1.Time of Dog and Wolf
2.Liar Game 1,2
3.Worlds Within
4.Dream
5.Orthros no Inu
6.Bull Fighting
7.Code Blue
8.Love Shuffle
9.Atashinchi no Danshi
10.Smile
Искаше ми се да включа и Boys Over Flowers и You're Beautiful, първия защото беше първият корейски който въобще гледах, а втория пък беше единствения, който успях да убедя сестра ми да изгледа, но някак си не знам кой от тези мога да изключа :scratch: