Razzormaw Отговорено 30 Ноември, 2013 Share Отговорено 30 Ноември, 2013 ....Full House 1 засега ми бият всички рекорди за скучност. Поне от кумова срама да беше споменала и Full house 2, там само заради прическите и реквизита заслужават екстрадиране в Северна Корея и публичен разстрел кво остава за сюжета дето колкото и да си кривиш душата не може да не отчетеш разликите от единицата. ПП No hard feelings k?! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sierra Отговорено 30 Ноември, 2013 Share Отговорено 30 Ноември, 2013 Аз на Full House 2 стигнах до 1-ви епизод, така че в графата "интересност" Full House 1 го бие 20-ина пъти Как съм пропуснала да се разпиша, не знам. Моите "фаворити" са: Big - страхотни актьори, страховита тъпотия Extreme K Pop Survival (или нещо от тоя сорт беше) - няма такава мозъчна пръдня 1000 Years Of Love - сигурно съм превъртяла 3/4 от сериала. Жалко, че участват актьори, които харесвам доста. Playful Kiss - мерси, ма не... Lie To Me - безумие просто Mary Stayed Out All Night Panda And Hedgehog - противната главна + безумната скука, която следва от сериала определено СА за изпускане Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кева Отговорено 30 Ноември, 2013 Share Отговорено 30 Ноември, 2013 Има редица филми, които не успях да догледам и поради тази причина не смятам, че е редно да ги нареждам в подобна класация. Но има три сериала, който доста ме измъчиха и винаги ще си ги спомням. Намразих и Михо Канно като актриса и си обещах, че никога вече няма да гледам нищо с нея. Itoshi Kimi E - блудкав и мелодраматичен Guilty, Akuma to Keiyakushita Onna - чудно ми е още как от този сюжет успяха да направят толкова скучен и тромав филм Moon Lovers - перфектни актьори, перфектно играещи ролите си и ужасен, ужасен филм Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kcekce Отговорено 30 Ноември, 2013 Share Отговорено 30 Ноември, 2013 Поне от кумова срама да беше споменала и Full house 2 Е, там поне не чистеха къщата 60 % от времето... Нито пък си крещяха 90 % от времето Иначе да - и Full house 2 е тъп, ама за "скучен" - единицата го бие Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lawandula Отговорено 3 Декември, 2013 Share Отговорено 3 Декември, 2013 Абсолютният ми фаворит- When A Man Loves - 2013, недомислие, откъдето и да го погледнеш, толкова събрано на едно място, че чак не е за вярване.Ако на мястото на главния , сложим един средностатистически кореец(имам превид визия),също толкова добър като игра, не вярвам някой да може да издържи и 5 епизода в най-добрия случай, не мисля,че има смисъл от повече аргументи. Иначе, започнати и недогледани,още доста, като първенци по най-бързо отказване са ми, може би- Flower Boy Next Door и Basketball, не издържах и една серия. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kcekce Отговорено 4 Декември, 2013 Share Отговорено 4 Декември, 2013 О, да! When a Man Loves също е пяната по повръщаното от недомислените идеи Но - както и ти спомена - актьорът в главната роля спаси нещата, хвърляйки "пясък" (чети визията и харизмата му) в очите на зрителките (важно е да отбележим, че са женски). Беше нещо като фен-сървис фотокнига на Хони цялата работа И сигурно точно заради това ще се обадят разпалено десетина фенки, да кажат колко е як всъщност този сериал Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stelichka Отговорено 27 Декември, 2013 Share Отговорено 27 Декември, 2013 Абсурдни сценарии има много в азиатското кино и това му е чара в повечето случаи, поне за мен де Успяла съм да изгледам много "простотийки" така да се каже и искрено съм се забавлявала с тях. Убедих се, че нагласата с която започваш да гледаш даден филм е много важна, а също и моментното настроение. Като цяло не обичам да зарязвам недоизгледани неща, но Arang and The Magistrate (Korea) и Down with Love (Taiwan) просто не успях да ги довърша. Първият започна много добре и с много надежди, но го избутах само до 13 епизод, за повече не ми стигнаха силите и нервите. Down with Love пък не мога и да го коментирам, толкова сълзи само за 5 епизода , а и пищящият китайски на главната ми дойде малко в повечко Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kcekce Отговорено 5 Януари, 2014 Share Отговорено 5 Януари, 2014 Ауу, и Her Legend без малко да забравя На мен лично ми чупеше тъпомера по няколко пъти на епизод. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ками Отговорено 6 Февруари, 2014 Share Отговорено 6 Февруари, 2014 Glowing she, Big, Flower boy next door, A man called god, I love Lee Tae Re, La Robe De Mariage Des Cieux. Особено последните две ми бяха невероятно скучни. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samelove Отговорено 21 Февруари, 2014 Share Отговорено 21 Февруари, 2014 Honey and Clover много скучен, още в началото ме отказа Heartstrings - еднообразен .. не ме грабна изобщо и на 5-6 еп. го спрях Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eastern_flower Отговорено 11 Юли, 2014 Share Отговорено 11 Юли, 2014 1. Mischievous Kiss 2. Will It Snow At Christmas? Не се сещам за по-досадни сериали от тези! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sonihrisi Отговорено 12 Юли, 2014 Share Отговорено 12 Юли, 2014 Drunken To Love You (2011) Това е върха на сладоледа, черешката на тортата! Толкова тъпо нещо не бях гледала. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aurora Отговорено 12 Юли, 2014 Share Отговорено 12 Юли, 2014 Една нормална корейска чалга A Man Called God Трябва да има точка "забранено за лица над 3 годишна възраст". А този сериал е на всичко отгоре с превод на български. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
naia Отговорено 12 Юли, 2014 Share Отговорено 12 Юли, 2014 Аурора, поне имаше страхотен саундрак... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mina Отговорено 9 Октомври, 2014 Share Отговорено 9 Октомври, 2014 Аз честно казано, тъпите понеже не ги доглеждам, не мога и да ги запомня много. Но скоро гледах спешъла на Itazura na Kiss ~ Love in Tokyo и честно казано e 43минути пълна безмислица и тъпотия. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hpurcell Отговорено 20 Ноември, 2014 Share Отговорено 20 Ноември, 2014 :cry: :cry: :cry: Тази тема ме накара да страдам. Worlds within беше споменат толкова пъти, а на мен ми е един от най-любимите сериали. Style също беше оплют, A love to kill и още доста, които аз супер много харесвам. Честно казано нямам определен жанр, който да харесвам. Според настроението ми гледам различни неща. Но харесвам доста "семейните" сериалчета, които не са от много гледаемите, както и мелодрамите, НО само ако играта е добра. Не мога да кажа кой е най-глупавият корейски сериал, защото съм изгледала и започвала да гледам тоооолкова много, че не могат да изникнат в този момент в главата ми. Общо взето се стремя да намеря по-скоро положителните неща, отколкото отрицателните, защото иначе ще дойде момент, в който няма да има какво да гледам :28558: Не съм гледала кой знае колко японски. Най-популярните преди 2-3-4 години ги изгледах, имам някакъв арсенал от 20-25 заглавия зад гърба си, но нямам особени впечатления от тях. С японски сериал не мога да се разтоваря, че вкарват много философия и ме затормозява ..................... Но все пак да отговоря на темата .... Много ме дразнят и са ми безкрайно тъпи и безсмислени УЧЕНИЧЕСКИТЕ романтични "комедиики" и в японското и в корейското кино. НЕ всички, но предимно! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HwangMimzieBoneta Отговорено 1 Май, 2016 Share Отговорено 1 Май, 2016 Като цяло всички, които дори аз, с моят не много критичен вкус, не съм могла да догледам. Причината обикновено е тъпият и муден или прекалено клиширания сюжет, в който не е добавено нищо ново. Направо изреждам, без да класирам по тъпотия и обяснявам с по 2-3 думи: Producer (Много особено беше направен, а действието никъде го нямаше. Не изтраях и 2 серии.) The Birth Of The Rich (Тук се мъчих цели 17 епизода, но не можах да го избутам докрай. Честно казано си спомням, че не беше много лошо като сюжет но прекалено беше разтеглено предвид жанра и поставените проблеми. Много ми дойде локумът.) Cheongdamdong Alice (Грозна и тъпа главна, никакво действие.) The Musical (Не може сериалът да е 10-12 серии и в 5-6 от тях да няма никакво развитие на действието. Дори и готините актьори не го спасяват.) Attic Cat (Гледах до 15-та серия, тъй като започна забавно, но последната така и не я догледах. Не е и голяма загуба.) Stars Falling From The Sky (Абсолютна боза, 2 серии ми бяха достатъчни.) Descendants of the Sun (Може и да го догледам, но дори и да стане нещо драматично към финала, не мисля, че ще компенсира за сума серии безвремие и безсмислени диалози. Прехвалено отвсякъде, направо е възмутително.) Queen of the Office (Хем го гледах в момент, в който ми беше все едно какво ще става на екрана на лаптопа, и пак се отказах последните 3 серии.) Hyde, Jekill and Me (Този тук го догледах, но като цяло е едно нещо като нищо. Нито романтиката, романтика, нито драмата, драма, нито комедията, комедия. Имаше разчувстващи и забавни моменти, но като цяло слаба работа. Бинито не го спасява хич.) Flower Boy Next Door (Само помня, че беше доста тъпо.) Pretty Man (Нагледах се на простотия и идиотия за няма и серия и реших, че това няма да се гледа.) Nodame Cantabille (Не мисля, че ще гледам друга японска продукция след това чудо. То не бяха комикс сцени с живи хора, то не бяха чудесии.) Hong Gil Dong (Направо бях в шок от това, което се случва на екрана - то не беше хип-хоп в Чосон, то не бяха летящи хора с ветрила, от които изскачат стрелички. Лимитът беше няма и 15 минути, за майка и по-малко.) Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
parab Отговорено 2 Май, 2016 Share Отговорено 2 Май, 2016 Бих помолила да дадеш шанс отново на Хонг Гил Донг. Първият епизод е най-лошата реклама за сериал, която някога съм гледала. Просто забравяш за него и продължаваш нататък - историята е грабваща - в правилната доза забавна и драматична, а актьорите се справят повече от отлично. И Канг Джи Хуан, и Сонг Ю Ри са ми изключително любими в тези си образи, а саундракът продължава да ми е все така предпочитан. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ragnos Отговорено 2 Май, 2016 Share Отговорено 2 Май, 2016 Бих помолила да дадеш шанс отново на Хонг Гил Донг. Първият епизод е най-лошата реклама за сериал, която някога съм гледала. Просто забравяш за него и продължаваш нататък - историята е грабваща - в правилната доза забавна и драматична, а актьорите се справят повече от отлично. И Канг Джи Хуан, и Сонг Ю Ри са ми изключително любими в тези си образи, а саундракът продължава да ми е все така предпочитан. Аз също бях на кантар дали да дропна сериала след такъв първи епизод. Не съжалявам, че останах на борда. До ден днешен ми е в топ 3 на най-любимите корейски сериали. Дай му шанс. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sierra Отговорено 2 Май, 2016 Share Отговорено 2 Май, 2016 Аз и за "Продуцентът" съм силно несъгласна, ама явно е някак специфичен за част от хората. 1 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.