-
Мнения
610 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Тип съдържание
Профил
Форуми
Календар
Файлове
Всичко публикувано от Alfons
-
ganglamedo? Макар, че ме съмнява да е от там.
-
The Mourning Forest, който не съм гледал, но е време.
-
Точно така. Въпреки, че търсех точно кадър от Снежната жена, първо попаднах на такъв от Кайдан, така че реших да ползвам него.
-
Ясно тогава. Не познах Аой Миязаки на първата снимка. Solanin
-
Реших да не обръщам внимание на типичните похвати на Миике в филма, най-вече на преувеличените моменти и абсурдността на цялата история. Ако ги нямаше тези неща, нямаше да е Миике. Забавлявах се с филма, без да го взимам на сериозно и определено ми хареса. Интересна тема е поднесал, по едно време се запитах, ако тук в България предложат 1 милиард за смъртта на някой, колко ли хора ще се отзоват? Но стигнах до заключението, че най-вероятно николко...защото правителството ще им обложи непоносими данъци. Единственото слабо нещо в филма, освен пресилените моменти, бе Фудживара. В Парад бе страхотен, има моите адмирации, но тук изобщо не му повярвах. Изключително неубедителен и повърхностен. Дори да играеш психопат, не става само да проявиш външно агресията си, а през останалото време да си спокоен, като монахиня. Вътрешно не усетих никакво потапяне в ролята, а само изкуствени и не на място изблици. Ако ще давам някаква оценка...7/10. Изгледах до с удоволствие, но не мисля, че след някоя и друга година, това ще е от филмите на Миике, който ще се помнят. Сигурно и той самият не мисли.
-
Mirrored Mind (2005) Режисьор: Сого Ишии Страна: Япония Жанр: Драма /Арт/ Експериментално кино Времетраене: 61 минути (+22 минути изключително красиви панорамни кадри от о-в Бали) Година: 2005 В ролите: Мивако Ичикава, Кийохико Шибукава, Юки Иномата, Норико Наки, Йошиюки Матсумото Сюжет: Това е филмът, след който Сого Ишии се оттегля от киното за близо десетилетие (7 години), за да се завърне през 2012-та с "Isn't Anyone Alive?", сменяйки името си на Gakuryu Ishii и променяйки драстично стила. Действието протича в Шибуя и на о-в Бали, показвайки тези толкова различни части на света през погледа на млада жена, търсеща своята същност. Линк за сваляне: (пълна версия плюс екстри, уви без превод) Линк за сваляне: (кратка версия с анг. превод)
-
Dead End Run (2003) Режисьор: Сого Ишии Година: 2003 Страна; Япония Времетраене: 59 минути Жанр: Екшън/трилър Субтитри: Английски С участието на: Таданобу Асано, Урара Авата, Юске Исея, Джун Кунимура, Кен Митсуиши, Масатоши Нагасе... Сюжет: Три отделни истории, проследяващи трима преследвани мъже и това докъде ще стигне бягството им. Лично мнение: Трейлър: Линк за сваляне Онлайн с английски субтитри
-
Излезе teaser trailer-а към Tokyo Tribe на Соно. Надъхващ, кичозен и интригуващ, както очаквах. Като комбинация между Соно и Миике се е получило, а и доста познати имена мернах из трейлър-данданията, като Рики Такеучи, Денден (къде без него) и Шота. Примиерата е на 30 август. Мисля, че четох някъде, че и втора част ще се появи, но да не ви лъжа, все пак Соно подготвя и нова манга адаптация - Shinjuku Swan за 2015-та, та нищо не е сигурно, все още. http://vbox7.com/play:47144f9c90
-
Да, загрях аз по едно време, кой е филмът. Андо го помня там, но бях забравил за Матсуда. Въпреки хомосексуалните намеци и за мен е страхотен филм. Главоблъсканица е, такива харесвам.
-
Днес има и рожден ден. Да му е честит. А кой е арт филма на Миике с негово участие, че тези 3 комбинации ме заинтересуваха?
-
Търся Kaidan - Horror Classics (2010). Това са 4 хорър истории, режисирани от Корееда, Шиня Тсукамото, Санг Ил И и Масаюки Очиай (автор на хоръра "Инфекция")...звучи примамливо, но не го откривам никъде.
-
Последно си бях наумил да видя някои от дебютните филми на оттвърдените японски режисьори...оказа се че и те са имали трънлив път, докато пробият. Kandagawa Wars (1983) Дебютната творба на Кийоши Куросава се оказа Pinku (розов) филм. Не го очаквах, но все пак тогава е бил 28-29 годишен, а те са били модерна работа в този период. Характерният стил на Куросава, все още липсва тук, сценария е изключително беден...като цяло нискобюджетна глупост, няма какво толкова да коментирам. 3/10 The Excitement of the Do-Re-Mi-Fa Girl (1985) Вторият филм на Кийоши. Тук положението е малко по-добре, макар и този филм да изглежда, като посредствена работа от начинаещ режисьор. Идеята да се покаже колежанският живот в Япония през този период не бе лоша, някои похвати и кадри бяха запомнящи се, но към края бързо-бързо се превърна в нов пинку филм изпълнен с абсурдизъм и евтини сценки. Мисля си, че следващите му филми, чак до Cure ще са все такива, така че няма да си губя времето. 4/10 Hiruko The Goblin (1991) Вторият филм на Шиня Тсукамото, правен 2 години след Тетсуо. Очаквах поредна нискобюджетна глупост, но филмът ме изненада. Бе сниман с 35мм-рова и определено това си даде отпечатък. Доста различен в това отношение филм от обичайното кино на Тсукамото. Глуповата хорър-комедия се е получила, но на места ме забавляваше (най-вече с глупавите ефекти и преиграване). Напомни ми Ловци на духове и онази шуротия с Духовни -"Еволюция". Осмокраки човешки глави преборвани с мухозол...няма какво да коментирам и тук разширено. 5/10
-
Вече и с англ.субове. Тъкмо гледах снощи, дебютния му филм на Кийоши, сега ще видя и последния. edit: Работата с камерата бе великолепна. Самият фон на историята с Владивосток също бе приятен плюс. Симпатично се бе получило. Но тези криминални моменти в сюжета не ме грабнаха. Странно и нереалистично ми се видя, особено действията на някои герои. Останаха и недоизказани неща около героинята, което няма пак да е плюс. Все пак приятен филм, като цяло. Повече от 60 минути времетраене щеше да го направи муден, мисля че по този въпрос са се справили добре. Песента в края бе хубава (макар и да не загрях, каква бе идеята й), също така и последния кадър ми допадна, но нито Real, нито този филм са на висотата на Кийоши Куросава. Все пак да не забравяме, че той бе в затишие от 4-5 години след "Токийската соната" и явно това му е повлияло...или пък може да опитва нещо ново в стила си, знае ли човек. Засега не му се получава, но да видим.
-
Аз си гледам всички държави, в това отношения не съм претенциозен. Стигам и до Филипините, Индонезия, Виетнам...хубави филми има навсякъде, само да знае човек, какво търси. Не съм съгласен, че всичко от Япония е аниме, манга и т.н. Тук всичко опира до търсене и информираност. С толкова награди от различни фестивали, с толкова Оскар-и зад гърба си, японското кино е едно от най-тачените в световен план, докато корейците с какво могат да се похвалят? Може в един момент преди години да изригнаха и да направиха не малко шедьоври, но в момента това е минало. Пък и тогава тези шедьоври бяха от режисьори броящи се на пръстите на едната ръка....Ким Ги Док, Пак Чан Ук и Ким Джи Ун. В последно време излизат добри млади режисьори, но те вече са поамериканчени, стилът и корейската формула за успех от преди години, я няма. Така че честно казано, все повече гледам японски и хонконгски продукции. Китайски филми гледам само от отвърдени фестивални режисьори, че иначе са ми нетърпими. Харесвам тайванско кино, винаги е оставало пренебрегвано, но много рядко ми се е случвало да гледам лош филм от там. Жанрово е малко еднообразно, но пък има някакъв чар, особено в романтичните филми. Умеят ги, както ги умееха корейците някога. ТАка и не свикнах с тайландското кино...от там гледам предимно хорър-бози и тук-там, ако не намеря някой по сериозен филм, но това е рядкост. Колкото до сериалите...не гледам. Някога зяпах корейски, но както се писа по-горе...станаха еднообразни. От японските всичко ми е харесвало, което съм гледал, но това се дължеше на подробната дисекция, която им правя преди да им дам шанс. От 2-3 години не съм си позволявал нищо обаче.
-
Их, да. Поне вече е познат.
-
Като видя синя коса и се сещам за Торико.
-
Не и не. Ама там е отговорът, в един от останалите.
-
Подсказка: Мелодрама от 2005-та с Шин Мин А.