Sensei Отговорено 3 Май, 2010 Share Отговорено 3 Май, 2010 Proposal Daisakusen Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NyXe Отговорено 3 Май, 2010 Share Отговорено 3 Май, 2010 Ужасен ужас ( поне според мен ) 0. My Sassy Girl - това е върха просто... :shock: 1. S Diary - изгледах филма за 15 мин, заболя ме пръста да превъртам... 2. Crazy For Wait - само Geun-seok , става за гледане 3. My Boyfriend Is Type B - ще се замисля да спя и аз по сауните :idea: Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lost_in_the_dark Отговорено 3 Май, 2010 Share Отговорено 3 Май, 2010 еми най - тъпия сериал, който съм гледама мисля, че е Flower Shop Without Roses .. издъжах до 3та серия .. започнах го само заради Matsuda Shota, ноо .. сериала си е скучен .. :| Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martisun Отговорено 3 Май, 2010 Share Отговорено 3 Май, 2010 0. My Sassy Girl - това е върха просто... :shock: Ти май си първият човек във форума' date=' който не харесва този филм. Няма лошо. [/quote'] Да си призная и на мен ми се стори голяма тъпня, и даже го изтрих без да го догледам. Обаче като гледам как го цитират по други филми и сериали като класика се замислям дали да не го дръпна пак и да му дам още един шанс. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Koizora Отговорено 3 Май, 2010 Share Отговорено 3 Май, 2010 И аз така мислих и започнах да го гледам с ужасно предубеждение, но филма се оказа страхотен и го преповтарях и препотретвах. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sme6ko88 Отговорено 3 Май, 2010 Share Отговорено 3 Май, 2010 По азиатското кино се запалих именно заради 100 Days With Mr. Arrogant, защото наистина много съм се смяла на него. Във всеки филм може да се намери по нещо хубавко, което да задържи вниманието ти, било то сюжета или актьорите, но ако трябва да посоча някой, в който ама нищо не ме грабна това е kimi wa petto! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Uni_Cat Отговорено 3 Май, 2010 Share Отговорено 3 Май, 2010 Всичко изчетох до тук и четейки си казвах: да, да и на мен този не ми допадна, този ме поизмъчи, този пък кой сериал/филм беше.... и те се оказаха повечко отколкото съм предполагала, че всъщност са. Така като ги гледам строени чак се изненадвам. ами това са сериалите, които не ме впечатлиха особено: /това го подчертавам с едничката цел да ми се размине боя/ Boku to Kanojo no XXX; Worlds Within - този като че ли ме измъчи най-много...от единия инат го догледах Nobuta wo produce; A love to kill; A Millionaire's first love; А това са филмите: ...то и още има, ама да не нахалствам My Sassy Girl ; S Diary ; Crazy For Wait ; The Case of Itaewon Homicide - тук аз ли имах гоеми очаквания-незнам, но ми се случи точно това дето е описал elscripto [:scratch: :scratch: :scratch: :sleep: :sleep: :affraid: :shock: :suspect: :sleep: :sleep: :sleep: ] Тълкуване: Средно тъп филм с неусетно заспиване, прекъснато от единично стряскане, опомняне, притваряне на едното око и последващо заспиване... Vampire Girl VS Frankenstein Girl - а днес се опитахда се разсмея с това, но :affraid: :confused: сега просто ми идва да си посегна на живота, заради изгубеното време,че и този мой инат, който не ми позволява да спра филм, коооолкотоо и да е тъп и глупав. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kiara_Yuichi Отговорено 3 Май, 2010 Share Отговорено 3 Май, 2010 Uni_Cat, ти ще вземеш да кажеш че цялото кино не струва, както си почнала да изброяваш... :hehe: :hehe: :hehe: За първи път виждам в списъка A Love To Kill :roll: Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Uni_Cat Отговорено 3 Май, 2010 Share Отговорено 3 Май, 2010 Uni_Cat' date=' ти ще вземеш да кажеш че цялото кино не струва, както си почнала да изброяваш... :hehe: :hehe: :hehe: За първи път виждам в списъка A Love To Kill :roll:[/quote'] Е вярно, че така изглеждат малко множко, но пък тези които ме харесват са много повече.... А за A Love To Kill ... има и други, на които да не им се е видял кой знае колко хубав просто трябва да попрочетеш цялата темичка. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
farfallina Отговорено 3 Май, 2010 Share Отговорено 3 Май, 2010 Uni_Cat, ти ще вземеш да кажеш че цялото кино не струва, както си почнала да изброяваш... :hehe: :hehe: :hehe: За първи път виждам в списъка A Love To Kill :roll: Ако трябва да съм честна и на мен не ми допадна особено, но чак към тъпите сериали не мога да го причисля. Прекрасна музика и актьори, все пак имаше хубави моменти и много тъжни и си поплаках доста. Края наистина е най-тъп от всичко досега, което съм гледала - даже не можах да го разбера. Оценка за най-слаб сценарий на тази мацка, колкото и да харесвам всичко, което е създава. Относно Worlds Within - аз се инатя да го започна заради Бини, но засега все не успявам. Нещо странно има в него и актрисата ми е изкуствена, а не обичам да се насилвам, когато нещо не ме грабне. Май ще ме прощава Бини, колкото и да си го харесвам.. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiki_riki90 Отговорено 29 Май, 2010 Share Отговорено 29 Май, 2010 Да взема и аз да се разпиша с риск да ме заклеймят доста хора. 1. Приятели - 4 серии, ама го гледах цели 2 месеца. 2. Хонг Гил Донг - не че е тъп или нещо подобно, ама просто не мога да се навия да го догледам. Ще го мъча по нататък пък да видим 3. Вещицата Ю Хи - скука. 4. Влюбения вампир - първия японски, който не ме увлече. 5. История с риба - възможно най-скучния ми филм. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivkaus5 Отговорено 7 Юни, 2010 Share Отговорено 7 Юни, 2010 От азиатските драми и филми, които съм гледала най-скучни ми бяха: 1. Boku to Kanojo no XXX - 1еп ми беше интересен, но поле едва го догледах 2. A Milioners First Love - това филмче дори не успях да го изгледам до края... 3. Kimi wa Petto - успях да догледам драмата, но ми беше страшно скучно 4. Freeze - беше много глупава драма според мен 5. World Within - гледах 2 епизода от драмата и не успя да ме завладее това се сещам за сега Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dostoevski Отговорено 14 Юни, 2010 Share Отговорено 14 Юни, 2010 Ами като ще е най-...нека да бъде S Diary. Но той бе по-скоро скучен, отколкото тъп. Имаше някои добри моменти, но мисля, че ме подразни това, че нямаше развитие цялата ситуация.Замисъла беше ясен, но изпълнението малко ми куцаше. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valenceto_753 Отговорено 14 Юни, 2010 Share Отговорено 14 Юни, 2010 Kim Sam Soon -но не точно може би защото геруината е УЖАСНА,но сюжета му не е лош Friends-толкова скучен и тъп филм не съм виждала Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivana93 Отговорено 17 Юни, 2010 Share Отговорено 17 Юни, 2010 сещам се само за 2 адски скучни филма, които съм гледала : 1. S Diary 2. Everybody Has Secrets P. S. Crazy for wait е суперррррр филм Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kathie Отговорено 23 Юни, 2010 Share Отговорено 23 Юни, 2010 Ааа, при мен има доста, ама ще се въздържа да ги напиша всичките.. Еми ето например: 1. S Diary(много съжалявам, че Goong Yoo участва в него) 2. Silver Knife- няма такава простотия, ама е супер забавен! 3. 2022 Tsunami 4. No Invitation 5. Blood: The Last Vampire От сериалите все още не съм попаднала на глупав... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alfons Отговорено 13 Август, 2010 Share Отговорено 13 Август, 2010 В последно време попаднах на доста глупави филми/и скучни при това/ и се спирам на: Getting Any-Филм-фарс от 94-та на "Големия" Китано.Абсурдна глупост/макар,че през първите 20 минути си мислех,че ще е нещо адски добро.Но не беше./. Police story с Джаки. Не ме грабна и го изгледах на сила. Ghost train с Огури Шун.Гледал съм и по-добри хоръри.Този ми се видя скучен и слаб. Seducing Mr. Perfect-Само определението "скучен"ми идва и за този филм.Макар,да чета из коментарите,че се харесва. MW -Отдавна го изгледах,но не го помня с добро. Lavender-Видя ми се прекалено детински за вкуса ми. Disneys The Secret of The Magic Gourd-Поне сестра ми го хареса. 100 Days with Mr. Arrogant - романтики има и по-добри. Zatoichi Ами незнам тук...все още не мога да харесам филм на Китано.Опитвам се все пак. Ами това ще е за сега.Сещам се за още 3-4 класики,който не ми допаднаха,но ще ги прегледам пак.Може пък да открия"скритото послание"в тях. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SHINeeGirl Отговорено 25 Август, 2010 Share Отговорено 25 Август, 2010 До сега на тъпи филми не съм попаднала,но от сериалите по-точно японските не можах да изтрая Nobuta wo produce Тъпи корейски сериали не съм гледала до сега,явно имам късмет когато ги избирам Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k_pop Отговорено 25 Август, 2010 Share Отговорено 25 Август, 2010 Naked Kitchen за филм, не знам, но не ми хареса много скука на едно място!!! А за драма Вюбеният вампир и Nobuta wo produce! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
~Saranghe Отговорено 13 Септември, 2010 Share Отговорено 13 Септември, 2010 Samurai High School-издържах пет епизода и офейках. Do re mi fa...-мисля че за са забравили двете ''l'' отзаде. Сериела е огромен ''fall''. Уникално тъп. Ghost train-Е...голям страшен филм. Аз съм страхлива, ама туй и грам не ме уплаши. Направо... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.