maira Отговорено 10 Май, 2014 Автор Share Отговорено 10 Май, 2014 Хм, гледах го . +1 за Джи Уон . ------------------- Героят наистина е заразителен и лек, макар и меланхоличен, странно тъжен и същевременно убедено благороден, а дивотиите на южния шпионин, особено като тренираше с белезниците, компенсираха липсата на чувство за хумор при северния. Като недостатък обаче, имах малък проблем със застрелването на жената на първата жертва .. и накрая с професора. Някак си очаквах, нашият да се събуди мигове по-рано и да реагира... ако не в първия, то поне във втория случай, въпреки че в крайна сметка спаси детето в началото и приятеля си в края, и въпреки непобедимостта на Сянката... Някак си много бавно го изживяваше своя вътрешен конфликт и малко трудно взе страна 6 години по-късно... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sonihrisi Отговорено 13 Май, 2014 Share Отговорено 13 Май, 2014 И специално за sonihrisi - НАЛИ?! ДА! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kcekce Отговорено 13 Май, 2014 Share Отговорено 13 Май, 2014 Майра, ти ако рискуваш никога повече да не видиш семейството си, колко прибързано ще действаш? Първия път това му беше последната планирана мисия, преди да се върне у дома (което не стана). А някак изглеждаше, че може би му е и първата "полева" мисия с убийства. Определено беше шашнат и изобщо не очакваше всичките тези безсмислени кървища. И именно защото спаси детето и се осмели да критикува началника си, беше обявен за предател. Втория път беше наясно с кривата страна на нещата, но имаше вече наистина последен шанс да се върне при любимите си хора. Когато намушка учителя си, и двамата бяха заплашени от пистолета на Сянката. Нашият човек нямаше огнестрелно оръжие. Това е бил може би единствения начин да отложи смъртта на даскала, докато дойде полицията. Но не успя - Сянката си го гръмна. Поне колегата си детектив Джи Уон спаси успешно Този финт с ножа изненада всички Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maira Отговорено 13 Май, 2014 Автор Share Отговорено 13 Май, 2014 Съгласна, имаше си основанията... филмът ми хареса и въобще цялото ми хареса. Сега ще гледам фантастиката с Джи Уон - видях, че не сте се разписали в темата, но може би все пак сте я гледали... Jeon Woo Chi? .. Та ще сравня най-добрия герой )))) Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kcekce Отговорено 13 Май, 2014 Share Отговорено 13 Май, 2014 А, гледала съм го и магьосника, ама тъй като не ме впечатли особено, не съм се разписала Всички филми съм му изгледала на тоя универсален тип, освен The X, който е неоткриваем. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maira Отговорено 10 Август, 2014 Автор Share Отговорено 10 Август, 2014 Неделя сутрин ))) Намерих си един второстепенен, но много готин герой, който засега откривам само в японските филмчета, но вероятно това е понеже с корейските съм назад. Общо взето ситуацията е следната: Един човек взима драматично решение или тече силен разговор. После дават кадър с човек който слуша/вижда това. В класическите сериали това е началото на много зла интрига. Обичайно слуша жена, обичайно тя ще да направи някоя мизерия само броени кадри по-късно. Обаче в японските сериали... понякога, когато слуша мъж... той се намесва в сюжета и помага на замесените хора. Много е сладко и невинно. Един вид, човеко ти не си сам, някой ще се погрижи за теб, понеже ти е приятел. Обикновенно това са асексуални отношения. Помагат си мъже, или жени... или мъже и жени, които обаче нямат никакви романтични чувства. Т.е. това е различен герой от отблъснатия втори любовник, който се маже на Главната... Та много му се радвам на тоз герой, някак много сплотяващ ми се вижда. Принципно бях с впечатлението че в Азия е неприлично да се бъркаш в живота на околните независимо как. И те затова им е такава драма "обвързването", "въвличането" и пр. И се чудех това нов герой ли е, западно веяние, или и преди го е имало... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кева Отговорено 15 Март, 2015 Share Отговорено 15 Март, 2015 Седя си аз, гледам 15 серия на Kill Me, Heal Me - умирам си от кеф и се чудя : защо по дяволите не сме се вдъхновили с този мъж и точно тази жена . Така де, мисля, че този път сме повече от двама, който могат да изпишат едно кило глупости вдъхновени от това чудо на чудесата. Заслужава си рекламата, пък и е трудна раздялата . Дет се вика, предизвиквам ви :i love this: Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maira Отговорено 16 Март, 2015 Автор Share Отговорено 16 Март, 2015 Ужасното нещо във този филм (Kill Me, Heal Me) е, че девойката е наистина супер добър и жизнен образ - весела, силна, добра, и най-вече самодостатъчна, не е тип пиявица или откачалка... обаче колкото и да е положителна, Ча-До-Йон или Джи Сонг така фиксира камерата върху себе си, че не мога да я оценя изобщо. А всъщност неговят образ ако се подходи разумно е доста по-"слаб", ако го гледаме като мъж и герой. И същевременно неустоим... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кева Отговорено 16 Март, 2015 Share Отговорено 16 Март, 2015 Ех, в травмата нямах намерение да забивам . Обаче като наклони на там везните и при положение, че пак на самите себе си ще разчитаме, няма как да не изпусна малко лудост ( доста ще пиша около и по сериала ). А сега, моля простете ми за сквернословието . Ами господин Ча ми приличаше на мухльо и разбира се веднага се залепих за Се Ги. Но Се Ги се държеше като послушно кученце, не пораснало дете , аха да се объркам и да помисля, че съсипват любимият ми образ и осъзнах колко близо до Ча е Се Ги, а когато ги смесиха мъничко и До Хьон взе, че започна да се ядосва и репчи, стана моя човек. Когато се разкри какво точно се е случило, честно казано си помислих, че малодушният лигльо мелодраматизира и Ри Джин е в пъти по-силна. Обаче чудно са изпипали травмата му, та не мога да се съглася, че е по-слаб (до 18 серия съм и това си е теория). При двамата е въпрос на упорни точки. Малката винаги е имала и някаква упора на която да отстоява личността си . Майка й, малкият Ча, новото семейство, което я обича и подкрепя.А при момченцето какво е ? - Той седи около баща безделник, който го обича и двамата имат силна връзка. Майката ходи на работа и натяква , вдига скандали, докато таткото винаги има добра дума за момчето. Този баща-мечта пред хората се подвизава под друго име и обяснява на детето си, че когато трябва да прави това , което иска, да бъде свободен, смел и изобщо да задоволи някаква потребност се нуждае от тази нова самоличност. В последствие, този мил човек ( в очите на детето ) се превръща в зъл насилник. Ето ти първата драма, как да мрази баща си, как да го приеме. Как да му се опълчи ? Създава Се Ги, но мисля, че първоначално е като господин Парк на баща му. Е, знаем как се появява До Хьон Тя се справя, защото по пътя си винаги има поне една упора . Момчето последователно губи, двете си основни, а в место семейство има непълноценна като човек майка и баба, която го обвинява за вегетацията на синчето си . То реално и той е жертва. Баща, който го натоварва с много очаквания, все недоволства, а накрая го отхвърля и обожаваща майка, която се стреми да компенсира и за капак е женен за жена, която не го обича и го превъзхожда, а той самият е влюбен в нея, но на плужека му липсва гръбнак Не знам как сте издържали цялото това чакане на серии, аз трябва да изчакам превода на 19 и 20 и вече ме е подгонила абстиненцията . Машини сте вие, машини Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maira Отговорено 18 Март, 2015 Автор Share Отговорено 18 Март, 2015 Не ти отговарям понеже чакам да изгледаш и последните 2, а и на мен самата не ми се иска да разбивам филмчето. Да, имаше слаби страни... да.. можеше по-добре, но те така са го избрали и направили и съм дотолкова зафенена, че го приемам и разбирам. Впрочем за мен грешките са повече в образа на девойката, но пак... Но не мога да се сдържа да не изтъкна и странните редици от очаквания, които се заформят към корейското и към японското с времето... В темите на корейските сериали постоянно се срещат обяснения като "еми какво искате, това е сериал.", "то това се гледа само за забавление", "ма недейте да очаквате много", "ми тези са си най-нормални хора, какво искате от тях" и пр. В темите на японските по-скоро има "тези са откачени", "те се държат странно", "това е прекалено", "това не може да стане наистина" и "правилно ли е това"... Когато видя от горните реплики веднага си правя изводите какво ме очаква... В това отношение "Kill me, Heal me" е добър проблясък, почти никой не го оправда "че е само сериал" и съответно никой не обясни че "това е прекалено". Някак си, се вярваше на историята и героите до последно.... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kiddo Отговорено 18 Март, 2015 Share Отговорено 18 Март, 2015 maira, без да защитавам изобщо КМХМ /който си има тема и там му е мястото/, съм забелязала нещо при теб. В горния си пост изреждаш какво пишело из темите. А от теб, поне при корейските сериали, винаги чета - има клишета, може по-добре, има кусури. Поне в темите, които съм следила и ти си се обаждала, има поне 1 от тези трите. Тогава какво се учудваш на другите, след като и ти си така. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maira Отговорено 18 Март, 2015 Автор Share Отговорено 18 Март, 2015 олеле, kiddo това си го взела много лично. Дали не ме бъркаш с някой? Аз принципно избягвам да пиша за корейски сериали, а ако пиша в тях обичайно е похвално, в нещата, които са ми харесали поне малко... именно, за да избягвам репликите "има клишета" и "има кусури". Но не е невъзможно и някъде да съм се изтървала... А иначе изобщо не се учудвам, че и другите използват тези реплики ... Идеята на горния ми коментар е, че корейците обикновено ги съдят - или ги съдиме - за клишетата, а японците за машинността и невъзможността на героите. Т.е това е масовото усещане... Някак си, сетих се, че не съм чела прекалено много коментари за японско от вида "тук е пълно с клишета", нито за корейско "тези са откачени" и го написах като обобщение, Всъщност не съм сигурна, че разбирам какво те е подразнило . Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kiddo Отговорено 18 Март, 2015 Share Отговорено 18 Март, 2015 Има дразнещи клишета - да. Но като чуя, че нещо е клиширано, ме хващат нервите. В кримките убиват хора - клише. В романтичните филми има любовни истории - клише. Клишетата са във всичко, което гледаме. Всеки жанр си има клишетата, от които е почти невъзможно да се избяга. И не съм се засегнала изобщо Въпросът не е за КМХМ, а по принцип. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Matrim Отговорено 21 Октомври, 2015 Share Отговорено 21 Октомври, 2015 Колко хубава шарена тема и така безжалостно зарязана! От 6-7 месеца гледам до пълно изтощение азиатски филми и всеки път, когато си помисля, че съм готова за обобщения, се натъквам на подобни дискусии. Хваща ме срам от моята неподготвеност и безполезност! Ще си избера за опорна точка първия корейски сериал, който отключи азиатската ми лудост - Императрица Ки. Като се има предвид, че гледането беше съпроводено от културен, емоционален и естетически шок, и досега възприемам заглавието като свещена бирманска котка. Толкова много красота ми се изсипа наведнъж и ме завари напълно неподготвена: красиви герои, красиви декори, изумително красиви костюми, красива любов, красиво разказана история... Като се опитах да разхвърлям героите по посочените категории обаче, се натъкнах на сериозни трудности. Главната е ясна, както се разбира от заглавието. Кой е главният? Корейският крал Ван Ю или Императорът? Съчувствах на горкото изтормозено, преследвано, потискано момче, което беше безнадеждно влюбено в мъжествената героиня на Ха Джи Уон. Исках да излезе победител в съревнованието... защото беше красив. Ван Ю беше прекалено положителен и правилен, и далеч не толкова хубав. Значи трябва да си призная, че първосигнално реагирам на визията на героя, следва емоционалната ми реакция към персонажа (не обичам идеализирани типажи, доза съчувствие и симпатия не е излишна) и чак тогава се оставям майсторлъкът на актьора да ме поведе към възторзи или негодувание. Главният антагонист - тук има няколко - един от друг по-лоши, все монголци. Слава Богу, изпълнителите им бяха забележително добри и се разминаха с обичайната корейска щампа за злодей. Комедийните персонажи са в обичайните параметри и могат да бъдат открити във всяка една корейска историческа драма, при това, изпълнени от едни и същи артисти. В коя категория да сложа великолепния Тал Тал? Бих го оженила за овдовялата императрица Ки, но той умря героично. Без това в тази историческа драма истински са само имената на героите. Стоп! Ще почна да хапя, а не искам! За пръв път от много време плаках на филм, а това ми се случва само на Мадам Бътерфлай (по навик) А, да. Имаше и свекърва, която преобърна наопаки схемата за трансформация - в началото беше разумна, смислена, почти положителна и хубава жена, на финала се превърна в истински звяр, но си остана хубава. В заключение, точно в този момент осъзнавам, че възприятията ми при азиатските филми доста се различават. Харесва ми героите да са красиви, докато това условие при западните филми е излишно. Искам главният герой да е умен, изобретателен и смел, и ако е възможно - да ме омагьоса дотолкова, че да повярвам и на най-големите фантасмагории. Достоверността изобщо не е задължителна. И не на последно място - много ми е важен гласът на героя - да е тембрист, богат, кадифено мек, но и с малко метал - като на Тал Тал, например. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maira Отговорено 23 Октомври, 2015 Автор Share Отговорено 23 Октомври, 2015 Добър вечер , добре дошла и тук... Много ме изкефи прозрението "че възприятията ми при азиатските филми доста се различават. Харесва ми героите да са красиви, докато това условие при западните филми е излишно." Дадох си сметка, че и при мен е така. Азия-фенщината също - разви се като "мания" в продължение на година и нещо... но сега, отново ослепях или твърде силно навикнах към красотата им. И в мен остава само постоянната изненада - любопитство - уважение - харесване към другостта и културата им. Но ако ще гледам азиатско настоявам да е типично за тях - с красиви герои, прости положителни действия, екзотични решения, романтика... Впрочем като казах романтика, мен пък много ме кефи "индулгенцията", която дават на романтичното преживяване от японска страна.. и донякъде в корейска. Нашият свят е много съзтезателен и в много отношение романтиката се счита проява на слабост, харесването на някой - също. Докато в Азия и особено в Япония се отнасят към това съвсем сериозно... без да го гледат отгоре... просто още една житейска ситуация... , Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Matrim Отговорено 23 Октомври, 2015 Share Отговорено 23 Октомври, 2015 "Хванала" съм от времето, когато българите гледахме основно съветски филми и всичко американско ни се струваше върховно. Дори имаше израз:"Хубав ли е филмът или е съветски?" После нещата се обърнаха - удавиха ни в блато от еднотипни конвейрни западни продукции, пошла латино чалга и на този фон сърцераздирателната турска драма ни се стори близка, родна и морално поучителна. Откривателството винаги е свързано с емоции, надежди и свръх очаквания... а и лакомия, която води до пресищане. Не, не съм преситена от азиатските (корейските) филми, но все по-рядко се чувствам удовлетворена от видяното. Като рудокопач ровя все по-назад във времето, в търсене на нещо интересно, отпреди щампите да станат щампи, да се мултиплицират и да се узаконят като белег на националния стил и идентичност. Много е интересно да се проследи раждането на един ситуационен модел и неговите мутации в по-късни продукции. Тук не е място за теоретични брътвежи, но ако разгледаме основополагащия "Пясъчен часовник", негови проекции и вариации можем да открием в "Да погълнеш слънцето", "На изток от рая", "Часът на кучето и вълка", "Пиано", дори в Splendid Holiday. Нямам нищо против еднаквите ситуации, а негодувам от тяхното обездушаване и банализиране. Потънала в своята киноархеология, все отлагах да изгледам съвсем пресния Kill Me, Heal Me. Е, коментарите по-горе ме накараха да го започна и вече съм изгледала 1/4. Голямо удоволствие е! Но все повече ми се струва, че тази драма е "избягала" от корейското звучене? И стилистиката на повествованието, и темпоритъма, актьорската игра ми напомнят на добра американска продукция. Но още е рано да правя заключения. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maira Отговорено 24 Октомври, 2015 Автор Share Отговорено 24 Октомври, 2015 Гледай сега, добре, че им е толкова въображението+тежестта на традиционната култура на Азиатците, щото иначе можеше да се тръшкаме с години )))))))). За мен Kill Me Heal Me е наистина свеж, надявам се да ти достави кеф . Става все по корейски нататък, но актьорите са все така оригинални И нещо ултра-нетрадиционно е She is Wow. Аз се помъчих с Часовника, но няма как - заснет е деведесетарски и не мога да си наложа, на това отгоре е сериал, т.е дълъг. Добре, че не го работя това, ако трябваше да гледм всичко до черно бяло съвсем щях да намразя киното... сега като лаик и върл консуматор просто се наслаждавам. . Императрица Ки си я описала много нежно и красиво, но тя пък от многото серии и си я държа за дълъг и топъл период, един ден )))) Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кева Отговорено 29 Ноември, 2015 Share Отговорено 29 Ноември, 2015 Matrim, откри темата на позора - вярно едно от любимите ми розови хапчета е , но със сигурност не е сериозна дискусия. Реално трудно се постигат дискусии тук, където никой никого не слуша. По-лошото е, че липсва вслушването в другия, беглия опит за пет минути да погледнеш светът от друг ъгъл . Даже ми е чудно как толкова време сме я поддържали тази тема и колко изблици на моментно вдъхновение има в нея . Да си призная липсва ми това , но все по-трудно ми става да харесам филм , японската ми мания мина в съвсем нова фаза, Майра често казва, че това с Азия разширява кръгозора , а аз не бях съгласна. При мен го сви, няколко години не бях способна и не исках друго да гледам , до момента в който не започнах да усещам липсата на герой, сюжети и т.н , който липсват при японците или са направени толкова плачевно, че чак е престъпно Докато гледах Moon River се питах : " каква е да му се не види тайната на харесването " ? Това сериалче е лишено от оригинален, дълбок или невиждан сценарии - дупки вътре да искаш, актьорската игра - плачевна, сюжета познат от "а" до "я", наивно, поръсено с голяма доза пудра захар, но аз го глътнах за норматив. Истината е, че докато гледах се усмихвах широко. Като че ли бяха добавили точната ( тайна съставка) на , която се дължи онова неподправено чувство когато гледаш филм, който ти харесва. За онова чувство говоря , когато очите започват да блестят с налудничав блясък , усмихнат си като идиот, единственото , което можеш да кажеш е „их“ и дни наред спомена за видяното да те сгрява.Точно тази съставка тайванчетата бяха добавили в кашата им с недоразумения. Добре че другото не беше съвсем наред, че иначе тоя сериал би бил новата ми мания , а във форума щяха да ми забранят да го споменавам (това е почти сигурно). Преди Бин и компания си мислех , че открих какво ми липсва в това, което гледам , че да не ми харесва. Всичко ми се струва лишно от втори план, дълбочина на герои и сюжет - равно , еднопластово , без кой знае какви препратки, а посланието едно единствено и повторено до припадък - все едно е правено зае възможно най-глупавите и посредствени хора. Кух филм за кухи хора. Те са длъжни да го превъзнасят, а той да бъде лесно смилаем, да няма кой знае какво за разбиране... Аха да се вдъхновя на тази тема, че чак сравнения си имах и хоп Moon River , който ми напомни какво е да гледаш и да ти е приятно. Оказва се ,че без онази определена тайна съставка, за която нямам име, не може да се получи нищо което си заслужава да бъде видяно. Жалко , че няма как да открия ключа от палатката или да знам налична ли е подправката преди да започна да гледам Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maira Отговорено 30 Ноември, 2015 Автор Share Отговорено 30 Ноември, 2015 Да бе, ние нали се изслушваме. Другите ако искат . Шегувам се, аз просто вече медитирам над идеята колко са различни хората като са влезли в контекста си. В някоя от темите ни май parab написа, че не се разбираме, отвън и дълго мислех каква ще да е драмата, понеже според мен си се разбирахме. Особено с теб.. а и като си редактирам текста, та подлога и допълнението да се отчетат, то всичко е ясно, ако поне малко има идея за какво става въпрос ... Може би щото сме гледали доста едни и същи филми... и имаме идея. Малии, това с харесването е болната ми тема във всичките пусти изкуства. Нали съм от страната на дизайнери и архитекти и при нас е страшно. Бачкаш, бачкаш, но ако клиента каже "не ми харесва" какво правим? Негово си е, той си го плаща, той ще си го ползва, продава и живее... Но пък като хареса някоя пълна глупост? Аз да я подпиша така ли? ... И изобщо как да се намери баланса между това, което обичайно иска един автор като експеримент, усещане и развитие... и това, което иска един клиент, който вчера си е дошъл от Дубай да речем... Има две логики - търсиш как да отговориш на клиента и да извършиш качествена услуга... или търсиш клиенти, които харесват твоите неща такива, каквито са. И тук има едно нещо, на което аз му викам средно ниво на професионализъм. Ако да речем една къща е ефективна, функционална, добре организирана, солидна, с нормални и приятни пространства и качествен интериор... ами това е равно на стандартен сериал. Може да се гледа вечер, да се отпусне човек и да научи малко нови неща. Трябва ли това да е най-вълнуващата и идеална къща на света? Какво да кажа, за мен къщата е най-вече рамка на човека. Човекът, той трябва да е вълнуващ, интересен, да има къде да се вихри и изразява, да мълчи да се горещи или да изстива. Къщата трябва да е удобна, хигиенична и т.н. Рамка, а картината вътре е от живеещите. /Познай това, да какви проблеми води, когато някой клиент иска къщата да е интересна вместо той сам да полага усилия да е интересен.../ Е ок, има случаи, когато сградата трябва да е принципно интересна - като нова дискотека да речем, но пък тогава не е нужно да се харесваш на един човек, а на много... но да не задълбаваме... Е ок, ако някои неща човек ги вижда за първи път, той им се вълнува и им се радва повечко и без да се гениални... За мен с Азията беше така. И аз също имах период, в който другите ми бяха безинтересни, бях преситена... Но като цяло според мен харесването е строго индивидуално. Ако не чакаш от един сериал само гениалност, тогава най-общо харесваме онези неща, в които можем да излеем себе си. Дали спомените си като деца, дали днешния си живот, дали някоя тайна любов или мечта. И тази съставка е наистина строго индивидуална. Професионалният режисьор това трябва да направи за да е успешен - да остави на човека място да види себе си... То затова някои български сериали са толкова зле. Авторите им не познават и не обичат другите хора, гледат ги отгоре и това си личи... предлагат карикатури и осакатени тъпанари, но не и образи на реални хора... Аз затова харесвам главно японски неща и то в определени теми. Обичам професионалните сериали, но не прекалено документалните, в които не мога да се вместя. Обичам определени романтики, но по възможност да не плачат често в кадър, да не се разделят излишно за по 2-3 години и да не се фиксират върху свекървите... Японците обичат принципно всички хора - и малките и големите, и победителите и сподвижниците. Те имат огромен пропаганден раздел, в който учат хората не просто да приемат живота си, но и винаги да се стараят да го подобряват и това ми е страшно любопитно, винаги споря с него... Да де, ако героите са прекалено сухи и еднопланови се нервя, но не е нужно вечер да пеем заедно гениални сказания и да водим епични битки, особено ако не схващам културата или страстта им. Обичам криминалета, исторически и т.н... Обожавам фантастики, но там условието е едно - оригиналност... Е, Радньоса например харесва едно странно корейско нещо, в което едно момче се учи да се бие. Аз таквиз филмчета обичам, но в това конкретно, героите ми счупиха тъпомера с постъпките си - като се почне от родителите и се свърши с момчето и учителят му. Мрачно грозно филмче за мен... но пък явно за мъжката част от населението символизира част от израстването. В този случай мога да оценя единствено професионализма на режисьора да покаже гледната точка на героите, болезнените им мигове и да намери пробойната в мъжките сърца или логики... Но дотук изобщо не споменаваме за Великото изкуство и онова, което променя вселени и души и т.н. То май не е за тази тема... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Matrim Отговорено 30 Ноември, 2015 Share Отговорено 30 Ноември, 2015 Хубавото е, че нещата, които харесвам са повече, от нещата, които не харесвам. Това го открих наскоро и ме зарадва. Никога не съм се възприемала за особено позитивен човек, а и професионално попадам в категорията на критиците. Объркването идва от това, че по отношение на музиката, театъра, дори изобразителното изкуство ми е трудно да правя компромиси, докато при литературата и киното съм запазила (не е нарочно) абсолютно първично, детско и "непокварено" отношение. Искам да се забавлявам, да ми е интересно, да ме вълнува, историята, която чета или гледам да ме дръпне в себе си - нещо такова. Затова съм и толкова либерална към недостатъците на азиатските филми. Не че не ги виждам, но не са ми толкова важни. Двойна доза вълнение, съпричастност, красивост и екзотика са в състояние да компенсират всичките ми недоволства. Приемам, че това, което не харесвам идва от културата, която не познавам и съм в мир със себе си и азиатските стереотипи. Остава да се науча да приемам хладнокръвно мнения (форумни, например) от рода на: "сценаристите оплескаха сценария или финала"... Кой сценарий, кой финал? Твоят или на сценаристите? "Актьорът не даде всичко от себе си"... Е, това направо ме убива! "Историята не е реалистична"... Ами това е художествена измислица - гледайте документални филми. Харесвам "летящи" бойни сцени, така както харесвам елфи, хобити и дракони. В китайската опера съм виждала "на живо" толкова акробатика, колкото и във филмите им. Харесването е въпрос на вкус и лични предпочитания. И на нашата различност. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.