Akasha Отговорено 14 Март, 2012 Share Отговорено 14 Март, 2012 Имаше още един японски дето ме издразни обаче му забравих името беше за някакво момиче дето се мислеше за грозна и 4 момчета с на пръв поглед съмнителна сексуална ориентация трябваше да го превърнат в госпожица от класа понеже леля й ги изнудваше с наема на имението дето живееха. Yamato nadeshiko shichi henge. Само че тя не се мислеше за грозна, а се харесваше че е такава хикикомори. Иначе да, и то не беше кой знае колко добро. Да, точно това мислех и аз - че когато си прочел суперлативи и си изградил очаквания - в повечето случаи се разочароваш. Като прибавим, че може точно тогава и да не си бил в подходящото за сериала настроение и буквално го намразваш. Затова и считам, че е леко некоректно да се пише този или онзи сериал бил тъп, защото всеки гледа с различни очи, а е възможно след време да му дадеш шанс и да ти хареса. Както се казва: "За всичко си има време". Е, аз съм започвала да гледам сериали с голям негатив в началото, буквално насила, колкото да ме оставят на мира, да го изгледам и да ми се махат от главата. И е имало такива, които са ми харесвали въпреки първоначалното лошо впечатление. Така че не зависи само от очакванията и суперлативите, които си прочел, а от това как са се справили актьорите/режисьорите все пак... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Razzormaw Отговорено 14 Март, 2012 Share Отговорено 14 Март, 2012 Може и така да е било така или иначе си спомням, че не ми хареса сериала иначе момичето дето играеше ролята беше много красиво ама аз гледам да не се влияя от каста(въпреки че ако изглеждат и се държат нелепо за ролята си е достъчно основателна причина за да не го гледаш) затова като не ми хареса историята и дропвам то иначе си е мъка и да гледаш как се мъчат актьорите със слаб сценарии. А mrnkaloto си е прав донякъде човека ама от друга страна нали и за това коментираме за да могат хората да видят тези сериали през нашите очи пък вече кой крив и кой прав всеки може да си прецени за себе си и да се присъедини към привържениците или противниците. Затова и не виждам проблем да се окачествяват с епитети като "тъп" сериалите и филмите, които не са ни харесали разбира се след някаква обосновка не просто нахвърлено така между другото. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Koizora Отговорено 14 Март, 2012 Share Отговорено 14 Март, 2012 И аз си спомням, че Yamato nadeshiko shichi henge никак не ми хареса. Останах много разочарована. Не бяха викове, крясъци, преигравания, някакви безумия и нелепости. Пълно недоразумение. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Akasha Отговорено 14 Март, 2012 Share Отговорено 14 Март, 2012 На мен в него точно тя пък не ми харесваше... Беше ми прекалено изкуствено инфантилно-вманиачена. А и на външен вид ме изприщваше... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Razzormaw Отговорено 14 Март, 2012 Share Отговорено 14 Март, 2012 Хаха сега като прегледах темата на тоя сериал ми стана смешно като си припомних как го бях нахранил ама иначе има 5 гласа, а звездите на макс! А актрисата може би заради неудачната й роля така ти се е сторило сега като прегледах набързо профила й гледам доста добре изглежда на снимки, а се оказа и че играе в Buzzer beat като сестрата на Камия даже от филмографията й си харесах този сериал Kaito Royale затова ще и дам още един шанс да се поправи с друга главна роля като се хвана да го гледам! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Akasha Отговорено 14 Март, 2012 Share Отговорено 14 Март, 2012 Какво по дяволите прави Чансонг в японски сериал? Определено неговото присътствие + женката ме отказват да го гледам. Обожавам 2pm, но точно Чансонг е толкова некадърен и в пеенето и в актьорството, че и на външен вид ми е антипатичен Общо взето като го изгледаш кажи как стоят нещата, може и да си помисля евентуално в някой далечен ден.... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alfons Отговорено 15 Април, 2012 Share Отговорено 15 Април, 2012 След като останах месец и нещо без компютър /да бяхте видяли, как подпали пердетата / и не съм гледал нищо, сега за 1 седмица си наваксах. За съжаление 80% от филмите бяха страхотни за тази тема. Започвам с: Chilling Romance четох и четох страхотни отзиви за филма, и какво ли още не, нооо за мен не струва. Никаква история. Сякаш актьорите са имали малко резюме на филма и оттам на сетне са импровизирали до края, както дойде. Да ме извиняват феновете на И Мин Ги, но в Quick беше пълно дърво, а тук и за храст не става. Йе Джин беше на прилично високо ниво, но само това не стига. 5/10 Runway Beat Явно такива филми не са за мен. Нито този ми хареса, нито Paradise Kiss. Макар, че японската мода винаги ми е допадала. Прекалено банални ми бяха сюжета и характерите на героите. Пълен с клишета филм. То не бе болни пред операция сестри, то не бе мъртва майка, строг баща, талантлив син без никакви отрицателни качества, закриване на училища, главна героиня търсеща пътя в живота...а преобразяването за 5 минутки на затворено момче /не излизало от вкъщи 2 години по спомени/ ми дойде в излишък. Признавам обаче ревюто накрая беше страхотно...но не достатъчно, че да ми хареса и филма.5/10 Look for a Star Претенциозна романтична комедия с Andy Lau и Qi Shu. Имаше си и добрите моменти, но към края всичко стана пълна пародия. Май Анди си има за цел да играе с всички красиви китайски колежки, но уви романтиката не му е в стихията. 5/10 Linger Романтична боза с Vic Chow, който "играе" отчайващо зле. Макар Джони То /за мен/ да е един от най-талантливите азиатски режисьори тук се е издънил здраво. Игра, сюжет, изпълнение... всичко тук е катастрофа. 3/10 Naked Weapon с Дани Ву. Веднъж и него да го видя в слаб филм. Едва го догледах...много, ама много зле. 2,5/10 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diddy9709 Отговорено 14 Май, 2012 Share Отговорено 14 Май, 2012 Ами за сега, най-скучният сериал, който съм гледала е Flower Boy Ramyun Shop .. определено ми е най-долу в листа за препоръки Ужасно дразнеща главна актриса и още по-ужасно дразнещи красавци става само ако наистина НЯМА какво друго да правите.. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marshmallow Отговорено 24 Май, 2012 Share Отговорено 24 Май, 2012 1.Mei-chan no shitsuji 2.Witch Yoo Hee 3.Yankee-kun to megane-chan 4.Flower Boy ramyun shop - не знам защо , но съм леко консервативна откъм любовта между по-голяма жена и по-млад от нея мъж.. Попринцип намирам във всеки сериал по нещо интересно .. обаче с тези просто не ми се получиха нещата .. Японските сериали много много не ми понасят .. Явно защото тея които аз съм гледала много ми напомнят на аниме.. А аниме-сериал е нещо катастрофално (според мене де ).. Ако съм засегнала някой ... Peace !! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andi11 Отговорено 24 Май, 2012 Share Отговорено 24 Май, 2012 И аз давам един глас за Flower Boy ramyun shop, най-вече заради главната, която ми напомни колко ужасни и нетърпими могат да са ГГ в голяма част от корейските сериали. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alfons Отговорено 6 Август, 2012 Share Отговорено 6 Август, 2012 Ocean Butterfly - Не ми хареса нищо в този филм. Пък първите 10 минути бият по инфантилност всичко, което съм гледал. 2,5/10 Love You 10000 Years Започна добре, но след това замря, като развитие и ми доскуча. Липсаше и каквато и да е оригиналност...и в крайна сметка 5/10 Moshidora the Movie Не беше мой тип филм. Трудно го изгледах дори на няколко етапа. 5/10 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilpeda Отговорено 7 Август, 2012 Share Отговорено 7 Август, 2012 Ох, че интересна темичка намерих Половината ми работен ден мина в четене Та да споделя и аз моето мнение - от всичко изгледано досега най- не ми хареса Марс. Предсказуем от началото до края, без нищо съществено да се случи, изгледах го само заради Вик Чоу, който на фона на момчетата от BBF сега ми се вижда много мъжествен B BBF поне се смея много; в Марс нямаше нито смях, нито сълзи, освен мотора и началната песен не харесах нищо друго в него. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lover. Отговорено 10 Август, 2012 Share Отговорено 10 Август, 2012 Protect The Boss - Беше доста скучен и след 1-2 епизода загубих всякакъв интерес. Не ме държеше в напрежение, персонажите ми бяха твърде скучни, дори УЖ забавните моменти не им се получаваха. Доста предсказуем сериал. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diddy9709 Отговорено 10 Август, 2012 Share Отговорено 10 Август, 2012 Удрям едно рамо и на Worlds Within.. зарязах го на 3тия епизод.. просто не става за гледане :/ Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mi6lence Отговорено 11 Август, 2012 Share Отговорено 11 Август, 2012 Удрям едно рамо и на Worlds Within.. зарязах го на 3тия епизод.. просто не става за гледане :/ Ти си решаваш,но мен ако питаш си направила грешка,че си го зарязала в началото. Сериалът не е като другите и в началото се чувстваш наистина доста странно ,но в един момент така те поглъща. Аз също в началото бях на ръба да го изоставя. И се радвам,че не напаравих тази грешка,защото и досега за мен това си остава един от най-стойностните корейски сериали. А Хьон Бин и Song Hye Kyo са една от най-любимите ми екранни двойки. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diddy9709 Отговорено 11 Август, 2012 Share Отговорено 11 Август, 2012 Ти си решаваш,но мен ако питаш си направила грешка,че си го зарязала в началото. Сериалът не е като другите и в началото се чувстваш наистина доста странно ,но в един момент така те поглъща. Аз също в началото бях на ръба да го изоставя. И се радвам,че не напаравих тази грешка,защото и досега за мен това си остава един от най-стойностните корейски сериали. А Хьон Бин и Song Hye Kyo са една от най-любимите ми екранни двойки. То със почти всички сериали съм била така досега - в началото не почват добре, но после не можеш да спреш да ги гледаш колкото до тях двамата - те бяха една от причините да го зарежа, не ми харесаха като двойка, но все пак това е моето мнение. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alfons Отговорено 22 Октомври, 2012 Share Отговорено 22 Октомври, 2012 Naked Soldier 4/10. Децата в Сомалия ще продължават да гладуват, докато има хора правещи такива <филми>. Слаб сюжет, недосмислици, гафове в почти всяка сцена...единственото, в което се бяха постарали е хореографията на бойните сцени. Но пък това е най-малкото, което ме интересува в един филм....И добре, че бе отново Антъни Уон, че да го догледам. Bangkok Kung Fu 3/10. Отчайващо зле. Слаба актьорска игра. Излишни комп.ефекти и ненужни фантасмагории. Без тях можеше и да ми хареса с една идея повече. Zombie 108 1,1/10 С години не съм гледал нещо по-слабо, дори и в хоръра. Ненавиждам филми с зомбита...и този филм доказа, че с право. Magic to Win на Уилсън Ип. Другото, което ненавиждам са комп. ефекти в филмите. Особено тези сложени за показност и в излишък. Натруфен и бутафорен филм без грам покритие. С Луис Ко и Джаки Ву за вдигане на гледаемостта, и безсмислен отекчителен сюжет. Странни са ми тези режисьори, като Ип, които правят голям филм (в случая Ип Ман) и след това се завръщат с такава боза. Явно предпочитат количеството пред качеството. Future X-Cops 2/10. Прежалих се единствено заради Анди Лау, макар да знаех що за простотия е. Единсвеното, което ми направи впечатление е това че момченцето от CJ7... тук вече си е момиче. The Legend of Zu на Харк Цуй 2/10. Още един негов безобразно слаб филм, а толкова много харесвам поредицата Once upon a time in China. Нищо не ме привлече в тази продукция... в която освен да залагат на ефекти във всяка сцена ,друго не видях. Поне да си струваха, като ги има, ама... И за десерт в анти-класацията ми Runway Cop с 5,5/10. Плосък хумор, слаб сценарии, Сонг Ю Ри в трагична форма...нищо не намерих интересно в този филм. Все пак Kang Ji-Hwan се справи подобаващо, поне докато не го преобразиха. Оттам насетне и филмът се преобрази в боза с неопределен сюжет и в крайна сметка интереса ми окончателно замря. По глупав край можеше ли да се измисли? Можеше, но и този е добър! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nnadya Отговорено 29 Октомври, 2012 Share Отговорено 29 Октомври, 2012 По принцип доста стриктно си избирам сериалите, но естествено са ми се случвали някои недоразумения. Няма начин да догледам: 1. Worlds Within - въпреки Хьон Бин , въобще не им се получиха нещата 2. Mars – дори не знам защо съм го почнала, ама затова не трябва да се вярва напълно на коментарите. 3. Cain and Abel – знам, че много хора няма да се съгласят с мен, но този сериал му липсваше заряда и нещото, което те кара да изгледаш 20 серии една след друга. Доста посредствен имайки предвид, че Джи Соб може да прави уникални роли. Доста разочароващ филм. 4. Protect the boss - идеята беше супер, но само толкова. Всичко беше представено доста безмислено. А пълна загуба на време си беше A man’s story – въпреки красивата Park Si Yeon и хубавия Lee Philip, който го играеше манекенче или по-скоро беше се объркал , че е на фото сесия. Например към Rooftop Prince подходих с много лоша нагласа, но се оказа един от уникалните филми. Засега толкова се присещам, но има и още Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Melani_K Отговорено 30 Ноември, 2013 Share Отговорено 30 Ноември, 2013 Aбсолютен лидер по тъпотия за мен си остава прeхвалената " Mischievous Kiss" няма такава глупост сътворявана някога ! Друг "Аранг и Магистратът" почна чудесно и без да губи много време се превърна в една скучна каша. Пресен пример ми е и "The Heirs" - много пари хвърлени на вятъра. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kcekce Отговорено 30 Ноември, 2013 Share Отговорено 30 Ноември, 2013 Romantic princess и Full House 1 засега ми бият всички рекорди за скучност. Е, поне от това, което съм гледала, щото все пак има и помии, от които изобщо не съм издържала дори и един епизод. А, да добавя от японска страна Starman:) Поразително безидеен сериал. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.