1. You're Beautiful
2. MARS
3. 49 Days
4. A Love to Kill
5. Love rain
6. I Miss You
7. Coffee Prince
8. The Snow Queen
9. IRIS
10. City Hunter
Сериалите от 2-ро до 10-то място можеха да бъдат подредени във всякакъв друг ред
Драмата ми хареса много, но е доста тежка за гледане, така че едва ли бих повторила. Това е вторият сериал който гледам с Бини, след "Тайната градина", ще потърся още филми в които е играл.