1.Mei-chan no shitsuji
2.Witch Yoo Hee
3.Yankee-kun to megane-chan
4.Flower Boy ramyun shop - не знам защо , но съм леко консервативна откъм любовта между по-голяма жена и по-млад от нея мъж..
Попринцип намирам във всеки сериал по нещо интересно .. обаче с тези просто не ми се получиха нещата ..
Японските сериали много много не ми понасят .. Явно защото тея които аз съм гледала много ми напомнят на аниме.. А аниме-сериал е нещо катастрофално (според мене де )..
Ако съм засегнала някой ...
Peace !!