Търсене във форума
Показване на резултати за тагове 'филм'.
Открити 3 резултата
-
В една от анкетите в раздела, се вижда че доста хора си избират филмче по плакат. Колкото и поговорки да има за книгите и кориците, ако питате някой от книжарския бизнес ще се убедите и че правилната корица продава. Може би не толкова колкото гениялния текст, но така, да има как да закуси автора... А напоследък в очите ми се набива плакатната мода... Нещо като вълни . Ок ще допиша въведението после ако трябва, но сега вижте само плакатите на най-коментираните в момента във форума... и текущо прожектирани корейски и японски сериал по-долу. 1. Случайно ли е според вас? 2. Сещате ли се за други подобни случаи? 3. Кои са ви любимите плакати? PP: Ако използвате някоя от класациите по-долу, моля цитирайте форум и никнейм
-
2014. Оказва се, че е трудно да си харесам филмчета или серийки от тази година, понеже все се е оклепвала работата: или са спирали преводите, или краят се е развалял, или началото не съм харесала... или като цяло нещото е минало средното ниво, но не се е поселило в сърцето ми . Но които съм харесала поставям тук, за да ви припомня годината ни като фенове. Каня ви да добавите или коментирате своите любими заглавия за 2014 , вкл. аниметата, които не гледам... но бих могла да оценя За заклетите японски фенове ще предложа да включат и по едно китайско/тайванско/тайландско и ок, корейско заглавие, но само по едно. 1. Единствен и основен фаворит за мен е "Разбитото сърце на шоколатиера" , т.е. Heartbroken Chocolatier. Той е рекордьор в графата най-коментирани на Японските сериали и напълно реабилитира Мацумото Джун в личната ми рейтинг листа. Годината започна с него и започна добре. 2. Nobunaga Concerto е единственият за мен достоен конкурент на горното сладко изкушение... и завърши както трябва. С него завършва царствено и фенската ми година... Пътуване във времето любов и чест, и много смях и изненади, изпънат финал, какво му трябва на човек... Ок, втори сезон му трябва... ама кога ли... Следват три продукции с близки достойнства от началото, средата и края на годината. Не ги водя обаче фаворити заради сравнително безличните, да не кажа посредствени финали. Не че са ми били лоши, напротив, пестиха ме като зрител и работещ човек. Много вероятно е, при други финали да ги бях изтрила тутакси, но оставаше варианта и да ме изненадат приятно, което не успяха . Въпреки това им се радвах... 3.1. Kinkyu Torishirabeshitsu / Зала за разпит Полицейска история на Амами Юки. 3.2. Hirugao/ Дневни красавици. Болезнен анализ на семейните отношение в план изневяра и развод на фона на цикадите и очите на Ая Уето. 3.3. Dear sister/ Сестричке. История за сестри, в която Сатоми оправя образа си на кифла от Шоколатиера към по-добро. 4. Tokoubo (18+) се преведе само до 8ма серия (от 13). Запазвам му реда като екзотична политическа пародия, но .... С филмите засега не се разбрах, чакам да излязат някои допълнения от от годината ... Това са моите фаворити. Кои са вашите?
-
Не помня кой киноман ми обясняваше надълго и нашироко, че впечатленията от един филм зависят много от това с кой го гледаш. И като цяло преживяването с публика било много различно от самотното зяпане пред монитора. Не споря, макар че хубавия филм си е хубав, а тъпия - тъп въпреки всяка агитка... Тази тема е за набиране на компания за еднократно зяпане на даден филм. Чувствайте се поканени да споделите какво ще гледате сега и (може би) да си намерите онлайн компания. Аз ще гледам сега Kinkyu Torishirabeshitsu, 6ти епизод
- 119 отговори
-
- 1
-
- групи за гледане
- компаноя
-
(и още 2 )
Тагове: