От американските продукции съм плакала само на един - The Green Mile (този филм ме остави без психика след това )
От азиатските съм си подсмърчала на повечко - A Millioner's first love, Koizora, Dream на Kim Ki Duk, Bin Jip, Zettai Kareshi (макар че и аз не го очаквах), The worlds they live in, Devil beside you, Go, You're beautiful (че мойто момче не можа да вземе момата), 90 days time for love, Love letter.... те май край нямат....