parab Публикувано 23 Март, 2014 Share Публикувано 23 Март, 2014 Случвало ли се е да гледате един филм отново и отново, нали? ) Може да е след ден, може да е след месец, може да е когато ви е тъжно или когато ви е весело, но си имате филми, с които се "храните" по много пъти. Може да не са сред спечелилите награди, може да са извън всякакви топ 20-30 или 100, но не ви омръзват. Заглавието на темата е като игра на довършване - кои са вашите филми, които са завзели от край време място в библиотеката ви, на хардиска или имат специален външен носител? И понеже сме азиатски форум - освен американски такива, кои са азиатските филми пък може и сериали (макар че там повторното гледане е доста време-емко начинание), които сте гледали поне 3 пъти и бихте гледали пак? Пък накрая може и да направим един ТОП 20 на най-често гледаните филми... Отварям скоба, че не е нужно да е най-добрият за вас филм. Аз лично имам случаи на филми, които много харесвам, но съм гледала веднъж и някои отделни сцени два пъти. Например "Мементо" попада в тази група. Но пък "Изкуплението Шоушенк" е от тези, които винаги мога да гледам пак. При мен нещата стоят така - "Hero" - просто защото е толкова красиво направен, "Only you" и "Heavenly Postman" заради факта, че са трогателни любовни истории с моите трима най-любими азиатски актьора. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alfons Отговорено 23 Март, 2014 Share Отговорено 23 Март, 2014 От американските (колкото и рядко да гледам такива) бих сложил начело "Обичайните заподозрени" с Кевин Спейси. Гледал съм го над 10 пъти и сега бих го гледал без да ми доскучава. За "Шесто чувство" също се сеща в момента. Но като цяло не ми е проблем да зяпам всичко с Кевин Спейси, Морган Фрийман, Том Ханкс и Тим Робинс, защото ги харесвам страшно много. При азиатците... Confessions съм гледал 3 пъти в рамките на 2 дни и е тип филм, който мога да гледам винаги. Love Exposure - Макар и 4-часов, като мой любим японски филм е редно да го сложа, защото сцени от него си гледам доста често, а целият през година. При корейците изпъкват 3 - Iron, I Saw The Devil, I'm a Cyborg, But That's OK, Daisy, Oldboy, Sympathy for Mr. Vengeance ,Joint Security Area, Il Mare и Attack the Gas Station. Все страхотни филми...затова е и нормално да ги гледам повечко пъти. При китайците ще стане много сложно и разтегливо, ако започна да изброявам, защото филмите им (особено екшъните и като цяло - бойните) мога да си се гледат винаги без да ми омръзват. Особено тези с Джаки Чан, Джет Ли и Дони Йен. Пък и сещайки се за Стивън Чоу, мога да добавя и половината му творчество. Все пак ще изброя някои: Ip Man, Curse of the Golden Flower, Infernal Affairs, Shaolin Soccer, From Beijing With Love, Once Upon a Time in China, The 36th Chamber of Shaolin и т.н. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maria_debit Отговорено 23 Март, 2014 Share Отговорено 23 Март, 2014 Трудно е да се каже, като всичко, което съм гледала е хубаво. От 3 години съм фен на азиатското кино и сега не гледам нищо друго. Обичам сериалите, но има 1-2 филма, които ме впечатлиха: "100 дни с г-н Арогантен" и "Първата любов на милионера". 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kcekce Отговорено 23 Март, 2014 Share Отговорено 23 Март, 2014 Определено "Castaway on the moon" ми е фаворитът Готова съм да го гледам с цялото човечество на отделни сесии по двойки Следват го плътно "Fish story" и руската "Русалка". Плюс две шепи стари пълнометражни анимета. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maria_debit Отговорено 23 Март, 2014 Share Отговорено 23 Март, 2014 Моите фаворити са " Хубава жена"- гледала съм го поне 7-8 пъти и пак бих го гледала с удоволствие. Корейският сериал: "Пълна къща" го потретих и няма да ми омръзне да го повтарям отново и отново. "Моята принцеса" я гледах 2-пъти и бих я гледала отново. Обичам красиви, романтични истории, забъркани със свеж хумор и добър край. Леле, сигурно ще оглавя класацията! /шегичка/ Анимациите: "Ну, погоди!" и "Том и джери" ги гледам с удоволствие и сега. Винаги ме развеселяват. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maira Отговорено 23 Март, 2014 Share Отговорено 23 Март, 2014 Супер тема и страхотни идеи . Тъкмо съм си свалила Heavenly postman и си мислех да се отчета с него тия дни. Мен хич ме няма по повторното гледане на филми , не ми върви. Случва се, ако се налага да гледам пак с някой заглавието - на гости и при общи ситуации, но ме дразни... или може да се случи ако филма е бил много тъп и съм го забравила. Книги да, филми не - нещо ми е сбъркано явно... Или е свързано с компютъра и овеществяването. Книгите ги препрочитам с много кеф ... на хартия. Тези, който съм чела онлайн почти не ги пипам повече. Може би ако държах колекция от cd-та и dvd-та щях да преповтарям и филмите. Някак си, да си взимам любимата обложка с любимите актьори в ръце... неее, нямаше, иска комп или уредба... Сега дори не ги пазя на харда, или изобщо не ги свалям, а ги гледам на stream. Ок превъртам и гледам по няколко пъти финала ако ме кефи, докато съм на гребена на вълната... но после изтривам всичко... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kandala Отговорено 23 Март, 2014 Share Отговорено 23 Март, 2014 От по-старите филми си имам вечен фаворит - "Индиана Джоунс и храмът на обречените". Сигурно съм го гледала над 20 пъти, но винаги ме зарежда пустия Инди.От корейските филми не мога да кажа, че съм гледала многократно някой. Но с отделни сцени от сериали, особено "Красиви като ангели" редовно си разпускам. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kcekce Отговорено 23 Март, 2014 Share Отговорено 23 Март, 2014 Забравих и Crazy. Stupid. Love. Заглавието ми звучеше като нещо, което не бих гледала, а се оказа филм, който бих гледала мнооого пъти Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vivivan Отговорено 23 Март, 2014 Share Отговорено 23 Март, 2014 Обичам и аз да попреглеждам изгледаните вее неща в повечето случай се сещам за някой определен момент от сериал и си го пускам... и докъде да видиш съм изгледала и др епизоди от него А пък точно като за тази тема.. вчера и днес си изгледах отново "My Name Is Kim Sam Soon" Не мога да кажа защо точно този сериал, но винаги когато съм в някакво.. да го наречем "безтегловно състояние" ...винаги си го пускам Просто двамата главни ми оправят настроението веднага 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rimedore Отговорено 23 Март, 2014 Share Отговорено 23 Март, 2014 Охо, Love Exposure и Русалка, руската, виждам тук. Чудесно, чудесно. Star Wars. Определено това е кино поредицата, която се е случвало да гледам много пъти, и която бих гледал отново и отново. Старите епизоди са най-добри, а най-слаб според мен е вторият от новите. Но е от типа „вечни филми“ с оригинален сетинг и идеи, които могат само да ти разпалят неудържимо въображението, особено ако си на подходящата възраст. Чудно дали има друг филм, по който, въпреки и многото откровен мърчъндайз са направени и толкова добри книги, игри и каква ли не друга мултимедия. Има още много потенциал в тази "далечна галактика" и се надявам да не бъде незаслужено пренебрегната или пък скапана от идеята за издояване на още пари чрез некадърни проекти, разчитащи само на името Star Wars. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sonihrisi Отговорено 24 Март, 2014 Share Отговорено 24 Март, 2014 Виж ти, каква готина темичка. Бравос! 1. ГОРДОСТ И ПРЕДРАЗСЪДЪЦИ ми е № 1 за всички времена. Няма значение през коя година е правен, все си го гледам. Знам всяка реплика, всяко движение на героите, обаче, любов необяснима. Обичам я Елизабет Бенит и това е! А книгата сигурно 100 пъти съм я чела и пак ще я чета. 2. КИН-ДЗА-ДЗА! Е, няма такъв филм, уникален и гениален! 3. ТЕОРИЯ НА КОНСПИРАЦИЯТА! - Мел Гибсън и Джулия Робъртс. ДЖЕРОНИМО!! 4. МОСКВА НЕ ВЯРВА НА СЪЛЗИ! Може да е комунистическо, може всякакво да е, обаче страхотни послания има този филм. 5. ХУБАВА ЖЕНА - не е върха на кинематографията но ме кефи. 6 OH, MY LADY - корейски, много любим. Знам всяка реплика, но продължавам да го гледам заради любимата си актриса Чае Рим и малкият бонбон, който страхотно се справя с ролята си. 7. КРАСАВИЦАТА И ЗВЯРА - АНИМАЦИЯ - страхотна история, уникална идея и анимация. 8. ДЪЛГАТА ВАКАНЦИЯ - японски с Кимура Такуя. 9. ГОРДОСТ - японски отново с Кимура. 10. ВСИЧКИ ФИЛМИ, В КОИТО СЕ СНИМА КИМУРА ТАКУЯ 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoJo Отговорено 24 Март, 2014 Share Отговорено 24 Март, 2014 Колкото и да звучи странно, по принцип не обичам да цикля много на едно нещо ъгейн и ъгейн.. Като гледам нещо веднъж и след това предпочитам да живея със спомените за него, хахах.. Но, да видим: Преди два дни ми се случи нещо, което, по принцип, се беше случвало само два пъти в живота ми - изгледах един филм 3 и половина пъти един след друг. Става въпрос за Snowpiercer. Преди него, единствените други два филма, които съм гледала по 3-4 пъти са The Host и The Man from Nowhere. Друго нещо, което съм гледала повече от веднъж е първи (но само него!) епизод на Chuno XD. И да ме питате, не знам защо.. просто като ми се догледа корейска драма, обикновено гледам 1ви епизод на Чуно и с това приключва желанието ми за гледане на драми. И последно - Gintama. Епизоди от него винаги гледам като ми е тъжно или скучно, като съм ядосана от нещата, които в момента изкарват японците (да се разбира всички фенсървизни мое и харем буламачи), или просто когато не знам какво точно да гледам, или съм в гледаческа криза, което напоследък се случва често ~_~ (Но винаги гледам различни епизоди, не мисля, че съм гледала един епизод повече от веднъж-дваж XD). ПП: Понякога, обаче, гледам разни избрани сцени на нещо си, в тубата, като примерно някоя драма, която ми е харесала и съм позабравила, или пък части от мюзикъла 'Принца на тениса'. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wong Fei Hung Отговорено 25 Март, 2014 Share Отговорено 25 Март, 2014 При мен рекорда за най-много пъти гледан филм си остава "Project A" (1983) - след 65-я път спрях да ги броя, а това беше преди сигурно 15 години. По няколко пъти (над 10) съм гледал поредиците за Инди (трилогията), Star Wars (старите епизоди), Властелинът (удълженото издание), Once upon a time in China 2, Police story 1&3, но общо взето всеки един филм от моята колекция е гледан по няколко пъти, даже преди време си бях направил нещо като томбола и си записвах кой филм след кой да гледам и за всеки ден имах различен филм не съм събрал все още толкова заглавия, че да имам за всеки ден от годината различен, но бавно и сигурно натам съм се запътил. Ако на някой му е интересно, ето линк към албума ми със снимки от колекцията (има и още, но те не са заснети).: Поздрави 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кева Отговорено 25 Март, 2014 Share Отговорено 25 Март, 2014 Обичам подобни теми . Аз съм от онези идиоти, който гледат повечето филми поне по два пъти ( дори и онези не харесалите ми), а с любимите си филми злоупотребявам. ( Не обичам книги в електронен вариант и рядко препрочитам от компютъра, за сметка на онези от лавицата. Има няколко книги, който съм ги чела безумно много пъти и знам, че ще продължавам да го правя). Понеже са твърде много филмите, с който си оправям вкуса ( винаги когато няколко поредни филма не ми харесват прибягвам до списъка ми „Ето заради това обичам толкова много киното“ ), списъка е твърде дълъг, а не ми се иска до край да проличи колко точно ментално не съм на ред , ще го огранича до онези, който съм гледала над 10 пъти и въпреки времето, годините........не ми омръзват. Холивуд 1.Светеца - един от най-посредствените филми за който може да се сети човек, но какво от това? Обичам го този филм, обичам и Вал Килмър, а това е и филма, който съм гледала най-много2.Тумбстоун3.Жега, Уилоу, Дорс4 .Star Wars -3,4,5,6- Трети ме измамиха да го гледам, след първи и втори не исках и да чувам за него, в моето съзнание новите филми все едно не са правени, но 3 носи духа и посланието на 4,5,6. Това е филм, който много обичам и ще продължавам да гледам. Бях на 8 сега съм на 28 и така и не ми омръзна да си правя маратони с Междузвездни войни5.Адвокат на дявола6.Взвод7. Момиче за милиони8.Смело сърце9.Пропукване10.Матрицата, но само първата част11. Ефекта на пеперудата (само първата част), Дявола в Емили Роуз( екзорсизма е по-удачният превод, но в кината беше пуснат така), Убийствен пъзел и Предизвестена смърт (първата част), Шесто чувство12. Изкуплението Шоушенк, Зеления път, Осем милиметра , Къщата на духовете13. Клетка за птици , Маверик и Маската на Зоро - това са моите комедии, нищо, че пише друго като жанр Българските Топло, Черните ангели, Комбина, Мярка за неотклонение, Лавината (обичам филмите на Иван Иванов), Маргарит и Маргарита, а от по-новите Стъпки в пясъка ( обожавам Ивайло Христов, мъчно ми е, че рядко играе , а е започнал все повече да режисира, но за сметка на това го прави добре). Прекалих с холивуд и за това тук по скромно, не че няма още При японците над десет пъти съм гледала само два филма и това са Коизора и Юки Сериалите : Тук поне е лесно и кратко. Гордост и предразсъдъци, но само версията му от 1995 г. Дарси( който аз обожавам) е Колин Фърт и никой друг, а Елизабет ( и нея я обичам, но Дарси малко повече) е Дженифър Или. А книгата води люта борба с Кръстника и все още няма победител, кой да е на първо място, но заедно със Солунския чудотворец мога да си ги чета постоянно, това са ми трите свещени книжки . Приятели , Малкъм и Женени с деца - мога винаги да гледам и то с кеф. Има и три японски сериала, който съм гледала над три пъти и знам, че ще има още много пъти : 1Bloody Monday ( първи сезон) - не търпи много гледания съзнавам го, но някаква ирационална част просто го обича и туи то 2. Pide -няма друг като него, няма и да има 3.Tatta Hitotsu no Koi - нямам оправдание, нито логично обяснение или мога да обясня защо, но го обичам това филмче Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naia Отговорено 25 Март, 2014 Share Отговорено 25 Март, 2014 Няма да се разпростирам в детството... там са върховите постижения, обаче. "Уилоу", а на "Междузвездни войни", някои сцени можем направо да си ги изиграем с мъжа ми. "Лабиринт", " Флашданс", до ден днешен, като омагьосана, на музикална тематика още и " Мама миа", с пълен кеф. " Аз пея под дъжда", който е по-стар дори от мен. О, да "Коса", но виж "Стената" е друга бира. Обожавам го, но адски ме разстройва и го гледам само с повод/ + Рев и напиване/. "Леон" с Жан Рено. " Матрицата", винаги. "Диамантената ръка" И " Високият рус мъж с черната обувка". В едно старо време, но и сега, ако ги дават, отново поглеждам. Не отказвам стари комедии и романси като комедиите с Луи дьо Фюнес и ронантични като " Имаш Поща" "Тутси" и " Крамър срещу Крамър". А, много станаха. И още има. Сериали: "Спецназ" + музиката на Любе. " Звеното" The Unit , поне 3 пъти. и тук не са малко, затова по същество. Корейският "No Regret" и японският " Табу", те са БЛ, да не се обърка някой. сериалите.., ох. "Бичонму", с удоволствие повтарям сцени и песни. Засега - толкова:-)) 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sonihrisi Отговорено 26 Март, 2014 Share Отговорено 26 Март, 2014 Ей, naia, Стената, как я забравих, и аз рева като я гледам, че и с пиенето е същото. Флашданс, леле какво гледане падаше, че и сега като ми падне. Диамантената ръка, скоро я даваха по някаква телевизия, отново я гледах като за първи път. С легким паром - ми е задължителен филм, когато изпращам старата година. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kcekce Отговорено 26 Март, 2014 Share Отговорено 26 Март, 2014 Ооо, от руските забравих и "Особености на националния риболов":) Не че останалите "национални особености" не са яки, ама риболовът просто изкъртва мивките Поне 5 пъти съм го гледала и всеки път се хиля като дебил И "Кукушка" забравих Това няма да ми омръзне и след сто години 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кева Отговорено 27 Март, 2014 Share Отговорено 27 Март, 2014 Аз съм за утрепване ............Въпреки русофобията ми има няколко неща от Москва, който са ми слабост и Бригада е сериала, който съм гледала много, много пъти а го забравих Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paribas Отговорено 29 Март, 2014 Share Отговорено 29 Март, 2014 Ох, как да се сетя за всичките: Американски: Междузвездни войни (3,4,5,6 серия), Индиана Джоунс (всичките 4), Доктор Нюман, На западния фронт нищо ново, Спасителят, Аутасйдерът, Завръщането на Съмърсби, Облакът Атлас, Матрицата (само 1), Зов за завръщане (с Арни), Смело сърце, Специален доклад, Абсолютна власт, Маската на Зоро, Смъртоносно оръжие, Гладиатор (колкото и да е клише), Бен-Хур Английски: Английският градинар, Гордост и предразсъдъци, Ало-ало Френски (копродукции): Враг пред портата, Леон, Уасаби, филмите с Луи дьо Фюнес Руски: Бялото слънце на пустинята, Съдбата на човека, Ликвидация (сериал) Италиански: Извинявай, но те обичам Корейски: Ловци на роби, 9 пътувания във времето, Дамо Китайски и подобни: Летящите кинжали, Проклятието на златното цвете Български: Време разделно, Аспарух Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rossi Yankova Отговорено 11 Април, 2014 Share Отговорено 11 Април, 2014 Сещам се само за един филм, който колкото пъти го мярна по ТВ, сядам и го гледам докрая: "Четири сватби и едно погребение". При това го нямам дори свален или нещо подобно, просто е кукичка, на която се хващам веднага. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.