки,че го бил спасил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Започвам да се съмнявам дали наистина е истинската майка,както и бащата/зеленчук.Се Ги го обвини накрая,че той го е превърнал в чудовище.Въпреки,че го бил спасил.

 

 

Не, не го обвини, а каза, че той е причината да се превърне в чудовище. По-скоро някой друг го е тормозил, за да не е пречка за зеленчука. А пък зеленчукът го е спасил.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този тюрлюгювеч колко пъти ще го ядем вече :mad2:  Само ни подхвърлят нещо и накрая ще излезе съвсем друго май :unsure:

 

Едно момченце беше просто тя не можеше да си го спомни и затова не му се виждаше лицето и в един момент от този сън то се превърна в Се Ги, не е като да се е появил зад ъгъла и да е избутал първото, че да се лашка с нея на кърнушката. :)

Не съм имала това предвид. Просто щом прави асоциация със Се Ги най-вероятно са си играли заедно като малки. Може да са били съседи или просто приятелски семейства ?

 

Запитайте се и още нещо -

защо Ри Он разказа тази история за децата и мазето на До Хьон и защо преди това го покани в къщата си и го запозна със сестра си (тогава не знаеше че имат нещо общо)? Ако тези разследвания ги прави за сестра си, а не за себе си и знае че Ри Джин е роднина на До Хьон и евентуално това семейство могат да си я поискат един вид не би ли трябвало да държи който и да било от това семейство по далеч от нея? Обратното ако той му е родственик спокойно може да си го разиграва и да го приобщава и да се държи свойски към него, както беше досега и да си върти схемите просто защото последствията от една такава интеракция са на неговия гръб не за сметка на Ри Джин.

 

И моите разсъждения са такива :yes:

 

Аз си мисля друго, разглеждаме ситуацията в мазето и пожара като 1 общ случай, ами ако са две отделни събития? Тогава е напълно допустимо трите или повече деца да са били поставени при различни обстоятелства :dunno:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Роси, по отношение на майката самият Се Ги обясни каква роля е играла чрез триъгълника на Карпман. Между другото останах приятно изненадана от това, че го спомена. Перфектен начин с малко думи да се кажат много неща.

 

 

 

Съзнателно или не,  хората играят роли всеки ден. И един от най-разпространените сценарии, в които се вписват е т.нар. „Триъгълник на Карпман". Това е социален модел, известен още „драматичен триъгълник” или „триъгълник на съдбата”. Всеки участник в „триъгълника” се стреми да постигне нужните му за дадения момент емоции чрез съответната роля. „Триъгълникът на Карпман” често се прилага при анализиране на отношения в малки общности като семейството. Трите „главни” роли в този модел са:

1). Агресорът - реализира потисканото си желание за доминиране и превъзходство чрез легитимно налагане на своето мнение, на своята правда. Той си намира обосновани поводи да диктува на жертвите си своите условия под формата на обвинения или ултиматуми. Ако жертвата се съпротивлява, агресорът потиска съпротивата. Тази роля се храни от вътрешното чувство за непогрешимост на агресора и само интелигентната атака по тази линия е в състояние да го извади от релси.

2). Жертвата -  реализира потисканото си желание да се освободи от всякаква отговорност за своите действия и за изборите, които прави. Допълнително "жертвата" може да се стреми да получава внимание, грижа като непрекъснато демонстрира на какви несправедливи страдания е подложена. По този начин отговорността за възникнал конфликт се прехвърля върху агресора. Впоследствие, като компенсация за своите страдания, „жертвата” може да предяви материални или емоционални претенции към агресора и така да се превърне в нов агресор. Жертвата е фундаментална роля  – тя лесно преминава в „агресор” и обратно. Тя принципно не различава причинно-следствените връзки от своите действия, което всъщност е отговорността, от която се опитва да се измъкне. Реалният начин да се промени е да й бъдат показани възможностите да постигне емоционална удовлетвореност по различни от познатите й начини. Това означава да бъде накарана да поеме отговорност и да се чувства доволна от резултата.

 3). Спасителят/Свидетелят -  реализира в рамките на триъгълника потисканото желание да проявява агресия. Но за разлика от "агресора", не може да си позволи да проявява открито желанията си. Вместо това използва механизъм на съпричастност към "жертвата", като я насърчава да премине в "агресор".  "Спасителят" не желае да изведе „жертвата” от триъгълника в отношенията, тъй като ще загуби емоционалните изгоди от контакта с нея.  Ключът към неутрализирането на спасителя е да приеме собствената си агресия. А това става като му се разясни пагубния му принос в отношенията „жертва – агресор.”

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм имала това предвид. Просто щом прави асоциация със Се Ги най-вероятно са си играли заедно като малки. Може да са били съседи или просто приятелски семейства ?

 

Може да, но аз приемам, че запознанството им датира от инцидента в мазето, тогава са си играли с онея играчки вътре в него + меченцето (и то беше там), но никъде няма индикации освен тоя сън, който може да е просто нейна илюзия за това момченце наместо истинските репресирани спомени.

 

Зеленчука намирисва отвсякъде....така както ви обясних нещата горе, той е с най много мотиви да върши злини от всички. Първо собственият ти баща те пренебрегва заради жена ти, дори напуска къщата след като се е скарал с него. Второ има любовница и дете от нея, сам по себе си тоя факт е нещо немислимо за статусът му. Трето жена му се прибира с дете от щатите и след това следва катастрофата в която загива тя и мъжът на прилепа тоест баща му и вече след това са събитията в мазето, където той приключва вегетирайки до сегашният момент в болницата. Ако е знаел за евентуална тяхна връзка и наличието на наследник, който не само му е брат ами дете на жена към която баща му е имал чувства дали не му е било терсене? Едно е ясно - налице е злодей, който е напъхал До Хьон в мазата, дадоха го като силует дори. Защо е бил баща му в това мазе и как се е докарал до това състояние..ето това са големи въпросителни. Се Ги знае всичко, той е защитният механизъм на До Хьон, който тогава е поел кормилото, първият от 6-те алтернативни самоличности и най нестабилната и агресивна от тях! Като нищо точно той може да го е докарал до това положение, но за да изпиташ агресия трябва да е налице агресор...ако е друг, а не зеленчука то какво е правил до този момент и защо не е предприел други действия с/у До Хьон?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А може в мазето да е била Портокалка. Зеленчукът има достатъчно мотиви да я натика там. Пък До Хьон да я е намерил и да са си играели заедно, докато татенцето не го е спипал и тогава да му се вдигнал ръка, както го дават в спомена. После по някакъв начин се е случил пожарът и бащата се е докарал до това състояние, защото се е втурнал да си спасява синчето. Ако До Хьон не е разбрал какво е станало с другарчето му и го е взел за умряло, вероятно по негова вина, нищо чудно че си е докарал дисоциативното разстройство. Скрил се е, създавайки свой защитен образ. Се Ги си е истинско чудовище - няма скрупули, не изпитва чувство на вина, решава проблемите с насилие. Но пък е борбен и чрез агресия успява да оцелява. А явно точно от това е имал нужда До Хьон, за да оцелее самият той след травмата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Губят се 7 години хора. Ако приемем, че снахата се е върнала с новородено, а знаем че пожара се е случил когато До Хьон е бил на 7, къде е расло новороденото през тези 7 години. Кога е било осиновено детето на тази снаха - като бебе или на 7 години. Защо всички са си кротували през тези години и изведнъж на 7-мата година се взривяват страстите - катастрофи, мазета с пожари и какво ли още не. 

Пожарът е преди катастрофата. И аз бях останала с убеждението от статиите във вестниците, че пожарът е след катастрофата, но чичото каза в 5-та серия, че дядката вероятно е искал да скрие нещо в пожара и предполагат, че това нещо е детето на снахата. Отивам пак да проверя. Да така казва Чичката. Та значи по време и след пожара дядката е бил жив. Чичката казваше председателят - ама едва ли в предното изречение ще има предвид дядката (където се скара ли със сина), а в следващото бабурата (където с пожара искали да скрият детето). Макар, че има резон - бабурата и сина й гътват бащата и снахата в катастрофата, а после затварят До Хьон в мазето и му казват да мирува докато утрепят наследника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Роси, по отношение на майката самият Се Ги обясни каква роля е играла чрез триъгълника на Карпман. Между другото останах приятно изненадана от това, че го спомена. Перфектен начин с малко думи да се кажат много неща.

 

 

 

Съзнателно или не,  хората играят роли всеки ден. И един от най-разпространените сценарии, в които се вписват е т.нар. „Триъгълник на Карпман". Това е социален модел, известен още „драматичен триъгълник” или „триъгълник на съдбата”. Всеки участник в „триъгълника” се стреми да постигне нужните му за дадения момент емоции чрез съответната роля. „Триъгълникът на Карпман” често се прилага при анализиране на отношения в малки общности като семейството. Трите „главни” роли в този модел са:

1). Агресорът - реализира потисканото си желание за доминиране и превъзходство чрез легитимно налагане на своето мнение, на своята правда. Той си намира обосновани поводи да диктува на жертвите си своите условия под формата на обвинения или ултиматуми. Ако жертвата се съпротивлява, агресорът потиска съпротивата. Тази роля се храни от вътрешното чувство за непогрешимост на агресора и само интелигентната атака по тази линия е в състояние да го извади от релси.

2). Жертвата -  реализира потисканото си желание да се освободи от всякаква отговорност за своите действия и за изборите, които прави. Допълнително "жертвата" може да се стреми да получава внимание, грижа като непрекъснато демонстрира на какви несправедливи страдания е подложена. По този начин отговорността за възникнал конфликт се прехвърля върху агресора. Впоследствие, като компенсация за своите страдания, „жертвата” може да предяви материални или емоционални претенции към агресора и така да се превърне в нов агресор. Жертвата е фундаментална роля  – тя лесно преминава в „агресор” и обратно. Тя принципно не различава причинно-следствените връзки от своите действия, което всъщност е отговорността, от която се опитва да се измъкне. Реалният начин да се промени е да й бъдат показани възможностите да постигне емоционална удовлетвореност по различни от познатите й начини. Това означава да бъде накарана да поеме отговорност и да се чувства доволна от резултата.

 3). Спасителят/Свидетелят -  реализира в рамките на триъгълника потисканото желание да проявява агресия. Но за разлика от "агресора", не може да си позволи да проявява открито желанията си. Вместо това използва механизъм на съпричастност към "жертвата", като я насърчава да премине в "агресор".  "Спасителят" не желае да изведе „жертвата” от триъгълника в отношенията, тъй като ще загуби емоционалните изгоди от контакта с нея.  Ключът към неутрализирането на спасителя е да приеме собствената си агресия. А това става като му се разясни пагубния му принос в отношенията „жертва – агресор.”

 

 

:up: Да точно така,майката е свидетелят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пожарът е преди катастрофата. И аз бях останала с убеждението от статиите във вестниците, че пожарът е след катастрофата, но чичото каза в 5-та серия, че дядката вероятно е искал да скрие нещо в пожара и предполагат, че това нещо е детето на снахата.

Това е друг пожар в къщата, след който биват освободени всички прислужници, които според "слуха" ( :D) са знаели за джиджи-биджито със снахата и въпросното дете (не До Хьон ами Орион/Ри Джин) затова са били уволнени.

****

Хъх всъщност не, пожарът е един извинявам се. И действително е след катастрофата, просто говорех по спомени ама сега го изгледах това клипче (в 5-и епизод е) и така би трябвало да са събитията. Притеснителното обаче е че оня докато разговаряше с жена си тогава каза, че чичо му е искал да скрие нещо като е сменил прислугата... Тоест тогава си мислех, че говори за дядото, а той няма как да крие нещо ако е мъртъв вече ама той просто споменава действията на семейството след трагедията като резултат от тази тайна...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та значи пожарите станаха два :28558:  Той и Чичката каза "След големия пожар" демек разграничава пожар от пожар.

Разгадаване няма. Сценаристите ни подхвърлят хвърчащи изречения или двусмислици, че да ни объркат:

 

Пример 1: В 5-ти еп. Чичката каза, че Председателят се опитвал да скрие с пожара нещо, вероятно детето на снахата. Пък после вика, че никой не го бил виждал това дете и не знаел дали е момче или момиче.
Ми кво ще скрива тогава Председателят като той си е скрито въпросното нещо - никой не го е виждал, чувал и т.н. Струва ми се, че ни пращат за зелен хайвер.
Пример 2: В 10-ти еп. Се Ги поздрави баща си като го нарече първо по име, а после му каза "или трябва да ти казвам татко". Това какво е сега - обижда баща си или ни намекват, че не му е баща.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо пък,

подпалвачът да не е До Хьон, съзнателно или несъзнателно?Фери с неговите пиротехнически заложби, да е прототип на подпалвача До Хьон, Нана- на Портокалка и за това не ни я показват.Бащата го спасява и бабата за това го мрази, защото е предизвикал пожара и заради него зеленчукът е на този хал.За това и "не иска" да си спомня, тъй като ако си спомни, няма да го преживее, поради вината..

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да това беше една от версиите в началото, 

че До Хьон е спретнал пожара, за да се измъкне от мазето, но там е загинала приятелката му О Ри Джин, баща му спасявайки го е станал на зеленчук (нали така му натякваше бабката в началото, че за да го спаси синът й е в такова състояние, с инсинуацията, че До Хьон е виновен с нещо повече от това, че са го спасили демек той е причината за пожара) и всичко това наред с мазето видите ли му е дошло в повече и детето се чалдисало. :28558:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм нз вече и аз се обърках съвсем...пожарът трябва да е един. Още в първи епизод нали дадоха историята на това семейство - катастрофа с кола и пожар при който загива бащата (само дето не е загинал ами вегетира). Тогава дадоха снимката на горящата къща и пожарникар, без лице който носи малкият До Хьон, който гледа лошо разбирай Се Ги. Тоест къщата се подпалва по време на инцидента, няма как да е иначе. Обърках се че са два както казах по горе заради диалога, който дословно цитирам е "по това време (пожара) чичо се опитваше да скрие нещо" :dunno:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В статиите и в спомените на бабурата от 10 еп. наистина първо дават катастрофата, после някакво си парти и после пожара, където пожарникар изнася дете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бива да изключваме и мъртвия дядо, като вариант за главен злосторник. Пожарът по- скоро е станал след катастрофата, в която е загинал дъртия пергишин, но той може да е измъчвал детето, докато е бил жив. Между катастрофата и пожара е имало известно време, но не много голямо. Се Ги се държеше много странно със спящия и сякаш не изпитваше омраза към него. В сравнение омразата към родната му майка беше явна и много силна. И останах с впечатлението, че е заради нещо, което е причинила на О Ри Джин. Той връхлетя на срещата им сякаш ще я спасява от майка си.  Тя би трябвало да му е истинска майка, защото сама каза, че е излязъл от корема й и затова му е майка. Бащата обаче е в процес на уточняване  :28558:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз останах с усещането, че майката е причинила нещо на О Ри Джин и Се Ги не иска майка му да разбере, че това е същото момиченче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та значи пожарите станаха два :28558:  Той и Чичката каза "След големия пожар" демек разграничава пожар от пожар.

Разгадаване няма. Сценаристите ни подхвърлят хвърчащи изречения или двусмислици, че да ни объркат:

 

Пример 1: В 5-ти еп. Чичката каза, че Председателят се опитвал да скрие с пожара нещо, вероятно детето на снахата. Пък после вика, че никой не го бил виждал това дете и не знаел дали е момче или момиче.

Ми кво ще скрива тогава Председателят като той си е скрито въпросното нещо - никой не го е виждал, чувал и т.н. Струва ми се, че ни пращат за зелен хайвер.

Пример 2: В 10-ти еп. Се Ги поздрави баща си като го нарече първо по име, а после му каза "или трябва да ти казвам татко". Това какво е сега - обижда баща си или ни намекват, че не му е баща.

 

То двусмислието в думите е на много места-Орион като му каза на Се ги да стои далеч от Ориджин, защото е от това семейство..имаше в предвид ,че има връзка роднинска или защото са й причинили вреда...

И друго ми е интересно защо Се ги не и каза, че е била и тя с него-мисля че се чувства виновен и не иска тя да си спомни за случката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:28558: Каламбур след каламбур, само дето двусмислиците са драматични.

От няколко време се питам, защо никой от близнаците не помни предното си семейство. Все пак в сцената, когато осиновителите им ги направиха близнаци бяха поне на 4-5 годинки. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...