Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Kiss Me at the Stroke of Midnight 午前0時、キスしに来てよ ЦЕЛУНИ МЕ В ПОЛУНОЩ Филмът е базиран на мангата "Gozen 0 ji, Kiss Shi Ni Kite Yo" от Rin Mikimoto и режисиран от Takehiko Shinjo Държава: Япония Дата: 06.12. 2019 Режисьор: Takehiko Shinjo Сценарист: Rin Mikimoto (manga), Haruka Okita Продуцент: Yuka Takagi, Kasumi Yao Кинематография: Mitusru Komiyama Жанр: романтика, драма Участват: Ryota Katayose - Kaede Ayase Kanna Hashimoto - Hinana Hanazawa Gordon Maeda - Akira Hamabe Arisa Yagi - Shu Uchida Sae Okazaki - Hikari Isoyama Katsuhiro Suzuki - Mitsuki Nakajo Wakana Sakai - Yoko Hanazawa Kenichi Endo - Shigeo Takahashi Rihito Noda - Ayami Morikawa Takuma Usa - Yuta Arimura Shuichiro Naito - Naoto Kiritani Описание: Хинана ( Kanna Hashimoto ) е ученичка в гимназията с добри оценки. Изглежда, че не се интересува, но всъщност мечтае за романтичната любов. Един ден в гимназията идва да снима филм, известната поп звезда Каеде ( Ryota Katayose ). При участието в снимките тя е привлечена от Каеде. Каеде също е привлечен от нея благодарение на искрената й и честна личност. Междувременно Акира ( Гордън Майда ) е приятел на Хинана от детството, и се чувства отговорен за нея. Акира заявява пред Каеде, че харесва Хинана. Трейлър:
  3. Today
  4. На 20.07.2019 от 11.00 вечерта корейско време частния канал JTBC е излъчил концерта на БТС в Сеул "BTS World Tour - Love Yourself In Seoul" . За първи път концерт на БТС е представен на малък екран. Въпреки късния ефир, BTS са демонстрирали огромната си популярност при достигане на рейтинг от над 3.1%.
  5. Предпоследните епизоди са много интересни и напрегнати! Последните епизоди - другата седмица!
  6. Retourner Le Monde a Toi Държава: Китай Епизоди: 40/58? Излъчен: 19 юли 2019 г. - 28 август 2019 г. Дни: понеделник, вторник, сряда, четвъртък, петък, събота, неделя Жанрове: съспенс , бизнес , романтика , драма Режисьор: Jeff Chiang Сценарист: Gu Feifei, Liu Xiaoyue Участват: Yang Shuo като Lu Zhun Gülnezer Bextiyar като Shen Yien Jeremy Jones Xu като Qin Ye Sarah Zhao Yingzi като Cen Wei Wang Dong като Mo Xu Marie Ma Chunrui като Yin Wei Yu Bin като Chen Boqian Candice Zhao Qian като Hu Wenxi Huang Hongxuan като Bi Dong Yang Feini като Bi Yue Meng Ziye като Meng Fanzhu Описание: Шън Йи Еън и нейният приятел Йе Ци Лей заедно създават собствен бизнес веднага след като завършват университет. Те обаче трябва да научат, че бизнесът е конкурентен и жесток. В крайна сметка, техен съперник причинява „смъртта на Ци Лей случайно”. Вместо да се отчая, И Ън става само по-силна и поема тежкото бреме да ръководи сама компанията, като в крайна сметка я прави известна. В същото време продължава да търси Ци Лей. Заради сериозните си рани Ци Лей трябва да се подложи на пластична операция и сега се възстановява в чужбина. Когато се връща в Китай, за да разбере истината за своя инцидент, той става председател на модно предприятие и се нарича „Лу Джун“. Той и Йи Еън се срещат отново като конкуренти, но в крайна сметка отново се влюбват един в друг. Въпреки това, нещата се усложняват, когато приятелят на И Ън от детството - Цин Йе, се намесва, а най-добрата приятелка на И Ън -Чън Уей, си пада по красивия Лу Джун. Забавни факти Заснемането започва на 28 април 2017 г. в Суджоу, Китай. Заснемането се проведежда в Шанхай, Суджоу и Франция. Шън Дондзюн, който е президент на продуцентската компания, също играе важна роля в драмата. Джереми Джоунс прекарва рождения си ден на снимачната площадка. Фенове пътуват от различни места, за да празнуват с него и екипа. Soundtracks Tan Lian (贪恋) by Zhang Jing Ying (张靓颖) Videos TrailerBTS1MV1MV2 Stills Очаква се Руски онлайн Онлайн: Ако има такава тема, изтрийте, имам някакви спомени, но заглавието не ми излиза.
  7. @Kao, не съм наясно с музикалните пазари и култура по света. Самата аз се заинтересувах от к-попа покрай любовта си към Азия, този форум и музиката в киното/драмите. Наскоро, от около година, съм к-поп фен, но по разбираеми причини не навлизам толкова надълбоко, както гореспоменатите фенове. Относно пазара наблюденията ми са основно от статии, филми и предавания от които си вадя изводи. Според мен китайският музикален пазар в частта си със C-pop (Chinese pop music), както и фен-културата на публиката, много прилича на корейския, което е разбираемо предвид общата им граница, влиянието на съседите им и глобализацията, като цяло. Всъщност халю толкова бързо и стихийно навлезе в Китай, че това доведе до забраната за излъчване на повече над определено количество к-поп/к-драми, забраната за работа на корейски изпълнители в Китай и обратното. Любимата ми група е пряко засегната от това, но политиката играе огромна роля в бизнеса (обратното също важи) и остава единствено да се надяваме нещата да се уталожат с времето. Имайки предвид ограничените социални медии в Китай и езиковата бариера пред повечето хора, става много по-трудно да се разучи толкова подробно самата култура на фен-групите. Да, имат фен-бази, имат популярни шоу формати, които промотират изпълнителите, светещи банери по клипове съм виждала повече отколкото лайтстикове, но като цяло ми се струват доста близки като фендъми и начина на изразяването им. За Япония важи всичко описано горе по отношение на езиковата бариера и социалните мрежи, но наскоро научих нещо много интересно. Страната на изгряващото слънце е вторият по големина музикален пазар в света и първи по физически закупени музикални продукти. J-pop се прави основно на японски и предвид рестрикциите в YouTube, който ми е пръв източник на музикално ъпдейтване, нямам удоволствието да се запозная с фенската им култура. Което е жалко, защото знам, че и японците са много отдадени почитатели и мисля, че там в пълна сила важи правилото за лоялността към групата и айдъла. Наистина ще ми е интересно са чуя хора, които са по-навътре в нещата да споделят мнение за японските фенове. Сигурна съм, че има какво да се каже по въпроса за фендъм културата им. Препоръчвам следните филми, където може да си извадите косвени изводи за японския и китайски музикален бизнес, и в частност фенството: Лъжецът и неговата любима (Япония) Филмът има и версия в корейски, сериен вариант, но аз не го препоръчвам. Ожених се за анти-фен (Китай) Много симпатично, леко филмче Съжалявам, че не бях особено полезна, но пък давам повод да се разтърсите самите вие и да споделите каквото намерите по темата.
  8. Много благодаря за статията! Имах много въпроси в главата си по повод на обсебващата фенщина/ за мен/ или по културно казано фендъм културата! Отговорих си на доста от тях. На мене ми се случи да осъществя челен сблъсък със същата "култура" по повод желанието ми да присъствам на концерт на китайски музикант и композитор ! С целия си опит натрупан през годините/ повечко са от тинейджърска възраст/ тръгнах да купувам билет и да се запознавам с възможностите да го направя, взимайки предвид точно тази характерна за азиатските страни "култура" и опс.... попаднах в много опасни води. Разказвам ви как се става фен на китайска звезда ! И най-вече до какво води това. Няма да повтарям написаното в статията- то важи в пълна сила за Китай. Но ще добавя това, което не е написано. 1,Феновете далеч не са само тинейджърска възраст. Възрастовата рамка е от 3-4 годишни до 70-80-90.... години. Годините не пречат на заслепението и поддаването на манипулации. Фенстването се насърчава от родителите /за разлика от Корея/ и никой не очаква да израснеш заслепението си.Напротив очаква се да останеш фен до гроб ! В буквалния смисъл ! 2.За да си купиш билет е почти задължително да си член на фен клуб. Това е негласно, защото гласно продажбата на билети е свободна, но истината е че те са предварително разпределени между фен групите и черноборсаджиите и официално свършват за броени минути. Казват, че хората били бързи в ръцете и затова е толкова кратко времето, но истината е че се пускат много малко билети в свободна продажба. 4,За да станеш пълноправен фен кандидатстваш във фен клуб по териториален признак. За живеещите извън територията на Китай фенове, има съответни клубове. Кандидатстваш ! В ерата на интернет това става естествено по електронен път. Изпращат ти въпросник/тест и упс... на китайски! Очакват от теб отговори на китайски естествено ! Нищо че до момента си контактувал на английски, испански, руски.... ОК ! Справяш се с китайския език, но не и с отговорите, защото..... Няколко от въпросите засягат твоите реакции при евентуален военен конфликт ?!?!? Бях смаяна ! Естествено "верния" отговор е, че ще последващ тази от воюващите страни към която те призове МУЗИКАЛНАТА звезда, която харесваш ! Подчертах музикална, защото аз за това го харесвам - заради нивото което е достигнал в музикално отношение !!! За съжаление такъв отговор няма как да дам, но се питам едно хлапе дали изобщо ще се замисли !?!? Та ти от един въпросник, който за да получиш си дал лични данни директно поемаш задължение за военна намеса и си принуден да изучаваш китайски език, ако искаш да продължиш да следиш изявите на изпълнителя който харесваш !!!! Това което пиша не се случи само с мен. Случи се на всички/ фенове от САЩ, Канада,Испания, Русия, Тайван, Хонг Конг, Тайланд, Виетнам......които кандидатстваха за членство във фен група извън територията на Китай, но при разговори с фенове в Китай се оказа, че и при тях е така, че даже от тях се искат и подкрепа на търговските марки, който рекламира идола им. Правилото е- купуваш билет за някакво негово участие/фестивал, фен-среща,запис на тв предаване...../ но за да получиш правото да го купиш трябва да закупиш и продукти от определена търговска марка! Това било за насърчаване на икономиката на страната.Интересното е, че китайците го намират за напълно нормално и редно !?!? Просто всяка страна на фенстването е впрегната в обслужването на държавната китайска политика ! За съжаление и идола не прави изключение! И той е впрегнат в същата система, ако иска изобщо да има концерти, албуми, изяви и да се чува музиката му !!! Чест прави на идолите, които съумяват да предупредят почитателите си по някакъв начин за тази преса, но и за тях е безумно трудно ! Но това е отделна тема ! Ако ви е интересно мога да ви споделя и нещичко преживяно от мен по въпроса ! И накрая едно мое предупреждение към родителите на тинейджъри от България ! Спасете децата си !!! /В момента се сблъсквам с фенстването на много българчета към BTS! Ще ги достигнем скоро китайците ! /
  9. Не харесвам сериали с игри, кръв, напрежение, екшън и т.н. Нищо не разбирам от виртуална реалност и подобни. Не очаквах никаква романтика. Затова бях приятно изненадана от това, което се предложи. И наистина й завиждам на Пешка. Завиждам й!!! Заради Бини,. Хареса ми края, хареса ми малкото романтика / искаше ми се повече, но.../, хареса ми. Не че разбрах всичко, даже много неща не разбрах и не търсих логика - то й нямаше логични обяснения. Но имаше Бини! И не беше чак толкова лош сериала
  10. maira

    Виц от деня

    Някои битови смешки в колекцията: ---------------- След като видяха доходите на 5 млн. българи, хакерите се извиниха и започнаха благотворителна кампания за набиране на средства... *** Тригодишният Пешко хакна системата на Общината и сега е приет в пет детски градини! *** Руска фирма: Снимайте се за нашата база данни за лицево разпознаване! Всички: Какво? Абсурд! Нарушение на човешките права! Я си таковайте таковата.. Руска фирма: Свалете новия ни Фейсап, за да видите как ще изглеждате като остареете. Всички: Якооо. Google: Пфффф аман от аматьори ... *** - Колко струва парфюма "Антонио Бандерас?" - 100€... - Тц, тц... нямате ли нещо на Веско Маринов? *** 77-годишен дедо изнасилва съседката си. Коментар на премиера: "Щом 77-годишни правят такива неща, здравеопазването ни е добро." *** "Радвам се, че съм момиче, защото не трябва да се бръсна постоянно като татко" Ирена, 9г., млада и наивна. *** - Намерих бомбата, какво да правя? - Много добре! Какви цветове са кабелите? - Единият е светъл кобалт, а другият - матов пурпур. - Тъй ще се гръмнеш някой ден, заради педалщина.
  11. И аз благодаря за статията! Напомни ми за една от новелите на братя Стругацки - "Хищните вещи на века". Не съм особено запознат с "халю", но темата ми беше много интересна. Има ли аналог в популярната култура на Япония или Китай?
  12. @kandala, благодаря за интересната статия, научих много нещо за фенството на к-попа. Това е толкова различно от нашия свят и може би затова толкова странно за мен. Точно изгледах "Her Private Life" и сега осъзнах много от моментите и фразите в него. Стаята на главната беше като един музей на нйния идол, тя беше създала и поддържаше негов фенсайт и го следваше по летища и другаде с фотоапарат с ооогроооомен обектив. Какво ли не направи за да има идеалната позиция за снимка и приемаше редактирането на направените снимки у дома ѝ като висш акт на любов и щастие. Имаше голям брой следващи сайта, които чакаха почти веднага да видят снимките ѝ и така си създаде голям авторитет сред феновете. Да, купуваха албуми с десетки и сега разбирам защо майките на две от тях, като разбраха, че щерките не са прекратили с фенстването, ги гониха, налагаха, биха с каквото сварят, в което корейските майки са си майсторки. От всичката фендъм култура на к-попа са ми симпатични светещите пръчки, много красиви ефекти правят и съм респектирана как индустрията е намерила начин и технология да ги включи в спектаклите. Определено харесвам много, ама много страхотно звучащия фенчант, който прави песните да звучат като едно колективно моментно творение, в което к-попгрупата от сцената, от няколко души изведнъж нараства до хиляди. Върховно преживяване и за изпълнтелите, и за зрителите. Обаче другото, въпреки алтруистичните и благотворителни прояви, си е една нездравословна лудост, която не бих приветствала у нас. Ама, кой ме пита.
  13. Yesterday
  14. helyg

    The Undateables (2018)

    Епизод 6: Тук и Тук
  15. @kandala, благодарности Божичко, това е ужасно. "Да ядосаш корейски фендъм дано" би моглo да е модерна и страховита клетва. Хвала на Girls' Generation за силата, която са проявили, за да излязат пред тази чернилка и неприятелска енергия срещу тях. Но тъй е то в този бранш изглежда, от Осанна до Разпни го и обратно са горе-долу 5 мин. и една необмислена реплика, а понякога и тя не е нужна
  16. @VesSun , и на мен ми беше интересно и съм чела разни неща за прословутия "черен океан". Ето общо взето какво се е случило: През 2008 г. SNSD са били нова група и то доста подценявана от публиката в Корея. Черният океан е бил плод на останалите фендъми на изпълнителите - SuJu, TVXQ, Wonder Girls и други. Говори се, че фен-клубовете се били договорили предварително да бойкотират изпълнението на момичетата заради близостта им с някои от присъстващите айдъли и по-конкретно Super Junior. Според други теории, враждата е станала на място, заради скъсан банер на Elfs (фен-клуба на Super Junior), което били причинили някои Sone фен-бойс (фенове на Girls' Generation). Честно казано на мен не ми се вярва, защото по това време SNSD са изгрявали, не са имали такава фен база, както сега, а и колкото и голяма да е била, не може да се сравнява с присъстващите тогава Cassiopeias - фенове на TVXQ и Elfs, които през 2008 г. са най-големите фен клубове в к-попа. (Mirotic - ерата ). От практическа гледна точка ми се вижда и невъзможно да се организира за толкова кратко време и на момента това "затъмнение", със сигурност е уговорено по-рано. Четох някакво интервю на фен на SuJu, която споделяше глупавите причини, които тогава са й се стрували разумни - близките отношения със сънбетата от Джуниърите и участие в реклама с TVXQ, което направило недоволни Каситата и Елфовете. Като цяло някакви глупави, детински подбуди на вманианчени тинейджъри, решили да си "отмъщават" по този начин. А как са се почувствали момичетата от Girls' Generation? Докато са изпълнявали едноименната песен, някои фендъми са крещяли: "Wonder Girls"", а момичетата едвам са сдържали сълзите си. Определено не им е било лесно, сигурна съм, че ще помнят тези 10 мин. до края на живота си. В спойлер слагам видео от събитието. Тъжно е, момичетата едвам успяват да си изпеят песните. Е, след това фиаско си вземат неколкомесечна почивка, след което се завръщат с гръм и трясък с Gee. Та няма официално изявление, всичко се основава на теории и лични предположения, но момента си остава паметен за к-попа.
  17. tainax

    Jung Hae In (Чонг Хе Ин)

    One Spring Night - още една запомняща се роля на самотен баща търсещ и отстояващ правото си на щастие и любов. Уникално екранно присъствие. Не си поплюва в играта с партньорките при любовните сцени. Толкова е естествен и истински. Изключителен актьор.
  18. Интересно инфо, благодаря и аз. Тия фендъми са голяма сила. Хубаво е, че се обединяват и около филантропски каузи, не само фенщина. Но ми стана любопитно (пък не ми се рови) какво са направили Girls' Generation, че да заслужат черен стадион?
  19. Search: WWW (2019) Епизоди: 16 Превод: За епизодите се абонираха: 1. HwangMimzieBoneta 2. HwangMimzieBoneta 3. Mackova 4. lostris 5. maira 6. maira 7. skofiild 8. Yoyo_ko 9. lostris 10. Uzka 11. Uzka 12. 13. 14. 15. Не е излязла 16. Не е излязла Приемаме още абонаменти Редакция: mrnkaloto Ето имената: Bae Ta-Mi - Пе Та Ми Cha Hyun - Ча Хьон Song Ka-Kyung - Сонг Ка Гьонг Park Mo-Gun - Пак Мо Гон Seol Ji-Hwan - Сол Джи Хуан Oh Jin-Woo - О Джин У Min Hong-Joo - Мин Хонг Джу Pyo Joon-Soo - Пьо Джун Су Choi Bong-Ki - Че Бонг Ги Jo A-Ra - Чо А Ра Hong Yoo-Jin - Хонг Ю Джин Choi Jung-Hoon - Че Джонг Хун Na In-Kyung - На Ин Гьонг Kim Sun-Woo - Ким Сон У Jung Da-In - Чонг Да Ин Yoon Dong-Joo - Юн Донг Джу Jang Hee-Eun - Чанг Хи Ън Go Do-Ri - Ко До Ри Han Min-Kyu - Хан Мин Гю
  20. Ever Night 2 Oригинален сценарий: Jiang Ye (将夜) на Mao Ni (猫腻) Държава: Китай Начало:2020 Жанрове: приключения , романтика , драма. фентъзи Eпозоди: 40 Мрежа: TBA Режисьор: Yang Yang (杨阳) Сценарист: Xu Run (徐闰) Продуценти: Wang Gu Ren (王裕仁) Компании: Tencent Penguin Pictures (Tencent), Golden Pond Media, Zeus Entertainment, Mao Pian, China Reading Limited Участват: Dylan Wang като Ning Que Song Yi Ren като Sang Sang Yuan Bing Yan като Mo Shan Shan Yang Chao Yue като Hao Tian Описание: Легендата гласи, че Вечната нощ наближава и че бедствието ще сполети човечеството. След като се открива самоличността на Сан Сан, Нин Цюе прави всичко възможно, за да я защити. Борбата да получи правосъдие за семейството си е дълга и трудна. По пътя към самоусъвършенстването си Нин Цюе се превръща в покровител на Тан. Коварни хора разкриват връзката на Сан Сан с Вечната нощ и възнамеряват да я убият . Нин Цюе й помага в преодоляването на много препятствия. По това време Тан рискува да попадне в ръцете на военачалниците. Нин Цюе получава заповед да поведе армията и защити Тан. Очаква се С руски онлайн С английски онлайн
  21. О, благодаря! Много интересна статия. Макар да има още много, което да е видимо само за хората станали част от нечий фендъм.
  22. По-долу споделям една статия на която попаднах наскоро, покрай увлечението си към к-попа и най-вече симпатията към почитателите му. Както винаги съм казвала - най-голям фен съм на феновете. Ентусиазмът им може да се съревновава единствено с този на футболните запалянковци и се радвам, че в повечето случаи е градивен. Та търсейки информация за различните фен-клубове и удивлението ми колко креативни са членовете им, попаднах на долното и реших да го споделя. Да, знам че мнозина от вас са запознати с тези неща, други не им обръщат внимание, но на мен ми хареса, намирам материала за информативен и ще се радвам да стигне до повече хора. На места съм си позволила да променя незначително текста с цел благозвучие, но отдолу слагам линк към оригиналната статия за тези, които я предпочитат. Навлизане във фендъм културата на к-попа: Sechskies, TVXQ, EXO, BTS и още От Обри Щампър за http://michiganjournal.org 16.02.2018 г. К-поп фендъмите* са вероятно най-отдадените, организирани и лоялни фенове в света, особено в Южна Корея. Съществува дори и такова нещо като “К-поп фендъм култура” и не прилича на нищо в западната култура. Тя включва уникални светещи пръчки, индивидуални фендъм цветове, фенчант, фенсайт (фенове следващи звездите, да не се бърка със сесанг феновете), мащабно гласуване, филантропия и билбордове на Таймс Скуеър. Seo Taiji and Boys, Sechskies и други по-стари групи, като H.O.T., са сочени за вдъхновители на к-поп фендъм културата през 90-те. Тогава термини като „фен-гърл“ и „халю“ са използвани за първи път. Днешните фендъми, като EXO-L, са познати със създаването на нови тенденции в к-попа. Те именно са първите фенове, които организират арт и видео-изложения, създават и продават кукли, холограмен мърч и отбелязват рождените дни на членовете на групата с огромни реклами на Таймс Скуеър. Кай от EXO и неговата кукла Нини Пазарът за к-поп мърч е огромен и най-вече тинейджъри се занимават с него. Те постоянно създават нови неща и дори вземат остарели стоки и ги преработват в нещо ново. Феновете на EXO започнаха да правят малки, симпатични кукли, изобразяващи всеки един от членовете само преди няколко години, а сега същите тези фенове имат популярен магазин в Хонгде (SP-Fctoru), където се продават кукли, аксесоари и облекло. Бизнесът с к-поп кукли постоянно се разраства по цял свят. Търговията в к-попа е дори още по-луда. Ако влезете в музикален магазин в Мьондонг (популярен шопинг район в Сеул), когато к-поп група е издала нов албум, най-вероятно ще видите нещо като Нюйоркската стокова борса – феновете ще правят яростни сделки и ще обменят фото картички наляво и дясно (всеки албум пристига със снимка на някой от членовете на групата и съобщение на гърба, които феновете колекционират). Сериалът „Отговори от миналото: 1997“ показва съперничеството между фенове на H.O.T. и Sechskies. Снимка – Dramabeans. Както разбирате, да бъдеш к-поп фен в Южна Корея е сериозна работа. Почитателите на к-попа обикновено се вричат до живот на групите или идолите си и дори да не са толкова крайни фенове на 20 или 30 години, те продължават да подкрепят любимците си. Надпреварата между групите и дори между членовете на самата група, е също доста интензивна. „Когато си фен на дадена група ти подкрепяш единствено и само нея, и основната ти цел е да й помогнеш да спечели възможно най-много награди.“ – маркетинг мениджър на Soompi Кортни Маклачън – „Лоялността е много важна за корейските фендъми. Ако подкрепяте BEAST/Highlight например, но се разкрие, че сте присъствал на запис на 2PM, може евентуално да ви забранят присъсwтие на бъдещи промоции на BEAST/Highlight. Една от най-големите надпревари в к-поп историята е била между двете най-големи айдъл групи на 90-те: H.O.T. и Sechskies. Между почитателите им често са избухвали и физически битки. Това, както и културата на феновете от 90-те години, бяха есенцията на популярната драма „Отговори от миналото: 1997“. Същото може да се сравни със съперничеството между EXO и BTS, които са вероятно най-големите конкуренти от сегашното поколение на к-попа. Дали сте нов в к-попа или просто сте очарован от вътрешния му свят, ето един анализ на к-поп фендъм културата. 1. Музикални програми: Да започнем от самото начало. На първо място, музикалната индустрия в Южна Корея е много различна от американската. Когато к-поп артист издаде нещо ново, той промотира в музикални програми като M Countdown (в четъртък), Music Bank (в петък), Show Champion (в събота) и Inkigayo (в неделя). Феновете чакат на опашки с надежда да видят любимата си група да записва изпълнение. За да бъде допуснат обаче фенът трябва да покаже, че е част от официалния фен-клуб на групата, да носи последните албуми и да има светеща пръчка на групата (лайтстик). В края на всяко шоу победителят сред участниците се определя според гласуване, стриймване на видеото, физически продажби и т.н. Това поддържа напрегнато съревнованието в индустрията. 2. Лайтстик & цвят на фендъма: Преди да е имало лайтстикове по концерти и програми феновете са размахвали балони с любимите цветове на групата. Сега всяка група предлага уникална светеща пръчка (лайтстик), която свети с цвета на фендъма. Така например, цвета на Big Bang е жълт/златен, на Girls' Generation е розов, TVXQ са с червен, а Super Junior с тъмно син. Стиковете не са евтини – бихте похарчили около 40 USD за един, а ако го купите и от чужбина ще бъдат начислени и транспортни разходи. През 2016 г. SM Entertainment представя лайтстикът на EXO, който може да се контролира с блутут, което означава, че цвета може да се променя по време на концерт. Това напълно променя играта и добавя нов, вълнуващ елемент към изпълненията на групата. Дори музикални предавания, като MAMA, започнаха да използват свои собствени лайтстикове, които дават на присъстващите фенове. 3. Фенчант: Обикновено по концерти феновете пеят страстно песните заедно с изпълнителите. Така е и при к-попа, но феновете имат и фенчант, който изпълняват по време на заглавната песен. „Фенчант“ е когато феновете пеят/крещят, колкото се може по-силно, определени части от песента. Когато парчето излезе се решава коя част ще е фенчант и се съобщава на хората, за да я запомнят бързо преди първото изпълнение. Това е фактор, който не само показва силата на фендълма, но също така прави много по-вълнуващо изпълнението. Никоя друга страна не е толкова добра във фенчанта както Южна Корея. 4. Имена на фен-клубове: Имена за фен-клубовете се използват в цял свят, не само в к-попа, но там те играят особено важна роля. Названията на фендъмите се ползват от почитателите, за да се идентифицират и обикновено са дадени от самата група или продуцентска компания. Феновете на TWICE се наричат “Onces,” на BTS се казват “Armys,” почитателите на RED VELVET са “ReVeluvs,” на групата 2NE1 феновете са “Blackjacks”, а тези на Seventeen са “Carats.” Някои айдъли измислят дори собствени прякори за феновете си, като например Бекхьон от EXO, който нарече фендъма EXO-L - “Aeri”, както се произнася „л“ на корейски. Може да научите имената на други фендъми от видеото: 5. Фенсайт: Във видеото може да видите огромни камери навсякъде и да чуете звука от постоянно щракащ обектив, но това не са журналисти или папараци (макар компанията за новини „Диспач“ да действа като такъв). Вместо „Диспач“ к-поп айдълите имат своите „фенсайтове“. Това са почитатели, които следват любимите си звезди от музикалните предавания през летищата до концертите и качват материалите онлайн, за да радват феновете по света. Всеки фенсайт на айдъл си има свой фотограф и дори продават продукти с любимците си като вентилаторчета, снимки, стикери, ключодържатели и др. Някои фенсайтове дори правят изложби от снимки на фенове. Най-следваните фенсайтове имат над 1 млн. последователи в Туитър. Най-популярните сред тях буквално следват идолите си където и да отидат по света, даже когато са на турне. Дори по концертите в Северна Америка корейските фенсайтове обикалят продавайки свои материали на феновете. Те следват звездите съгласно графика им, но ги уважават и не преминават личната граница. Тези, които нахлуват в личния живот или дори стигат по-далеч, като нараняване, се наричат „сесанг“ или с други думи крайно луди фенове. Трудно е да се нарекат дори „фенове“, всъщност са в в категорията на „анти-феновете“, защото в края на краищата и двата типа нараняват айдълите. Един от най-ужасните сесанг/анти-фен инциденти беше когато Юноy от TVXQ пи от отровна напитка дадена му от такъв „фен“ и беше приет в болница с увредено гърло и травматизиран, какъвто е до днес. Бившият к-поп айдъл, Лухан, се е сблъсквал със сесанг фенове, които го преследвали на няколко различни локации, показвайки обсесивно поведение. В едно интервю на сесанг фен, се казва, че те действат в групи и дори започват работа на места като телефонни компании, за да се сдобият с телефонните номера на айдълите. Някои от тях чакат пред домовете и хотелските им стаи или дори се опитват да нахлуят вътре. Интервюираният споделя, че тъй като да бъдеш сесанг е скъпо занимание, някои млади момичета стигат до там да проституират, за да обезпечават живота си на сесанг фенове. Наскоро по време на лайф чат Бекхьон от EXO имаше многократни обаждания от такъв фен (случва се постоянно, когато айдълите се включват на живо в Инстаграм или VLive и това очевидно ги дразни). На Бекхьон му писна и прочете на глас телефонния номер на сесанга, казвайки да спре да му се обажда. Някои хора разкритикуваха айдъла за стореното, но повечето го похвалиха, че е показал човека, смятайки, че всички айдъли трябва да постъпват по този начин. (Все пак Бекхьон се извини в Инстаграм акаунта си.) 6. Фен-среща: Добавка към разходите на бъдеш к-поп фен са фен-срещите. Повечето групи използват лотариен принцип, за да изберат фенове, които да присъстват на тези срещи. Феновете трябва да отидат в конкретен магазин, по определено време и да закупят албум. Всеки закупен такъв участва в лотарията. Това означава, че феновете поръчват по 20-50 албума наведнъж просто, за да имат шанса да срещнат любимата си група. За големи групи, като EXO, се знае, че фенове поръчват по 100-200 албума и въпреки това понякога не са избирани. Очевидно на никого не са нужни 100 копия на един и същи албум, така че феновете ги оставят на определени места, отбелязвайки със знак, че хората могат да си вземат албум безплатно. Феновете отчаяно се борят да влязат на тези фен-срещи, опитвайки се да срещнат своите идоли лице в лице, да поговорят с тях, да им дадат подарък/писмо или да получат автограф. Почитателите обичат да даряват любимците си с неща като венци от цветя, слушалки с ушички, плюшени играчки и други. Има безброй сладки видеа и снимки от такива фен-срещи. 7. Concerts: По време на к-поп концерт ще чуете фенчант, ще видите фенсайт и техните огромни камери (може дори да ви ударят по главата с обективите си), ще видите и цветния океан, който лайтстиковете създават. Освен това обаче, ще изпитате и много други неща, както на никой друг концерт. Феновете ще са създали банери с различни слогани, които ще се държат по време на определена песен. Феновете също ще организират специални събития за групата по време на самия концерт, такива които са планирани предварително, като на снимките по-горе. По време на фестивали, като Dream Concert, където участват различни изпълнители, стадионът се разделя на сектори за всеки фендъм. Един сектор ще свети в аквамарин за SHINee, друг в зелено за GOT7 и т.н. Това се превръща дори в състезание между фендъмите - кой може да аплодира най-шумно, но в някои случаи фен-клубовете ще помогнат един на друг. От друга страна фендъмите могат да се обединят, за да дадат на група, която не харесват т.нар. „черен океан“ - когато всички изключват стиковете си. Най-известният черен океан е бил за Girls' Generation на Dream Concert през 2008 г. Когато момичетата се качват на сцената целият стадион е бил в пълен мрак и тишина за 10 мин. 8. Гласуването Никой не приема гласуването толкова сериозно колкото к-поп феновете. Дали ще е за голяма и значителна награда или малко проучване, к-поп феновете ще се отдадат изцяло. Те ще създадат по няколко акаунта в социалните мрежи, ще планират стратегии, ще гласуват масово в определено време на денонощието, дори ще платят, за да победят, ще направят всичко каквото могат за любимата си група (дори да означава да измамят). По време на гласуването за MAMA 2017 бяха отчетени стотици милиони гласове. BTS-феновете победиха фен-клуба на Джъстин Бийнър по време на музикалните награди на Bilboard и BTS спечели ТОП Социален Артист – за първи път в к-попа. В момента (януари 2018) тече iHeart Awars Best Fan и Army-тата изпращат стотици хиляди туитове всеки ден. Гласуването в к-попа не е шега. 9. Филантропия: Фен-клубът на 2NE1 дарява 1 210 мангови дървета за село в Южен Судан, създавайки „Гората на 2NE1“ и осигурявайки храна и сянка за местните хора. Снимка „Korea Herald“. Въпреки че к-поп феновете хвърлят много пари за любимите си групи, те също така набират средства и даряват за различни каузи и благотворителност от името на любимците си. К-поп фенове садят дървета, дори гори, изграждат училища и библиотеки, даряват кръв и хиляди долари по целия свят. Броят на такива примери е безкраен, почти всеки голям фендъм, който някога е съществувал, го е правил. Това помага да се създаде добро име на фендъма и на групата, тъй като понякога сесанг-феновете създават лоша репутация на фенството (давайки отровни напитки, преследвайки автомобилите, нахлувайки в хотелските стаите, хаквайки акаунтите в социалните мрежи и пр.) 10. Таймс Скуеър: Снимка - Twitter.com Една от най-новите тенденции в к-поп фенството е да се купи реклама на Тайм Скуеър за рождения ден на някой айдъл или годишнина на групата. За такива събития клубовете купуват огромни реклами в метростанциите в цял Сеул, но това е на съвсем друго ниво. Най-големият китайски фенсайт на Лей от EXO, XingPark, беше първият, който през 2016 г. го направи за 26-тата му годишнина. Сега (2018 г.) други членове на групата – Чаньол и Сехун, както и групите BTS и iKON, също се появяват на Таймс Скуеър. Феновете на групите обикалят около рекламите за шанса да видят любимия си айдъл на голям екран. К-поп феновете посвещават много време, енергия и пари на своите любимци, без значение от цената и жертвата. Мнозина от тях, когато завършат училище го израстват, но продължават да обичат и подкрепят любимата си група без значение колко са възрастни. За някои фенове к-попа е мотивация да дадат най-доброто от себе си и постигат много заради това. Въпреки, че често са критикувани от семействата и обществото феновете продължават да обичат любимите си к-поп групи и затова успяват да разпространят к-попа по целия свят. *Фендъм (англ. fandom) е колективно понятие за всички фенове (почитатели, привърженици, запалянковци) на определено занимание. Превеждащата статията с гордост заявява, че е EXO-L макар да не отговаря на всички гореописани характеристики. Статията в оригинал: ТУК На всички стигнали до края искрено благодаря!
  23. Love Affairs in the Afternoon Алтернативни заглавия: Weekday at 3PM Love, Pyeongil Ohoo Seshiui Yeonin, 평일 오후 세시의 연인 Заглавие на български: ? Държава: Южна Корея Година: 2019 Жанр: романтика, драма Епизоди: 16 Превод: ina79 Редакция: helyg Прогрес: 1 епизод: превод - 10%, редакция - 0% 2 епизод: превод - 0%, редакция - 0% 3 епизод: превод - 0%, редакция - 0% 4 епизод: превод - 0%, редакция - 0% 5 епизод: превод - 0%, редакция - 0% 6 епизод: превод - 0%, редакция - 0% 7 епизод: превод - 0%, редакция - 0% 8 епизод: превод - 0%, редакция - 0% 9 епизод: превод - 0%, редакция - 0% 10 епизод: превод - 0%, редакция - 0% 11 епизод: превод - 0%, редакция - 0% 12 епизод: превод - 0%, редакция - 0% 13 епизод: превод - 0%, редакция - 0% 14 епизод: превод - 0%, редакция - 0% 15 епизод: превод - 0%, редакция - 0% 16 епизод: превод - 0%, редакция - 0%
  24. kandala

    EXO

    SM поизбързаха и пуснаха една от песните на EXO-SC - Just us 2 ft. Gaeko. Ама толкова да им отива, клипчето и то. Гледам, слушам, усмихвам се. Обичам EXO-ly. А иначе Ден 2 на концерта върви добре. Много искам да ви покажа солото на Сухо, ама няма качествено видео, а е грехота да се гледа на квадратчета, правоъгълничета, плочки... Плочки? Ах, Сухо...
  25. Като прочетеш заглавията на статиите "Why are Fan Girls Fawning Over Li Xian, the Male Lead in C-Drama, “Go Go Squid!”? " и " Netizens Have Crowned Li Xian as their “July Boyfriend” и се успокояващ, че не си единствения дет е станал луд фен на сериала Yang Zi и Li Xiang така си паснаха, че феновете съвсем забравиха за DEng Lun Химията им се получава, а и от екипа пуснаха информация, че реакциите на главните е някой от сцените (демек целувките) са си съвсем естествени, защото не са планирани предварително, а на момента директора тайно се наговаря с някой от двамата. За сериала - отдъхнах си като видях, че не вкараха Hu Yi Tian в някой любовен триъгълник, а е супер братчеда дет оправя нещата в напрегнатите моменти (новогодишната вечеря и гледах поне 5 пъти ). За оста - изненадата беше гласа на Димаш, но и другите песни са добри
  26. felicyti

    I'm Not a Robot (2017-2018)

    Много симпатичен сериал. Имаше си всичко необходимо, за да се забърка една романтична история: богат красавец, на който нещо не му е наред, сладка и чаровна девойка с финансови проблеми и луди идеи, забавни и добри второстепенни герои, малко смях, малко дълбоки искрени погледи, малко драма, малко сълзи, малко целувки и малко караници, един-двама лоши герои за цвят, че без тях не може. Хареса ми актьорската игра. Двамата главни съм ги гледала в други продукции и определено тук ме впечатлиха, защото видях различна игра и емоции. Много ми допада, как корейците вкарват малка измислица в сценариите си (по точно заболяването на главния в този случай, както и идеята за робот който да разпознава емоции в хората) и ни карат да повярваме в нея, все едно е нещо съвсем реално. Хареса ми и метафората с болестта и доверието в хората. Хареса ми и това, че не задълбочиха с клишето за любовен триъгълник или четириъгълник и нямаше истерични и ревниви пресонажи, които да пречат на главната двойка с досадни интриги и там подобни. Общо взето ако Ви се гледа нещо романтично и неангажиращо, но доста добре пресъздадено с вкус, това е сериалчето
  27. kitket

    Her Private Life (2019)

    Романтично и топло. Съвременни отношения и герои, които се държат като зрели хора. Главният не е разглезен богат чебол, а свестен и талантлив човек, главната не е бедното, но добро момиче, дето се облича на тъмно и то с дрешки от сандъка на баба, а модно облечена изтънчена жена, която знае какво иска. Страхотна екранна двойка. И двамата показаха доста и сполучливи романтични моменти. Мисля, че от Kim Jae Wook очаквах повече изразителност, а Park Min Young се "изразяваше" повече, отколкото трябва, но това са подробности. Добро е сериалчето, за почитатели на лекото и романтично четиво.
  28. Мене ме впечатли главният. За другото Точно пък сюжетната линия на влюбването ми се стори доста развита - последователна и логична. Дори да не се 'земат накрая, ще е достатъчо Уей Уей да се отърве от оня нещастник с талончетата, чашата от точките и секса по график. Дори го очаквам към новите колежки да е малко по-щедър, щото мизерниците обикновено така правят.
  1. Load more activity
×