speedy86 Отговорено 3 Май, 2010 Share Отговорено 3 Май, 2010 Мерси, че ме подсетихте за Sex is zero. Него не го споменах само защото отчаяно се опитвам да изтрия гадния спомен, че изобщо съм го гледала. За мен тоя филм оглавява списъка с най-гнусни произведения на човешкия болен мозък на световно ниво. И другия пропуск да си наваксам - бях забравила за A love to kill. При БОФ поне си знаех какво да очаквам от самото начало, докато тук, при такова начало и това развитие на историята, да вземат да приключат филма така... :scratch: Малоумие. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dancher1 Отговорено 3 Май, 2010 Share Отговорено 3 Май, 2010 [justify] Insomnia, защо толкова се разсърди от думите ми? Ти сама си го написала-всичко е толкова субективно и индивидуално.Вероятно ти не харесваш всичко, което аз харесвам.А причина за това може и да е разликата в годините, настроението и доста други неща.Самият сериал за мен вървеше добре до момента,в който героите си организираха "състезание" за сърцето на гл. героиня.Това "състезание" създаде в мен едно чувство за повърхностност, което не ме напусна до края на сериала, и стана достатъчен повод да го класирам така.Може пък и вината да е в мен-да не съм успяла да открия посланията,които носи - това не мога да кажа със сигурност. Знам само,че със изказването си не искам да създавам излишни полемики и напрежение.Sorry, ако съм обидила някого. [/justify] Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
parab Отговорено 3 Май, 2010 Share Отговорено 3 Май, 2010 Данче, не се тревожи. Явно, че предпочитанията са доста разнородни. Сега като гледам кои сериали е посочил CToTaKa за скучни - в тях влизат едни от най-любимите мои сериали... :scratch: Ама какво да се прави. Поне от тази тема ще разбера, че каквото препоръча CToTaKa, сигурно на мен няма да ми хареса заради различните вкусове и обратното. (CToTaKa, нищо лично, просто пример ) Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Крал Отговорено 3 Май, 2010 Share Отговорено 3 Май, 2010 Леле, как виждам любимия си Ред Клиф у къпините! :shock: Desjer, помощ, пиле, да го изтеглим от трънето! Ето това показва разликата във вкусовете, драги потребители - на мен Ред Клиф ми оглавява топа на оскарите, не на малинките. Хевънс Солджърс също не бих го изхвърлила с лека ръка. Част от малинките давам на Sweet sex and love и Who slept with her. Също въздух под налягане ми се видя The Myth. Azumi и Onmyoji също са в коша. Сериали малко съм изгледала, та няма да ги коментирам. п.п. Долните кометнари ме подсетиха за Императора на морето - един буркан малинов конфитюр отива за него :green: . Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ANJY Отговорено 3 Май, 2010 Share Отговорено 3 Май, 2010 Айде да кажа и аз, че е много важно настроението и нагласата, с която се сяда да се гледа даден филм. Оттам е и естествено един да хареса едно, друг друго. Четейки ви, се сетих, че като гледах A love to kill и аз не приех края му. Но това не ми попречи да е сред обичаните от мен филми. Първият ми сериал бе Lovers и колкото й пропуски да има този сериал (да не говоря за финала му, че ми идваше да бръкна през монитора и да го натръшкам оня ми ти довчерашен гангстер, дето се правеше ... на много корав... :hehe: :hehe: ), но той ме "зариби" и ме вълнува доста дълго време... После... по някое време... изгледах "Изкушението на вълците" (Temptation of wolves). Този филм ме хвърли в друга крайност... даже помня, че остро реагирах в самата тема... Много ме бе развълнувало поведението на обречения брат... и откъде да знаех тогава, че това е често срещана тема за сюжет в корейските филми :scratch: Но от това, този филм не падна по-долу в класациите ми, защото просто ме бе развълнувал... и гледайки го, а и споделяйки го с други... бях развълнувала и околните, дори бях се настроила за по-друго мислене... Сега се сещам, че колкото и пъти да подхващах "Вещицата Ю Хи", толкова пъти заспивах на нея. Но дали от умора или от това, че ми е скучна... Явно не й е дошло времето да я изгледам. Определено мога да кажа, че по- ми харесват корейските сериали, отколкото филмите им. Те сякаш са майстори да пресъздадат и най-дребния детайл, стига да "натежи" в сюжета, но когато трябва да го пресъздадат накратко, някак бедно се получава. Да не говоря, че и във финалите не ги бива. А от това губи сериалът, като цяло. Ето това е най-голямото мое разочарование, което мога да го класифицирам като нещо, което осакатява, дори и най-чудесния сюжет. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sinardin Отговорено 3 Май, 2010 Share Отговорено 3 Май, 2010 Coffee Prince е единствения сериал, на който съм заспивала от скука. Напълно подкрепям CToTaKa. А A love to kill и Императорът на моретата въобще не ги догледах. Лелеее, как се сетих за тоя Император... Що сълзи бяха, що чудо... На него някой ден може и да му дам втори шанс де, ма за Убиващата любов ще трябва да съм в голяма криза на нямане на нищо за гледане, че да се хвана втори път. Temptation of an Angel пък започва страхотно, но после става голяма боза. И в Тероа ситуацията е подобна, но не може да се мери с Ангела. Даже ако не ми го беше припомнил демона, можеше и да не се сетя да го включа. Тия двата са ми на границата. Поне започват хубаво, ако не друго. Но като цяло съм съгласна с АНДЖИ, че финалите на сериалте често леко куцат. От филмите освен за ДО РЕ МИ ФА СОЛ... за друго не се сещам. Гледам твърде малко, че да се прецакам прекалено. :hehe: Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ANJY Отговорено 3 Май, 2010 Share Отговорено 3 Май, 2010 Хахахаххх, сега се сетих и за друго. Още в началото, четейки отделните теми на съответните филмчета, някъде се натъквах на крайно отрицателни мнения... И те адски ме провокираха, та си виках: "е не може за нищо да не става, все пак е корейски" "Все трябва да има нещо, с което да вълнува". И сядайки с подобна нагласа, определено, взирайки се със всичките си сетива, опънати на екс, все долавях нещо, което да го нареда сред "развълнувало ме"... пък било то природа, дребен жест, цветове и багри, нетрадиционен превод... и какво ли още не Помня, че Хонг гил донг загуби своето очарование, когато ми останаха последните две серии... Направо всичко се сгромоляса и дори това или този, който до вчера приемах като положителен, вече бе придобил... познатия ми човешки образ, с който може да се срещнеш в ежедневието си... Та така и щеше да си остане, неизгледан този филм... Както каза Сини, определено се прецакваш, ако го доизгледаш... (намиг)... Дълга ми бе нагласата да гледам и I'm Sorry I Love You и то защото бях чела всичко в темата... Смятах, че доста ще подтисне чувствата и емоциите ми и затова все го отлагах. А когато го почнах... филмът започна с това как всички обиждаха майките, които са ги родили и изоставили. Казах си: "колко познато". Само нашият герой благодари на майката, която го е родила... но и изоставила... и независимо, че животът му бе плачевен. И така течеше филмът, и си виках: "е че какво му е толкова особеното и вълнуващото на този", докато почти накрая не дойде епизодът, в който главният герой поиска от майка му, за сбогом, да му сготви, и не коленичи, да й благодари, че го е родила... Това помня от този филми и това ме развълнува от него... Останалото е просто пълнеж... Но пък друг, друго е харесал. Та така. Хич не бих се сърдила, ако някой напише, че не харесва нещо, което на мен е харесало. Затова сме хора, затова сме различни и затова се вълнуваме... по различен начин. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Koizora Отговорено 3 Май, 2010 Share Отговорено 3 Май, 2010 Засега се сещам само за Atashinchi no Danshi и A love to kill Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lisa_shaw Отговорено 3 Май, 2010 Share Отговорено 3 Май, 2010 Аз пък от Японските сериали ще си дам гласа за Samurai High School - само 2 серии ми беше лимита на търпението при него. От Корейските (поне тези които сам гледала до сега) най-скучен ми беше Freeze! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mood Отговорено 3 Май, 2010 Share Отговорено 3 Май, 2010 ...най-скучен ми беше Freeze! Явно в тази тема ще се окаже, колкото хора, толкова и мнения. Посоченият по-горе сериал ми е един от най-любимите. В дъното на класацията са: Goong, The Snow Queen, Full House, с такава мъка ги изгледах - скучни, без действие и развитие. От филмите: Do Re Mi Fa ..., Thirst, Returner. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samatataina Отговорено 3 Май, 2010 Share Отговорено 3 Май, 2010 My lovely Sam Soong ми дойде в повече. Не съм мръднала от средата на втори епизод. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mackova Отговорено 3 Май, 2010 Share Отговорено 3 Май, 2010 :hehe: :hehe: :hehe: май не остана неоплют сериал или филм Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pirani Отговорено 3 Май, 2010 Share Отговорено 3 Май, 2010 Как да не остана............НЕГЛЕДАНИТЕ........къде ги забрави :hehe: Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soulamain Отговорено 3 Май, 2010 Share Отговорено 3 Май, 2010 Тая тема май най ме радва от всички напоследък Макар да си е хейтърска има един огромен плюс - бърз преглед на вкусовете (така де - да се знае, по чии препоръки да се водя и по кои - не :hehe: ) Иначе гледам, че никой не е споменал сериала, на който ми идваше да си прегриза вените още на 2 епизод - Hana Kimi :shoot: "Love storm" също громи класациите, даже ми беше по-тъп и от "It all started with...." 1000-та години и убийствената любов няма да ги коментирам, достатъчно се е изписало Единственото хубаво нещо в "Temptation of wolves" беше Канг Донг Уон, но поне имаше нещо за харесване - в Who Slept With Her? такова не видях :cylon: Нотите, античната пекарна, гаждето с кръвна група Б, нулевият с**с и лудото чакане също могат да отнесат по малинка Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mackova Отговорено 3 Май, 2010 Share Отговорено 3 Май, 2010 Тъпомерът ми се счупи още съвсем в началото с "Temptation of wolves" Оттам нататък нямам с какво да меря Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stelito Отговорено 3 Май, 2010 Share Отговорено 3 Май, 2010 Иначе гледам, че никой не е споменал сериала, на който ми идваше да си прегриза вените още на 2 епизод - Hana Kimi Пак доказателство, че човек с човек не си прилича... На мен това ми беше първият азиатски сериал. Гледала съм го два пъти и определено мн ми харесва. :hehe: Тая тема може само да обърка, почти няма неспоменат сериал или филм :scratch: Най-тъпият и скучен за един, е най-интересният за друг... Следя темата и разногледа станах, абсолютна полярност в мненията.. :confused: Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sabrina1 Отговорено 3 Май, 2010 Автор Share Отговорено 3 Май, 2010 Сперед мен soulamain има предвид тайванския вариант, а не японския. Лично на мен едно негативно мнение не може да ми повлияе. Ако съм решила да гледам нещо, го гледам. И 100 негативни мнения не могат да ми поречта да харесам някой филм, така че... :green: Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soulamain Отговорено 3 Май, 2010 Share Отговорено 3 Май, 2010 Сперед мен soulamain има предвид тайванския вариант' date=' а не японския. [/quote']стреляйте точно японският си имам предвид... на мен първият ми беше БОФ (не боля много :hehe: ) гледам, че е подобаващо оплют, но си спомням, че много му се радвах и се кисках като ненормална по нощите, рискувайки половинката ми да ме изхвърли... с течение на времето се свлече във всякакъв вид класации, ама ... първата любов казват, ръжда не хваща Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tuci8710 Отговорено 3 Май, 2010 Share Отговорено 3 Май, 2010 Не можах да се сдържа и мисля, че е време и аз да си кажа каквото искам да кажа. Писна ми всеки да казва колко бил скучен този или онзи любим мой филм или сериал. Даже като фенка на азиатското кино се обиждам, че някои хора са се ограничили само с един стил и жанр на филми и всичко останало остава недооценено. Всеки човек индивидуално решава какво да гледа, кой жанр му е по сърцето и кога да го гледа. Когато някой, който харесва драмите и набляга на тях пуска коментари, че някой комдиен сериал е ужасно глупав и е пълна "боза" и да искам не мога да го осмисля и да се съглася. Мен почти всичко корейско изгледано ме кефи, с малки изключения. Но не мога да кажа, че "Времето на кучето и вълка" е глупав сериал, защото не ме грабна и го зарязах на 3-и епизод- даже напротив. Някой ден само заради похвалите ще го догледам. Списъка ми с такива не е много дълъг, но за да не подклаждам жаравата няма да споменавам имената, защото жива ще ме изгорят най-запалените фенове. Бих казала, че колкото хора има по земята толкова различни филми ще се правят, и за всеки един ще се намерят почитатели, които да се усмихват когато си припомнят за него. И питам аз, защо не коментирате колко са готини саундтраците към филмите, а само сочите имената на песните и до там, а тук с детайли се описва колко гаден и глупав е някой сериал, който до вчера беше спечелил симпатиите на всички( пресен пример ми е Боф) , а в темата на сериала са единици, че и да не кажа нули, които споделят негативното си мнение? :scratch: :scratch: :scratch: Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
soulamain Отговорено 3 Май, 2010 Share Отговорено 3 Май, 2010 ... а в темата на сериала са единици' date='че и да не кажа нули, които споделят негативното си мнение? :scratch: :scratch: :scratch:[/quote'] Защото би предизвикало лавинообразната реакция на феновете, които ще изядат негативно-мислещия с парцалите... Бийте ме, но мисля, че тази конкретно тема си е хейтърска и си е само за това (в основната си част, другото си е, за да става веселото)... :green: Никой не бива да се обижда, поне според мен, ако види любимеца си тук... Обратната логика предполага, че мога да се сърдя на всички, неноминирали Mr. Brain за сериал на годината! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.